
Sobre Mission Control
Mission Control es una destacada solución de gestión de proyectos y PSA (automatización de servicios profesionales, por sus siglas en inglés) que transforma tu negocio al unir la gestión de proyectos, la colaboración, el seguimiento temporal, la gestión de recursos y las finanzas del proyecto; todo en un solo lugar.
Precios desde:
39,00 AUD/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Mission Control
Dispositivos
Tamaño de la empresa
Disponible en los países siguientes
Antigua y Barbuda, Anguila, Curazao, Argentina, Samoa Americana, Australia, Aruba, Barbados, Bermudas, Brasil, Bahamas, Belice, Canadá, Islas Cook, China, Costa Rica, Cuba, Alemania, Dominica, República Dominicana, Fiyi, Micronesia, Francia, Reino Unido, Granada, Guadalupe, Guatemala, Guam, Honduras, Haití, India, Jamaica, Kiribati, San Cristóbal y Nieves, Islas Caimán, Santa Lucía, San Martín, Islas Marshall, Islas Marianas del Norte, Martinica, Montserrat, México, Nueva Caledonia, Isla Norfolk, Nicaragua, Nauru, Nueva Zelanda, Panamá, Polinesia Francesa, Papúa Nueva Guinea, San Pedro y Miquelón, Puerto Rico, Palaos, Islas Salomón, El Salvador, Islas Turcas y Caicos, Tonga, Trinidad y Tobago, Tuvalu, Estados Unidos, San Vicente y las Granadinas, Islas Vírgenes Británicas, Islas Vírgenes de EE. UU., Vanuatu, Wallis y Futuna, Samoa y otros 61
Idiomas admitidos
inglés
Precios desde:
39,00 AUD/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Mission Control
Imágenes




Funcionalidades
Funcionalidades totales de Mission Control: 50
Alternativas
Kimble

WorkflowMax

Trello

Teamwork

Opiniones
¿Ya tienes Mission Control?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
¡Escribe una reseña!- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great PSA solution living right in our Salesforce Org
Revisado el 9/7/2021
The team at Mission Control is always available when we have questions and their solution was a...
The team at Mission Control is always available when we have questions and their solution was a perfect for our rapidly growing practice. We know we can confidently scale our business.
Puntos a favor
- Built on Salesforce
- Quick to deploy and adopt
- Access to Support is great
- Regular improvements
Desventajas
- Management of overdue tasks allocated to people could be improved.
Razones para elegir Mission Control
We needed to have our end to end processes in Salesforce as well as integrating Mission Control and Xero (with TwixRiva).Razones para cambiar a Mission Control
Better technology and price point.- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Mission Control gives me more insight into managing my teams projects
Revisado el 21/7/2021
Prior to Mission Control, we didn't have a handle on our overall projects. These were handled by...
Prior to Mission Control, we didn't have a handle on our overall projects. These were handled by sharing collaborative documents. Since Mission Control has been implemented, I'm able to oversee all projects, understand what is overdue or coming up, handle recurring meeting agendas, easily add time in the timesheet tab, and add costs associated to projects to keep track of time and budget. My team is more easily able to work together on projects and understand who is assigned what actions, when each action is due and how they are tracking. Mission Control customer service is also fantastic.
Puntos a favor
Ease of setup being native to the Salesforce platform. Easy to create Projects/Milestones/Actions and allocate required resources. Timesheet is an excellent resource to help with team management. Whiteboard makes project tasks easily manageable. Meeting Manager is great for recurring meetings and agenda management. Program Planner is great for roadmaps. Ability to build some of our own functionality to work with Mission Control.
Desventajas
An overall project screen which shows all projects with expanding areas for Milestones and Actions for each project for overall project discussions would be great.

- Sector: Juegos de ordenador
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
The product is simple to use and comes with a comprehensive user handbook.
Revisado el 25/3/2022
It was difficult for us to tell which of our projects were profitable, since we take our games...
It was difficult for us to tell which of our projects were profitable, since we take our games extremely seriously at iQlance Solutions, so we wanted to keep an eye on how much time our team members spent on certain activities and arrange chores that were a big pain in the neck using email and chat. All of this was made possible thanks to the assistance of Mission Control.
Puntos a favor
The answer was largely selected with my input. I appreciated [SENSITIVE CONTENT] assistance in helping us understand how Mission Control may help us work more efficiently and connect to Salesforce data.
Ability to manage project deliverables, timeframe and staff allocations. Moreover We also appreciate the ability to set our own budgets as well as the option to sign long-term contracts.
Desventajas
It took some time to get acclimated to the fact that certain functions may be accessed in multiple locations. Some formulas (particularly those relating to P&L) can be confusing for regular users because of the interconnected nature of the information. However, we didn't come across many restrictions on what you may do (for example, setting a column in the Expenses section to be defaulted checked is not possible).
- Sector: Investigación
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Project management
Revisado el 16/9/2021
Puntos a favor
Mission Control is actively improved and they listen to their customers. I am always impressed by their amazing help support and their willingness to go the extra mile to improve their product and keep us happy. It is an easy to use project management system and I also find their Gantt chart really easy to use and understand and moving the deadlines is super flexible. I am looking forward to their latest release offering which is a retrospective board so we can reflect on our learnings from that project that has just finished.
Desventajas
I have no complaints, it's a managed package, but we still have the flexibility to add fields. Bug fixing is dealt with straight away.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Very happy with Mission Control!
Revisado el 8/7/2021
Overall, Mission Control is a very effective tool that supports our delivery team with execution...
Overall, Mission Control is a very effective tool that supports our delivery team with execution and our leadership team with insights.
Puntos a favor
I love the Gantt chart and the overview tab, in particular. Also, it is the Salesforce platform, which is our one source of truth for the business.
Desventajas
Some functionality is a little clunky or requires quite a few clicks, so maybe some minor improvements in UI and UX.
Preguntas frecuentes sobre Mission Control
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Mission Control.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Mission Control?
Mission Control ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 39,00 AUD/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Mission Control?
Los clientes habituales de Mission Control son:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+
P. ¿Qué idiomas admite Mission Control?
Mission Control admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Mission Control es compatible con dispositivos móviles?
Mission Control admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Mission Control?
Mission Control se integra con las siguientes aplicaciones:
Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Mission Control?
Mission Control ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Mission Control.
- Software de video marketing
- Software de gestión del flujo de trabajo (workflow)
- Software de planificación de trabajos de mantenimiento
- Software de control horario
- Herramientas de gestión del tiempo
- Software de plataformas de marketing All-in-One
- Software para calendario
- Software para plan de marketing
- Software de gestión de proyectos sin fines de lucro
- Software para planificación de personal
- Programas para reuniones de junta
- Software de gestión de contactos
- Herramientas de seguimiento de problemas
- Software de PLM (gestión del ciclo de vida del producto)
- Herramientas para el cambio organizacional
- Software de gestión del ciclo de vida de las aplicaciones