PeopleForce

4,6 (49)
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Sistema de gestión del reclutamiento y recursos humanos basado en la nube

Sobre PeopleForce

PeopleForce es un HRMS (sistema de gestión de recursos humanos, por sus siglas en inglés) basado en la nube que ha sido diseñado para ayudar a las empresas a agilizar las operaciones de contratación, incorporación e implicación del empleado a través de una plataforma unificada. Permite a los equipos de RR. HH. registrar y almacenar los detalles de los empleados en un repositorio centralizado, realizar un seguimiento de los candidatos y llevar a cabo encuestas para analizar el nivel de satisfacción de los empleados.

Con el sistema integrado de seguimiento temporal PeopleTime, los empleados pueden realizar un seguimiento del tiempo que dedican a los diversos proyectos y tareas. La aplicación permite a los administradores obtener información de los gastos comerciales, asignar presupuestos, procesar facturas, predecir los costes de los proyectos y proporcionar permisos basados en roles a los usuarios autorizados para agilizar las operaciones administrativas. PeopleForce posibilita que los administradores creen manuales y formularios de salud para los empleados, mantengan registros del desempeño y generen informes diarios, semanales o mensuales.

PeopleForce ofrece una API que permite a las empresas integrar el sistema con diversas plataformas de terceros, como Telegram, Slack, LinkedIn, Jooble, Trello, Jira, Work.ua, G Suite y más. Entre otras características, se encuentran la gestión de usuarios, exportación de datos, analíticas, gestión de tareas, seguimiento de ausencias, control de accesos y recordatorios automatizados.


Imágenes

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PeopleForce

4,6 (49)
VS.
El más valorado

Precio inicial

1,50 US$
mes
5,00 US$
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

120
79

Integraciones

4
14

Facilidad de uso

4,7 (49)
4,7 (141)

Relación calidad-precio

4,8 (49)
4,8 (141)

Atención al cliente

4,7 (49)
4,9 (141)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

PerformYard

4,8
#1 alternativa a PeopleForce
PerformYard Talent es un software de gestión de desempeño y objetivos que ofrece comentarios continuos, revisiones de...

Profit.co

4,8
#2 alternativa a PeopleForce
Profit es una herramienta de establecimiento y seguimiento de OKR (objetivos y resultados clave) para la gestión de...

Leapsome

4,7
#3 alternativa a PeopleForce
Los CEO (directores generales, por sus siglas en inglés) y los equipos de RR. HH. utilizan Leapsome para crear un ciclo...

Zoho Recruit

4,4
#4 alternativa a PeopleForce
El personal de RR. HH. puede usar Zoho Recruit para promocionar puestos de trabajo disponibles, publicar páginas de...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(49)
Relación calidad-precio
4,8/5
Funcionalidades
4,3/5
Facilidad de uso
4,7/5
Asistencia al cliente
4,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 49
Paolo
Paolo
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The best ATS I can desire

Revisado el 31/5/2022

Last but not least, talking with PoepleForce staff is always like talking to a colleague.
They are...

Last but not least, talking with PoepleForce staff is always like talking to a colleague.
They are effective, willing to help, cheerful and to the point. They are always there, helping out with every issue or raising improvements for you to the dev team when they spot something that can work better.

I had the occasion to chat with the [SENSITIVE CONTENT] (they called me) and I had a blast talking about the product, what I like and dislike, how things may be impoved, but also chatting a bit about music and stuff.

If that's not customer orientation, I don't know what it is...

Puntos a favor

I stumbled onto PeopleForce by a message on LinkedIn. I was actively searching for a new way to track applications. I had a process in place based on a board and a set of email templates and what I wanted was basically a simple, configurable tool to automate most of the tasks I was doing manually.

PeopleForce fits like a glove. It's not overly engineered (in terms of process), it's configurable and it has just the right amount of automation.
Basically I accelerated the same process I had in place tenfold, with some nice additions like the ability to leave scorecards for candidates, add tons of metadata and sending assessment tests.

Beside the product, I really love the agile approach with this product: new features are baked in constantly, mostly by introducing small, frequent changes instead of releasing but disruptive ones. This makes for a product that's constantly improving, remaining familiar and usable all the time.

May seem like a minor thing, but to me that's how products are supposed to be developed.

Desventajas

The cons are to me pretty trivial. The interface and UI may need some more testing. No bugs to be found, just a bit of interactions that may be smoothen and visually speaking its good but not "OMG I'm in love". This is not a show stopper and I'm pretty sure it will improve over time.

Despite the team is incredibly responsie to proposals from the customers, I had to wait a bit for some requests to be taken into account, but in the end everything was always delivered.

Razones para cambiar a PeopleForce

Since it's less opinionated. You can build your own workflow with it, it provides just the right amount of automation, it's configurable for your use-case and it's simple to get started with. Also it has a complete and well documented REST API.
Olha
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The most functional system

Revisado el 7/3/2023

We like to manage all HR processes in the system - recruiting, performance, personnel functions,...

We like to manage all HR processes in the system - recruiting, performance, personnel functions, time tracking, surveys.

Puntos a favor

In our opinion, this system is the most optimal in terms of functionality, pricing, customization, updates and implementation of modern HR processes. Responsive technical support staff quickly and efficiently help to resolve any issue.

Desventajas

We like everything. This system covered our needs in the form in which we wanted. There are no complaints about this, only thanks.

Razones para elegir PeopleForce

Convenient time tracking for projects. There is an assessment of competencies, an assessment of 360, custom reports, maintaining an assets database and a knowledge base. Everything you need in one system is very convenient for us.

Software anterior

Effy AI y Clockify

Razones para cambiar a PeopleForce

Only Peopleforce fully satisfied our needs
Natalia
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Sutisfied

Revisado el 9/9/2022

it was difficult to implementation

it was difficult to implementation

Puntos a favor

Price, KPI, 1-ON-1, Leaves, Employees Database

Desventajas

Payroll, Forms, Performance Review, Business Processes

Alternativas consideradas

Zoho People , Bob y BambooHR

Razones para cambiar a PeopleForce

price
Kateryna
Calificación general
  • Sector: Seguridad informática y de redes
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

PeopleForce

Revisado el 23/5/2022

We work with the system all the time. It is convenient to load profiles into the candidate database...

We work with the system all the time. It is convenient to load profiles into the candidate database and walk them through the stages.
There is a convenient management and control system for HR tasks.

Puntos a favor

Recruiting
HR management
Support team.

Desventajas

Statistics (would like to build various reports in the form of charts and graphs)
Extension (There is no way to change the staging without going to the candidate's profile)

I would like more flexibility from the developers. To be able to come up with suggestions for improvement, as more often for every suggestion they say "no and are not planning".

Alternativas consideradas

BambooHR

Razones para elegir PeopleForce

They wanted to combine recruiting and HR into one system

Software anterior

Jira

Razones para cambiar a PeopleForce

Cost and convenience
Polina
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

HRCM i work with every day

Revisado el 23/5/2022

overall i like it and do not plan to change

overall i like it and do not plan to change

Puntos a favor

helpfulness of BDM
readiness to integrate our requests
all in 1 with personal requests
easiness to reach team

Desventajas

speed of development
customer support - sometimes just skip the request not wiling to help and find the option

Alternativas consideradas

Breezy , BambooHR y Notion

Razones para elegir PeopleForce

inability to adopt our assessment flow

Software anterior

AssessTEAM

Razones para cambiar a PeopleForce

willingness to integrate the best appraisal tool readiness to hear and help
Mostrando 5 opiniones de 49 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre PeopleForce

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre PeopleForce.

PeopleForce ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 1,50 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de PeopleForce son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

PeopleForce admite los siguientes idiomas:

español, inglés, polaco, ruso, ucraniano

PeopleForce admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

PeopleForce se integra con las siguientes aplicaciones:

LinkedIn for Business, Microsoft Outlook, Slack, Telegram

PeopleForce ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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