Microcall

Sobre Microcall
Microcall es una solución de contabilización de llamadas basada en la nube. Está diseñada para ayudar a los usuarios a identificar y buscar números de teléfono, hacer seguimiento de los gastos en telecomunicaciones, analizar el tráfico de voz y más.
Entre sus principales funciones, figuran creación de informes, búsquedas ad hoc, asignación de costes, analíticas visuales, autenticación de Active Directory, gestión de inventarios de equipos, automatización de operaciones y alertas instantáneas.
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Opiniones
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¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Reporting at a new level
Revisado el 15/9/2021
This product can be used in schools, colleges, and small businesses for tracking administrative and...
This product can be used in schools, colleges, and small businesses for tracking administrative and emergency calls. It visualizes and analyzes voice data in real time. Also, it works on different platforms, such as Zoom, MS Teams, WebEx, and Skype for business.
Managers can control company's remote work in aspects related to voice traffic. It includes tackling clients' complaints and inquires (from cradle-to-grave), or monitoring employees' activity (daily/weekly/monthly) via the interactive dashboards.
Puntos a favor
The software makes all call activities of the institution or business visible. It tracks any kinds of calls: abandoned, terminated, longer, and international. Access to some critical data (harassing calls or threats) gets easy. The school's security can capture and handle them the moment they occur. The calls for admission and recruitment might help the managers to make accurate decisions, even on the fly.
The most impactful feature is the Report generator. It creates and saves unlimited reports on the Dashboard, then distributes them via email or screen automatically. In addition, the Dashboard autorefresh with new data within seconds.
The Windows authentification feature assists in making the information accessible to all the employees.
And finally, cost reduction is possible after the call patterns analysis and proper planning.
Desventajas
There is no trial option for the clients to find out whether the product meets their expectations and needs or not. Instead, they might attend the company's training webinars and get familiar with the Microcall functionality (for new users) or explore the new features added regularly (for experienced users). Also, it may be expensive for schools, given their limited budgets and the difficulties headteachers face to provide external funding.
- Sector: Automoción
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
MICROCALL REVIEW FOR ALL IT IS B.O.A.T
Revisado el 21/5/2024
Puntos a favor
I like the fact it supports a vast range of platforms
Microcall is a very easy to deploy tool either locally or in the cloud
It is simple to use
Desventajas
Nothing comes to my mind that i can state as a dislike
- Sector: Seguros
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great product, good value!
Revisado el 19/12/2024
Easy to use - and provides the services required
Easy to use - and provides the services required
Puntos a favor
Good Features - and analyzes the calls very well!
Desventajas
A trail option would have been nice so it could be tested to see if it suited our needs.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Outstanding customer support
Revisado el 19/4/2019
Puntos a favor
The reports are accurate, detailed, and easy to read. Overall the program is pretty user-friendly - but if the user has any issues, their customer support is great. There is no question too big or too small for MicroCall's knowledgeable Support Team. I've had to contact them many times and they are always fantastic.
Desventajas
The software itself is a big clunky and the appearance is somewhat outdated.
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Microcall Support is Amazing!
Revisado el 20/11/2023
Microcall's support is amazing! The product works as expected. We have zero down time and it's so...
Microcall's support is amazing! The product works as expected. We have zero down time and it's so flexible. We are looking at a different phone system and it's never an issue wondering if Micrcall would work, it's so flexible it works on so many platforms. They are always improving their product which is good.
Puntos a favor
I like Microcall's support. They all are VERY knowledgeable about the product and every time I call in, they resolve my issue. So many times, I dread calling support for help, but never with Microcall support. They are AWESOME!!!
Desventajas
Absolutely nothing. It's an all around great product.
Preguntas frecuentes sobre Microcall
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Microcall.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Microcall?
Microcall ofrece los siguientes planes de precios:
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Microcall?
Los clientes habituales de Microcall son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Microcall?
Microcall admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Microcall es compatible con dispositivos móviles?
Microcall admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Microcall?
Microcall se integra con las siguientes aplicaciones:
3CX, Accession Communicator, Asterisk, Avaya UCaaS, Cisco Unified Communications Manager, Five9, GoTo Meeting, Jive, Microsoft Teams, Oracle PeopleSoft, Unify Unified Communications, Webex Suite, Zoom Workplace
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Microcall?
Microcall ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
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- Software VoIP
- Software de cuadro de mando
- Indicador clave de rendimiento
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- Software de gestión informática
- Software de gestión de gastos de telecomunicaciones
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- Programas para seguimiento de llamadas
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