iContact

Software de marketing por correo electrónico y redes sociales

4,5 /5 (523 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre iContact

¿Qué es iContact?

iContact, adecuado para empresas de cualquier tamaño, permite crear boletines por correo electrónico, fuentes RSS, encuestas, respuestas automáticas y publicaciones en redes sociales. La aplicación incluye diversas funciones útiles que ayudan a aumentar la lista de clientes y llegar con éxito a sus bandejas de entrada.

Al crear un mensaje, los usuarios pueden elegir entre una de las plantillas predefinidas de iContact o crear un mensaje único usando HTML. iContact ofrece herramientas para gestionar listas de correo electrónico en crecimiento, como gestión de suscripciones, carga masiva de suscriptores y un generador de formularios de registro de tipo arrastrar y soltar.

Entre sus funciones se incluye SpamcheckTM, un sistema de revisión que garantiza la entrega de cada correo electrónico. La función de creación de informes rastrea los mensajes en tiempo real y permite a los usuarios ver rápidamente los resultados de marketing, desde el seguimiento general hasta el comportamiento de clics individuales.

Con la función de redes sociales, los usuarios pueden programar mensajes en Facebook, Twitter y LinkedIn. Los usuarios pueden agregar a sus correos electrónicos botones para compartir en redes sociales y así aumentar el alcance, además de incluir un formulario de registro en las páginas de Facebook para convertir a los fans existentes en contactos de correo electrónico.

Información general sobre iContact

Precio

A partir de
14,00 US$/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de iContact

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China y otros 5, India, Japón, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

Build a custom layout or choose a design from the customizable template library
A/B split content testing allows users to conduct tests with a small percentage of subscribers to determine which content will resonate best with the audience
Automation gives users complete control over campaign send times
Learn what works best and what doesn’t with performance reporting
Merge fields
Easily design and embed custom sign-up forms on the site and manage subscribers
Vídeo de iContact Vídeo de iContact Vídeo de iContact Vídeo de iContact Vídeo de iContact Vídeo de iContact Captura de pantalla de iContact: Build a custom layout or choose a design from the customizable template library Captura de pantalla de iContact: A/B split content testing allows users to conduct tests with a small percentage of subscribers to determine which content will resonate best with the audience Captura de pantalla de iContact: Automation gives users complete control over campaign send times Captura de pantalla de iContact: Learn what works best and what doesn’t with performance reporting Captura de pantalla de iContact: Merge fields Captura de pantalla de iContact: Easily design and embed custom sign-up forms on the site and manage subscribers

Opiniones de iContact

Opiniones de iContact

Calificación general
4,5
/
5
Excelente
313

Muy bien
161

Normal
43

Pobre
5

Malo
1

Relación calidad-precio
4,4
Funciones
4,2
Facilidad de uso
4,4
Asistencia al cliente
4,7
91% de los usuarios recomienda esta aplicación
Trevor K.

A Solid Email Platform

I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and year after year.


Traducir con Google
Karen C.

Works great for us

We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.


Traducir con Google
Diane R.

Excellent for third party management of accounts

Customer service is great. I've had four different account managers and all of them have been excellent.


Traducir con Google
Usuario verificado

I've used iContact for the last five years.


Traducir con Google
Brynn S.

Great for Email Marketing

Overall, iContact is great for sending our mass emails to our guests and we will continue to use for years to come.


Traducir con Google
Trevor K.
Traducir a español
Traducir a español

A Solid Email Platform

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 20/12/2017
Fuente de la reseña: Capterra

I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and year after year.

Puntos a favor

iContact is easy to use in most cases. There are tons of different templates and creating your own email template is a breeze. If you get one of the Pro plans they'll even help you make templates for future use, so that's great, too.

There are plenty of ways to upload data and keep track of that data. In fact I tend to use iContact to export my data for use on other platforms because it keeps everything so nicely. My point of sale doesn't even allow the breadth of exports and options that iContact does, so it's more than just an email platform to me.

Automation is visually very simple and means that I know I'm reaching my audience at the correct times. I no longer have to manually send each email, and with the automation there are tons of options to segment in addition. This means I'm not sending frivolous emails, so that keeps our open rate high.

Puntos en contra

I have three businesses that have to be kept separate and my only big complaint is that I can't copy automation plans or other things back and forth between them. So a lot of time is wasted redoing certain campaigns between the locations.

I also think the social connectivity needs to be updated. Twitter for one is outdated and the actual website allows much more text to be posted than in-app. They're several updates behind on Twitter.

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Respuesta de iContact

Hi Trevor! We are thrilled to hear that iContact¿s design services and automation tools make your job easier and your emails more impactful with your customers. At iContact we value being your one stop shop for your email marketing needs. We also appreciate your feedback about copying your automation plans from one platform to another. We¿ve noted this feature and completely understand how it would be helpful. Thank you and have a wonderful day!

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Karen C.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Works great for us

Software usado Mensualmente durante Más de dos años
Revisado el 12/2/2020
Fuente de la reseña: Capterra

We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.

Puntos a favor

When I want to send out an email, I go into my list of prior emails, make changes, and send. It's very easy. It has all of the functionality we need for sending out bulk emails.

Puntos en contra

The editor is a bit clunky. It does take a bit of time to create a new email format. Sometimes it doesn't behave like it is supposed to. But once you save that new format you can use it over and over.

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Respuesta de iContact

Hello Karen,

Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it!

All the best,

Carlos, Customer Marketing Manager

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Diane R.
Sector: Hostelería
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Excellent for third party management of accounts

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 17/11/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Customer service is great. I've had four different account managers and all of them have been excellent.

Puntos a favor

. I have multiple clients that I do emailing for. I'm able to set up accounts for each one of my clients and keep their information separate. They get their own usernames and passwords and can access statistics while I can manage each accounts list, email design/layout and track and compare results.

Puntos en contra

The costs associated with every little add on feature. You often have to buy entire packages to take advantage of a single feature. I would prefer to be able to buy those feature "ala carte".

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Respuesta de iContact

Hello Diane,

Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate that you took the time.

All the best,

Carlos, Customer Marketing Manager

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Usuario verificado
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
Traducir a español
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I've used iContact for the last five years.

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 5/4/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

iContact is a low cost solution for basic email marketing. You have access to a strategic advisor. My strategic advisor always provides thorough answers and/or solutions when requested. iContact offers automation with workflows that are easy and quick to build. The user interface is easy to understand.

Puntos en contra

The response time to fix API issues can be slow. iContact does not offer a post unsubscribe survey. I'm not able to download user profile information when exporting email send statistics - this is important for me when I want to do a quick analysis on my data.

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Respuesta de iContact

Thank you very much for being a long time iContact customer! We are happy to hear that you have been able to quickly and easily design automations with workflows using your iContact Pro account. We like this feature so much we plan to make it available to all iContact accounts. Thank you as well for your feedback, particularly about adding a post unsubscribe survey. This is being shared with our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Brynn S.
Sector: Marketing y publicidad
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Traducir a español

Great for Email Marketing

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 23/9/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Overall, iContact is great for sending our mass emails to our guests and we will continue to use for years to come.

Puntos a favor

iContact is great for companies who need to send out mass emails to their guests and customers. It's fairly easy to learn and has a variety of different features to use.

Puntos en contra

The one main con for this software is that it loads very slow. If you are looking to draft and email, it takes about 3 minutes for the landing page to load. 3 minutes might not seem that long, but when you have to draft numerous emails, it adds up.

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Respuesta de iContact

Hello Brynn,

Thank you for taking the time to leave some feedback for us, we greatly appreciate it.

We will most definitely go over the items that you raised here.

All the best,

Carlos, Customer Marketing Manager

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 6.0/10

Recomendación de usuario
8,5/10
Basado en 523 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de iContact

Precios de iContact

A partir de
14,00 US$/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4,4/5
Basado en 523 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de iContact

Funciones de iContact

API
Análisis de campaña
Análisis de participación
Análisis en tiempo real
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Gestión de campañas
Gestión de contenidos
Gestión de modelos
Importación y exportación de datos
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Marketing multicanal
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Pruebas A/B
Segmentación de campañas
Supervisión
Funciones
4,2/5
Basado en 523 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre iContact

Preguntas frecuentes sobre iContact

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre iContact.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece iContact?

iContact ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 14,00 US$/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de iContact?

No tenemos información sobre las características de iContact

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de iContact?

Los clientes habituales de iContact son:

Empresas pequeñas, Sin ánimo de lucro, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite iContact?

iContact admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece iContact?

iContact cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿iContact es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con iContact

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra iContact?

iContact se integra con las siguientes aplicaciones:

123FormBuilder, Bedrock Data, Bitium, Call Loop, Cyfe, Flipcause, Formstack Forms, Freshdesk, LiveChat, Velocify

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece iContact?

iContact ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo, Foro, Preguntas frecuentes