Cin7 Core
Sobre Cin7 Core
DEAR Inventory es una aplicación de gestión de inventario y pedidos, basada en la nube, para pymes que ofrece una solución completa de gestión de servicios de fondo con compras, ventas, gestión de almacenes, funciones de fabricación ligera, así como integraciones con sistemas de envío, comercio electrónico y pasarela de pago.
DEAR Inventory tiene como objetivo ayudar a los propietarios de pequeñas y medianas empresas a tomar el control del inventario y la gestión de pedidos, a la vez que optimizan, automatizan y simplifican todas las operaciones diarias.
DEAR tiene amplias aplicaciones en diversas industrias, en empresas de diversos tamaños. Los minoristas, mayoristas, fabricantes y operadores de comercio electrónico son las categorías generales de los usuarios de DEAR Inventory. Algunas empresas utilizan DEAR para cubrir sus necesidades simples de gestión de inventarios, mientras que otras confían en DEAR para cumplir con los requisitos de cumplimiento impuestos por su sector; por ejemplo, los fabricantes de alimentos necesitan DEAR por sus capacidades de trazabilidad y fecha de caducidad de los lotes.
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Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Sage Intacct
Agiliron
Sage 100
SAP Business One
Opiniones
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¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Dear systems deliver what if promises
Revisado el 2/2/2022
We've been using it live for one month and so far the transition has been relatively smooth.
We've been using it live for one month and so far the transition has been relatively smooth.
Puntos a favor
Comprehensive ERP features that are built with the workflow and accounting in mind. Excellent interface with Xero. Very customizable, but in an easy to understand fashion.
Desventajas
For those switching from other platforms, it could use better historical data import functionality. In particular outstanding orders. We had about 200 open orders when we made the switch, and had to enter them manually as Dear's import features could not handle our workflow.
Razones para elegir Cin7 Core
Lightspeed retail has no ability to handle sales tax based on "ship to" address and has not integration with Avalara. In discussing with Lightspeed they seem unaware that this functionality is needed. Also, you can only integrate with one ecom site and inventory management was glitching with the inventory levels frequently wrong.Razones para cambiar a Cin7 Core
Overall value for money, plus the focus on accounting was a strong selling point.- Sector: Vidrio, cerámica y hormigón
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great support for training and set up
Revisado el 4/7/2023
My CIN 7 experience so far has been great, apart from that I couldn't get urgent support from the...
My CIN 7 experience so far has been great, apart from that I couldn't get urgent support from the daily support team after the training project is closed. Being a new user, this is essential, as even I have been trained, to be able fully function, further support is needed in a timely manner.
Puntos a favor
[sensitive content hidden] has provided great helping through training sessions and initial set up of the system to make my job easier, she has gone above and beyond which makes me feel that Cin 7 Core is a system I can easily recommend to other people from this prospective.
Desventajas
0Customer support from CIN 7 Support Team (after system set up), the turnaround to get back to me and the response is not user friendly for new users, all new users would be experiencing a lot of questions and issue at the very beginning start using the system, and the problem I experience actually stop my office functioning, to book a call online for a few days in advance doesn't work to this situation at all.
- Sector: Artículos deportivos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Disappointment: Steer Clear of CIN7
Revisado el 17/6/2024
Ever since CIN7 took over DEAR Systems, the shift in focus from quality service to maximizing...
Ever since CIN7 took over DEAR Systems, the shift in focus from quality service to maximizing profits has been blatantly obvious. The deterioration in service is both rapid and frustrating.
Puntos a favor
Their customer support exists, which is something. They do respond to inquiries, albeit not always in the most helpful manner.
If you’re looking for inventory management software and are okay with navigating a complex pricing structure, CIN7 might be worth considering. There are definitely options out there, but this is one of them.
Desventajas
Their pricing is chaotic, filled with charges for unnecessary features, and the account closure process is ridiculously cumbersome, demanding a 30-day notice. It's evident they’ve designed it this way to continue extracting money from their users.
Customer support is practically non-existent. They show no willingness to assist. In all honesty, this company and its software are a waste of your resources. There are much better alternatives available. Stay away at all costs.
- Sector: Películas y largometrajes
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 2.0 /10
Buggy software with lots of issues and poor customer support
Revisado el 2/10/2024
We have used DEAR / Cin7 for 7 years now. Up until recently any bugs or issues that popped up would...
We have used DEAR / Cin7 for 7 years now. Up until recently any bugs or issues that popped up would get resolved in a somewhat timely manner however now that has changed. They are focusing on rolling out new product features that are great for marketing while sacrificing having a system that actually just works.
Do not onboard your company onto this software, you will regret it, as it seems the company who acquired DEAR has no intention of fixing the buggy nature of DEAR and just wants to try and focus on selling more subscriptions.
Puntos a favor
Cin7 is constantly improving the software.
Desventajas
They sacrifice reliability, stability and fixing bugs for improvements that they can market as a new features.
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Cin7 Excellent Inventory Management
Revisado el 11/7/2023
Very easy to setup and use and excellent support when needed
Very easy to setup and use and excellent support when needed
Puntos a favor
Ease of use and almost instant access to support when required
Desventajas
No mobile app - it’s not easy to use the system in a browser on a phone
Preguntas frecuentes sobre Cin7 Core
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Cin7 Core.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Cin7 Core?
Cin7 Core ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 349,00 US$/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Cin7 Core?
Los clientes habituales de Cin7 Core son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Cin7 Core?
Cin7 Core admite los siguientes idiomas:
chino, chino tradicional, inglés
P. ¿Cin7 Core es compatible con dispositivos móviles?
Cin7 Core admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Cin7 Core?
Cin7 Core se integra con las siguientes aplicaciones:
Avalara, BigCommerce, Capsule, Crossfire, Easy Insight, EzzyBills, Handshake, HubSpot CRM, Inventory Planner, Lokad, LoyaltyLion, Magento Marketplace, PayPal, PencilPay, Pepperi, Pinch, Prospect CRM, QuickBooks Online, ShipStation, Shippit, Shiptheory, Shopify, Square Point of Sale, Starshipit, StockTrim, Stripe, WooCommerce, Xero, Zapier, authorize.net
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Cin7 Core?
Cin7 Core ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
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- Software de compras
- Software de inventario
- Software de fabricación
- Sistemas de trazabilidad en alimentos
- Software de gestión para el comercio minorista
- Software de puntos de venta
- Software de gestión de almacenes
- Programas de contabilidad
- Plataformas de comercio electrónico
- Software de gestión de la cadena de suministro
- Software para gestión de inventarios de producción
- Software para MRP (planificación de materiales)
- Software ERP
- Software de planificación de la demanda
- Software para distribución
- Sistemas MES (sistema de ejecución de fabricación)