Sobre Rydoo
Xpenditure es una plataforma móvil y basada en la web que transforma el proceso de creación de informes de gastos obsoleto en un flujo automatizado y en tiempo real. Gracias a la tecnología se garantiza que los empleados que viajan gestionen sus gastos de la manera más rápida y fluida posible. Los empleados pueden tomar una fotografía de su recibo con la aplicación móvil y gestionar sus gastos en tiempo real. Una vez presentados, los gastos se envían a la persona encargada de aprobarlos de la empresa. Los encargados de dar el visto bueno pueden aprobar, rechazar y administrar los gastos sobre la marcha con la aplicación móvil, lo que facilita considerablemente el proceso de reembolso. La aplicación se integra a la perfección con los principales paquetes de contabilidad y ERP, incluyendo SAP, Oracle, Microsoft Dynamics, Netsuite, Xero, QuickBooks y Sage.
Miles de empresas como Deloitte, Pernod Ricard y Henkel utilizan Xpenditure para reducir significativamente el tiempo y los costes. Con sede en Bélgica, Xpenditure tiene oficinas en Ámsterdam, Londres, Nueva York y São Paulo y clientes en 62 países.
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- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Es un software con interfaz amigable e intuitiva de fácil uso
Revisado el 31/10/2022
En general es buena pero pudiera ser mejor, no es un software tan completo como otros pero por su...
En general es buena pero pudiera ser mejor, no es un software tan completo como otros pero por su precio, vale la pena usar.
Puntos a favor
Su sencillez y la facilidad de subir gastos desde la aplicación del celular.Tiene múltiples monedas, lo que permite rendir gastos de cualquier empleado en cualquier país.El clasificador de gastos automático ahorra mucho tiempo.
Desventajas
No permite el pago de los gastos reembolsables por sí misma, para hacer estos pagos, debes enviar la data a otro sistema, como Quickbooks.No permite la exportación de información individualizada o de algo en específico.
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Does exactly what we needed
Revisado el 9/9/2016
The fabrication company I work for was looking for an expense tracker to categorize and link with...
The fabrication company I work for was looking for an expense tracker to categorize and link with the quickbooks accounting we already had implemented. We can load receipt and pair them with projects, accounts, and add notes. This helps tremendously for a small company going through consumables daily! Great software and very intuitive.
Respuesta de Rydoo
Dear Mr/Mrs, we appreciate your positive feedback about Xpenditure. Great to hear that Xpenditure helped your company managing its' consumables. If you have any questions about our integrations or features, just let us know!
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great expense software, I'd recommend in a heartbeat!
Revisado el 29/7/2016
I was looking for an expense manager to replace one that I was previously. The one I was using...
I was looking for an expense manager to replace one that I was previously. The one I was using before didn't have great customer support and a few times the site was down, which was not good. When I first looked at Xpenditure It took me a while to set it up the way I was used to but the customer support during this process was excellent. Any questions I had, while I was checking them out and hadn't paid a dime, they treated me as if I was already a client of theirs. They held my hand through the process and it's worked out great. After everything was setup, I've had minor issues which again, the customer support helped me through.
Puntos a favor
Customer support is excellent. I like how it integrates with your banking account, if you choose to link them, which helps in not having to type in different expenses. I REALLY LIKE, if you have recurring expenses every month, there's a check box (recurring expense) that you can check, and on the day of the month that expense is due, everything is already setup for you in a todo list and you can just add your receipt. I also travel overseas for business and I love that if I purchase something overseas from any country, you don't have to worry about the conversion rates, etc. All you do is put in the price of your purchase in the currency box, there's a dropdown menu for countries around the world. Let's say you're in Europe, you pull up their currency and it will automatically change the currency into American Dollars for your expense reports. (Great feature). If you're like me I like to take a few minutes a day to take care of my expenses, so that they don't pile up, so with the mobile app when you're out and about you can add your expenses, or take a few minutes when you're in front of your computer. You can add your receipts from your computer, webcam, or send receipts via email and your information will be in it's proper places. You can also track mileage, track time and create a trip and have an expense report for a specific trip as well. All great features.
Desventajas
Sometimes the mobile app doesn't get all of the information and then I'll go on the computer to adjust the information.
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 3.0 /10
Was ok, but got worse
Revisado el 18/7/2019
Puntos a favor
We used Rydoo, when it was Zenefits. It was mediocre then, but when it changed it's name to Rydoo, it became more complicated and less accurate we had to leave it and go to another program.
Desventajas
It was difficult to operate for both the staff and the administration.
Respuesta de Rydoo
Hey Jeanette,
Thank you for submitting your review about Rydoo. We're sorry to hear about your experience. As an evolving company, we are constantly working on bettering our system to create the best possible user experience for our clients. We have taken your review into consideration and have forwarded it to the the respective department.
It should be noted that Rydoo has never been affiliated with Zenefits. Previously, our name was Xpenditure and we merged with iAlbatros to form the Rydoo of today :)
Again, thank you for your submission. Have a fantastic day!
Kind regards,
The Rydoo Team
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Gets the job done
Revisado el 5/10/2019
I don't have much control over whether we continue to use this software or pivot to another...
I don't have much control over whether we continue to use this software or pivot to another reimbursement system, but dang that stupid mobile app makes me so mad.
Puntos a favor
I love that I can snap a picture of my receipt and open my phone to submit my receipt/ reimbursement request immediately. It's nice to be able to report the spend in the moment so I don't have to worry about keeping the receipt and turning it in when I get back to the office.
Desventajas
The mobile app SUCKS. It takes so long to load and then the screen will freeze as you type, so you have to type one letter at a time and wait for it to load. That doesn't sound too bad but I promise you when you actually have to sit and wait for every single letter you type to pull up into the comment box it can make your blood boil.
Preguntas frecuentes sobre Rydoo
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Rydoo.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Rydoo?
Rydoo ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 10,00 €/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Rydoo?
Los clientes habituales de Rydoo son:
201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Rydoo?
Rydoo admite los siguientes idiomas:
alemán, español, francés, inglés, italiano, neerlandés, portugués
P. ¿Rydoo es compatible con dispositivos móviles?
Rydoo admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Rydoo?
Rydoo se integra con las siguientes aplicaciones:
BambooHR, Debitoor, Dropbox Business, Egencia, Evernote Teams, FreeAgent, FreshBooks, NetSuite, Oversight’s AI-Powered Platform, Personio, QuickBooks Online, Reviso, SAP Business One, Slack, TravelPerk, Workday HCM, Xero
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Rydoo?
Rydoo ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat
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