Sobre ClickTime

Fácil seguimiento temporal: Realiza un seguimiento temporal en tu teléfono, laptop o incluso Google Chrome.

Potente creación de informes: Más de 80 creaciones de informes te ayudan a administrar los presupuestos, la utilización de empleados, la planificación de la capacidad y el desempeño de los empleados.

Puedes personalizarlo todo: Es fácil configurar ClickTime para que se ajuste a las necesidades excluivas de tu empresa.

Se conecta con tu software existente: ClickTime se integra con Google Calendar y productos populares de nómina y contabilidad, incluido QuickBooks.

Muy buen servicio de atención al cliente: El equipo está dedicado a facilitar el uso de ClickTime para todos los integrantes de tu organización.

Precios desde:

10,00 US$/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

10,00 US$/mes

  • Versión gratuita
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Imágenes

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Funcionalidades

Funcionalidades totales de ClickTime: 90

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis en tiempo real
  • Aplicación móvil
  • Arrastrar y soltar
  • Base de datos de empleados
  • Campos personalizables
  • Carga de recibos móviles
  • Comentarios/notas
  • Contabilidad
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cálculo de horas extra
  • Datos en tiempo real
  • Estimaciones
  • Facturación
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • For Cloud
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de empleados
  • Gestión de facturas
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recibos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de reembolsos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del rendimiento
  • Horas facturables y no facturables
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de síntesis
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de QuickBooks
  • Mensajería
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Perfiles de empleados
  • Planificación de personal
  • Planificación y asignación de recursos
  • Planificación y programación de proyectos
  • Portal de autoservicio
  • Presupuestos y estimaciones
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión de trabajo
  • Proyecciones
  • Reclamaciones de gastos
  • Recordatorios
  • Registro de auditoría
  • Registro único
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de asalariados
  • Seguimiento de ausencias
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de conceptos facturables
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de horas de los empleados
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de horas sin conexión
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del kilometraje
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento del tiempo en línea
  • Seguimiento del tiempo por cliente
  • Seguimiento del tiempo por proyecto
  • Seguimiento horas/gastos
  • Solicitudes de ausencias
  • Tasas de facturación múltiples
  • Temporizador
  • Tiempo y asistencia
  • Varias divisas
  • Varios proyectos

Alternativas

QuickBooks Desktop Pro

4,3
#1 alternativa a ClickTime
QuickBooks Desktop Pro automates billing and invoicing in addition to work orders. Users can link bank accounts, define...

TimeCamp

4,7
#2 alternativa a ClickTime
TimeCamp es una plataforma de seguimiento temporal con la que las pymes pueden realizar un seguimiento del tiempo y...

Microsoft Excel

4,8
#3 alternativa a ClickTime
Explora Excel. Las nuevas herramientas de análisis de datos te ayudan a rastrear y visualizar tus datos para obtener...

Deltek Ajera

3,6
#4 alternativa a ClickTime
Deltek Ajera is a project management solution that helps businesses streamline processes related to project accounting,...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(202)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funcionalidades
4,3/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 202
Paul
Calificación general
  • Sector: Servicios medioambientales
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great for Time and Expense Tracking

Revisado el 2/3/2020

We've been using ClickTime for over a decade and I wouldn't want to track time to different...

We've been using ClickTime for over a decade and I wouldn't want to track time to different projects from different staff or consultants any other way.

Puntos a favor

Users can enter time and expenses from the ClickTime App or website from anywhere they're working (or vacationing). Automatic prompts if time entry deadlines are missed and seamless integration with Quickbooks Pro to allow for Client Invoicing and Payroll processing.

Desventajas

Some features are not need for all employees (expense tracking for instance), but it's an all-or-nothing subscription.

Respuesta de Clicktime.com

Hi Paul,

Thank you so very much for your wonderful review of ClickTime.

We are thrilled to hear that is has been so successful for you and your team!

Have a fantastic day!

Best,

Brea Phillips
ClickTime | Customer Success Manager

Lucas
Calificación general
  • Sector: Ingeniería industrial o mecánica
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great Time Tracking Software!

Revisado el 12/3/2020

I have enjoyed using ClickTime, it has made my daily routines much easier.

I have enjoyed using ClickTime, it has made my daily routines much easier.

Puntos a favor

It made my life as an employee completing time sheets 95% faster than our old Excel Spreadsheet method. Also, completing Expense Reports and linking them to Jobs. As a manager, it made my life much easier tallying multiple employees and expenses time to one job.

Desventajas

Sometimes the Stopwatch or the other method wouldn't hold the time you put in and cause you to have to backtrack, but this does not happen often.

Alternativas consideradas

JobBOSS²

Razones para elegir ClickTime

ClickTime handled Expenses much better than E2.

Razones para cambiar a ClickTime

Not sure.

Respuesta de Clicktime.com

Hi Lucas,

Thanks for your feedback! It's great to hear that ClickTime has helped you both as an employee and manager. Your feedback helps us discover new opportunities to improve and make sure you have the best possible experience.

Please continue reaching out to our Support team if you have any issues or questions.

Best,
Ethan

Brittany
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Helpful tool, but could be more helpful

Revisado el 4/3/2020

This has been a helpful tool for our company, and with little funds as a nonprofit, the price is...

This has been a helpful tool for our company, and with little funds as a nonprofit, the price is pretty good as well. Employees, supervisors, and admin use this daily to help get our work done

Puntos a favor

I like that my employees can easily divvy up time spent on program and grant related activities. As an administrator, I like the time off module because it helps to track vacation requests and automatically sends to a supervisor (reducing time and paper). The vacation accrual feature in this module is also helpful to reduce time and allows employees to check their balance at any time without bugging me for it. We also use the expense module and that has become helpful as well in reducing paper and time for supervisors.

Desventajas

It would be helpful to be able to adjust expenses on the admin side after they have been submitted. If a change needs to be made to an expense project/job, admin can not adjust it, instead you have to reject it, have the employee change it and then resubmit it.
Also while most reports work well for my needs, I have tried working with support to get a nice report with an employees expense sheet followed by the applicable receipts (being able to select a expense sheet status, or date range would be a cherry on top). I was told this kind of report would cost extra because it is customized. It seems to me this would a natural report for an expense module. Currently I have to pull all expense sheets, and pull all receipts and piece them together.
Also when I added the expense module I was told it integrated with Quickbooks. However, it only integrates with the Desktop version, not the Online version.

Respuesta de Clicktime.com

Hi Brittney!

Thank you so very much for your review of ClickTime.

I am going to reach out to you directly to share some great news. I have a way for you to be able to print out expense sheets with attached receipts, (without having to have a customized report) and I will be happy to get you our NEW QB Online connector!

I am so very glad that you were able to share your needs so we know how best to serve you and your team.

I will be in touch.

Best Regards,

Brea Phillips
ClickTime | Customer Success Manager

Joel
Calificación general
  • Sector: Servicios medioambientales
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy to use and enables me to do my work not spend all my time running the software

Revisado el 8/3/2020

It is dependable and easy to use.

It is dependable and easy to use.

Puntos a favor

ClickTime is extremely easy to learn. I had no problems setting it up and my employees have had no problems using it. The software enables me to have employees enter time and expenses themselves with a high degree of accuracy, quickly, and easily. I did not have to reconfigure my operations to use the software it worked how I was configured because of its adaptability.

Desventajas

Not having a plan that covers multiple people for a flat rate is an issue. Also given the frequently changing staffing levels and that I use per diem employees the monthly subscription by person while flexible for most is an issue for my operations. The software does not have the ability to automatically track compensation time or accumulate it and use it, nor does the time off module have an accumulation rule set that works for me. If I could create compensation and time off accumulation rules by hours worked or weeks worked, it would be better, and I would get the time off module.

Razones para elegir ClickTime

I used ClickTime for almost 10 years and last fall began the switch to BQE. After using BQE for 2 months I quickly realized I had made a mistake switching but luckily had kept my ClickTime account.

Software anterior

BQE CORE Suite

Razones para cambiar a ClickTime

It was one of only a few products that did time and expenses easily, simple to use and setup, and a reasonable price.

Respuesta de Clicktime.com

Hi Joel,

Thank you for your thoughtful feedback.

We're glad to hear that ClickTime has been beneficial for you and your staff in many ways over the last 2+ years.

We recognize your request for compensation time and more flexibility around our pricing structure because your staffing changes over time. We will work with our product team to address these issues and look forward to continuing to partner with you for a long time to come!

Thanks,
Ethan

MATT
Calificación general
  • Sector: Seguridad pública
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

MaPS, Inc.

Revisado el 25/2/2020

As a consultant, I get paid for my time - and my days are often broken up into many tasks for many...

As a consultant, I get paid for my time - and my days are often broken up into many tasks for many different clients. Tracked time = billable time and ClickTime allows me to quickly and easily track my time and run reports for monthly invoicing. Bidding new jobs is more accurate now too, since I can easily run reports by phase and task to see how I did on the last similar job - and estimate the hours/price the new job accordingly.

Puntos a favor

Easy to set-up and easy to use. Low cost.

Desventajas

Can't copy/paste/add repetitive tasks - have to fill out entry for each.

Respuesta de Clicktime.com

Hi Matt,

Thank you so very much for the wonderful review of Clicktime.

I see that you asked for the ability to copy/paste/add repetitive tasks? I will reach out to you directly to help me understand the need in more detail and get this feature request properly logged for you.

I look forward to speaking with you and thank you again for your wonderful feedback on ClickTime.

Best,

Brea Phillips
ClickTime | Customer Success Manager

Mostrando 5 opiniones de 202 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre ClickTime

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre ClickTime.

ClickTime ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 10,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de ClickTime son:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ClickTime admite los siguientes idiomas:

inglés

ClickTime admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

ClickTime se integra con las siguientes aplicaciones:

BambooHR, CheckWriters, Google Calendar, Jira, Microsoft Dynamics GP, Paychex Flex, Paylocity, QuickBooks, Quickbooks Online, Sage Intacct, Salesforce Platform, Slack, TRAXPayroll Solutions, Trello

ClickTime ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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