OnePageCRM

4,7 (63)
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Un CRM sencillo para vendedores que desean cerrar más negocios

Sobre OnePageCRM

OnePageCRM es un CRM simple para vendedores en el sector de pequeñas empresas. Este software convierte la complejidad de las ventas en una simple lista de tareas. Desarrollado bajo los principios de productividad GTD (hacer el trabajo), el enfoque optimizado de la solución ayuda a los usuarios a convertir a los clientes potenciales en clientes reales, alcanzar objetivos y hacer crecer el negocio.

El método de ventas de próxima acción OnePageCRM alienta a los usuarios a establecer una acción de seguimiento con cada contacto, lo que asegura que nunca abandonen una venta. El flujo de acción ordena los contactos según sus acciones de ventas y crea una lista de tareas dinámica que prioriza el tiempo del usuario. La pantalla principal ayuda a los usuarios a saber qué acciones deben tomarse de inmediato o en el futuro para que las oportunidades se conviertan en ventas. OnePageCRM realiza un conjunto de funciones, desde la gestión de contactos hasta la creación de informes de ventas, lo que garantiza que los clientes potenciales y los prospectos se muevan constantemente a través del proceso de ventas para lograr un resultado exitoso.


Imágenes

OnePageCRM Software - 1
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OnePageCRM Software - 9
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Vídeo de OnePageCRM
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OnePageCRM

4,7 (63)
VS.
El más valorado

Precio inicial

8,95 €
mes
14,00 €
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

138
173

Integraciones

17
101

Facilidad de uso

4,8 (63)
4,5 (3.044)

Relación calidad-precio

4,6 (63)
4,4 (3.044)

Atención al cliente

4,7 (63)
4,4 (3.044)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Pipedrive

4,5
#1 alternativa a OnePageCRM
Pipedrive es una herramienta de software de CRM fácil de implementar que te ayuda a concentrarte en las actividades que...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternativa a OnePageCRM
Salesforce Sales Cloud ofrece gestión completa de contactos, clientes potenciales y oportunidades, así como herramientas...

Agile CRM

4,1
#3 alternativa a OnePageCRM
CRM todo en uno con ventas, marketing y servicio en una única plataforma. Seguimiento de ventas, gestión de contactos,...

VanillaSoft

4,7
#4 alternativa a OnePageCRM
VanillaSoft reúne excelentes herramientas de CRM, gestión de clientes potenciales y ventas telefónicas en una potente...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(63)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funcionalidades
4,4/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
4,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 63
Shiv
Shiv
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

It's great for startups like ours because it's cheap and has everything we need

Revisado el 8/9/2024

I just started using it, and even though I'm still getting the hang of it, it's already been really...

I just started using it, and even though I'm still getting the hang of it, it's already been really helpful and easy to use, especially for our small startup. It helps with storing customer contacts, setting follow-up reminders, and using email templates, which is great since sales are so important for us. Plus, the price is good.

Puntos a favor

It's helping us with storing customer contacts, setting follow-up reminders, and using email templates, which is great since sales are so important for our startup.

Desventajas

Even though I'm still figuring it out, I think features like email tracking and meeting scheduling would be good additions.

Respuesta de OnePageCRM

Hi Shiv, thank you very much for your review!

It's great to hear that OnePageCRM is helping your startup with sales—this is what we are here for. :-)

We do have an email tracking feature. You can read more about it here: https://help.onepagecrm.com/article/467-how-email-open-tracking-works

I've also forwarded your feedback about meeting scheduling to our Product Team. We have a Calendar sync feature which you might find useful for scheduling meetings in the meantime: https://help.onepagecrm.com/article/47-setup-calendar-feed-for-google-calendar

If you have any questions, you can always reach out to us at support@onepagecrm.com.

We're always happy to help!

~ Anastasia

Tracey
Tracey
Calificación general
  • Sector: Ingeniería industrial o mecánica
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

One Page CRM

Revisado el 17/6/2021

Working with the team at OP has been a wonderful experience. Carmel in particular went above and...

Working with the team at OP has been a wonderful experience. Carmel in particular went above and beyond during the onboarding experience and training to ensure we were equipped with the knowledge and tools we needed to begin our CRM journey. The customer support we have received to date has been incredible. The software is so easy to use and manage and is a major asset to our team.

Puntos a favor

A major benefit of One Page CRM is how easy it is to use it. The next action functionality is beyond very beneficial as is the lead capture tool.

Desventajas

In order to integrate this solution better in our business, we would love an improved quoting functionality. This would eliminate the need for multiple software.

Alternativas consideradas

HubSpot CRM

Razones para cambiar a OnePageCRM

The ease of use and the next action functions.

Respuesta de OnePageCRM

Hi Tracey, thanks so much for the positive review. I'm part of the Customer Success team, and I'm delighted to hear that you've had such a great experience with us.

I love hearing that you've found OnePageCRM easy to use and beneficial (specifically by using the Next Action)! Noted re the quote functionality. ~Sarah

Richard
Calificación general
  • Sector: Materiales de construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Easy to use and cost effective

Revisado el 8/10/2019

Easy to use and cost effective. Great support

Easy to use and cost effective. Great support

Puntos a favor

Easy to use and cost effective. Great support

Desventajas

Email Templates are very difficult to use and needs big upgrade.
Should include recent history list so you dont have to search again.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Recursos Humanos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

OnePage CRM review

Revisado el 8/7/2021

This has really helped us to become more efficient and potentially grow our reach.

This has really helped us to become more efficient and potentially grow our reach.

Puntos a favor

This software was so easily customisable and easy to use.

Desventajas

It would be great if it was integrated not just with whatsapp but also zoom.

It would be great if users could email each other (making it easier to communicate as a team and stay on the CRM all day)

It would be great if you could ask to remove some fields you do not use.

Alternativas consideradas

Zoho CRM y HubSpot CRM

Razones para cambiar a OnePageCRM

Great value for money, customisation and ease of use.

Respuesta de OnePageCRM

Hi there, thanks so much for the great review. I'm so happy to hear that OnePageCRM has helped you become more efficient and grow! I love that your introduction to the CRM was nice and easy.

Noted about the integration with Zoom! ~Sarah

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Easily to Use, Friendly UI, Vertical Management

Revisado el 24/6/2021

So with $15/ monthly, it fit with self-user like me (

So with $15/ monthly, it fit with self-user like me (

Puntos a favor

+ Pipeline & Goal is visible, you could use easily and custom. It appear front of your eyes.
+ Like the name, everything show in a page for all (different with other UI as Agile/ Salemate/ Hubspot/ Bitrix...) - kind a classic, I love it after try dozen of 3-column-page of other CRM: messy eyes
+ CUSTOMER SERVICES: they are a live and help you strongly, friendly also. I love to work with people and OnepageCRM did great for user (I luckily talked with Sarah, Lecetia - both kindness)
+ Vertical Management as "Status", as you "Category" to work not eye-looking to many column.
+ Commission rate, we are already to know how we gain after we help our customer solve their problem.

Desventajas

- Need more UX, friendly click as "Add a Contact/ Deal/ Company"
- Should plus "+" icon somewhere for short-cut add new Contact/ Deal/ Company
- Add multiple "Contact" to a "Deal" (B2B normally require more than a person in a purchase)

Alternativas consideradas

Agile CRM y Cogmento CRM

Razones para elegir OnePageCRM

Other CRM require x1.5 - x2 for 02 function "Pipeline" & "Forecast" and more money if you want to set "Goals" to track your sales. Lack of UI/ UX, some good at UI and bad of UX, good of UX then bad of UI, good both UX/ UI then bad at Report. Onepage CRM the best fit for my self and my CRM using purposes

Razones para cambiar a OnePageCRM

+ Pipeline & Goal: I could not find these function as the alternative CRM (mentioned above) , it required you x1.5 Price to have "both function", some of they are not friendly interface also and lack of report view + View is easy to see, your eyes not moving so much, focus to one and one only + Customer support to help you whenever you ask - they are friendly, just ask them kindly + Commission rate, I never use the commission sheet anymore

Respuesta de OnePageCRM

Hi there, thanks so much for the positive review. I'm delighted that you enjoy using OnePageCRM.

Noted about the UX ! ~Sarah

Mostrando 5 opiniones de 63 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre OnePageCRM

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre OnePageCRM.

OnePageCRM ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 8,95 €/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Plan Profesional: €8,95 por usuario/mes con facturación anual o €13,5 por usuario/mes con facturación mensual. Plan Empresa: €17,95 por usuario/mes cuando se factura anualmente o €26 por usuario/mes cuando se factura mensualmente. OBTÉN 4 MESES GRATIS EN PLANES ANUALES

Los clientes habituales de OnePageCRM son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

OnePageCRM admite los siguientes idiomas:

inglés

OnePageCRM admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

OnePageCRM se integra con las siguientes aplicaciones:

ActiveCampaign, Dropbox Business, Evernote Teams, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Help Scout, Mailchimp, Microsoft Outlook, Stripe, Talkdesk, Unbounce, WhatsApp, Wufoo, Xero, Zapier

OnePageCRM ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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