
Sobre Ascentis
Ascentis se especializa en software de conjunto completo de HCM potente, pero fácil de usar, para negocios de mercado intermedio de todos los sectores con sede en EE. UU. Las soluciones de Ascentis incluyen seguimiento e incorporación de candidatos, gestión de beneficios, conexión electrónica de transportistas, autoservicio, gestión de cumplimiento, informes robustos, gestión de talentos (aprendizaje y rendimiento), evaluación comparativa, nómina, tiempo y asistencia y relojes de registro. La flexibilidad del producto Ascentis deriva en que puedes utilizar una, algunas o todas estas soluciones.
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Opiniones
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¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Diseño gráfico
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
User friendly time coding and clock in/out
Revisado el 23/11/2022
Overall this is a super easy performance review, time coding and tracking and PTO interface. I’ve...
Overall this is a super easy performance review, time coding and tracking and PTO interface. I’ve also successfully done training within the platform for HR.
Puntos a favor
I love the one button punch in/out as well as easy time tracking for PTO and my timesheet.
Desventajas
You may need initial training to use time coding settings/categories. Easy to use once you get the hang of your project codes.
- Sector: Práctica médica
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
If support is important to you, go with Ascentis
Revisado el 7/7/2021
Overall, our experience with Ascentis has been positive. We saved a little bit of money, gained...
Overall, our experience with Ascentis has been positive. We saved a little bit of money, gained the support we needed, were able to streamline the close of payroll periods, and can process payroll much quicker.
Puntos a favor
The best part about Ascentis is their support, hands down. It is very rare that we have to wait more than 1 or 2 business days to get an issue resolved or an answer to a question. If it is an urgent matter, they are on it immediately. In addition, we get a dedicated Account Manager that is very responsive and helpful. Even when our account managers have changed, they are always brought up to speed and haven't dropped a ball yet.
Desventajas
The modules are somewhat segmented. We log into one application for payroll, another application for HR, and another application for timekeeping. They are working toward getting everything centralized and web-based, but they aren't quite there yet.
Razones para elegir Ascentis
ADP had virtually zero support, and it was expensive. We would go months without hearing back from anyone at ADP. Our "Account Manager" would sporadically respond to us but never solve any issues. And it was about a billion clicks to get payroll processed.Software anterior
ADP Workforce NowRazones para cambiar a Ascentis
Neither of these companies showed up for the initial meeting that was set up, so we went with the only one that did, Ascentis.- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Not a good product
Revisado el 5/5/2022
Not good at all. Implementation was never complete, the system was outdated. The customer service...
Not good at all. Implementation was never complete, the system was outdated. The customer service was non-existent. It was not cost-affordable for the lack of services provided and we had to sign a contract.
Puntos a favor
The only thing that seemed to work with Ascentis was the timekeeping. However, it did not bridge to our payroll system causing us to manually enter any non-productive time into payroll every other week
Desventajas
The customer service for Ascentis is absolutely non-existent. It was so terrible that I had to send an email to the CEO and other members of the C-Suite to get my issues addressed.
- Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Human Resources Manager
Revisado el 13/2/2023
I love it.
I love it.
Puntos a favor
Everything in one location and the security measures to make sure your documentation is safe.
Desventajas
To be honest nothing really, the user friendly portal is vital.
Alternativas consideradas
RUN Powered by ADPRazones para cambiar a Ascentis
ADP could not handle the different levels of employees- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Ascentis solid programming software
Revisado el 20/6/2021
outstanding by far.
outstanding by far.
Puntos a favor
Ascentis has been easy to understand in the set-up interaction and backing has been extremely useful with any inquiries we have. This is our first HRIS, and it is so ideal to have all representative data in one area. The framework has been not difficult to make refreshes in.
Desventajas
The most difficult thing for us is getting Tax questions replied when required as the assessment division isn't however effectively open as they may be in another city, which is a few hour time distinction for us and you need to email them with any inquiries to find a solution.
Razones para cambiar a Ascentis
cost effective and was recommended by employerPreguntas frecuentes sobre Ascentis
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Ascentis.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Ascentis?
Ascentis ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Ascentis?
Los clientes habituales de Ascentis son:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Ascentis?
Ascentis admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Ascentis es compatible con dispositivos móviles?
Ascentis admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Ascentis?
No tenemos información sobre los tipos de integración de Ascentis
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Ascentis?
Ascentis ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
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- Sistemas de seguimiento de candidatos
- Software de recursos humanos
- Software de reclutamiento
- Software de gestión de personal
- Programas de nóminas
- Software de administración de prestaciones
- Herramientas de evaluación del desempeño
- Software de gestión del talento
- Herramientas de gestión del tiempo
- Soluciones de motivación para empleados
- Software de onboarding
- Software de gestión de la compensación
- Herramientas para controlar tiempo y gastos
- Software de control horario
- Software de seguimiento de la asistencia
- Software para planificación de personal