VanillaSoft

VanillaSoft

Software de gestión de clientes potenciales y solución CRM con el poder de la simplicidad.

4,7/5 (140 opiniones)

Información general sobre VanillaSoft

¿Qué es VanillaSoft?

VanillaSoft basa su filosofía y sus procesos de desarrollo en un solo concepto: el poder de la simplicidad. Bajo este principio, VanillaSoft ofrece una plataforma que aporta a los clientes una mayor productividad, mayores tasas de contacto y exclusivas herramientas de responsabilidad comercial.

VanillaSoft es una herramienta creada específicamente para comerciales de ventas. Si bien un CRM tradicional proporciona funciones de gestión de cuentas, gestión de pedidos y atención al cliente, VanillaSoft ofrece las herramientas de generación y consolidación de clientes potenciales necesarias para gestionar y cerrar con éxito nuevos negocios. VanillaSoft es una solución de ventas telefónicas perfecta para llamadas a clientes potenciales, llamadas a puerta fría o de cualquier otro tipo.

Información general sobre VanillaSoft

Precio

A partir de
100,00 US$/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de VanillaSoft

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Australia, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas admitidos
Inglés

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de VanillaSoft: 3-panel-call-screen
Captura de pantalla de VanillaSoft: 3-panel-call-screen Captura de pantalla de VanillaSoft: call activity dashboard Captura de pantalla de VanillaSoft: 4-panel-call-screen Captura de pantalla de VanillaSoft: calendar

Opiniones de VanillaSoft

Opiniones de VanillaSoft

Calificación general
4,7
/
5
Excelente
105

Muy bien
32

Normal
3

Pobre
0

Malo
0

Relación calidad-precio
4,7
Funciones
4,5
Facilidad de uso
4,7
Asistencia al cliente
4,6
98% Un ha recomendado esta aplicación
Melissa A.

Appointment Setting & Prospect Management for the professional


Traducir con Google
Jeremy O.

SDR Sales Simplified

We use this product for cold calling and setting appointments. Works great. Let’s you script calls, setup sequences, and automate workflows. Allows reps to focus on the quality of the conversation because everything else is automated. Our SDR team would not exist if we would not have implemented VanillaSoft. Dump leads in and get to work.


Traducir con Google
Rebecca H.

Where's the App and Pause Calling?

Should have more portability (create an app) for those on the go and better functionality. Lose the browser only.


Traducir con Google
Kent P.

Revolutionized our organization

VanillaSoft has eliminated many problems such as:
-multiple calls to one prospect from different callers
-calling existing customers as prospects
-time wasting manual reporting
-lack of caller activity visibility


Traducir con Google
Britt B.

Very good lead management - calendar functionality could be improved.

Vanilla Soft is an easy-to-use lead management program that has smooth integration of outside applications, a wealth of flexibility in their templates, and (with some improvements) is a contender for a top choice in lead-management systems.


Traducir con Google
Melissa A.
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir a español

Appointment Setting & Prospect Management for the professional

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 30/3/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

Responsive and knowledgeable internal customer support and top notch staff interactions. Google calendar integration allows you to set appointments with confidence that the representative (external agent) will be available for them! Automatic timezone allocation for prospect records which allows appointments to be set for representatives who operate nationwide with no manual accounting for timezone needed; the software is nearly goof proof in calendaring considerations. Unlimited projects allowed and robust customization ensures that every project/marketing campaign is uniquely set up to meet your company or client's needs. I really appreciate the ability to customize result codes and the fact that you are not regulated to rigid categories or outcome processes. Each result can trigger multiple functions and this gives the administrator the power to control and maintain appropriate routing of prospects with minimal user effort. A decent dashboard system and intuitive reporting creation.

Puntos en contra

My top complaint has to be with the WYSIWYG editor for scripts and email templates, it is sufficient. However, in the NEW VS interface pasting text with from Google Docs or Word invariably produces an error (complete hang on selecting that script, only fixable by reverting to previous version interface) if the document was over a page long, unless pasted as plain text. Even if the original document has all formatting removed prior to copying. I would greatly appreciate a fix for this and support for pasting simple formatting options without errors.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Jeremy O.
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español

SDR Sales Simplified

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 23/1/2020
Fuente de la reseña: Capterra

We use this product for cold calling and setting appointments. Works great. Let’s you script calls, setup sequences, and automate workflows. Allows reps to focus on the quality of the conversation because everything else is automated. Our SDR team would not exist if we would not have implemented VanillaSoft. Dump leads in and get to work.

Puntos a favor

Allows for SDR sales automation, custom rules and workflows, and gets results.

Puntos en contra

Could be prettier, I suppose. I’m being picky here - it’s great at what it does.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Rebecca H.
Sector: Consultoría de gestión
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Where's the App and Pause Calling?

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 14/3/2018
Fuente de la reseña: SoftwareAdvice

Should have more portability (create an app) for those on the go and better functionality. Lose the browser only.

Puntos a favor

Easy to use for end user. Open platform and superior navigation/disposition functions. Easy to add tagged fields to pull data in a variety of ways.

Puntos en contra

No stand alone apps for android, iOS, pc or mac. Just browser functionality. Cannot pause calling (for reporting). If agents stay logged in on their browser it acts like active hours. No way to adjust have to manually adjust reporting.

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 5.0/10

Kent P.
Sector: Comercio mayorista
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español

Revolutionized our organization

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 20/11/2019
Fuente de la reseña: Capterra

VanillaSoft has eliminated many problems such as:
-multiple calls to one prospect from different callers
-calling existing customers as prospects
-time wasting manual reporting
-lack of caller activity visibility

Puntos a favor

VanillaSoft streamlines our selling efforts and has completely revolutionized the way we run our company. We've gone from literally using printouts, excel sheets etc to manage our accounts and prospects to everything being through VanillaSoft. VanillaSoft has made us more efficient in calling, reporting, closing new business, pretty much every area of our company has improved by using VanillaSoft.

Puntos en contra

There are not many things I dislike about VanillaSoft. Anytime I have a problem, their customer service is very responsive and helpful, and they even take your suggestions for new features and are constantly rolling out improvements.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Britt B.
Sector: Entretenimiento
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español

Very good lead management - calendar functionality could be improved.

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 22/11/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Vanilla Soft is an easy-to-use lead management program that has smooth integration of outside applications, a wealth of flexibility in their templates, and (with some improvements) is a contender for a top choice in lead-management systems.

Puntos a favor

This is an extremely easy-to-use interface with lots of flexibility to add client information. It connects the end use (employee) and the client in an easy and reliable way - even when involving outside applications.
The templates seem flexible and open for a lot of customization.

Puntos en contra

The calendar function is lacking in options. There needs to be a drag-and-drop OR drop-down function in Calendar view that allows the end user (employee) to easily reschedule calls without re-resulting them. the calendar should have work-top options so meetings and other office-related things can be scheduled within the calendar. The form tabs should be able to be duplicated within the same lead. Once the form is created and approved by the administrator the end user (employee) should be able to create duplicates of the same form. This would eliminate the need to create duplicate leads in order to access the same form twice.

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Recomendación de usuario
9,3/10
Basado en 140 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de VanillaSoft

Precios de VanillaSoft

A partir de
100,00 US$/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4,7/5
Basado en 140 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de VanillaSoft

Funciones de VanillaSoft

API
Análisis de ventas
Base de datos de contactos
Captura de clientes potenciales
Creación de informes de ventas
Creación de informes y estadísticas
Datos en tiempo real
Funcionalidad de búsqueda
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión de flujos de trabajo
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
Integración de CRM
Integración de correo electrónico
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Seguimiento de actividades
Funciones
4,5/5
Basado en 140 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Preguntas frecuentes sobre VanillaSoft

Preguntas frecuentes sobre VanillaSoft

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre VanillaSoft.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece VanillaSoft?

VanillaSoft ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 100,00 US$/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de VanillaSoft?

No tenemos información sobre las características de VanillaSoft

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de VanillaSoft?

Los clientes habituales de VanillaSoft son:

Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite VanillaSoft?

VanillaSoft admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece VanillaSoft?

VanillaSoft cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿VanillaSoft es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con VanillaSoft

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra VanillaSoft?

VanillaSoft se integra con las siguientes aplicaciones:

Authorize.net, DocuSign, FluentStream, Fonality, RingCentral, Salesforce Sales Cloud, VerticalResponse, Vonage Business

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece VanillaSoft?

VanillaSoft ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Base de conocimientos, Asistencia telefónica