Sobre BQE Core

BQE Core hace que sea más fácil y rentable dirigir la empresa. Organiza la información, automatiza las tareas repetitivas y permite dedicar más tiempo a brindar servicio a los clientes en lugar de tener que gestionar los procesos internos. Regístrate para una prueba gratis.

BQE Core es una solución integrada de seguimiento de tiempo y gastos, gestión de proyectos, facturación y contabilidad. Es escalable para adaptarse a empresas de todos los tamaños. Ha sido diseñado por arquitectos, ingenieros y CPA para satisfacer las necesidades específicas de las empresas de servicios profesionales. Está repleto de funciones sencillas y potentes diseñadas para ayudar a las empresas a aumentar su flujo de efectivo, acelerar el proceso de facturación y mejorar drásticamente la gestión de proyectos y la capacidad para analizar el rendimiento.

Sus alianzas certificadas con Intuit, MYOB y otros líderes del mercado aseguran que Core pueda extraer, personalizar y ofrecer de manera intuitiva resultados personalizados de cualquier software de contabilidad de terceros.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia

Idiomas admitidos

Inglés

Imágenes

Actionable Intelligence with Unlimited Live Dashboards
Monitor Project Performance
Automate Your Billing
Fully Functional Native Mobile Apps
BQE Core - Powerful Business Management
Ver 6 más
Captura de pantalla de BQE Core: Actionable Intelligence with Unlimited Live Dashboards Captura de pantalla de BQE Core: Monitor Project Performance Captura de pantalla de BQE Core: Automate Your Billing Captura de pantalla de BQE Core: Fully Functional Native Mobile Apps Captura de pantalla de BQE Core: BQE Core - Powerful Business Management

Funciones

Características totales de BQE Core: 78

  • API
  • Alertas de móvil
  • Análisis de costes
  • Análisis de rentabilidad
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis financiero
  • Asignación de recursos
  • Autenticación
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Balance contable
  • Balance de pérdidas y ganancias
  • Campos personalizables
  • Conciliación bancaria
  • Conciliación de cuentas
  • Contabilidad de los proyectos
  • Control de procesos de aprobación
  • Costes de trabajo
  • Creación de informes ad hoc
  • Creación de informes de productividad
  • Creación de informes personalizables
  • Cálculo de horas extra
  • Datos en tiempo real
  • Diagramas de Gantt
  • Elaboración de presupuestos de proyectos
  • Estimaciones
  • Estimación de proyectos
  • Facturación
  • Facturación automatizada
  • Flujo de trabajo de proyectos
  • Función de vista previa
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la contabilidad
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recibos
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión del flujo de caja
  • Hojas de control de horas
  • Importación y exportación de datos
  • Impresión de cheques
  • Informes de avance
  • Integración contable
  • Integración de QuickBooks
  • Integración de tarjeta de crédito
  • Integración de terceros
  • Inteligencia empresarial
  • Libro general
  • Modelos de documentos
  • Notificaciones automáticas
  • Planificación de proyectos
  • Presupuestos
  • Previsión
  • Procesamiento de facturas
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación de tareas
  • Programación de trabajos
  • Proyecciones
  • Recordatorios
  • Registro de auditoría
  • Seguimiento de ausencias
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de horas extra
  • Seguimiento de horas facturables
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de tareas
  • Seguimiento de trabajos
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento horas/gastos
  • Supervisión en tiempo real
  • Tareas recurrentes
  • Temporizador
  • Varias divisas
  • Varios proyectos
  • Vistas filtradas

Alternativas

Certify Expense

4,7
#1 alternativa a BQE Core
Certify es un sistema de informes de viajes y gastos para empleados que ofrece potentes herramientas de contabilidad,...

Clio

4,7
#2 alternativa a BQE Core
Clio es un software integral de administración de práctica jurídica basado en la nube para el sector del derecho.

BigTime

4,6
#3 alternativa a BQE Core
BigTime es un sistema accesible desde cualquier lugar que cuenta con la confianza de grandes equipos de consultoría de...

RazorSync

4,4
#4 alternativa a BQE Core
RazorSync es un software de gestión empresarial increíblemente potente y simple para tu teléfono móvil, tableta y...

Opiniones

Calificación general

4,4 /5
(461)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,3/5
Facilidad de uso
4,3/5
Asistencia al cliente
4,6/5

¿Ya tienes BQE Core?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

¡Escribe una reseña!
Mostrando 5 opiniones de 461
Robert c. M.
Calificación general
  • Sector: Servicios jurídicos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Valuable software for billing at a law firm

Revisado el 5/4/2019

Bill quick is a perfect solution to create invoices and be able to bill many different attorneys on...

Bill quick is a perfect solution to create invoices and be able to bill many different attorneys on different projects.

Puntos a favor

The ability to customize many of its features is great. You can setup and keep track of time associated
with various cases, clients, projects. There are so many reports that you can run to keep track of your spending. Able to export invoices to LEDES format. Able to import time from excel spreadsheet.

Puntos en contra

It takes some time to learn the software, the tech support team was great in getting me up and running. If you want additional reports they have a custom report group but their cost is a bit high to modify reports. It looks a bit complicated but actually it is easy to use.

Laura S.
Calificación general
  • Sector: Arquitectura y planificación
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Core has been an integral in helping us to understand and grow our business

Revisado el 11/5/2020

Overall experience has been great as we use Core for our integrated accounting, time/expenses, and...

Overall experience has been great as we use Core for our integrated accounting, time/expenses, and invoices, and it has been integral in helping us to understand and grow our business in the first year.

Puntos a favor

A little over one year back as we started up our new business I was researching for the best accounting, time and expense tracking and billing software. I selected BQE Core because it had an intuitive interface, easy reporting and it was on cloud. For any startup business the cost is always a big factor, the fact that BQE Core was a fraction of other similar software packages was an added bonus! We use BQE for our integrated accounting, time/expenses, and invoices, and it has been integral in helping us to understand and grow our business in the first year. At every moment, I have the info available to understand my cash flow, liabilities and A/R all in one interface, which never would have been possible if I used other accounting software.

Puntos en contra

In a separate excel doc I track our projected income and expenses for each two-week period so I can plan cash expenditure. If BQE had a feature to track overhead and projections in relation to billable work, that would really integrate all functionality in one software. Other than that, I don't have any suggestions for improvement.

Tanya F.
Calificación general
  • Sector: Ingeniería civil
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

BQE Core - Time and Billing

Revisado el 29/1/2021

Puntos a favor

Project and task management along with tracking time on projects

Puntos en contra

Our migration didn't go well with QBO so we do double billing. Also, not being able to change an invoice on the fly, have to delete it, change the time and re-run it.

Stacy M.
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

BillQuick - A look at one year post conversion

Revisado el 30/6/2015

Puntos a favor

BillQuick is a powerful tool in tracking project time and expenses for professional services. We converted from 7 years of Quick Books data. Although the conversion and integration was not a seemless process, and the learning curve was much longer than originally anticipated, we are now tracking project profitability at a much higher level than we ever have before.
BillQuick Tech Support is fantastic. They are patient and knowledgeable, and we have received a lot of added value by having the Gold Care Tech Support package added onto our services. Additionally, we have invested quite a bit of extra money on having Bill Quick Customization Department write customized reports. Although the standard reports section is extensive, we were unable to find reports that gave us exactly the data we wanted to see. It's nice that this additional service is offered, but it would be nice for them to give us a handful of customized reports as part of the conversion process and then charge extra from there on out.

Puntos en contra

The software is not as user-friendly as it could be. Some things are overly complicated and require detailed use before you understand the functionality of the software. It could not be more different that QuickBooks, and the transition for us was difficult. Personally, I highly underestimated the learning curve.

In the beginning, we were only using BQ for time and expense logging and we maintained our Quick Books file for all other general accounting, which I would strongly discourage. Although the SYNC feature does work to sync data between programs, it is not a clean sync and much of it needed cleanup on either side of the sync. This was very frustrating. We just recently converted all of our general accounting in QB over to the Accounting portal in BillQuick. This has helped to have all of our financial records in one software system and our data is much more consistent. However, the "Accounting" portal is not perfect and there are a number of features that are lacking where QB has it all dialed in. Examples: 1) in looking at a vendor bill, there is no indication or PAID FLAT to see it has been PAID or not. To see if it is paid, I have to look at the previous checks. 2) In a report that lists all AP checks written for a particular time frame, there is no TOTAL at the end of the report. 3) BQ allows duplicate check numbers. (This is not a complete list, but the top 3 things that drive me insane.) These seem like basic accounting features and for them to not be included in an accounting software is frustrating. DISCLAIMER: we have not yet upgraded to BQ2015 and remain on BQ2014 for a while longer. My understanding is that BQ2015 has updated a number of accounting features, so I look forward to seeing if any of those issues are remedied.

Felice G.
Calificación general
  • Sector: Arquitectura y planificación
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

BQE Core

Revisado el 29/10/2020

Overall I would say this has been a positive experience and I really enjoy using this software. I...

Overall I would say this has been a positive experience and I really enjoy using this software. I felt that BQE Core values us as a customer.
As with any big change like implementing a new software for project management, client management, accounting, etc. - and Core can do it all - you need to have patience and realize that it isn't going to be smooth sailing every day, but just hang in there because it is worth it.

Puntos a favor

BQE Core has many features, some of which we are still learning about and how they can benefit our team. The customer service is outstanding, as are the webinars in a variety of topics.

Puntos en contra

I went through a change of software with a previous company so I had experience with this, but I was surprised when we were implementing BQE Core that we were not assigned a point of contact for any problems we were having who could guide us through the upheaval. The customer service is great, but nothing beats having one person who knows you and the struggles you may be having.

Mostrando 5 opiniones de 461 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre BQE Core

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre BQE Core.

BQE Core ofrece los siguientes planes de precios:

  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de BQE Core

Los clientes habituales de BQE Core son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Empresas medianas

BQE Core admite los siguientes idiomas:

Inglés

BQE Core admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

BQE Core se integra con las siguientes aplicaciones:

Clear Spider, Dropbox Business, Google Drive, MYOB Essentials, QuickBooks Online, QuickBooks Online, Sage 50cloud, Xero

BQE Core ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para BQE Core.