SAP Litmos

Sistema de gestión de formación (LMS) móvil y seguro para empresas.

4,2 /5 (238 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre SAP Litmos

¿Qué es SAP Litmos?

El paquete de aprendizaje continuo basado en la nube SAP Litmos LMS se ha ideado teniendo en cuenta la experiencia de los alumnos. Su objetivo es fomentar la participación de los usuarios con funciones de aplicación sencillas e intuitivas. Litmos puede ofrecer formación allá donde sea necesario. La solución es capaz de gestionar cualquier programa de formación. Es adecuado tanto para alumnos independientes como para empleados internos. Ha sido diseñado desde cero teniendo en cuenta la experiencia para los alumnos y la facilidad de uso para los administradores.

Es compatible con 28 idiomas y cuenta con muchos clientes internacionales. La solución también posee y crea contenido propio gracias a las adquisiciones de Litmos Heroes y Learning Seats. Actualmente cuenta con más de 2500 cursos sobre salud, recursos humanos, OSHA, ventas y marketing, liderazgo y más.

Litmos es muy apreciado tanto por alumnos como por gestores y actualmente ocupa una posición líder (públicamente verificable) tanto en premios obtenidos como en satisfacción del cliente. La plataforma se puede implementar rápidamente. Además, es muy fácil configurar y supervisar las finalizaciones y el cumplimiento, lo que optimiza el tiempo de obtención de valor.

Gracias al motor de asignación incorporado, la seguridad basada en roles y las cargas masivas, Litmos es capaz de automatizar multitud de tediosas tareas manuales. Las evaluaciones en video, estímulos y notificaciones de múltiples tipos brindan un toque adicional al permitir que los alumnos suban videos en tiempo real, refuercen el aprendizaje con píldoras de conocimiento después de un evento de formación y se mantengan al tanto gracias a las notificaciones personalizadas o del sistema.

Información general sobre SAP Litmos

Precio

A partir de
900,00 US$/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de SAP Litmos

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Asia, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5, Europa, Alemania, India, Japón, Latinoamérica
Idiomas admitidos
Árabe, Chino (simplificado), Chino (tradicional), Checo, Danés y otros 16, Neerlandés, Inglés, Francés, Alemán, Hebreo, Húngaro, Italiano, Japonés, Coreano, Noruego, Polaco, Portugués, Ruso, Español, Sueco, Tailandés

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de SAP Litmos: Litmos Anywhere Access
Captura de pantalla de SAP Litmos: Litmos Anywhere Access Captura de pantalla de SAP Litmos: Admin Home Page Captura de pantalla de SAP Litmos: Learner Home Page Captura de pantalla de SAP Litmos: Mobile example of course library Captura de pantalla de SAP Litmos: Video Assessment

Opiniones de SAP Litmos

Opiniones de SAP Litmos

Calificación general
4,2
/
5
Excelente
117

Muy bien
83

Normal
22

Pobre
10

Malo
6

Relación calidad-precio
4,2
Funciones
4,1
Facilidad de uso
4,4
Asistencia al cliente
4,1
84% Un ha recomendado esta aplicación
Robin B.

Easy, focused on corporate education and a better partner you cannot find!t

We are a healthcare software company rapidly growing with needs to rapidly deploy education across our global employee network leveraging technology to avoid increases in head count. We implemented Litmos without a hiccup and our employees are 100% engaged! Our 90 day trending shows no end in sight to the benefits this incredibly easy to use technology will bring. Every person we encounter at Litmos is devoted to our success. A rare find in today's business world. I highly recommend you take a look if education is at the forefront of your company objectives!


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Sharon Z.

Litmos is My Choice

We have used Litmos to fill our need for easily accessible on line training for our users across multiple counties. It has improved our ability to not only manage regulatory and mandatory training, but to manage our staff compliance across the board for all of the positions within our Agency.


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Brett C.

Okay product but TERRIBLE SUPPORT

Rollercoaster, sometimes they're spot on and have the features we need, other times it takes forever to get a known problem taken care of.
If I could go back and re-select an LMS, I wouldn't choose Litmos.


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Talia M.

Growing alongside Litmos

I have been thankful to adopt the Litmos LMS with my job last year for many reasons. It is a user friendly platform and our ways of utilizing it are expanding. It's been great growing alongside Litmos. As new features develop, our company needs and ideas coincide almost perfectly. After attending the Litmos C3 Conference last year and learning a ton, I'm excited to see what's in store for this year and unveiling even more ways to utilize the program. My goal is to continue to see more use within our company for internal training purposes with multi-level users. Litmos is making that goal attainable as it expands, listens to feedback from existing customers, and supports users to see the potential in the platform!


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Artem V.

Leader in LMS design and usability

We needed a central place to house all of our courses and needed the ability to track who has completed what and where our learners are struggling. Based on the tracking for our support teams we have been able to change our approach and be more inclusive of everyone.


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Robin B.
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Easy, focused on corporate education and a better partner you cannot find!t

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 3/8/2016
Fuente de la reseña: GetApp

We are a healthcare software company rapidly growing with needs to rapidly deploy education across our global employee network leveraging technology to avoid increases in head count. We implemented Litmos without a hiccup and our employees are 100% engaged! Our 90 day trending shows no end in sight to the benefits this incredibly easy to use technology will bring. Every person we encounter at Litmos is devoted to our success. A rare find in today's business world. I highly recommend you take a look if education is at the forefront of your company objectives!

Puntos a favor

easy technology with seamless implementation, customization to your needs, reporting available for most anything you want to measure, can use all kinds of different mediums that are easy to upload and use, cost to value is more than other systems researched, best online help I've ever seen

Puntos en contra

would love to see more delineation in privileges allowing me to customize for my company's use and specific needs

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Sharon Z.
Sector: Hospital y atención sanitaria
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
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Litmos is My Choice

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 3/8/2016
Fuente de la reseña: GetApp

We have used Litmos to fill our need for easily accessible on line training for our users across multiple counties. It has improved our ability to not only manage regulatory and mandatory training, but to manage our staff compliance across the board for all of the positions within our Agency.

Puntos a favor

Litmos is both easy and fun to use! In our industry, we work hard and deal with many intense situations on a daily basis. Litmos allows us to offer fun and innovative ways to share information, collaborate with the Discussion forums and have fun with gamification. If we have to learn, it should be fun, effective and not add to the stress of our daily job.

Puntos en contra

I would love to see development regarding linking courses together. For example, one online course serves as the initial foundation and is good for one year. After that, they take a refresher course that would satisfy the need for renewal. Currently there is no way to do that. This is critical for our industry. We also need a way to offer the initial course as an ILT, then apply an online course as the refresher.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Brett C.
Sector: Energías renovables y medio ambiente
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Okay product but TERRIBLE SUPPORT

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 17/8/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Rollercoaster, sometimes they're spot on and have the features we need, other times it takes forever to get a known problem taken care of.
If I could go back and re-select an LMS, I wouldn't choose Litmos.

Puntos a favor

• Allows you to distribute material on a mass basis and track who has and who has not completed
• Learning Paths allow you to group a series of Courses together to assign 1,000's of modules at a time easily
• Modules can have embedded capability to allow you to perform tasks that the LMS does not have built-in
• API integration allows you perform useful tasks that Litmos does not have built in.

Puntos en contra

• The Support takes FOREVER to get anything done, even when it is a program glitch, at the time of writing this review I have been waiting 6 months for a fix to a problem that they have identified as a flaw and just have not fixed. This flaw has been debilitating to our Training Program with Litmos.
• Cheating is easy on built-in assessments. When completing assessments on a computer the user can just right-click and go back and re-submit the correct answer. Litmos said they would NOT disable the back-button.
• Learning Paths are the only level of organization that they allow, it would be nice to have "Sub-Learning Paths".
• Reports are still "meh", even after the reporting update. Thankfully there is API integration which allows us to make our own reports from the information on Litmos.

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Respuesta de Litmos

Hi Brett,

Thank you for the review. Our support team has doubled in the past few months to make sure our customer's are taken care of. Hopefully things change for the better - we are always here to help.

Best,
Allison

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 2.0/10

Talia M.
Sector: Salud, bienestar y deporte
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
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Growing alongside Litmos

Revisado el 30/3/2016
Fuente de la reseña: GetApp

I have been thankful to adopt the Litmos LMS with my job last year for many reasons. It is a user friendly platform and our ways of utilizing it are expanding. It's been great growing alongside Litmos. As new features develop, our company needs and ideas coincide almost perfectly. After attending the Litmos C3 Conference last year and learning a ton, I'm excited to see what's in store for this year and unveiling even more ways to utilize the program. My goal is to continue to see more use within our company for internal training purposes with multi-level users. Litmos is making that goal attainable as it expands, listens to feedback from existing customers, and supports users to see the potential in the platform!

Puntos a favor

Ability to upload documents, easy to read dashboard, mass management as well as personalized feedback options, account maintenance is easy especially password resets. Leaderboard offers friendly competition and incentive for users. Behind the scenes, it's easy to see where a user is experiencing difficulty or having trouble.

Puntos en contra

Integration to SF cannot copy emails or uploaded documents. Sometimes too many emails are sent to users overwhelming them when completing courses. Some customer service reps and account managers are excellent, others do not follow through. Litmos Author information is misleading in terms of what features are possible through the program. Inconsistent limitations on uploading videos, etc., as well as sometimes "glitchy" processing of not saving users' answers, not opening presentations, etc.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Artem V.
Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
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Leader in LMS design and usability

Software usado Semanalmente durante Más de un año
Revisado el 17/3/2018
Fuente de la reseña: Capterra

We needed a central place to house all of our courses and needed the ability to track who has completed what and where our learners are struggling. Based on the tracking for our support teams we have been able to change our approach and be more inclusive of everyone.

Puntos a favor

The simplicity and usability of the learner view makes it easy for them to know what courses to do and what needs completing. Building courses is easy as well and they offer quite a few module course types in addition to that recently there are a lot of great features to automate the the reminders to ensure learners are completing tasks on time.

Puntos en contra

Could use some more reporting on the instructor led sessions. In my specific use case I need to report on the number of live sessions we are doing and often requires some excel magic to get what we need. Also would like to see more integration into other virtual platforms other than GotoTraining.

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Respuesta de Litmos

Hi Artem,

Thank you for the great feedback! We are delighted that you have found success using Litmos. I will give our product team your feedback regarding reporting on instructor led sessions and integrating into more virtual platforms. Keep in mind that we update our product often and it will continue to improve with each update. Please reach out if you ever have any questions.

Cheers!
Allison

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Recomendación de usuario
8,2/10
Basado en 238 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de SAP Litmos

Precios de SAP Litmos

A partir de
900,00 US$/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4,2/5
Basado en 238 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de SAP Litmos

Funciones de SAP Litmos

API
Base de datos de empleados
Contratación de empleados
Creación de informes en tiempo real
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Gestión de empleados
Gestión de selección de personal
Gestión del rendimiento
Importación y exportación de datos
Integración de terceros
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Portal de autoservicio
Portal de empleados
Portal para empleados
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Seguimiento de candidatos
Funciones
4,1/5
Basado en 238 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Preguntas frecuentes sobre SAP Litmos

Preguntas frecuentes sobre SAP Litmos

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre SAP Litmos.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece SAP Litmos?

SAP Litmos ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 900,00 US$/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de SAP Litmos?

No tenemos información sobre las características de SAP Litmos

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de SAP Litmos?

Los clientes habituales de SAP Litmos son:

Trabajadores autónomos, Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Administraciones públicas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite SAP Litmos?

SAP Litmos admite los siguientes idiomas:

Árabe, Chino (simplificado), Chino (tradicional), Checo, Danés, Neerlandés, Inglés, Francés, Alemán, Hebreo, Húngaro, Italiano, Japonés, Coreano, Noruego, Polaco, Portugués, Ruso, Español, Sueco, Tailandés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece SAP Litmos?

SAP Litmos cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿SAP Litmos es compatible con dispositivos móviles?

SAP Litmos admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra SAP Litmos?

SAP Litmos se integra con las siguientes aplicaciones:

BambooHR, Cezanne HR, Dokmee, GoToTraining, Namely, NextBee, Salesforce Sales Cloud, Zendesk, iSpring Learn, iorad

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece SAP Litmos?

SAP Litmos ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo, Foro