
Sobre eWay-CRM
eWay-CRM es un complemento de gestión de relaciones con los clientes (CRM, por sus siglas en inglés) para Microsoft Outlook que combina herramientas para marketing, gestión de proyectos, ventas, gestión de clientes y más. La aplicación es adecuada para empresas orientadas a ventas o a proyectos de cualquier tamaño que usen Microsoft Outlook.
eWay-CRM permite a los usuarios importar sus datos existentes sobre los clientes y las oportunidades de negocios utilizando una plantilla incorporada que se puede rellenar con datos y cargarse arrastrando y soltando. La información de todos los clientes, socios, proveedores y competidores se almacena en una única base de datos y se pueden organizar en categorías personalizadas, ordenadas y filtradas según la importancia, el potencial, el tipo de relación, el tamaño, la ubicación o cualquier campo personalizado. Se almacenan historiales completos de comunicaciones, incluidos correos electrónicos, llamadas telefónicas, reuniones, facturas y documentos y se transmiten cuando se crean proyectos a partir de clientes potenciales. Los recordatorios automáticos se sincronizan con las tareas de Outlook y se generan para los pagos vencidos, los cumpleaños de los clientes, si un cliente deja de realizar pedidos, etc.
A través del módulo de marketing en eWay-CRM, los usuarios pueden enviar campañas de correo electrónico orientadas a clientes potenciales, con plantillas de correo electrónico, comodines para la personalización de mensajes y seguimiento automático de comentarios. El módulo de clientes potenciales permite la gestión de casos de negocio individuales mediante el uso de flujos de trabajo personalizables y la generación automática de tareas. Se puede realizar un seguimiento de las fuentes de los clientes potenciales y los usuarios pueden crear presupuestos, planificar reuniones y ver una serie de estadísticas de ventas. eWay-CRM incorpora una serie de informes estándar y los usuarios pueden exportar informes como archivos .doc, .xls y PDF.
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Opiniones
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- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
The Customizable CRM Platform That Meets Your Business Needs
Revisado el 29/4/2023
My overall experience with setting up eWay-CRM for the client was highly favorable. The platform's...
My overall experience with setting up eWay-CRM for the client was highly favorable. The platform's installation and configuration were straightforward, and the wealth of customization options empowered me to adapt the platform to the client's unique requirements. Although certain advanced features might demand supplementary training or assistance, I believe eWay-CRM is an excellent option for any organization seeking a customizable and user-friendly CRM platform
Puntos a favor
Among the aspects I appreciated most when implementing eWay-CRM for a client was the seamless installation and configuration process. The platform's setup wizard proved to be user-friendly and intuitive, making the installation swift and hassle-free. Moreover, the integration with Microsoft Outlook facilitated the setup and customization of the client's email and calendar integration.Additionally, I found the extensive customization options offered by eWay-CRM to be truly commendable. The ability to adapt the platform to the distinct needs and workflows of the client was a significant advantage. Consequently, I managed to create tailor-made fields, views, and workflows that impeccably catered to the customer's specifications
Desventajas
In line with my experience utilizing the platform, I faced no substantial challenges or setbacks during the eWay-CRM setup for the client. Nonetheless, I observed that some of the more sophisticated customization options could be slightly intricate for non-technical users. As a result, it might necessitate some guidance or training to ensure these features are configured accurately and function as intended
- Sector: Seguros
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Contact Management - Replacing Business Contact Manager
Revisado el 10/3/2023
I am happy with e-Way CRM as it has fulfilled my need to stay on top of my insurance business with...
I am happy with e-Way CRM as it has fulfilled my need to stay on top of my insurance business with hundreds of clients. It has been a reliable solution.
Puntos a favor
I use eWay-CRM to replace Microsoft Outlook Business Contact Manager which I used for years but is now obsolete. It is doing the job nicely after my database was imported into e-Way. I like having my client’s data records stored in a server other my computer since I know my data is safe and secure. I had a hard drive failure before when everything was stored on my computer and came close to losing almost 20 years of client data. I no longer worry about that. There were some issues initially when moving things to e-Way but their support staff ([sensitive content hidden]) was very helpful and responsive. They had to do some tweaks for my business model which they completed in a timely manner.
Desventajas
I would like to see more options for the end user being able to customize fields and layouts. You can do some things but it is not as flexible as BCM was. Some things have to be done by the support staff that I think could be done by the user. That said, again they are helpful with this when asked to make changes. I would also like to see custom filters be able to use any data field when creating custom filters. Currently that is not an option. You have only certain fields available.
Alternativas consideradas
Prophet CRMRazones para elegir eWay-CRM
BCM has not been supported since 2016 and I was having many problems with it since it was not being updated.Razones para cambiar a eWay-CRM
Seemed to be much more support and regular updates.- Sector: Ingeniería civil
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Recenze
Revisado el 16/3/2023
Sometimes frustrating because synchronization often turns on after closing and opening the whole...
Sometimes frustrating because synchronization often turns on after closing and opening the whole OutLook.
Puntos a favor
Integration into OutLook makes it easier to connect orders from mails to more complex data.
Desventajas
It is slow compared to other services and for its age.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Powerful and easy to use Outlook CRM for managing customer relationship and boosting productivi...
Revisado el 16/8/2023
Great user experience.
Great user experience.
Puntos a favor
eWay-CRM is absolutely the best Outlook CRM that help us to manage all our customers information like emails and notes in one place this helps us to save time and be more efficient and effective in all our projects because all communication anybody can read and make smart decisions. It's a great tool because it integrates with emails, calendar, tasks and contacts. It's easy to use this tool as it has a very intuitive and user-friendly UI and it works like Outlook making more easy to use and understand. When it comes to projects management it keeps them under control.
Desventajas
My team have been more productive and effective. Boost our sales and automate all our business services to save time and cost.
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
eWay - easy way to controll yout business
Revisado el 2/5/2023
We are eWay as our CRM for everyone - KAM, project manager, advisors, administrative for training,...
We are eWay as our CRM for everyone - KAM, project manager, advisors, administrative for training, director and me. Every day is used and is there is any problem, we need it to be fixed as soon as possible - without eWay we have no information.
Puntos a favor
Features and logic and improving. You can customize the SW as you need and if you know how, you can do it by yourself.
Desventajas
In the beginning the call from mobile phone was reported easily in the app "automaticaly" but this is no longer possible. This was nice for better reporting of time, how long you spent calling clinets. You can do it now manualy, but the added value is lost.
Alternativas consideradas
RAYNET CRMRazones para elegir eWay-CRM
The internal designet databes was no longer enough for our needs.Razones para cambiar a eWay-CRM
Because of Office 365 and Microsoft products, we choose eWayPreguntas frecuentes sobre eWay-CRM
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre eWay-CRM.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece eWay-CRM?
eWay-CRM ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 24,00 US$/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de eWay-CRM?
Los clientes habituales de eWay-CRM son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite eWay-CRM?
eWay-CRM admite los siguientes idiomas:
checo, inglés
P. ¿eWay-CRM es compatible con dispositivos móviles?
eWay-CRM admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra eWay-CRM?
eWay-CRM se integra con las siguientes aplicaciones:
3CX, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Poll Everywhere, Quickbooks Online, Tableau, TeamViewer, WordPress, Zapier
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece eWay-CRM?
eWay-CRM ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
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- Software CRM
- Software de gestión de contactos
- Software de seguimiento comercial
- Software CRM para constructoras
- Herramientas de promoción
- Software CRM para el sector financiero
- Herramientas de email marketing
- Software de gestión de ventas internas
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- Software de gestión de proyectos
- Herramientas para seguimiento de proyectos
- Software CRM inmobiliario
- Herramientas de planificación de proyectos
- Software CRM para ONG
- Software CRM para aseguradoras
- Software de fabricación