SocialBee

4,6 (36)
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Solución de marketing en redes sociales basada en la nube

Sobre SocialBee

SocialBee es un software de gestión de redes sociales basado en la nube que ha sido diseñado para ayudar a las empresas a gestionar contenido, programación, marketing, planificación, seguimiento de público y más en LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest y otras redes sociales. La plataforma incluye capacidades de publicación personalizada que permiten a las organizaciones manejar la publicación de contenido en perfiles, páginas y grupos de redes sociales, además de promocionar ofertas, productos, eventos y servicios en Google Business.

La funcionalidad de gestión de categorías de SocialBee permite a las organizaciones crear múltiples categorías para organizar y reciclar contenido, editar publicaciones con imágenes, textos y enlaces y aprobar, rechazar o asignar publicaciones a diferentes cuentas de redes sociales. Ofrece diversas funciones, como enlaces personalizados, búsqueda de palabras clave, fuente RSS, editor masivo, vista previa de la publicación, múltiples cuentas de usuarios, importación de datos y más. Los administradores también pueden programar publicaciones por fecha u hora y recibir notificaciones acerca de acciones fallidas, categorías vacías, estado de importación en redes sociales y más.

SocialBee permite a los administradores crear múltiples espacios de trabajo, invitar a diversos miembros y definir permisos basados en roles para colaborar en los proyectos. También admite la integración con diversas aplicaciones de terceros, como Pocket, Zapier, JotURL, Quuu, Rebrandly, PixelMe, RocketLink, Replug y más.


Imágenes

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SocialBee

4,6 (36)
VS.
El más valorado

Precio inicial

29,00 US$
mes
69,00 US$
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

32
73

Integraciones

12
16

Facilidad de uso

4,4 (36)
4,6 (710)

Relación calidad-precio

4,7 (36)
4,4 (710)

Atención al cliente

4,7 (36)
4,7 (710)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Agorapulse

4,6
#1 alternativa a SocialBee
Con Agorapulse, las empresas pueden gestionar sus mensajes de redes sociales, programar y publicar contenido, identifica...

Post Planner

4,1
#2 alternativa a SocialBee
Cualquier herramienta de redes sociales puede ayudarte a programar publicaciones. Esta solución está desarrollada para...

Buffer

4,5
#3 alternativa a SocialBee
Buffer ayuda a los usuarios a administrar varias cuentas de redes sociales a la vez, programar rápidamente contenido...

Semrush

4,7
#4 alternativa a SocialBee
SEMrush es un conjunto de herramientas de marketing que está diseñado para profesionales del marketing digital, con...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(36)
Relación calidad-precio
4,7/5
Funcionalidades
4,7/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 36
Andy T
Andy T
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Level Up Your Social Media Game with SocialBee

Revisado el 26/7/2023

Puntos a favor

What I liked most about SocialBee was how it effortlessly transformed my social media management. The intuitive interface and user-friendly features, like automated publishing and content organization, made scheduling posts a breeze. It saved me so much time, and the evergreen recycling feature brought new life to my top-performing content, keeping my audience engaged consistently.

Desventajas

The one thing that I didn't like most was that it was a bit hard to set up initially. As a newcomer, navigating through the various settings and options took some time, and I would have appreciated more streamlined onboarding or clearer instructions.

Megan
Megan
Calificación general
  • Sector: Producción audiovisual
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Social Bee isn't the prettiest UI but it gets the job done well

Revisado el 25/10/2022

I've used Social Bee for years now. I was an early adopter and I'm impressed with their progress....

I've used Social Bee for years now. I was an early adopter and I'm impressed with their progress. I'm a happy user of the tool and I would recommend it to others to use to manage their social media presence.

Puntos a favor

I love that Social Bee actually helps you get the job done. It does what it claims to do and it does it well. It's affordable compared to some alternatives which is a huge bonus. They even have a mobile app now. Since I began using Social Bee I have seen the developers ship so many improvements, it's been really great to see. There's now integrations with most of the main social media platforms as well as integrations like Canva and other content creation tools. The analytics and reporting features are excellent. I think it's a great tool for anyone managing social media profiles, particularly social media managers who run client profiles.

Desventajas

The only thing I have to say about Social Bee that I don't really love is the UI, it's not the prettiest tool available but it works and gets the job done. I think if they worked on the UI this tool would be way more popular than it is now.

Alternativas consideradas

Sprout Social y ContentStudio

Razones para elegir SocialBee

I changed because Crowdfire changed some of their features and got rid of some of my favorites. Also I got a good deal on Social Bee which made it an offer I couldn't refuse. I'm not sad I made the change.

Razones para cambiar a SocialBee

One factor was price. Also by now I'm used to Social Bee so I figured I'd just stick with it.

Respuesta de SocialBee

Hey Megan! Thank you so much for your kind words. We're currently working on a major UI refresh that we think you'll love.

Appreciating your support throughout the years, and we're excited to hear your feedback on upcoming features and improvements.

Julie
Julie
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Could be amazing but needs some fixes

Revisado el 18/10/2021

Even though it is a great program, there are major flaws they need to figure out.

Even though it is a great program, there are major flaws they need to figure out.

Puntos a favor

What I love about socialbee is it has content categories. Many other schedulers don't categorize by content. Through the years there are more integrations and collaborations happening with it. Of course it is web-based which has its own pros and cons. I like the fact that you can start a post in bulk and then customize for each social media platform.

Desventajas

When I go to write a post, once I have put a photo on, the link, as well as the tags then the whole program slows down like we are back in the 90s on dial up. This means to fully complete one post it can take up to 45 minutes, even on a fast computer. This has put me off using it almost completely and demotivates me from keeping my posts new.

Respuesta de SocialBee

Thank you for your review! We're working on improving the loading time and experience of our users, along with adding more functionalities and freedom to share content.

Josh
Josh
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great tool for Automated social media posting!

Revisado el 5/8/2021

Love Social Bee for making a bunch of posts before hand and having them automatically sent out to...

Love Social Bee for making a bunch of posts before hand and having them automatically sent out to all my platforms. It really works with all the platforms I need and gives me a good amount of accounts I can use at one time.

Puntos a favor

I love that it posts to social media automatically and I can make a lot of different posts and stagger them. I can also have it auto post from an integration with Pocket to show my audience interesting articles and other websites. I got it on an appsumo deal so I have an account and never have to pay monthly!

Desventajas

Setting up pinterest is kind of a pain in the butt as they don't have their own integration you have to use hootsuite free account and integrate through that. Though it works well when you get it set up. Also having to re-connect integrations can be a pain in the butt, though this is from the social media platform side not a social bee issue.

Alternativas consideradas

Hootsuite

Razones para elegir SocialBee

I got Social Bee on a lifetime deal with more features than hootsuite so it was a no brainer!

Software anterior

Hootsuite

Razones para cambiar a SocialBee

Like I said before I got it as a lifetime deal from Appsumo. I do have to use a free hootsuite account to integrate with pinterest, but there is no reason to use hootsuite other than that now.

Respuesta de SocialBee

Thank you so much for your review, Josh! Much appreciated.

Jess
Jess
Calificación general
  • Sector: Edición
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Love this tool use it daily

Revisado el 17/5/2022

Puntos a favor

love how it automatically rotates through approved content for those days when I don't have something new

Desventajas

hum? tough one - it does everything I want. I've tried others and missed my social bee

Respuesta de SocialBee

Thank you so much for your review!

Mostrando 5 opiniones de 36 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre SocialBee

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre SocialBee.

SocialBee ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 29,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de SocialBee son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

SocialBee admite los siguientes idiomas:

inglés

SocialBee admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil)

SocialBee se integra con las siguientes aplicaciones:

BL.INK, Bitly, Buffer, Canva, Hootsuite, JotURL, PixelMe, Rebrandly, Replug, RocketLink, Switchy, Zapier

SocialBee ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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