Microcall

4,6 (16)
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Software de contabilización de llamadas

Sobre Microcall

Microcall es una solución de contabilización de llamadas basada en la nube. Está diseñada para ayudar a los usuarios a identificar y buscar números de teléfono, hacer seguimiento de los gastos en telecomunicaciones, analizar el tráfico de voz y más.

Entre sus principales funciones, figuran creación de informes, búsquedas ad hoc, asignación de costes, analíticas visuales, autenticación de Active Directory, gestión de inventarios de equipos, automatización de operaciones y alertas instantáneas.


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Microcall

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Precio inicial

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4,99 US$
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
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Prueba gratuita

Funcionalidades

87
117

Integraciones

13
33

Facilidad de uso

4,5 (16)
4,4 (1.521)

Relación calidad-precio

4,8 (16)
4,5 (1.521)

Atención al cliente

4,9 (16)
4,5 (1.521)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Hubstaff

4,6
#1 alternativa a Microcall
Fácil seguimiento del tiempo en línea y fuera de línea, con capturas de pantalla, nóminas automáticas e informes. Ideal...

Wrike

4,3
#2 alternativa a Microcall
Wrike es una herramienta de colaboración y gestión de proyectos que ayuda a los usuarios a gestionar proyectos de...

Qlik Sense

4,5
#3 alternativa a Microcall
Qlik Sense es una aplicación de gestión de ventas y análisis de datos que te brinda informes de ventas, ganancias y...

Bloomreach

4,8
#4 alternativa a Microcall
Ofertas de descubrimiento de productos, participación del cliente y contenido potentes para lograr una verdadera...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(16)
Relación calidad-precio
4,8/5
Funcionalidades
4,6/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,9/5

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Mostrando 5 opiniones de 16
Elena
Elena
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Reporting at a new level

Revisado el 15/9/2021

This product can be used in schools, colleges, and small businesses for tracking administrative and...

This product can be used in schools, colleges, and small businesses for tracking administrative and emergency calls. It visualizes and analyzes voice data in real time. Also, it works on different platforms, such as Zoom, MS Teams, WebEx, and Skype for business.
Managers can control company's remote work in aspects related to voice traffic. It includes tackling clients' complaints and inquires (from cradle-to-grave), or monitoring employees' activity (daily/weekly/monthly) via the interactive dashboards.

Puntos a favor

The software makes all call activities of the institution or business visible. It tracks any kinds of calls: abandoned, terminated, longer, and international. Access to some critical data (harassing calls or threats) gets easy. The school's security can capture and handle them the moment they occur. The calls for admission and recruitment might help the managers to make accurate decisions, even on the fly.
The most impactful feature is the Report generator. It creates and saves unlimited reports on the Dashboard, then distributes them via email or screen automatically. In addition, the Dashboard autorefresh with new data within seconds.
The Windows authentification feature assists in making the information accessible to all the employees.
And finally, cost reduction is possible after the call patterns analysis and proper planning.

Desventajas

There is no trial option for the clients to find out whether the product meets their expectations and needs or not. Instead, they might attend the company's training webinars and get familiar with the Microcall functionality (for new users) or explore the new features added regularly (for experienced users). Also, it may be expensive for schools, given their limited budgets and the difficulties headteachers face to provide external funding.

Mercy
Calificación general
  • Sector: Automoción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

MICROCALL REVIEW FOR ALL IT IS B.O.A.T

Revisado el 21/5/2024

Puntos a favor

I like the fact it supports a vast range of platforms
Microcall is a very easy to deploy tool either locally or in the cloud
It is simple to use

Desventajas

Nothing comes to my mind that i can state as a dislike

Lyneta
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great product, good value!

Revisado el 19/12/2024

Easy to use - and provides the services required

Easy to use - and provides the services required

Puntos a favor

Good Features - and analyzes the calls very well!

Desventajas

A trail option would have been nice so it could be tested to see if it suited our needs.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Outstanding customer support

Revisado el 19/4/2019

Puntos a favor

The reports are accurate, detailed, and easy to read. Overall the program is pretty user-friendly - but if the user has any issues, their customer support is great. There is no question too big or too small for MicroCall's knowledgeable Support Team. I've had to contact them many times and they are always fantastic.

Desventajas

The software itself is a big clunky and the appearance is somewhat outdated.

Shelly
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Microcall Support is Amazing!

Revisado el 20/11/2023

Microcall's support is amazing! The product works as expected. We have zero down time and it's so...

Microcall's support is amazing! The product works as expected. We have zero down time and it's so flexible. We are looking at a different phone system and it's never an issue wondering if Micrcall would work, it's so flexible it works on so many platforms. They are always improving their product which is good.

Puntos a favor

I like Microcall's support. They all are VERY knowledgeable about the product and every time I call in, they resolve my issue. So many times, I dread calling support for help, but never with Microcall support. They are AWESOME!!!

Desventajas

Absolutely nothing. It's an all around great product.

Mostrando 5 opiniones de 16 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Microcall

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Microcall.

Microcall ofrece los siguientes planes de precios:

  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Microcall son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Microcall admite los siguientes idiomas:

inglés

Microcall admite los siguientes dispositivos:

Microcall se integra con las siguientes aplicaciones:

3CX, Accession Communicator, Asterisk, Avaya UCaaS, Cisco Unified Communications Manager, Five9, GoTo Meeting, Jive, Microsoft Teams, Oracle PeopleSoft, Unify Unified Communications, Webex Suite, Zoom Workplace

Microcall ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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