Hiver
Sobre Hiver
Hiver funciona como un centro de ayuda completo, integrado directamente con Gmail. Te da todo lo que necesitas para brindar un excelente servicio de asistencia al cliente, sin ninguna de las complejidades y la sobrecarga de funciones que vienen con otros productos de centro de ayuda.
Miles de empresas de todo el mundo usan Hiver; es uno de los productos más populares creados para Gmail y G Suite.
PRINCIPALES FUNCIONES:
Buzones compartidos: administra una cuenta de correo electrónico compartida, como soporte@ o ventas@, desde tu Gmail. Delega correos electrónicos y realiza un seguimiento de las tareas.
Etiquetas compartidas: comparte tus etiquetas de Gmail para sincronizar las conversaciones de correo electrónico con tu equipo. Hiver sincroniza las respuestas y lee el estado automáticamente.
Alertas de colisión: recibe una alerta cuando alguien está respondiendo a un correo electrónico. Evita respuestas duplicadas y conflictivas.
Notas de correo electrónico: comunícate internamente utilizando Email Notes con @menciones. Olvida la confusión de los CC, Fwd y BCC.
Enviar después: programa correos electrónicos para su envío posterior.
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Opiniones
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¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Hiver ayuda a escalar los equipos de atención al cliente y ventas
Revisado el 22/3/2023
Todavía no le he dado el uso completo. Por el momento es buena experiencia y lo recomendaría.
Todavía no le he dado el uso completo. Por el momento es buena experiencia y lo recomendaría.
Puntos a favor
Que esta totalmente integrado con GMAIL.
Desventajas
No dispone de cambio de idioma a Español y tampoco soporte de atención al cliente para mercado LATAM.
- Sector: Consultoría de gestión
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Excellent Add-On to a Gmail-centric Workflow
Revisado el 23/6/2020
Overall, I very much like Hiver and think it is an excellent service that solved our very real...
Overall, I very much like Hiver and think it is an excellent service that solved our very real problem when redesigning our company's architecture. I have been pleased not only with the functioning of Hiver, but also with the seemingly kind people behind the scenes who are always improving Hiver and are always available for a questions, if one arises.
Puntos a favor
Our company moved over to G Suite in an effort to move to cloud-based operations from our previous terminal server setup (Windows-based ONLY; accessibility was relatively limited if not at the office). When making the switch, we note that Gmail does not have a shared mailbox function – something that our company entirely relies on. So though you're getting the "Suite" of apps that are necessary (and excellent) for operations, a large piece of the puzzle was absent. HIVER offered EXACTLY what we were looking for. Accessibility to shared email addresses/inboxes for a small or large number of employees.
Hiver is an excellent and essential tool in our company's toolbox.
Furthermore, the customer service I receive is always quick and accurate and a smile seems to be permanently attached to the customer service reps, making it not only easy, but also pleasant, to address issues.
Desventajas
Our company works entirely online – browser-based and mobile devices. Hiver has an iPhone app that we use and it is constantly improving, but the iPad app is the iPhone app on a bigger screen. Hiver's latest update duplicates the size parameters of the iPhone app, so it is not just enlarged (causing a grainy picture) but rather readable.
The downside of the app version is that I can't seem to compose a new email from one of the shared mailboxes. While traveling I may need to send an email from a shared address, but cannot do so with the Hiver app.
Further, Hiver sorely leaves behind the template functionality – something that our company depends on – and I can't seem to create signatures for the various addresses.
A new iPad app may be a longer project, but if the shared templates and signature functions could be addressed, that would take Hiver to a new level for companies such as ours.
We are also looking at investing in Hiver again for a new setup, but I note that the prices have become quite high. While G Suite itself is $12/user, if you require more than one shared inbox (which seems very likely) you're paying almost double @ $22+/user for Hiver, which then starts to crank up the price making it seems like less of a "value". It may require some planning, but Gmail offers alternatives to the shared inbox which may appeal to customers who would find this too expensive.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
A unique system to always provide excellent customer service on time.
Revisado el 29/3/2022
In order to avoid having to switch between multiple systems to see what messages we had received,...
In order to avoid having to switch between multiple systems to see what messages we had received, Hiver consolidated all of our emails into one platform. This helped us increase our interaction with emails that received us with various content more quickly and efficiently, and also kept us in touch with updates and responses, the matter of which made the processes of following up on customer requests and problems more efficiently, and also the directives of the heads of work were circulated and a more efficient way of distributing information.
Puntos a favor
Hiver streamlined the email-based management of support issues, tasks, and client information. Hiver makes email entry in remote offices simple and easy. Allows team members to argue String emails, as well as categorize emails that can be seen by everyone on the team. An email box that is shared by all members of a team helps keep everyone on the same page. Assigning projects to coworkers, tracking their progress, and organizing their workload are all made easier with this tool. Using Hiver, you may work together with colleagues on each customer and keep track of important emails to ensure you don't miss anything.
Desventajas
In general, there are no negatives affecting the general performance of Hiver, as after completing the training, the team will be able to use it efficiently at their different levels and experience. But the problem remains with the high subscription prices, which are not suitable for small enterprises.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
endless problems
Revisado el 6/11/2019
would not recommend
would not recommend
Puntos a favor
works sometimes, that's the best i can say
Desventajas
buggy software, does not sync, support is absent
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Hiver user of 6-7 years.
Revisado el 14/6/2023
Puntos a favor
Hiver has significantly improved our internal collaboration. Easy integration with Google Workspace, shared labels and shared mailboxes are allowing team members to find any relevant emails they may be looking for based on how our workflows are setup. The analytics on the shared mailboxes provide relevant insights for optimizing our workflows and improving accountability across company. We have been Hiver users for 6-7 years and a happy one, when issues arise support has been fantastic, personable, with timely follow-ups and never dismissing our concerns. In our company every employee uses hiver.
Desventajas
Usually, it is much easier to find cons in any application, but I find with Hiver to the extent we use it, there is nothing to complain about.
Preguntas frecuentes sobre Hiver
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Hiver.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Hiver?
Hiver ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 19,00 US$/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Hiver?
Los clientes habituales de Hiver son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Hiver?
Hiver admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Hiver es compatible con dispositivos móviles?
Hiver admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Hiver?
Hiver se integra con las siguientes aplicaciones:
Aircall, Asana, Jira, Slack, WhatsApp, Zapier
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Hiver?
Hiver ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Hiver.
- Software de atención al cliente
- Software de gestión de correo electrónico
- Software de gestión de quejas
- Herramientas de colaboración
- Software helpdesk
- Herramientas para teletrabajo
- Software de chat en vivo
- Software de base de conocimientos
- Software de soporte al cliente
- Herramientas de seguimiento de problemas
- Herramientas ITSM