UltiPro

UltiPro

Gestión de RR. HH., nómina y talento

4.1/5 (891 opiniones)

Información general sobre UltiPro

¿Qué es UltiPro?

Las soluciones en la nube de UltiPro® de Ultimate Software para recursos humanos, nómina y talento están diseñadas inherentemente para mejorar la experiencia de los empleados. Con tecnología de Xander®, la cartera de Ultimate de tecnologías de inteligencia artificial que dan prioridad a las personas, UltiPro ayuda a las organizaciones a desarrollar fuerzas de trabajo altamente productivas y felices. Con las convenientes capacidades de incorporación y contratación personalizadas de UltiPro, las empresas pueden dar una primera impresión positiva y establecer relaciones a largo plazo. UltiPro facilita que el sector de RR. HH. administre activamente archivos de empleados, en cualquier momento y en cualquier lugar. Los empleados pueden acceder a su información personal, de pago y de beneficios directamente en UltiPro y los administradores pueden calcular y procesar rápidamente la nómina con precisión. UltiPro, una solución flexible y configurable, tiene herramientas de gestión de la fuerza laboral para servir a empresas de todos los tamaños, como también funciones y herramientas intuitivas para la gestión continua de la compensación, el rendimiento y la sucesión, desde la predicción de los empleados que tendrán el desempeño más alto hasta la creación de mejores líderes. UltiPro también ofrece un enfoque moderno hacia el aprendizaje que fomenta el desarrollo profesional y las organizaciones pueden usar las soluciones avanzadas de encuestas de UltiPro para medir cómo se sienten realmente los empleados sobre el trabajo. Además, los empleados pueden obtener asistencia personalizada bajo demanda para las solicitudes relacionadas con RR. HH. Lo que es más importante, UltiPro cuenta con el respaldo de una potente inteligencia comercial en todas sus soluciones para ayudar a generar resultados más inteligentes y centrados en las personas.

Ultimate está comprometido a poner a las personas en primer lugar, siempre. Este principio central impulsa su cultura, productos y servicios galardonados: brindar al cliente una experiencia personalizada, proactiva y que va más allá de la asistencia de software. Fundada en 1990 y con sede en Weston, Florida, Ultimate se encuentra entre las principales 25 de las 100 mejores empresas de Fortune para trabajar desde 2012. La empresa sirve a miles de clientes en diversos sectores que gestionan millones de personas en todo el mundo.

Información general sobre UltiPro

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Funciones de UltiPro

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania y otros 5, India, Japón, México, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas admitidos
Danés, Inglés, Francés, Alemán, Italiano y otros 3, Portugués, Español, Sueco

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de UltiPro: UltiPro Dashboard
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Opiniones de UltiPro

Opiniones de UltiPro

Calificación general
4.1
/
5
Excelente
371

Muy bien
363

Normal
107

Pobre
25

Malo
25

Relación calidad-precio
4
Funciones
4
Facilidad de uso
4
Asistencia al cliente
3.8
82% Un ha recomendado esta aplicación
Ashley R.

What's not to love here?

I've been using UltiPro for nearly 8 years now and the service is amazing. I love the people and the tenure is long at this company. I like working with the same folks sometimes as we develop a friendship. They are open to feedback and are responsive and I really like how they take their time to help you understand your request is being met.


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Lee W.

Review of UltiPro HRIS

UltiPro allowed us to eliminated many tedious and time-consuming processes, streamlining them that improved efficiency - Applicant Tracking, Onboarding, and Performance Management processes have all been greatly enhanced.


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Peggy K.

The Ultimate Software

I have started this year to use the PPACA system which is great! It reduces the manual work involved when the system does it for you. Benefits are great. Looking forward some day to upgrading that to your Prime Benefits. Your Open Enrollment looks cleaner in Prime Benefits.


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Nicole F.

Terrible product

Poor experience. Implementation team isn’t great or knowledgeable about the proxy or HR processes, which means they can’t effectively help you get the most out of the tool. Once launched, you’ll encounter many issues and glitches and the service team provides slow responses and doesn’t always resolve things. Beyond that, the system is clunky to use and will likely slow down your HR processes and make it difficult to extra meaningful data from the system because reporting is not robust. Overall, very poor experience.


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Jessica A.

Love Ultipro- Only issue is reporting


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Ashley R.
Sector: Salud, bienestar y deporte
Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
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What's not to love here?

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 21/2/2020
Fuente de la reseña: Capterra

I've been using UltiPro for nearly 8 years now and the service is amazing. I love the people and the tenure is long at this company. I like working with the same folks sometimes as we develop a friendship. They are open to feedback and are responsive and I really like how they take their time to help you understand your request is being met.

Puntos a favor

I like the ease of use of the tool. It's user friendly and there's so much you can do in the software. UltiPro is always finding new ways of making their tool better and I love that part.

Puntos en contra

What do I like least about this is that there's not an assigned payroll specialist to a company.. Even if the option is to pay extra per year to have one. If we have a payroll person who needs help or they resign and we are left payroll person-less, it would be nice to have a designated person to assist... Only other thing I didn't like the most is that the Performance Management module isn't as customizable as I'd like... would love the option to make all items editable and the option to remove/hide certain drop downs, etc..

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Lee W.
Sector: Administración educativa
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
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Review of UltiPro HRIS

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 14/2/2020
Fuente de la reseña: Capterra

UltiPro allowed us to eliminated many tedious and time-consuming processes, streamlining them that improved efficiency - Applicant Tracking, Onboarding, and Performance Management processes have all been greatly enhanced.

Puntos a favor

The functionality of the system overall - how each module works with each other, and the fact that I can customize it to my needs myself as we change. The ease of use and training are outstanding!

Puntos en contra

Not having the ability to have multiple company codes assigned to an employee who may be paid different rates in different company codes, but it does not impact a lot of employees and there is a work-around.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Peggy K.
Sector: Práctica médica
Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
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The Ultimate Software

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 14/2/2020
Fuente de la reseña: Capterra

I have started this year to use the PPACA system which is great! It reduces the manual work involved when the system does it for you. Benefits are great. Looking forward some day to upgrading that to your Prime Benefits. Your Open Enrollment looks cleaner in Prime Benefits.

Puntos a favor

This software is people-friendly, all inclusive for processes in our departments. The Support is awesome and timely. The education is outstanding with individual one-on-one, webinars, videos and updates. Communication on what's happening at Ultimate Software, what's new, updates, is ever on spot.

Puntos en contra

I'm still working on understanding the Business Intelligence. It seems complicated.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Nicole F.
Sector: Servicios jurídicos
Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
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Terrible product

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 25/4/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Poor experience. Implementation team isn’t great or knowledgeable about the proxy or HR processes, which means they can’t effectively help you get the most out of the tool. Once launched, you’ll encounter many issues and glitches and the service team provides slow responses and doesn’t always resolve things. Beyond that, the system is clunky to use and will likely slow down your HR processes and make it difficult to extra meaningful data from the system because reporting is not robust. Overall, very poor experience.

Puntos a favor

If you have limited budget and not many online processes in HR, on the surface, Ultimate may have a number of features that will help you transition from paper processes to online. There are many simple features for recruiting, payroll, core hr, training and more.

Puntos en contra

Seems to grow by bolt-on and acquisition, which means data sharing between modules isn’t seamless and features and functionality aren’t well built out. For example, the recruitment module is clunky and difficult to use - very outdated compared to other applicant tracking systems on the market. You would be better off using an external applicant tracking system that had better functionality, than to use Ultimate. Same thing for time and attendance - the user functionality and interface isn’t at all intuitive or friendly. That product looks and feels like it was built 20 years ago. Go with something else and don’t pay to use Ultimate, as it will slow things done for hiring managers, employees and HR. These types of problems are pervasive with the tool and, as a result, it may make sense to only use Ultimate for simple payroll processing and very basic core HR. Anything more and you’ll be overpaying for outdated software.

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Respuesta de Ultimate Software

Hi Nicole, thank you for your feedback. We're really sorry to hear you are having a less-than-stellar experience with us. We appreciate you taking the time to provide feedback and I have shared your comments with the team to help us improve. We hope you have a wonderful day.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 0.0/10

Jessica A.
Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
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Love Ultipro- Only issue is reporting

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 18/2/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

Ease of use, customer service, great company! I love everything about them! Staff really go above and beyond. Have great retention tools for ongoing customers. They continue to be open to customer feedback as well.

Puntos en contra

Reporting. BI functionality is great for advanced users or companies with a designated HRIS team but if you are a small business (under 500), it can be difficult to simply get what you want quickly. Wish they had easy reporting (like SuccessFactors or ADP) and then BI for advanced users.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Recomendación de usuario
8.1/10
Basado en 891 valoraciones de usuarios
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Precios de UltiPro

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4/5
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Funciones de UltiPro

Funciones de UltiPro

API
Base de datos de empleados
Contratación de empleados
Creación de informes en tiempo real
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Gestión de empleados
Gestión de selección de personal
Gestión del rendimiento
Importación y exportación de datos
Integración de terceros
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Portal de autoservicio
Portal de empleados
Portal para empleados
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Seguimiento de candidatos
Funciones
4/5
Basado en 891 valoraciones de usuarios
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Categorías

Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Preguntas frecuentes sobre UltiPro

Preguntas frecuentes sobre UltiPro

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre UltiPro.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece UltiPro?

UltiPro ofrece los siguientes planes de precios:

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: No disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de UltiPro?

No tenemos información sobre las características de UltiPro

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de UltiPro?

Los clientes habituales de UltiPro son:

Empresas Grandes, Empresas medianas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite UltiPro?

UltiPro admite los siguientes idiomas:

Danés, Inglés, Francés, Alemán, Italiano, Portugués, Español, Sueco

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece UltiPro?

UltiPro cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿UltiPro es compatible con dispositivos móviles?

UltiPro admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra UltiPro?

UltiPro se integra con las siguientes aplicaciones:

Absorb LMS, Beekeeper, Bitium, Dell Boomi, GyrusAim, OneLogin, Structural, Veritable Screening, Wisetail LMS, Workpop

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece UltiPro?

UltiPro ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo