Maximizer CRM

Software CRM con todo incluido y fácil de usar por un precio sencillo.

4 /5 (275 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Maximizer CRM

¿Qué es Maximizer CRM?

Maximizer CRM cuenta con oficinas en Canadá, Inglaterra y Australia, así como con socios comerciales certificados en los Estados Unidos y en todo el mundo. Maximizer es accesible y está comprometido con el éxito de las empresas. En los últimos 28 años, ha ayudado a más de 120 000 empresas a aumentar sus ventas, crear relaciones y mejorar sus resultados.

Maximizer CRM incluye multitud de funciones por un precio sencillo. Recibirás módulos de ventas, marketing y atención al cliente, así como integraciones con terceros y acceso móvil al CRM. Todo está incluido en la suscripción mensual.

Al ofrecer opciones de implementación tanto en la nube como en las instalaciones locales, centros de datos en Canadá y el Reino Unido e integración con Outlook, Word y Excel y cientos de aplicaciones a través del conector Zapier, Maximizer CRM es lo suficientemente flexible como para atender a empresas de cualquier tamaño en casi cualquier sector, desde manufactura y logística hasta deportes, proveedores médicos y asesores financieros.

Ofrece una prueba gratis de 30 días y una garantía de devolución del dinero de 60 días.

Información general sobre Maximizer CRM

Precio

A partir de
29,00 US$/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Maximizer CRM

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia
Idiomas admitidos
Inglés, Francés

Media

2409
2410
2412
266975
Maximizer CRM video Captura de pantalla de Maximizer CRM: Maximizer CRM dashboards Captura de pantalla de Maximizer CRM: Maximizer CRM administrator preferences Captura de pantalla de Maximizer CRM: Maximizer CRM customer service Captura de pantalla de Maximizer CRM: Maximizer CRM contact management

Opiniones de Maximizer CRM

Opiniones de Maximizer CRM

Calificación general
4
/
5
Excelente
81

Muy bien
132

Normal
43

Pobre
12

Malo
7

Relación calidad-precio
3,7
Funciones
3,8
Facilidad de uso
3,7
Asistencia al cliente
3,9
77% Un ha recomendado esta aplicación
Ajbinder S.

Making Maximizer Your Firm's Cornerstone

We are able to complete our tasks much more efficiently and able to coordinate with other members of our team. Over the years we have tried other CRM options but Maximizer has been the one we have been looking for. Extremely glad we made the switch.


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Sofia G.

Robust for a Call sheet

Not great. We had to navigate several levels of customer service and received really high quotes to finally figure out that our old database that lived in an old license of Maximizer wasn’t compatible or transferable to the new.


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Brad M.

Max CRM Review

Its ok. What really put me off is every time you need some assistance they turn it into a huge billable hour exercise. Talk about ripping off your customers.


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Todd I.

My use of Maximizer

Since 2002 Maximizer has aided me in keeping in touch with my clients. The action plans I have set early in 2004 still work to this day, and are easily assigned to my new and existing clients.


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Jacob B.

A good piece of CRM Software

Overall experience is quite positive from an administrator end, from a user perspective I have & have helped people who have had problems navigating and using Maximzier to its fullest potential when they are brand new to the platform.


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Ajbinder S.
Sector: Servicios financieros
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Making Maximizer Your Firm's Cornerstone

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 2/8/2018
Fuente de la reseña: Capterra

We are able to complete our tasks much more efficiently and able to coordinate with other members of our team. Over the years we have tried other CRM options but Maximizer has been the one we have been looking for. Extremely glad we made the switch.

Puntos a favor

Maximizer is very intuitive to use and the layout feels as if it has been designed with the end user in mind. The easy to navigate fields and customization allows it to be adaptable to many different practices. Our efficiency has improved significantly as a result of Maximizer.

Puntos en contra

Personally, I am still confused on how to best set up households and individuals within that household and it feels like I have some duplication but I have not been able to figure out how to clean it up.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Sofia G.
Sector: Investigación
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Robust for a Call sheet

Software usado Semanalmente durante Más de un año
Revisado el 25/8/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Not great. We had to navigate several levels of customer service and received really high quotes to finally figure out that our old database that lived in an old license of Maximizer wasn’t compatible or transferable to the new.

Puntos a favor

Great to manage a robust database of contacts and profiles. Customizable user defined fields are particularly useful.

Puntos en contra

Not very mobile friendly, and the current version is 100% incompatible with older licenses (such as desktop versions) which are islands. So transferring an old database to the new version was virtually impossible.

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Respuesta de Maximizer Software

Hi Sofia,

Thanks for submitting your review. I wanted to let you know that our app is under constant upgrades for improvement and we have some amazing things coming down the line!

Thanks again!

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 5.0/10

Brad M.
Sector: Servicios financieros
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Max CRM Review

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 5/3/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Its ok. What really put me off is every time you need some assistance they turn it into a huge billable hour exercise. Talk about ripping off your customers.

Puntos a favor

The product out of the box works for what we need, I have the advisor template on mine and it still has the design on selling, and the sales process. This inst the focus of the average advisor. This does the basic features required. however it certainly isn't what it could be.

Puntos en contra

It doesn't have the ability to track products well. It took leads tab and renamed it opportunities and felt that was a improvement. it wasn't. We end up using a global note to record and track all items a client has with us.

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Respuesta de Maximizer Software

Hi Brad,

Thank you for leaving a review of Maximizer. It's always great to hear feedback from our customers and gauge where we can improve.

If there is something we aren't doing well to fit into your workflow I would love to discuss.

I feel that you have had somewhat of an off-putting experience due to particular charges, perhaps changes in your software?

I would love to discuss and help design a workflow that benefits you.

Please reach out to: support@maximizer.com and let them know you would like to discuss the set-up of your Maximizer CRM and we will get a Customer Success Manager on a call to discuss and plan a path forward.

We look forward to hearing from you!

Best regards,

Adam Wilson
Head of Customer Success

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 6.0/10

Todd I.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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My use of Maximizer

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 27/8/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Since 2002 Maximizer has aided me in keeping in touch with my clients. The action plans I have set early in 2004 still work to this day, and are easily assigned to my new and existing clients.

Puntos a favor

I have used Maximizer since the early 2000's. It is my MAIN source of CRM. I have many pre-edited documents that automatically get sent and merged with my contacts. I love this software and the amount of time and energies it's saved me over the years.

Puntos en contra

Originally, I didn't like the cost of the product, but as it became more mainstream the price dropped. The features increased and their negatives turned into positives. SO I don't have any cons to discuss at this time.

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Respuesta de Maximizer Software

Hi Todd,

Thank you for the wonderful review! We look forward to helping you build on your already solid client relationships.

Thanks again!

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Jacob B.
Sector: Gestión de inversiones
Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
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A good piece of CRM Software

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 2/8/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Overall experience is quite positive from an administrator end, from a user perspective I have & have helped people who have had problems navigating and using Maximzier to its fullest potential when they are brand new to the platform.

Puntos a favor

Maximizer in comparison to some of it's competitors runs a very light & simplistic method of storing data. This is mainly in respect to have to act as the admin for the data, but Maximizer exports and imports quite nicely from most data subsets which makes maintaining data on a day to day that much easier.

Puntos en contra

The site is very dated (especially before the reskin of 2017), and this causes user intuitiveness of finding things were one expects them to be quite difficult. At this point it is a difficult process to properly bring the website into the 21st century, since a massive overhaul would leave many existing users lost.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Recomendación de usuario
7,5/10
Basado en 275 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Maximizer CRM

Precios de Maximizer CRM

A partir de
29,00 US$/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
3,7/5
Basado en 275 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Maximizer CRM

Funciones de Maximizer CRM

API
Base de datos de clientes
Base de datos de contactos
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Importación y exportación de datos
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
3,8/5
Basado en 275 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Maximizer CRM

Preguntas frecuentes sobre Maximizer CRM

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Maximizer CRM.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Maximizer CRM?

Maximizer CRM ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 29,00 US$/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Maximizer CRM?

No tenemos información sobre las características de Maximizer CRM

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Maximizer CRM?

Los clientes habituales de Maximizer CRM son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Sin ánimo de lucro, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Maximizer CRM?

Maximizer CRM admite los siguientes idiomas:

Inglés, Francés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Maximizer CRM?

Maximizer CRM cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Maximizer CRM es compatible con dispositivos móviles?

Maximizer CRM admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Maximizer CRM?

Maximizer CRM se integra con las siguientes aplicaciones:

BlackCurve, Constant Contact, Customer Thermometer, Mailchimp, PUBLITRAC, QuickBooks Online, QuoteWerks, SharePoint, SurveyMonkey, Twilio

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Maximizer CRM?

Maximizer CRM ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Tutoriales en vídeo, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Preguntas frecuentes