
Paymo
Sobre Paymo
Crea y asigna tareas, supervisa el tiempo de trabajo de los empleados en la oficina y fuera de ella, colabora y emite facturas a los clientes según el tiempo trabajado.
Precios desde:
5,95 US$/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Clientes habituales
- Trabajadores autónomos
- Empresas pequeñas (2-50)
- Empresas medianas (51-500)
- Empresas grandes (500 o más)
Implementación
- Basado en la nube
- Entorno local
Precios desde:
5,95 US$/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Imágenes














Funcionalidades
Funcionalidades totales de Paymo: 100
Alternativas
Teamwork

LiquidPlanner

Time Doctor

MeisterTask

Opiniones
¿Ya tienes Paymo?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Desarrollo de programas
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Rentabilidad
Revisado el 17/5/2023
La verdad que llevo con Paymo desde 2008, muchos años... y siempre digo que si no mides la...
La verdad que llevo con Paymo desde 2008, muchos años... y siempre digo que si no mides la rentabilidad de los proyectos estás muerto, de qué nos sirve vender y hacer muchos proyectos los cuales perdemos horas o mejor dicho dinero... es alucinante ver como las horas pasan y si no haces nada por controlarlo o revisarlo tu negocio te aseguro que va durar poco.
Puntos a favor
La versión desktop es una herramienta muy rápida, con buscares muy potentes y la UX muy bien trabajada. Y para la ficha del proyecto hay muchas opciones para su gestión, así como la API.
Desventajas
El APP es algo que es muy complejo de usar, no por lo que puede hacer sino por su usabilidad. También el Dashboard es muy básico y sencillo que aporta muy poco.
- Sector: Servicios jurídicos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Completo, estructurado y facil de usar
Revisado el 7/5/2020
Tenemos una buena experiencia, nos ayuda a mejorar la organización de los proyectos legales,...
Tenemos una buena experiencia, nos ayuda a mejorar la organización de los proyectos legales, enriqueciendo el software con las integraciones que permite.
Puntos a favor
Facilidad de uso, adaptación del idioma, libre elección de menús y funcionalidades, soporte-servicio y costo asequible
Desventajas
App movil puede involucrar mayores funcionalidades
Respuesta de Paymo
Garcias, Jorge!
Indeed, the mobile app will include more collaboration features such as task assignment and comments with the next release, stay tuned :)

- Sector: Diseño gráfico
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Paymo has grown, evolved, and expanded alongside of the needs of our business.
Revisado el 25/6/2020
Seriously, everything! I mentioned time tracking earlier but Paymo also does project management,...
Seriously, everything! I mentioned time tracking earlier but Paymo also does project management, client management, invoicing, estimation, Zapier integration, scheduling, team tasking...and the list goes on and on.
Puntos a favor
Time tracking is seamlessly integrated into our current designer workflow. This allows us to calculate the actual time spent on the job so clients understand where their money is being spent. It also allows us to identify where we need to increase project costs (9/10 times it's with 'customer correspondence').
Desventajas
We've been with Paymo for over 10 years so it was a bit of a kick when they started charging for functionality like Gant Charts. We've always loved the complete 'soup-to-nuts' service that Paymo offered so when certain items were put behind another paywall it definitely stung a bit. ¯\_(ツ)_/¯
Razones para elegir Paymo
As we expanded our business to include larger, quick-turn clients, we needed a better way to track time spent on projects. We found Paymo and started to implement time tracking and project management. It wasn't long before we were using it for estimating, invoicing, and reporting payroll. Almost a decade later, the platform continues to amaze us with updates and support that we never would have received from other services. We've even had folks join our team from Nike/adidas that say Paymo is something they wish they had at their previous jobs.Razones para cambiar a Paymo
It comes down to 'bread and butter' of time tracking and project management. We've since added Slack and Trello to our ranks, but have never found a better, more cost-effective way of managing our day-to-day operations than Paymo.Respuesta de Paymo
Loved the "(9/10 times it's with customer correspondence)" part, Neal :)
Besides Gantt Charts, the Business plan also comes with a Team Scheduling module, 100 GB of storage, and priority support.
We found this plan to be more appealing to larger teams, that's why we've decided to include it in a separate plan.
What specifically do you need from Gantt Charts, the ability to set dependencies or see task deadlines on a calendar?
If it's the latter one, then I have some good news: we're going to launch a task calendar view in the near future, so stay tuned!

- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
My time and sanity saver!
Revisado el 1/7/2020
I've increased my productivity with Paymo's Kanban board view, combined with Table view, and saved...
I've increased my productivity with Paymo's Kanban board view, combined with Table view, and saved TONS of hours on admin, invoicing, timesheets, client and project management.
Just this time saving alone pays off the monthly subscription.
Sanity and nerves saving is the bonus! :)
Why? Because Paymo helped me maintain good client relationships, timesheet transparency and great records&data representation for a client. So when a client comes up with a random question about a specific task, Paymo's records make finding (and presenting) a specific information or record so much easier, transparent and more reliable.
Puntos a favor
Paymo has been a lifesaver in many business management areas: project management, client management, time tracking, accounting.
With built-in budgeting, time tracking, expense tracking, estimate calculations, professional invoicing and getting paid online (and on time!), different project 'views' (list, table, board for kanban, gantt), extensive filters, dashboard and insights, resource scheduling, live time reports, client portal - and all that in one app - it's a sanity saver!
One of the things I also personally quite appreciate is the professional and clean look of the invoices (and how easy it is for clients to pay them online). With a click of a button, you can add the unbilled time/fees for a specific time period and/or projects to an invoice. Paymo does all that heavy admin stuff for you and it has saved me a lot of time!
Cherry on the top: all invoice items are presented so neatly and professionally, so that my clients can see exactly everything I've worked on for them and what I'm billing them for, as well as how much time is tracked for each project and task.
And Payoneer, in addition to PayPal/Stripe/Authorize.Net payment gateways is a big plus!
It's brilliant.
The moment I first tried it, I could immediately feel that Paymo is the tool designed for actual freelancers in mind, whether you work on a project basis, or a pay-as-you-go basis.
It's not complex, and all the features it has are just *right*. Exactly what I need.
And it's getting even better!
Desventajas
I wish the app was just a little bit faster, but I read somewhere that they already have this improvement on their roadmap.
Still, if you ask me, it's totally worth the wait for every new feature and improvement their team is cooking for us :)
Respuesta de Paymo
Thank you, Jelena <3
Speed improvements are already something that we're addressing. Stay tuned for more goodies such as a task calendar view, improved mobile app with team collaboration features and guest access.
Cheers,
Marcel
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Nice product with great potential
Revisado el 8/5/2018
Puntos a favor
- Project setup
- Planning and Scheduling
- Time sheets
- Tasks
- Reports
- Frequent updates
Desventajas
- Price and payment flexibility
- Speed of the platform
- Limited amounts of user roles
- Limited planning abilities
- No import/export
- Limited PDF printing
Preguntas frecuentes sobre Paymo
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Paymo.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Paymo?
Paymo ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 5,95 US$/mes Ver los planes de precios
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Paymo?
Los clientes habituales de Paymo son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
P. ¿Qué idiomas admite Paymo?
Paymo admite los siguientes idiomas:
alemán, checo, chino, chino tradicional, danés, español, finés, francés, inglés, irlandés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco, turco
P. ¿Paymo es compatible con dispositivos móviles?
Paymo admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Paymo?
Paymo se integra con las siguientes aplicaciones:
Adobe Illustrator, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Jotform, LambdaTest, Make, Pabbly Connect, PomoDone App, Quickbooks Online, Rethink, Slack, Typeform, Xero, Zapier
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Paymo?
Paymo ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Paymo.
- Programas de facturación
- Herramientas para controlar tiempo y gastos
- Software de productividad
- Software de gestión de proyectos
- Herramientas de gestión de tareas
- Software de gestión de proyectos sin fines de lucro
- Herramientas para teletrabajo
- Programas de automatización de servicios profesionales
- Software de diagrama de Gantt
- Herramientas de gestión del tiempo
- Software para administración de recursos
- Herramientas para seguimiento de proyectos
- Software para plan de marketing
- Herramientas de planificación de proyectos