
Sobre Sage CRM
OPORTUNIDADES DE VENTA
Sage CRM dirige tus esfuerzos de ventas hacia las ofertas más rentables y ganadoras y te ayuda a aprovechar al máximo las oportunidades de venta cruzada y de venta adicional. Con el acceso instantáneo a procesos en desarrollo, calendarios, informes de ventas, contactos y mucho más, tu personal de ventas se libera para concentrar todos sus esfuerzos en vender. El flujo de trabajo automatizado y la gestión de los procesos en desarrollo permiten que las oportunidades de ventas avancen de manera rápida y eficiente, mientras que los datos se comparten eficazmente con cualquier persona que los necesite.
ATENCIÓN AL CLIENTE
Desde la definición de procesos hasta el seguimiento de casos y soluciones, puedes resolver los problemas de los clientes sin esfuerzo. Sage CRM te da las herramientas que necesitas para brindar atención de alta calidad y mantener a los clientes satisfechos, y te ayuda a hacer que cada interacción con los clientes sea informativa, efectiva y rentable.
DIRÍGETE A LAS PERSONAS CORRECTAS
Se hace mucho más fácil enviar los mensajes adecuados a las personas correctas en el momento óptimo, eliminando las conjeturas y haciendo el mejor uso de tus recursos de marketing. Los perfiles financieros, la información de pedidos, los historiales de compras, los intereses especiales y la información demográfica pueden utilizarse para crear perfiles detallados de clientes y prospectos para elaborar una planificación de campañas más específica.
Imágenes






¿Tienes dudas sobre Sage CRM?
Compara con una alternativa popular
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Salesforce Sales Cloud

HubSpot CRM

monday.com

LiveAgent

Opiniones
¿Ya tienes Sage CRM?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

- Sector: Arquitectura y planificación
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Sage is an excellent resource for account management
Revisado el 19/10/2021
I was easily able to keep track of our data base and bill customers I also. Liked being easily able...
I was easily able to keep track of our data base and bill customers I also. Liked being easily able to arrange a delivery based on the captured data
Puntos a favor
I liked the ease of updating accounts and billing clients.
Desventajas
I found the process complicated and not as user friendly as it could be to load a client account.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Probably the best CRM out there for small businesses
Revisado el 8/8/2023
We're very happy with the service we get from Sage. It was easy to set up in the beginning, and has...
We're very happy with the service we get from Sage. It was easy to set up in the beginning, and has really boosted our sales processes since then. Thanks to it, workflows, automated sequences, invoices, and much more can all be managed without having to buy seperate tools. We'll definitely be moving forward with it
Puntos a favor
1. The automation features are fantastic. We're heavily using the workflows and automated email sequences to generate/process leads.2. The pricing is also a major plus. It pretty much has all the features of some of the other tools we evaluated but it had a way lower price tag than the others
Desventajas
Nothing major, but the data connectors should be expanded. It doesn't integrate well with our doc management tool which forced us to integrate through Zapier at an additional cost
Razones para cambiar a Sage CRM
They could all accomplish what we wanted, but Sage was by far the most reasonably priced out of them all. For the scale we wanted, it was definitely the best choice- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
The Truth about a System - the heart of the business needs to actually use
Revisado el 14/3/2018
Puntos a favor
I'm sure its a dream for administators - who get to pull data easily
(If the data is actually inputted is a different story)
Desventajas
I won't even discuss the look of the system (yet)
This system is most effective for people who have nothing else to do but (write) about what they should do.
Single entry lines are the first put off - each time you need to create a task under a client - it must be done as if its never been done before. You cannot add multiple tasks at one go! and can easily spend 2 minutes or more per task (weighing up my options here - i'd rather just get the work done)
That in itself is the MOST counter productive frustration - i have ever had to deal with!
Its not fully integrated with Outlook - unless its a calendar appointment - This is a major hindrance and duplication of work and really MUST be addressed
Nothing can be set as recurring - nothing. ever, imagine having to input Status Meetings, Month End Debt Collections, Work Appraisal Reviews, other standard reporting 4 times a month x 12 months at an average of 2 minutes each = YUP! 96minutes of NOT making a sale - on 1 (one) recurring task
Have the developers actually worked on this very unfriendly, incredibly unproductive Lotus-looking in Android Age system - or are they too 'intellectual' in finding methods to output our disgruntled input
Built without user experience in mind!
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Sage Software
Revisado el 24/8/2018
Overall I like the software but there are definitely areas where it could be improved.
Overall I like the software but there are definitely areas where it could be improved.
Puntos a favor
I have been using Timberline/Sage for almost 25 years now. I have watched it go from DOS based to Windows based. This is excellent software for construction companies as it handles everything from AP to GL to JC and PR. It is pretty easy to use and I like that you can connect it to Microsoft Access and be able to get any info out of it that you want if there isn't already a canned report.
Desventajas
There are areas such as billing that could definitely be improved upon. I'm not that crazy about the contracts module because it doesn't give you subtotals and it doesn't allow you to put change orders separately which most GC's require that we do so I have to resort to Excel spreadsheets to do their billing form and then input it into Sage for accounting purposes.
- Sector: Ingeniería industrial o mecánica
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Good CRM but not very user-friendly
Revisado el 2/5/2019
It was a great learning for us that comparison of the software before purchasing is an important...
It was a great learning for us that comparison of the software before purchasing is an important aspect.
Puntos a favor
The in-built business processes are good and very basic to deploy in the initial stages
Desventajas
Well a long list I have for this section:
1. Pathetic customer support
2. Less competent product knowledge to "customer support specialist"
3. Not user friendly software
4. Lot of technical backed problems
Alternativas consideradas
Zoho CRMRazones para cambiar a Sage CRM
No specific reasonPreguntas frecuentes sobre Sage CRM
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Sage CRM.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Sage CRM?
Sage CRM ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 45,00 US$/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Sage CRM?
Los clientes habituales de Sage CRM son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200
P. ¿Qué idiomas admite Sage CRM?
Sage CRM admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Sage CRM es compatible con dispositivos móviles?
Sage CRM admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Sage CRM?
Sage CRM se integra con las siguientes aplicaciones:
Mailchimp, Microsoft Outlook, Sage 300cloud
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Sage CRM?
Sage CRM ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Asistencia telefónica
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Sage CRM.