
Paymo
Sobre Paymo
Crea y asigna tareas, supervisa el tiempo de trabajo de los empleados en la oficina y fuera de ella, colabora y emite facturas a los clientes según el tiempo trabajado.
Imágenes














¿Tienes dudas sobre Paymo?
Compara con una alternativa popular
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
LiquidPlanner

Zoho Creator

Quire

Teamwork.com

Opiniones
¿Ya tienes Paymo?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Desarrollo de programas
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Rentabilidad
Revisado el 17/5/2023
La verdad que llevo con Paymo desde 2008, muchos años... y siempre digo que si no mides la...
La verdad que llevo con Paymo desde 2008, muchos años... y siempre digo que si no mides la rentabilidad de los proyectos estás muerto, de qué nos sirve vender y hacer muchos proyectos los cuales perdemos horas o mejor dicho dinero... es alucinante ver como las horas pasan y si no haces nada por controlarlo o revisarlo tu negocio te aseguro que va durar poco.
Puntos a favor
La versión desktop es una herramienta muy rápida, con buscares muy potentes y la UX muy bien trabajada. Y para la ficha del proyecto hay muchas opciones para su gestión, así como la API.
Desventajas
El APP es algo que es muy complejo de usar, no por lo que puede hacer sino por su usabilidad. También el Dashboard es muy básico y sencillo que aporta muy poco.
- Sector: Servicios jurídicos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Completo, estructurado y facil de usar
Revisado el 7/5/2020
Tenemos una buena experiencia, nos ayuda a mejorar la organización de los proyectos legales,...
Tenemos una buena experiencia, nos ayuda a mejorar la organización de los proyectos legales, enriqueciendo el software con las integraciones que permite.
Puntos a favor
Facilidad de uso, adaptación del idioma, libre elección de menús y funcionalidades, soporte-servicio y costo asequible
Desventajas
App movil puede involucrar mayores funcionalidades
Respuesta de Paymo
Garcias, Jorge!
Indeed, the mobile app will include more collaboration features such as task assignment and comments with the next release, stay tuned :)

- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
All the features to manage my work, projects and invoicing
Revisado el 16/3/2020
First of all, Paymo is easy to begin to use. I need to keep a record of the time and tasks I...
First of all, Paymo is easy to begin to use. I need to keep a record of the time and tasks I execute in the projects I work, but also I need to invoice my clients. Some invoice should be sent recurring, so I needed that feature. Also, I found that Paymo have an API to import my current clients and projects.
Puntos a favor
I was using another sowftware but no new features were realeased during years and the support was inexistent. Then I searched for another software to help me to organize my work and tested a lot of options. Paymo was perfect for what I was looking for and the support service was always ready. Also, since I was using the software new features were realeased.
Desventajas
It was not easy to understand how the recurring invoices work, so I have to read some help documents. I think that general usability is good, but I think that some features should be made more easy to use.
Respuesta de Paymo
Thank you, Federicoo! Can you write us on our community forum (https://community.paymoapp.com/) about how we can improve recurring invoices and the other features you have in mind?
We're always open for feedback :)
- Sector: Arquitectura y planificación
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best All-around Project Management APP
Revisado el 17/6/2020
Before Paymo, our office lived off of legal notepads and envelope folders. It was a nightmare. With...
Before Paymo, our office lived off of legal notepads and envelope folders. It was a nightmare. With Paymo, we can just type in a project name or client and see exactly what's due, needs to be invoiced, etc. A huge problem solver for us is the record keeping aspect. Since we can attach notes and files to projects, we are easily able to identify a change request. It was all to often a client would blame us for making a change to a project they did not request, but now we have proof every step of the way. It's been a life-saver.
Puntos a favor
After testing dozens of other project management programs, we finally found Paymo and have never turned back. Paymo is intuitive; we needed no training and were able to implement it right away with all our employees in the office. The app is web-based so we are able to access our projects and tasks wherever we need to. This was especially helpful during the 2020 Covid Quarantine wherein our whole office had to work from individual homes.
Paymo organizes all of our projects with tasks, clients, and billing. They even now have the ability to export invoices directly from paymo to Quickbooks or Xero, so we have all we need and less double working to get invoices sent out. The projects are customizable with task lists, templates, and custom project statuses so it's easy to see where each project currently stands. The time-tracking function is amazing! Many of our projects are billed by time, so that was a must have feature that Paymo does flawlessly.
Everyday we enter the office, the first thing that boots up is Paymo and every team member immediately sees their assigned tasks for the day and the following, so there is no wasted time to find assignments. For project managers, the current worked on projects are just a screen away so we know exactly what is being worked on at any given moment no matter where teams are. They are also the best customer service team we've seen so far. When we have technical issue, we can send a message right from the app and get a response fast.
Desventajas
The only item we are dissapointed in is the scheduling. Our teams works on fast tasks that sometimes need to be scheduled down the hour of day. There is a scheduling calendar that lets you see all assigned tasks but it requires and extra step to actual "book" the tasks in order to move them around on that calendar and see remaining work hours when needed. This is our number one obstacle BUT we have been informed there is a major updated coming that will fix this and we are very excited! Another very small thing that we don't like about paymo is the notification setting that cant be changed. Paymo is great about in-app notifications, it's helpful to see updates in real-time right at the top of the screen. But the issue is for project managers. If someone other than the project manager creates a task for a team-member, than the project manager will not receive notifications if said task was completed regardless of being assigned as a manager of the project. However, we feel we can work around it temporarily until it can be fixed. So overall, with those two items aside Paymo is the best program out there and much more affordable than many we tested out before.
Alternativas consideradas
Teamwork.com, MeisterTask, monday.com, ClickUp, Adobe Workfront, ProWorkflow, Wrike y AsanaRazones para cambiar a Paymo
Ease of use and implementation. Ability to use with our business style. Price. Export abilities with quickbooks. Customization. Project task visibility. Paymo made making and seeing tasks easy, so nothing gets left behind or forgotten. Contact option. Many other programs could organize projects but wouldn't have clients organization or billing. Paymo has is all, so we only need this one program.Respuesta de Paymo
Thank you Savannah for taking the time to review us :)
Indeed, I remember we spoke already about the new team scheduling update, which will allow you to schedule bookings at a task level - stay tuned.
As for the user rights, these will suffer some changes with the addition of the client portal with in-app access to guest users. Please make sure to also voice this out on our community forum: https://community.paymoapp.com/t/in-progress-client-portal-collaboration/67/51
Thank you again!
Marcel
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Nice product with great potential
Revisado el 8/5/2018
Puntos a favor
- Project setup
- Planning and Scheduling
- Time sheets
- Tasks
- Reports
- Frequent updates
Desventajas
- Price and payment flexibility
- Speed of the platform
- Limited amounts of user roles
- Limited planning abilities
- No import/export
- Limited PDF printing
Preguntas frecuentes sobre Paymo
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Paymo.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Paymo?
Paymo ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 5,95 US$/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Paymo?
Los clientes habituales de Paymo son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
P. ¿Qué idiomas admite Paymo?
Paymo admite los siguientes idiomas:
alemán, checo, chino, chino tradicional, danés, español, finés, francés, inglés, irlandés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco, turco
P. ¿Paymo es compatible con dispositivos móviles?
Paymo admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Paymo?
Paymo se integra con las siguientes aplicaciones:
Adobe Illustrator, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Jotform, LambdaTest, Make, Pabbly Connect, PomoDone App, Quickbooks Online, Rethink, Slack, Typeform, Xero, Zapier
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Paymo?
Paymo ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Paymo.
- Programas de facturación
- Herramientas para controlar tiempo y gastos
- Software de productividad
- Software de gestión de proyectos
- Herramientas de gestión de tareas
- Software de gestión de proyectos sin fines de lucro
- Herramientas para teletrabajo
- Programas de automatización de servicios profesionales
- Programas para contabilidad de proyectos
- Software de diagrama de Gantt
- Herramientas de gestión del tiempo
- Software para administración de recursos
- Herramientas para seguimiento de proyectos
- Software para plan de marketing
- Herramientas de planificación de proyectos