Slack

Slack

Un único lugar para la comunicación del equipo y los flujos de trabajo

4.6/5 (15800 opiniones)

Información general sobre Slack

Los equipos de Slack trabajan juntos en canales que se pueden organizar por proyecto, departamento, ubicación de la oficina o cualquier otra cosa, realmente. Esto les facilita a los usuarios seguir los temas que son importantes para ellos. Los canales públicos están abiertos a cualquier miembro del equipo, por lo que marketing puede ver en qué están trabajando los diseñadores, ventas puede ver lo que está en la hoja de ruta del equipo del producto y los nuevos empleados pueden ponerse al día rápidamente en lugar de comenzar con una bandeja de correo electrónico vacía.

Slack se conecta a las herramientas y servicios que las empresas ya usan y centraliza las notificaciones, archivos y datos de cientos de aplicaciones diferentes. Esto significa no tener que buscar más en correos electrónicos para ese seguimiento, no tener que cambiar constantemente entre diferentes pestañas y paneles y no tener que hacer más malabarismos con docenas de herramientas, cada una con su propio nombre de usuario. Slack ayuda a los equipos a trabajar de forma más inteligente al proporcionar toda la información y el contexto necesarios para tomar decisiones efectivas rápidamente.

Todo lo que se comparte en Slack se indexa y archiva automáticamente para que las empresas puedan crear una base de conocimiento completa sin esfuerzo, simplemente trabajando en Slack. Y la búsqueda de Slack hace que sea más fácil encontrar la información que los usuarios necesitan, siempre que la necesiten.

Precio

A partir de
8,00 US$/mes
Opciones de precios
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P
M
G

Disponible en los países siguientes

Asia, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5, Europa, Alemania, India, Japón, Latinoamérica

Idiomas admitidos

Inglés, Francés, Alemán, Japonés, Español

Reseñas de Slack

Calificación general
4.6/5
95% reseñas positivas
11013
Excelente
3984
Muy bien
658
Normal
110
Pobre
35
Malo
Heshani H.
Traducir con Google

Slack the best team communication software ever

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 26/9/2019
Fuente de la reseña: Capterra

We use slack in our office as the main communication app. We can connect with our overseas clients through slack so easily. As we can share rich media, we have everything in a single thread. And we have the ability to reply to the each message in the thread. Also we can delete unwanted messages. The best thing is we have set reminders for important tasks. So the overall experience is really nice and I am thankful to the slack developers.

Puntos a favor

We can create channels for separate projects and same time me can send direct messages for each other company members.
We can share texts, images,videos, audios, gif files and any rich media with others
We can set reminders for our work and slack bit is going to remind us our work
We can integrate other software like Skype, Hangouts,Gmail and many applications to slack, so that we can receive all the notifications through slack.
We have search options, so that we can search for previous texts we sent someone or in a certain channel.
Also there is an option to switch the do not disturb mode on. In that time we are not getting notifications.
We can easily use the web, desktop and mobile application so we can access chat via any device.
Considering all the matters I love this app.

Puntos en contra

I experienced some issues while getting voice calls.
Also it saves a limited number of lines in each chat thread. So we can not reference our earliest messages in threads.
These are the only issues I have experienced. But these are not that strong reasons to not to use this app.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

8.0/10
John B.
Traducir con Google

Robust product that fosters effective communication and collaboration!

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 19/9/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Our organization deployed Slack alongside a legacy client. The initial plan was to run both in parallel indefinitely, mostly because change is hard and there would be complaints. But Slack was so quickly adopted by a broad user base, the legacy client was officially retired after just a few months. Slack has been incredibly effective at fostering group communication and bringing our organization together. There are colleagues on Slack that never even used the legacy client. Whenever possible, Slack is used as an email alternative. Slack is also very robust with plenty of customization and integration. I have only scratched the surface of available options but the Slack Outlook Calendar "app" has been very useful. There have been some very infrequent (less than one per quarter) outages or availability issues but Slack has been quick to acknowledge and resolve the issues. Overall I am very pleased and would highly recommend Slack.

Puntos a favor

- Flexible notifications allow users to control frequency and delivery methods for messages
- Default options or custom emojis can be used for current availability status
- Availability status can be set to automatically clear after a specific period of time
- Messages can still be sent to users even when they are offline/unavailable
- Key contacts can be "starred" and maintained in a sidebar list for quick access
- Communication across large groups is facilitated via "Channels"
- Posting a new message in a "Channel" includes options to notify all users in the group
- Custom start and end times can be set for the "Do Not Disturb" function
- Extensive user preferences include themes with customizable hex colors
- Integration with other productivity tools via "apps" (Outlook Calendar app is especially useful)
- Support for custom emojis, loading messages and channel prefixes
- Mobile app is extremely user-friendly

Puntos en contra

- Dark theme (mode) does not apply to the sidebar, only the main chat/message window
- On the desktop app, your own account ("you") appears at the top of the Starred list (preferred) but on the mobile app "you" is sorted among all other Starred users
- Occasional but very infrequent outages or availability issues

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación

9.0/10
Ankush K.
Traducir con Google

Slack Review

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 18/9/2019
Fuente de la reseña: Capterra

It's one of the coolest apps I've tried, I'm glad I got a chance to switch from Skype.

Puntos a favor

It's best made for any type of communication chat, sharing files (pdfs, doc, xlx), code etc. It has some cool features which I use every day like set reminders, easy integration with other apps like Datadog/Airflow to set alerts/notification for your product. Search option is really amazing where you can search for text, word or pdf file. The other options are to make Alias which is important I think when you don't want to notify the whole channel and just type @Alias rather than @here.

Puntos en contra

The only issue I had with it is that it freezes sometimes on my laptop, my chat windows on my phone do not remain in sync with chat windows on the laptop like with my Hazy memory if I'm talking to someone on phone and don't remember the name of person I won't be able to get back to him from my laptop. I also use its free version which I kind of doesn't like as it only stores 10k messages. So I guess the recent contacts/conversation option might need some enhancements for better user experience. Also, intoroducing some Calendar feature would be great in future.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

8.0/10
Usuario verificado
Traducir con Google

Communication made easy

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 13/9/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Slack is a very good tool with many add-ons that can help your business with communication, reminders, etc. The library of add-ons is growing.
The only thing is that I wish the search was a little bit better, you often find irrelevant hits and it is a bit hard to exclude channels or people in your search.

Puntos a favor

How easy it is to use.
It is easy to chat with other members in the organization, it is easy to start small chat groups, for more permanent groups you can start channels, both public and private.
It has both voice calls and video calls that are fast and smooth with great quality.

Puntos en contra

It is a bit harder to cooperate with other companies, where skype is available for anyone and you can easily add any contact, in slack you need an administrator to add a quest to the workspace. a good thing is that for each paid license you have in the company you can invite 5 guests that have access to a single channel(single-channel guest). a small con is that you need to pay a license for any guest that need access to more than one channel(multi-channel guest)

The search function could offer a few more options

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación

9.0/10
Usuario verificado
Traducir con Google

Google Hangouts Replacement, Saved us from Teams

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 12/9/2019
Fuente de la reseña: Capterra

I actually enjoy Slack. It is fun to use, and I like much more than sending an email.

Puntos a favor

Slack really allows us to communicate effectively based on group or subject. We can communicate directly in the General chat, directly, or in any number of specialized group channels. Each team has their own channel, and if needed, that channel can be locked to prevent other teams from entering.

Most are open channels that allow for any of our teams to come in and converse on the subject titled. One our favorite things to use are external apps. I love that Slack will pop up an upcoming appointment or if we need a meeting in say Zoom, I can just type /zoom and it will generate a Zoom link and we can all join in. We are on the free tier, so with the higher level tier, you can get conferencing and a wealth of other features added in. The free level serves us very well.

We use email integration also, so important emails and even things like weather alerts pop up as a Slack notification. It is really a great service.

Puntos en contra

Can be confusing to use if you are not used to chat systems such as Hangouts or WhatsApp though. The idea of a separate room, or Group chat, confuses some, but once they see how things work, it is a non-issue.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación

8.0/10

Precios de Slack

A partir de
8,00 US$/mes
Opciones de precios
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Slack

  • API
  • Chat
  • Comentarios
  • Espacio de trabajo colaborativo
  • Funcionalidad de búsqueda
  • Gestión de la comunicación
  • Herramientas de colaboración
  • Integración de terceros
  • Interfaz para arrastrar y soltar
  • Notificaciones automáticas
  • Seguimiento de actividades
  • Seguridad SSL

  • Almacenamiento de documentos
  • Control de acceso
  • Creación de marca personalizable
  • Gestión de archivos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de permisos
  • Panel de actividades
  • Proyecciones

Preguntas frecuentes sobre Slack

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Slack.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Slack?

Slack ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 8,00 US$/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Slack?

No tenemos información sobre las características de Slack

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Slack?

Los clientes habituales de Slack son:

Trabajadores autónomos, Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Administraciones públicas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite Slack?

Slack admite los siguientes idiomas:

Inglés, Francés, Alemán, Japonés, Español

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Slack?

Slack cuenta con los siguientes planes de precios:

Gratis, Suscripción

P. ¿Slack es compatible con dispositivos móviles?

Slack admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Slack?

Slack se integra con las siguientes aplicaciones:

Aircall, Asana, Bitium, Breezy HR, Datadog, Dropbox, Help Scout, LiveChat, PagerDuty, Resource Guru

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Slack?

Slack ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Tutoriales en vídeo