Sobre eFront
eFront es una plataforma de sistema de gestión de aprendizaje (LMS) flexible para empresas que necesitan medidas de seguridad avanzadas y una amplia personalización para dar capacitación a masas de empleados, socios y clientes.
Diseñado para ser el LMS empresarial más adaptable del sector, eFront te da un control total sobre tu entorno de formación virtual y tus datos. Se mezcla perfectamente con cualquier otra infraestructura y tiene el poder de crecer a medida que tú creces.
De hecho, eFront ayuda a su negocio a crecer manteniendo a su personal capacitado, sus socios calificados y sus clientes inteligentes.
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Alternativas
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Opiniones
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- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Nuestra experiencia con TalentLMS
Revisado el 28/6/2023
Para nosotros era fundamental contar con un proveedor que entregara y cumpliera con un alto nivel...
Para nosotros era fundamental contar con un proveedor que entregara y cumpliera con un alto nivel de desarrollo, seguridad y disponibilidad en donde montar nuestros servicios de e-learning. Con TalentLMS y los otros servicios de EFront creemos que podemos seguir desarrollando nuevas ideas y abrir otras oportunidades de negocios en la industria de la capacitación.
Puntos a favor
La experiencia de nuestros usuarios alumnos: saber que los alumnos acceden a una plataforma sencilla, moderna y con todas las funcionalidades necesarias, para nosotros ha sido fundamental a la hora de evaluar continuar utilizando la LMS de Talent.
Desventajas
Posiblemente sea el costo: optar por una LMS que tenga todas las funcionalidades, seguridad y disponibilidad es mayor que contar con una plataforma propia.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
A Quality lMS for the Mid-Size Business - FINALLY!
Revisado el 30/10/2019
Overall, eFront checked all of our boxes all the way down to our yearly allotted budgetary...
Overall, eFront checked all of our boxes all the way down to our yearly allotted budgetary restrictions for an LMS. Here are literally most of the our requirements we used for our LMS research:
Intuitive UI
Full Admin Access (adding/deleting/editing)
Metrics
Reporting
Scalability
Email Options (e.g, Welcome, Reminders, Completed)
Responsive Support Team
Mobile Learning
Video Hosting
File Formats Supported (e.g., PDF, PP, Docx, SCORM, AICC)
Reusable Modules
Unlimited Space
Version Control
Course Completion Support?
Assessment/Evaluation Support (e.g., set up quizzes)
Easy Set Up/Maintenance
LMS Pricing (e.g., one time, annual, SaaS)
Onboarding Charge
Per User Charge
Webinar Support
Training Question Support (peer to peer or teacher/student)
Customization Portals (e.g., customer specific)
Social Networking
E-Commerce options (nice to have)
Sandbox account available
Bottom line, we really felt the value in our decision and never felt like we had to compromise on any of our requirements. Great LMS, Wonderful Experience, Excellent Customer Service!
Puntos a favor
What we liked most about the software the adaptability. Like most companies we had specific user types and data we wanted to be able to collect from every user. We not only wanted to collect the data, we also wanted to be able to setup specific learning paths and be able to run reports based on our classifications. eFront provided specifc - adjustable fields and open misc. fields we could use to further filter our users.
Desventajas
We didn't really have a con per se? We researched long and hard and worked in many sandboxes to find the right LMS for us. If we had any cons or concerns as we setup the LMS, eFront was available and more than willing to answer our concerns with workable options if necessary.
Respuesta de Epignosis
Michelle, thank you for taking the time to leave this review. We're glad to hear that after a lot of searching, eFront has been able to meet all of your needs. We pride ourselves on adaptability and reliability, so it's great to hear that we've hit the mark in these areas for your organization.
We're glad that your organization feels the value in your decision to work with eFront and of course, our Support and Customer Success teams are always on-hand if you need any assistance along the way.
- Sector: Productos farmacéuticos
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
eFront after 1 year of use in the pharma industry
Revisado el 14/6/2023
Overall, the experience is good and it is, so far, one of the nicest eLMS systems i have worked...
Overall, the experience is good and it is, so far, one of the nicest eLMS systems i have worked with.
Puntos a favor
Ease of implementation and restriction of information via branches.
Desventajas
For pharma industry, one of the severe lacks is that eFRONT does not come with a validation dossier so each company must perform their validation from scratch.
Software anterior
TalentLMSRazones para cambiar a eFront
Hosting in Europe, It is a specialized LMS and not just a "module" in another system.- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Few things to know about efront
Revisado el 13/10/2019
It helps to run a simple learning management system to run online classes.
It helps to run a simple learning management system to run online classes.
Puntos a favor
1. It a simple to use SAAS application which allows to run an learning management system for a newbie.
2. I provides the ability to create membership program and assign different user roles to the members.
Desventajas
1. It is way too complicated to make basic customization as it doesn't provide the access to its in built HTML files the only thing we could do is make changes in in built CSS files.
2. It costs higher than it should actually be priced at comparing with others.
Alternativas consideradas
WordPressRespuesta de Epignosis
Thank you for leaving us a review. We're glad to hear that you're finding eFront easy to use and that you're making the most of eFront's functionality. In terms of customization, each HTML template can be customised by taking advantage of the powerful plugin infrastructure which safeguards the system from breaking changes through upgrades. Our support team would be happy to walk you through this. eFront offers a Private-cloud, enterprise-ready solution focusing on security and flexibility. These are important features that should be taken into consideration when comparing with other, primarily public cloud, offerings. If you have any questions along the way, our support and customer success teams would be more than happy to hear from you. Thanks again for your review!
- Sector: Seguros
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Tandem Learning - Romania, long time users
Revisado el 11/6/2024
we used the open source version since 2012. The open source was developed and set by our IT...
we used the open source version since 2012. The open source was developed and set by our IT colleagues. Some features available in the " old" efront are not anymore available, but the LMS was well developed, and also the hosting service is very important for the clients. We are happy with our choice, which came after a serious market study.
Puntos a favor
it is user friendly and appropriate for our needs
Desventajas
we face some problems with scorm files and time counting , for few months.
Now the problem is solved, fix also available for other users, happy to contribute at this.
Some other small fixes where done by the good support team.
Preguntas frecuentes sobre eFront
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre eFront.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece eFront?
eFront ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 1200,00 US$/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de eFront?
Los clientes habituales de eFront son:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite eFront?
eFront admite los siguientes idiomas:
alemán, checo, chino, danés, español, francés, indonesio, inglés, italiano, japonés, neerlandés, polaco, ruso, sueco, árabe
P. ¿eFront es compatible con dispositivos móviles?
eFront admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra eFront?
eFront se integra con las siguientes aplicaciones:
Azure Active Directory, BigBlueButton, Braintree, Foxy, Fuze, GoToMeeting, Google Analytics 360, Google Calendar, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, OpenSesame, PayPal, SCORM Cloud, Slack, Stripe, Twilio, Webex Suite, WordPress, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk Suite
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece eFront?
eFront ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat
Categorías relacionadas
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