Ongage

Plataforma de marketing por correo electrónico para operaciones de correo electrónico de alto volumen

Sobre Ongage

La plataforma de marketing por correo electrónico Ongage ofrece capacidades robustas que incluyen una API de correo electrónico y todo lo que necesitas para administrar campañas de alta gama, a escala. Entre sus características, figuran un paquete de analíticas completas, segmentación avanzada, personalización dinámica, gestión de campañas basadas en datos, retransmisión SMTP de última generación y más. También admite integraciones con herramientas de terceros para impulsar la productividad de los equipos de marketing por correo electrónico. Si buscas llevar tu operación de marketing por correo electrónico al siguiente nivel, Ongage te ayudará a capitalizar todas las funciones de tu plataforma anterior y, a la vez, aumentar tu rentabilidad, capacidad de entrega y más.

Precios desde:

399,00 US$/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Ongage

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, Israel, Estados Unidos , Sudáfrica

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

399,00 US$/mes

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Las 5 mejores alternativas a Ongage

Imágenes

Ongage Software - 1
Ongage Software - 2
Ongage Software - 3
Ongage Software - 4
Ongage Software - 5
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Vídeo de Ongage
Ongage Software - 1
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Funcionalidades

Funcionalidades totales de Ongage: 60

  • API
  • Acciones activadas por evento
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de campañas
  • Análisis en tiempo real
  • Archivo y conservación
  • Arrastrar y soltar
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de contactos
  • Biblioteca de imágenes
  • Bloqueo de spam
  • Búsqueda/filtro
  • Campañas de goteo
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Conformidad CAN SPAM
  • Contenido dinámico
  • Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Distribución de correo electrónico
  • Editor WYSIWYG
  • Enrutamiento
  • Formularios personalizables
  • Gestión de bandeja de entrada
  • Gestión de campañas
  • Gestión de campañas de email
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de firmas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la lista de correo
  • Gestión de listas
  • Gestión de modelos
  • Gestión de respuestas
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de suscriptores
  • Integraciones de terceros
  • Lista blanca/negra
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Plantillas de correo electrónico
  • Programación de campañas
  • Protocolo simple de transferencia de correo (SMTP)
  • Pruebas A/B
  • Recuperación de datos
  • Respuestas prediseñadas
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación de clientes
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de clics
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Supervisión de correo electrónico
  • Supervisión en tiempo real
  • Varias campañas

Alternativas

SendGrid

4,2
#1 alternativa a Ongage
La infraestructura de correo electrónico basada en la nube de SendGrid libera a las empresas del costo y la complejidad...

Net-Results

4,6
#2 alternativa a Ongage
Net-Results es una solución completa de automatización de marketing que ofrece herramientas para la generación y...

Pardot

4,1
#3 alternativa a Ongage
Pardot, de Salesforce, es una solución de automatización de marketing diseñada para cerrar la brecha entre los equipos...

Marketo Engage

4,2
#4 alternativa a Ongage
Marketo® proporciona una completa plataforma de software de marketing para empresas de todos los tamaños con herramienta...

Opiniones

Calificación general

4,8 /5
(37)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funcionalidades
4,7/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,9/5

¿Ya tienes Ongage?

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Mostrando 5 opiniones de 37
Anton
Calificación general
  • Sector: Juegos de azar y casinos
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great ESP to manage multiple SMTP providers

Revisado el 27/4/2021

We have 5 online casino brands and use Ongage for acquisition email campaigns. The main duty is to...

We have 5 online casino brands and use Ongage for acquisition email campaigns. The main duty is to maintain high deliverability among a number of SMTP providers and manage very high volumes among hundreds of drip email campaigns across the world.

Puntos a favor

The greates thing in Ongage is the feature to manage multiple SMTP providers for email marketing. I didn't see any comparable software in the market with such feature.

This is a must for several markets where email marketing is more about deliverability than marketing. You can easily setup dozens of drip campaigns to be sent with two, three SMTP providers each for the specific ISP, for example, Gmail with SMTP #1, Hotmail with SMTP #2, etc for every single drip campaign.

Ongage also has many useful features in database segmentation, drip campaigns management, analytics, and reports. All of that makes complex things much easier to manage.

Desventajas

I am very waiting for the moment when Ongage will allow to group ISPs with different domains but the same company, e.g. Hotmail.de + Hotmail.com + Outlook or Yahoo + AOL, etc.

Cynthia
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Essential to Our Business

Revisado el 6/5/2021

We were able to optimize our newsletter with this product more so than with our previous ESP....

We were able to optimize our newsletter with this product more so than with our previous ESP. Customer support has been amazing. Our CSM [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is the best and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been such a great resource to every team member.

Puntos a favor

This is exactly the product we needed to grow our email program. The functionality of A/B testing and WYSIWYG edit to create dynamic templates was not only easy to use, but absolutely crucial. Having built-in analytics is also something we use every day to help optimize our programs. Customer support is also attentive, reliable and quick. I know when I submit a ticket, I'm going to get a thoughtful response that will get me where I need to go.

Desventajas

Integration was pretty easy but there are a couple things we'd like to see:
segment growth over time so we can monitor in the platform how are segments are growing/decreasing
a summary of a/b tests showing the results of the winner and loser so we can see the difference . we can see this in realtime but would like to be able to get this information for tests run early in the morning when we don't have eyes on it

Alternativas consideradas

Iterable

Razones para elegir Ongage

The previous ESP was expensive and did not have enough features for us to grow and optimize our program

Software anterior

Mautic

Razones para cambiar a Ongage

Price was a big factor especially since we saw some functionalities were comparable.
eyal
Calificación general
  • Sector: Juegos de azar y casinos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

eyal's review

Revisado el 24/4/2021

Good and usful software, but it could be much better.

Good and usful software, but it could be much better.

Puntos a favor

I created a new review, because i wrote the wrong email before.
the software is very usful, and offering a lot of options.

Desventajas

There are a lot of options, but sometimes its hard to learn new stuff on it, sometimes the software get to complicated and un friendly and even if there are a lot of options, its hard to find them.
also - the info button should more friendly too.

Ed
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

A powerful and effective solution for email marketing.

Revisado el 25/4/2021

Our overall experience has been very positive.

Not many services can handle our complex segment...

Our overall experience has been very positive.

Not many services can handle our complex segment logic w/o providing access to a raw SQL-like interface, but Ongage is the exception. For some of our providers we have to manage this through a database and hard-flag records for mailing within the ESP! Ongage's solution is versatile and effective.

Ongage's ability to "stagger" our sends, deliver across a period of hours rather than all at once, has been very helpful in mitigating deliverability challenges. This is a huge help for maintaining high delivery rates across larger campaigns.

Since Ongage works in tandem with email service providers, you can easily move to a new service without having to re-upload your list or fret about losing data. Switching from one SMTP service to another is so much easier with Ongage and helps companies stay nimble.

Puntos a favor

This software provides a "hub" for your email marketing list and can connect to multiple different email service providers. Managing sends through multiple service providers is easy in Ongage. Their platform supports complex list segmentation, incremental campaign deployment, and split-testing.

Their support is top-notch, responding quickly to issues, comprehensive resolutions, and provides easy-to-understand descriptions of challenges. We've used multiple vendors over the years but Ongage is the only one where we've seen requested changes implemented directly into the product. Ranging from minor, cosmetic, changes to gigantic "export all send/open/click contact activity as a CSV from the web interface". It's nice to partner with a company who listens to their customers.

Their API is robust and we've never had trouble getting the information we need out of their system.

Desventajas

The cost can be prohibitive for smaller companies and the combination of Ongage plus sending service can be an increase to the cost-per-send when compared to an "out of the box" email service provider.

Their segmentation tool is complex. This is great for flexibility but can be difficult for new users to grasp (especially with multiple nested groups of logic).

Razones para cambiar a Ongage

Ongage was able to meet our needs where some of the dedicated ESPs fell-short. Having access to an overlay allowed us to broaden our list of vendors to include SMTP services to get better sending rates without having to make concessions on features. The ability to manage multiple services in a single place is also helpful from an administrative perspective: we only have to train someone to use one interface, maintain documentation for one vendor, we don't have to keep track of each providers idiosyncrasies, etc.
Eric
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

It's all about the Support and Features

Revisado el 21/4/2021

All I can say is I wish ever product or service provider had the support that Ongage does. It's...

All I can say is I wish ever product or service provider had the support that Ongage does. It's all about the customer for them - making sure the program is working the best it can for the user.

Puntos a favor

First I must say the Support is by far the best team I've ever worked with for any product! They go over and above to make sure they have answered your question or found a solution for an issue. The Dev team listens to user case and is open to suggestions to build a better product. Sales team is not only in it to make money but they make sure you are on the correct plan and do what they can to help you all the way through the setup/onboarding process.

Desventajas

I really have no issues with the product at all. Sure there could be some additional features but I've learned working with Ongage is making a suggestion to them and if it's a value for other customers or just a damn good idea they will implement over time.

Mostrando 5 opiniones de 37 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Ongage

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Ongage.

Ongage ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 399,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Ongage son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Ongage admite los siguientes idiomas:

inglés

Ongage admite los siguientes dispositivos:

Ongage se integra con las siguientes aplicaciones:

Amazon SES, EmailSuccess, MailerQ, Mailgun, Mailjet, MessageMedia, Netcore Email API, PowerMTA, SMTP, SendGrid, SocketLabs, SparkPost, Zapier

Ongage ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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