Sobre Minute7

Minute7 es una herramienta de hojas de horas y de seguimiento de gastos certificada por QuickBooks para empleados, proveedores y contratistas, con aplicaciones móviles nativas para la presentación de gastos sobre la marcha. Accesible desde cualquier navegador web moderno, Minute7 es una solución completa de hojas de horas y de seguimiento de gastos basada en la web.

Precios desde:

8,00 US$/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

8,00 US$/mes

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Funcionalidades

Funcionalidades totales de Minute7: 41

  • Alertas y notificaciones
  • Aplicación móvil
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de empleados
  • Contabilidad
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cálculo de horas extra
  • Datos en tiempo real
  • Facturación
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de recibos
  • Gestión de reembolsos
  • Horas facturables y no facturables
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de síntesis
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de QuickBooks
  • Panel de actividades
  • Reclamaciones de gastos
  • Registro automático de tiempos
  • Registro de auditoría
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de horas sin conexión
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento del tiempo en línea
  • Seguimiento del tiempo por cliente
  • Seguimiento del tiempo por proyecto
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tasas de facturación múltiples

Alternativas

QuickBooks Time

4,7
#1 alternativa a Minute7
TSheets es un servicio de gestión de trabajo y tiempo online que permite a los usuarios supervisar su tiempo desde el...

ADP Workforce Now

4,4
#2 alternativa a Minute7
ADP Workforce Now es un software de gestión de capital humano, gestión del talento y beneficios basado en la nube, que...

EasyWorkforce

3,9
#3 alternativa a Minute7
EasyWorkforce is a cloud-based workforce management software that helps managers as well as employees with the...

Time Tracker

4,4
#4 alternativa a Minute7
Time Tracker, de eBillity, es una aplicación de control de horas para equipos de negocios de todos los tamaños. Una...

Opiniones

Calificación general

4,4 /5
(284)
Relación calidad-precio
4,5/5
Funcionalidades
4,2/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,4/5

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Mostrando 5 opiniones de 284
Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

A Good, Basic Time Management Tool

Revisado el 25/9/2019

It has been a positive experience. The product is stable and the developers respond quickly to...

It has been a positive experience. The product is stable and the developers respond quickly to questions and concerns.

Puntos a favor

Its simplicity means that you don't have to spend a lot of time teaching people how to use the product. If you need to track by account and task this product will fit the bill nicely.

The product integrates with QuickBooks so that jobs and time can be exchanged.

Desventajas

Since it is web-based, you have to be mindful of the fact that data can get stale. You need to train our users to refresh the page before entering new time entries so that they have the latest state of the system.

Zachary
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Everything we needed for time tracking - getting closer on expenses

Revisado el 7/10/2020

We are simply trying to focus our resources on providing a better experience for our clients versus...

We are simply trying to focus our resources on providing a better experience for our clients versus spending time on low value add activities. Minute7 easily saves us 1-2 hours per payroll versus recording time a different way and manually reentering into QB.

Puntos a favor

What we liked the most was that we were able to transition from our Google Sheets time cards (requiring double entry into QB) to Minute7 with minimal training or change to our business processes. The time we save on payroll is just outstanding.

Desventajas

Expense entry is still lacking in a number of areas. In general, after importing expenses into QB we are having to manually touch entries to align with how we need to account for our expenses.

There are a number of fields in Minute7 that are mandatory that shouldn't be (Expenses are not required to be assigned to a Job) nor do we have the ability to specify expenses as Items (Job Related - with the associated Item Type Selection) or Expenses (Overhead). Fix that and M7 will be perfect

Alternativas consideradas

QuickBooks Time

Razones para cambiar a Minute7

Minute7 was the only product that we could find for Time tracking that didn't try to change how we do business to make us fit within their product. All we wanted was a simple interface to allow our field employees to enter time against specific jobs (pulled from quickbooks) - Minute7 delivered perfectly. The addition of Expense entry was just icing on the cake.
Allen
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Minute7 - The lowest cost solution for time tracking integration with QuickBooks Desktop

Revisado el 29/9/2022

Great product and company. [SENSITIVE CONTENT] does a great job getting back to me quickly Had...

Great product and company. [SENSITIVE CONTENT] does a great job getting back to me quickly Had only a coupe of problems and they have been very responsive both times, and are quick to assist.

Puntos a favor

The integration with QuickBooks Desktop is perfect for our needs. This was the most critical feature we were looking for, followed by cost.

Desventajas

There is no way to set project budgets for fixed fee projects. For example, we bill hourly in most cases, however we also often work n fixed fee projects. There is no way to set up a project (or subproject) with a budget that allows the user to see how much time (or money) has been put into the project already. If they had this transparency of not only their time, but the time that others billed to a job, it would help avoid cost overruns and allow for more seamless change orders to clients before the budget is blown.

Annikki
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Good value

Revisado el 7/10/2020

Good experience with support and helping find issues. We use two instances for different companies...

Good experience with support and helping find issues. We use two instances for different companies and currency which adds a level of confusion for some users.
Like the security (approved/synced) and Activity log which is overlooked by other applications.

Puntos a favor

Best features: uploading receipts and having them link to QBO
Easy to use and teach others as users as well as approvers of time and expenses

Desventajas

Lack of connectivity to more than one application. When updates/upgrades are done, they often change the data so that any connections via CSV or Excel import/export are changed, accents missing from letters, extra space, order of fields exported.....
Customization, when a customer/job is chosen then only the correct service type should appear and class.

Alternativas consideradas

Timesheets.com y Adobe Workfront

Razones para cambiar a Minute7

value and ease when there were fewer employees
Leah
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great Time Tracking, Responsive Support!

Revisado el 6/10/2020

I recommend this all the time to our clients over the more fancy and expensive alternative being...

I recommend this all the time to our clients over the more fancy and expensive alternative being pushed with QB.

Puntos a favor

This software is much more flexible than the native time tracking in QBO, and was so much easier to set up and use than the alternative for use with Quickbooks Online. I love that it can be synced seamlessly with QBO for invoicing.

Desventajas

Early on, there were a couple glitchy things with the rate coming over from minute7 onto an invoice in QBO. This happened because QBO requires a rate per hour for posting time entries, and minute7 doesn't, so we had items for one employee in particular that kept populating our auto-generated invoices at an incorrect hourly rate. BUT the minute7 support team was great in helping us with this. We learned that if we let the invoices auto-generate BEFORE we sync the time over to QB, the problem goes away and all the hourly rates are correct.

Mostrando 5 opiniones de 284 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Minute7

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Minute7.

Minute7 ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 8,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Minute7 son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Minute7 admite los siguientes idiomas:

inglés

Minute7 admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Minute7 se integra con las siguientes aplicaciones:

QuickBooks Desktop Enterprise, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online

Minute7 ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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