ConnectWise Automate

4,1 (132)
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Automatización de TI para el mundo de TI actual

Sobre ConnectWise Automate

Aumenta la efectividad de los equipos de TI y simplifica todos los aspectos del negocio con la supervisión y gestión remotas y flexibles de ConnectWise Automate. Ofrece una mejor visibilidad, elimina los obstáculos de entrega y aumenta el servicio sin aumentar los costes con una solución que ayuda a dominar el descubrimiento, la gestión, la aplicación de parches, la supervisión y la automatización. Elimina los puntos ciegos en los entornos soportados, automatiza cualquier tarea de asistencia de TI y presta asistencia a más terminales sin aumentar los equipos.


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ConnectWise Automate

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El más valorado

Precio inicial

2,00 US$
mes
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Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
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Prueba gratuita

Funcionalidades

110
195

Integraciones

5
24

Facilidad de uso

3,7 (132)
4,7 (233)

Relación calidad-precio

3,9 (132)
4,7 (233)

Atención al cliente

3,7 (132)
4,7 (233)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

N-sight

4,3
#1 alternativa a ConnectWise Automate
SolarWinds Remote Monitoring & Management ofrece gestión de parches, elementos audiovisuales y copias de seguridad;...

NinjaOne

4,8
#2 alternativa a ConnectWise Automate
NinjaOne simplifica la gestión de TI gracias a una potente automatización, ayudando a +17.000 equipos a mejorar su...

Atera

4,6
#3 alternativa a ConnectWise Automate
Atera es un excelente conjunto de herramientas RMM todo en uno para proveedores de servicios gestionados y profesionales...

LastPass

4,6
#4 alternativa a ConnectWise Automate
Las soluciones empresariales de LastPass ayudan a las empresas a controlar su gestión de identidad con SSO (inicio de...

Opiniones

Calificación general

4,1 /5
(132)
Relación calidad-precio
3,9/5
Funcionalidades
4,3/5
Facilidad de uso
3,7/5
Asistencia al cliente
3,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 132
Guy
Guy
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

All-in-one suite of tools to support your fleet of machines

Revisado el 30/8/2023

Out of the various Remote Monitoring and Management tools I have used this product seems to get...

Out of the various Remote Monitoring and Management tools I have used this product seems to get most aspects of RMM tools right. And implementing it to your systems and to your clients can be mainly an easy experience.

Puntos a favor

ConnectWise Automate offers a lot of remote support and maintenance options for workstations without needing to interrupt the end-user experience but kicking them off for support.You can administer many tasks like Vulnerability Patching, silently deploying new software, checking the hardware details

Desventajas

The Desktop tool can be slow at times to load. Needing to clear the local cache to even load past the first splash screen.Navigating the ConnectWise portal to find the latest release to update Automate hasn't been the most seamless experience either.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

A Must for us!

Revisado el 16/9/2023

Great! I am still learning aboout it, but I love it.

Great! I am still learning aboout it, but I love it.

Puntos a favor

You can have everything in one single place, from tickets, to procurement and billing. Also, there are a lot of integrations available.

Desventajas

It is hard to deploy and understand how things work if you have not used it before.

Bryan
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

I utilize this software daily to perform my job duties, managing all aspects of over 6,000...

Revisado el 29/5/2018

Puntos a favor

Clients and Locations are organized in an easy-to-view tree, which allows easy access to a customer's inventory.

Several dataviews are available from a Client or Location to quickly gather information of an environment. For example, a list of 'scheduled tasks' configured on every system can be gathered from all systems to determine why a particular event occurs every Saturday at 4am.

Remote Control of a system can be envoked with standard tools such as VNC or RDP, as well as ConnectWise Control (formerly Screen Connect).

Reports of client environments are just a click away, whether a question regarding system health is of issue, or if all systems have the latest patches and Anti-Virus updated.

Desventajas

Software runs on a MySQL backend, but only on Windows. Keeping MySQL tuned properly for environment size can be chore, whereas DB Engines such as MSSQL are a bit more automated and forgiving. As you bring more agents into the system, it's a good idea to run performance metrics on the MySQL server to see if any adjustments are necessary to maintain best performance of the system.

Telephone Support for the MySQL backend tends to yield different answers from each representative you talk to, and in my experience it was best to use general MySQL tuning documents that are available from Oracle.

Usuario verificado
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

I believe this is still the best RMM around, but it's a bit clunky and often slow.

Revisado el 21/5/2018

RMM, Scripting, Easy MSP setup and management of our clients systems.

RMM, Scripting, Easy MSP setup and management of our clients systems.

Puntos a favor

If you can imagine it, you can do it. It really does have all the tools to do whatever you desire remotely. You can access almost any aspect of a managed machine without even interrupting the end user. The built-in ignite monitors are pretty amazing on their own.

Desventajas

It can be incredibly slow at times, you have to have a lot of patience. The script editor being object and mouse based is very clunky, I'd prefer to learn the syntax and just type it all out, but that option isn't readily available in the GUI you have to dig into the guts to do that. If you use ignite monitors you'll need to parse out the noise they create for items you don't want to be notified about. Integration with Connectwise Manage is still a bit quirky but it works.

Marc
Marc
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great option for the managed services firm

Revisado el 8/3/2018

Puntos a favor

It does a lot of things and helps us keep tabs on hundreds of clients. Remote access, patch management, remote diagnostics, integration with ConnectWise PSA and a host of other third party products.

Desventajas

Setup time can be cumbersome and some of the advanced features you really need to work with a lot in order to become a master at it.

Mostrando 5 opiniones de 132 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre ConnectWise Automate

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre ConnectWise Automate.

ConnectWise Automate ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 2,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de ConnectWise Automate son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ConnectWise Automate admite los siguientes idiomas:

inglés

ConnectWise Automate admite los siguientes dispositivos:

ConnectWise Automate se integra con las siguientes aplicaciones:

Acronis Cyber Backup, Auvik, ConnectWise PSA, ConnectWise ScreenConnect, Webroot Business Endpoint Protection

ConnectWise Automate ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

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