
PeopleForce
Sobre PeopleForce
PeopleForce es un HRMS (sistema de gestión de recursos humanos, por sus siglas en inglés) basado en la nube que ha sido diseñado para ayudar a las empresas a agilizar las operaciones de contratación, incorporación e implicación del empleado a través de una plataforma unificada. Permite a los equipos de RR. HH. registrar y almacenar los detalles de los empleados en un repositorio centralizado, realizar un seguimiento de los candidatos y llevar a cabo encuestas para analizar el nivel de satisfacción de los empleados.
Con el sistema integrado de seguimiento temporal PeopleTime, los empleados pueden realizar un seguimiento del tiempo que dedican a los diversos proyectos y tareas. La aplicación permite a los administradores obtener información de los gastos comerciales, asignar presupuestos, procesar facturas, predecir los costes de los proyectos y proporcionar permisos basados en roles a los usuarios autorizados para agilizar las operaciones administrativas. PeopleForce posibilita que los administradores creen manuales y formularios de salud para los empleados, mantengan registros del desempeño y generen informes diarios, semanales o mensuales.
PeopleForce ofrece una API que permite a las empresas integrar el sistema con diversas plataformas de terceros, como Telegram, Slack, LinkedIn, Jooble, Trello, Jira, Work.ua, G Suite y más. Entre otras características, se encuentran la gestión de usuarios, exportación de datos, analíticas, gestión de tareas, seguimiento de ausencias, control de accesos y recordatorios automatizados.
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Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Teamtailor

PerformYard

Profit.co

Leapsome

Opiniones
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¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
The best ATS I can desire
Revisado el 31/5/2022
Last but not least, talking with PoepleForce staff is always like talking to a colleague.
They are...
Last but not least, talking with PoepleForce staff is always like talking to a colleague.
They are effective, willing to help, cheerful and to the point. They are always there, helping out with every issue or raising improvements for you to the dev team when they spot something that can work better.
I had the occasion to chat with the [SENSITIVE CONTENT] (they called me) and I had a blast talking about the product, what I like and dislike, how things may be impoved, but also chatting a bit about music and stuff.
If that's not customer orientation, I don't know what it is...
Puntos a favor
I stumbled onto PeopleForce by a message on LinkedIn. I was actively searching for a new way to track applications. I had a process in place based on a board and a set of email templates and what I wanted was basically a simple, configurable tool to automate most of the tasks I was doing manually.
PeopleForce fits like a glove. It's not overly engineered (in terms of process), it's configurable and it has just the right amount of automation.
Basically I accelerated the same process I had in place tenfold, with some nice additions like the ability to leave scorecards for candidates, add tons of metadata and sending assessment tests.
Beside the product, I really love the agile approach with this product: new features are baked in constantly, mostly by introducing small, frequent changes instead of releasing but disruptive ones. This makes for a product that's constantly improving, remaining familiar and usable all the time.
May seem like a minor thing, but to me that's how products are supposed to be developed.
Desventajas
The cons are to me pretty trivial. The interface and UI may need some more testing. No bugs to be found, just a bit of interactions that may be smoothen and visually speaking its good but not "OMG I'm in love". This is not a show stopper and I'm pretty sure it will improve over time.
Despite the team is incredibly responsie to proposals from the customers, I had to wait a bit for some requests to be taken into account, but in the end everything was always delivered.
Alternativas consideradas
Teamtailor, Recruitee, SmartRecruiters, LinkedIn for Business y GreenhouseRazones para cambiar a PeopleForce
Since it's less opinionated. You can build your own workflow with it, it provides just the right amount of automation, it's configurable for your use-case and it's simple to get started with. Also it has a complete and well documented REST API.- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
The most functional system
Revisado el 7/3/2023
We like to manage all HR processes in the system - recruiting, performance, personnel functions,...
We like to manage all HR processes in the system - recruiting, performance, personnel functions, time tracking, surveys.
Puntos a favor
In our opinion, this system is the most optimal in terms of functionality, pricing, customization, updates and implementation of modern HR processes. Responsive technical support staff quickly and efficiently help to resolve any issue.
Desventajas
We like everything. This system covered our needs in the form in which we wanted. There are no complaints about this, only thanks.
Razones para elegir PeopleForce
Convenient time tracking for projects. There is an assessment of competencies, an assessment of 360, custom reports, maintaining an assets database and a knowledge base. Everything you need in one system is very convenient for us.Razones para cambiar a PeopleForce
Only Peopleforce fully satisfied our needs- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Sutisfied
Revisado el 9/9/2022
it was difficult to implementation
it was difficult to implementation
Puntos a favor
Price, KPI, 1-ON-1, Leaves, Employees Database
Desventajas
Payroll, Forms, Performance Review, Business Processes
Razones para cambiar a PeopleForce
price- Sector: Seguridad informática y de redes
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
PeopleForce
Revisado el 23/5/2022
We work with the system all the time. It is convenient to load profiles into the candidate database...
We work with the system all the time. It is convenient to load profiles into the candidate database and walk them through the stages.
There is a convenient management and control system for HR tasks.
Puntos a favor
Recruiting
HR management
Support team.
Desventajas
Statistics (would like to build various reports in the form of charts and graphs)
Extension (There is no way to change the staging without going to the candidate's profile)
I would like more flexibility from the developers. To be able to come up with suggestions for improvement, as more often for every suggestion they say "no and are not planning".
Alternativas consideradas
BambooHRRazones para elegir PeopleForce
They wanted to combine recruiting and HR into one systemSoftware anterior
JiraRazones para cambiar a PeopleForce
Cost and convenience- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
HRCM i work with every day
Revisado el 23/5/2022
overall i like it and do not plan to change
overall i like it and do not plan to change
Puntos a favor
helpfulness of BDM
readiness to integrate our requests
all in 1 with personal requests
easiness to reach team
Desventajas
speed of development
customer support - sometimes just skip the request not wiling to help and find the option
Razones para elegir PeopleForce
inability to adopt our assessment flowSoftware anterior
AssessTEAMRazones para cambiar a PeopleForce
willingness to integrate the best appraisal tool readiness to hear and helpPreguntas frecuentes sobre PeopleForce
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre PeopleForce.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece PeopleForce?
PeopleForce ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 1,50 US$/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de PeopleForce?
Los clientes habituales de PeopleForce son:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite PeopleForce?
PeopleForce admite los siguientes idiomas:
español, inglés, polaco, ruso, ucraniano
P. ¿PeopleForce es compatible con dispositivos móviles?
PeopleForce admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra PeopleForce?
PeopleForce se integra con las siguientes aplicaciones:
LinkedIn for Business, Microsoft Outlook, Slack, Telegram
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece PeopleForce?
PeopleForce ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
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