
Sobre Kayako
Kayako es la plataforma unificada de atención al cliente que ayuda a las empresas a gestionar las solicitudes y conversaciones de los clientes en cualquier canal, brindar asistencia a los clientes y mantener el toque personal sin importar cuánto crezcan. Kayako conecta los canales de asistencia con la información del cliente y el equipo, unificando las conversaciones de correo electrónico, redes sociales y chat en vivo en un solo lugar.
Ayuda a los clientes a ayudarse con la función de centro de ayuda de Kayako, que brinda respuestas a sus preguntas de forma rápida y sencilla. Las analíticas del centro de ayuda permiten a los usuarios conocer las búsquedas de los clientes para optimizar su contenido. Las marcas también pueden crear y personalizar múltiples centros de ayuda con sus propias marcas y contenidos.
Kayako ayuda a los usuarios a visualizar el recorrido del cliente y unificar todas las interacciones. Con la función de mensajería, los usuarios pueden brindar asistencia a los clientes con una experiencia de chat en vivo tan intuitiva como enviar mensajes a sus amigos. Las marcas también pueden ayudar a los clientes ofreciendo chat en vivo, tanto en su sitio web móvil como integrado en aplicaciones personalizadas. Los usuarios pueden obtener un contexto inmediato consultando las actividades del cliente con más de 650 aplicaciones.
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Opiniones
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- Sector: Software informático
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Support system missing a CRM
Revisado el 14/6/2018
We had Zendesk before but Kayako is a really serious support ticket system
I wish the price were...
We had Zendesk before but Kayako is a really serious support ticket system
I wish the price were better
Puntos a favor
Easy to use, depending on your license is very customizable.
Once the ticket is created adding notes, screenshots and files is really simple and fast
Desventajas
API or link to CRM directly is really needed
External add on works but with serious limitations.
Old kayako had a voip system to do phone calls
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
it works but required a lot of enhancements to make it work proper for us
Revisado el 26/6/2018
Getting us closer to our customers and helping them solving their problems. Kayako delivered that...
Getting us closer to our customers and helping them solving their problems. Kayako delivered that base functionality and more at the time we switched from one of the Atlassian products (2012). Since than we have enhanced to improve out internal workflows. However, there is a lot we would like to see in the near future to shorten ticket work time and able to switch to customer self managment / help for the simple stuff. The more we can get out of the core / base functionality the better it is for us which requires real commitment.
Btw. Industry selection is missing Enterprise software or similar.
Puntos a favor
As we use Kayako for a long time (since 2012?) you get used to it which makes it difficult answer. Thinking about it stability comes into mind. Beside usual software bugs our system is very stable and reliable and doesn't need much maintenance. We like the new UI that came with classic 4.90 as it gives a modern look. From the feature perspective ticket management works very well for us in general but there isn't a particular feature to high light.
Desventajas
In first place we are missing the commitment for Kayako classic. Nothing has happened since two years (going to cloud announcement). However, this might change now. There are a lot of things that can be improved like Knowledge Base, File management, workflow, troubleshooting, etc. Back porting some of the new cloud features would be also much appreciated team collaboration, one workflow, etc. Lastly a much better and faster context aware search would help us a lot.
All of this has recently discussed with our new Kayako contacts.
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
The overall experience was ok. It gets the job done. But through the years we ran into some...
Revisado el 19/6/2018
Puntos a favor
It brings most, if not all functionality we need. The company still provides an on-premise version of the product. Support has reasonable reaction times, also they most only provide workarounds instead of solid fixes and solutions.
Desventajas
Kayako feels out-dated all along. After two years of the 7.0 php release it still is not even fully compatible with any php 7.x release and up to today relies on the out-dated php 5.x versions. There are many other issues like the HTML-Mailparsing which have not been fixed completely in years now. Also we know Outlook 20xx do not create great HTML-mails still a lot of customers are using it and it is one the most spread applications in companies. But still the emails are not parsed correctly through Kayako. This should definitely have more priority. The forum is full of long threads and requests about this topic. Many people were upset, because resources were spent on creating a new webinterface instead of fixing basic functionality. Maybe customers should be involved in creating the roadmap for the product or at least help prioritizing issues.

- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
We've used Kayako for years and it's been great!
Revisado el 7/11/2017
Great product. Great Support.
Great product. Great Support.
Puntos a favor
Simple, Easy to Use, Customisable and Good Support. We've used this software for over 6 years now and it's never let us down.
Desventajas
Some areas could use updating but they're not broken, just need some improvement :) Also the recent pricing increase was expected but of course paying more for something is always a dislike :)

- Sector: Educación superior
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Kayako has made our jobs far easier and our service users so much more satisfied.
Revisado el 19/6/2018
Puntos a favor
Being able to manage incoming emails as tasks that can be assigned to people and then easily marked as complete when done has allowed us to work faster and more efficiently.
Desventajas
Some of the options could be easier to use. I think that macros, templates and automated replies could be more user-friendly.
Preguntas frecuentes sobre Kayako
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Kayako.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Kayako?
Kayako ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 30,00 US$/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Kayako?
Los clientes habituales de Kayako son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Kayako?
Kayako admite los siguientes idiomas:
alemán, español, francés, inglés, italiano, neerlandés, portugués
P. ¿Kayako es compatible con dispositivos móviles?
Kayako admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Kayako?
Kayako se integra con las siguientes aplicaciones:
123FormBuilder, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Alchemer, Basecamp, BigCommerce, Campaign Monitor, Chargebee, Chargify, Constant Contact, Dropbox Business, Drupal, Eventbrite, Flowdock, FreshBooks, Geckoboard, GetResponse, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, HipChat, Hootsuite, HubSpot CRM, Hubstaff, InsightSquared, Intercom, Jira, Joomla, Keap, LinkedIn for Business, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Outlook, Nicereply, Nimble, PagerDuty, PayPal, Pipedrive, Pivotal Tracker, Podio, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Recurly, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Shopify, Slack, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Teamwork.com, Trello, Twitter/X, Typeform, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Yammer, Zapier, Zoho CRM, Zuora
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Kayako?
Kayako ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
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