Harvest

Seguimiento temporal online, facturación y creación de informes de proyectos.

4,5 /5 (401 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Harvest

¿Qué es Harvest?

Harvest aprovecha el poder del seguimiento del tiempo para ayudarte a responder preguntas críticas sobre el tiempo de tu equipo, el avance de los proyectos y el estado de tu negocio. También convierte el tiempo facturable en facturas que facilitan la recepción de pagos online.

Uno de los mayores desafíos del seguimiento del tiempo es conseguir que el equipo participe. Harvest hace que el seguimiento del tiempo sea una tarea fácil para el equipo porque les permite llevar un seguimiento de su tiempo de la manera más fácil para ellos. Pueden registrar sus horas semanales de una vez en la hoja de horas o controlar el tiempo a medida que trabajan. La solución ofrece temporizadores para escritorio, teléfono o navegador. Harvest se integra con otras herramientas como Asana, Basecamp y Trello para que el equipo pueda seguir su tiempo desde las aplicaciones que ya usan.

Harvest también organiza los datos de las hojas de horas en un entorno intuitivo y visual que brinda información sobre el equipo y los proyectos. Observa en qué trabaja cada miembro del equipo y en qué se ocupa la mayor parte del tiempo. Observa cuánto tiempo se ha registrado en cada proyecto, cuánto presupuesto queda y que cantidad del tiempo es facturable.

A la hora de facturar a los clientes, Harvest permite crear facturas a partir de los tiempos registrados. Envíalas por correo electrónico a los clientes y recibe el pago online gracias a las integraciones con PayPal y Stripe.

Información general sobre Harvest

Precio

A partir de
12,00 US$/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Harvest

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China y otros 5, India, Japón, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

Painlessly track time to different clients, projects, and tasks from all your devices.
Break down total time tracked by individual team member and see their billable hours.
Drill down into specific projects to analyze progress and costs.
Put your timesheet data to work with smarter reporting and invoicing.
Keep track of all the invoices you create as well as any outstanding payments.
Easily create invoices for your work, send them to clients, and get paid online.
Vídeo de Harvest Captura de pantalla de Harvest: Painlessly track time to different clients, projects, and tasks from all your devices. Captura de pantalla de Harvest: Break down total time tracked by individual team member and see their billable hours. Captura de pantalla de Harvest: Drill down into specific projects to analyze progress and costs. Captura de pantalla de Harvest: Put your timesheet data to work with smarter reporting and invoicing. Captura de pantalla de Harvest: Keep track of all the invoices you create as well as any outstanding payments. Captura de pantalla de Harvest: Easily create invoices for your work, send them to clients, and get paid online.

Opiniones de Harvest

Opiniones de Harvest

Calificación general
4,5
/
5
Excelente
251

Muy bien
117

Normal
30

Pobre
1

Malo
2

Relación calidad-precio
4,2
Funciones
4,3
Facilidad de uso
4,6
Asistencia al cliente
4,4
92% de los usuarios recomienda esta aplicación
Bart M.

Invoicing made easy

We started using Harvest years ago with my previous company and it was our go-to solution with our new company. No questions asked. It just works and that is why I would recommend it to everyone looking for a simple solution.


Traducir con Google
Randall S.

Great for time and billing; hard to integrate with accounting

Ease of timekeeping and billing has improved. Integration with the rest of my accounting system has become harder.


Traducir con Google
Usuario verificado

I don't admin Harvest. I only enter time into Harvest. I don't like Harvest.

I personally get no benefits from this software. I'm not a fan.


Traducir con Google
Carol V.

pretty simple to use, however a few weird features


Traducir con Google
Mathew T.

The gold standard for timekeeping

We've used harvest in the past and moved away to other products in the name of trying to fine one software suite that does it all: timekeeping, project management, chat, resource management, etc. Inevitably, we end up coming back to Harvest (alongside basecamp and slack) because it keeps things simple and does its job extremely well.


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Bart M.
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Invoicing made easy

Software usado Mensualmente durante Más de dos años
Revisado el 24/11/2020
Fuente de la reseña: Capterra

We started using Harvest years ago with my previous company and it was our go-to solution with our new company. No questions asked. It just works and that is why I would recommend it to everyone looking for a simple solution.

Puntos a favor

It just works. Creating an offer, turning it into an invoice, setting everything up... it just works easy. In contrast with many software you can use for invoicing, Harvest doesn't try to do it all, it just keeps things simple. Probably too simple at times, but I never ran into any issues as we have straightforward product & services lines to add to our invoices.

Puntos en contra

The fact that the time tracking is included and cannot be ignored as easily as the optional planning tool (that they sell separately) was a small frustration at first. Afterwards, I just tended to directly surf to the Invoices overview and avoid the timetracking part all together.

For some it is probably thé selling feature as time tracking looks very easy, but our company doens't keep track of detailed time tracking so we never used that part thoroughly.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Randall S.
Sector: Práctica de la abogacía
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
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Great for time and billing; hard to integrate with accounting

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 12/3/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Ease of timekeeping and billing has improved. Integration with the rest of my accounting system has become harder.

Puntos a favor

I started using it because I did not find the timekeeping functions of Quickbooks easy enough to use. On that point, Harvest is much better--it is excellent at keeping track of time. In addition, Harvest makes it quite easy to bill clients for time and to follow up with repeated billings if needed.

Puntos en contra

I'll mention two things. First, the method of dealing with retainers needs some serious work to be useful for lawyers. If I have an outstanding invoice and a client sends me a retainer, I cannot have payment toward the invoice taken out of the retainer without a fairly convoluted process. Second, it is hard to integrate with Quickbooks. I need Quickbooks (or I suppose, something similar) to keep track of all my financial records. But when I am using Harvest for timekeeping and billing, I wind up making many of the entries twice.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Usuario verificado
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
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I don't admin Harvest. I only enter time into Harvest. I don't like Harvest.

Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
Revisado el 11/1/2018
Fuente de la reseña: Capterra

I personally get no benefits from this software. I'm not a fan.

Puntos a favor

So overall I'm not a fan. That said, documenting expenses is the best I've ever seen in Harvest. It's really well done and simple. Nice and clean, get your photos, get your monies and go. Big fan.

That is where my love affair ends with this app.

From an administrative point, maybe there are incredible advantages over other offerings. The world may have never experienced such a revolutionary piece of software and I, in turn, am a simpleton; stuck in a world of misunderstanding.

Puntos en contra

If you write a app which tracks hourly time and tries to put it into buckets for easy expensing, the time-tracking app should be simple for the multitude of non-admin users. Simply put, it's cumbersome and annoying.... and I say that because someone is going to take stronger language less seriously.

Forget the fact that you have to enter in time _Daily_. When I say daily, I don't mean that you click on the day, you do the thing and save. I mean that it shows you one day per page at a time. No calendar to quickly go through a week, no monthly review where you can quickly fill in gaps. One page == one day. You can bring stuff over from the last-entered day, but the hours aren't filled in... just the buckets. This leads to an incredibly slow, painful, and frankly uninteresting experience. For a bunch of users who want to do their job instead of fiddling around with tracking how long they've done their job, asking them to use Harvest is basically asking them to make none of their time billable unless threatened with homelessness. It's incredibly painful to use.

To be sure, I'm not a fan of time-tracking apps anyway. I akin them to asking your employees to lie to you and giving them a form in which to do it... but Harvest makes the fun of lying to your employer the low-light of your day. It's not fair.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 1.0/10

Carol V.
Sector: Biotecnología
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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pretty simple to use, however a few weird features

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 5/10/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

i like how there's a free version because it is not necessary to always purchase the paid version unless you are managing a large group of people.

it is simple to track time and add hours. to set up categories for your hours is very simple too. the tutorials are helpful & customer support answers fairly quickly.

Puntos en contra

sometimes when you bill an invoice in between two months, it doesn't always count your hours from the previous month, hence you are only billing in the current month. for example, if the week starts in september but ends in october that sunday, then you will be billed for that october, hence not billing for september. i found a way around it, but it is rather annoying.

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Respuesta de Harvest

Thank you for your review Carol, we appreciate your trust in Harvest!

I'm sorry you ran into some invoicing trouble though. I will flag this to our Product team as they're constantly reviewing and prioritizing new feedback and requests to improve Harvest in the future.

Thank you again!

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Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Mathew T.
Sector: Marketing y publicidad
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español
Traducir a español

The gold standard for timekeeping

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 21/4/2020
Fuente de la reseña: Capterra

We've used harvest in the past and moved away to other products in the name of trying to fine one software suite that does it all: timekeeping, project management, chat, resource management, etc. Inevitably, we end up coming back to Harvest (alongside basecamp and slack) because it keeps things simple and does its job extremely well.

Puntos a favor

Exceptionally easy to use. Intuitive interface design that's obviously been user tested and refined. Every button and feature is exactly where you'd expect it to be.

Puntos en contra

This software does one thing really well – timekeeping. We've tried using solutions that try to do more and have gone back to Harvest because there's nothing we don't like about it.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
8,6/10
Basado en 401 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Harvest

Precios de Harvest

A partir de
12,00 US$/mes
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4,2/5
Basado en 401 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Harvest

Funciones de Harvest

API
Análisis financiero
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Datos en tiempo real
Facturación
Gestión de facturas
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de la conformidad
Gestión de la contabilidad
Importación y exportación de datos
Integración contable
Integración de terceros
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Procesamiento de facturas
Registro de auditoría
Seguimiento de gastos
Varias divisas
Funciones
4,3/5
Basado en 401 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Harvest

Preguntas frecuentes sobre Harvest

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Harvest.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Harvest?

Harvest ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 12,00 US$/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Harvest?

No tenemos información sobre las características de Harvest

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Harvest?

Los clientes habituales de Harvest son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Sin ánimo de lucro, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Harvest?

Harvest admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Harvest?

Harvest cuenta con los siguientes planes de precios:

Gratis, Suscripción

P. ¿Harvest es compatible con dispositivos móviles?

Harvest admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Harvest?

Harvest se integra con las siguientes aplicaciones:

Bitium, Cayzu, Easy Insight, Freshservice, Fundbox, InvoiceSherpa, Jira, Teamwork, Xero, Zendesk Sell

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Harvest?

Harvest ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo