Sobre Tabs3

Tabs3 es un paquete de gestión legal basado en la nube que proporciona a los bufetes de abogados soluciones de facturación, finanzas y gestión del despacho para ayudar a agilizar las operaciones legales. Las soluciones de facturación, de finanzas y PracticeMaster de Tabs3 permiten a las empresas gestionar el proceso de facturación de cuentas, las finanzas de la compañía y todos los demás aspectos relacionados con la gestión de casos. Sus principales funciones incluyen seguimiento temporal, gestión de tarifas de facturación, libro mayor, cuentas por pagar, contabilidad de fideicomisos, gestión de casos y asuntos legales, calendario integrado, gestor de documentos y muchas más.

Con la solución de facturación de Tabs3, los profesionales del derecho pueden realizar un seguimiento de todas las horas facturables y no facturables, así como establecer tarifas de facturación para sus servicios legales. Es posible redactar estados de cuenta y hacerles un seguimiento para revisión interna. Cuando están listos, se pueden enviar por correo electrónico como archivos PDF protegidos con contraseña. En combinación con la solución financiera de Tabs3, los usuarios pueden ampliar la funcionalidad de facturación y contabilidad empresarial con un libro mayor, cuentas por pagar y herramientas de contabilidad de fideicomiso. Con la solución financiera integrada de Tabs3, los contables internos pueden emitir cheques, conciliar estados de cuenta bancarios, llevar un seguimiento de las facturas y administrar cuentas de fideicomiso de clientes.

PracticeMaster de Tabs3 centraliza todas las operaciones de gestión de cuentas, documentos y casos en una única solución. El gestor de asuntos de PracticeMaster puede mostrar información de los clientes en tiempo real y proporcionar información general de toda la actividad, como correos electrónicos, documentos, tarifas, notas y mucho más. Los profesionales pueden realizar un seguimiento y cargar todos los documentos legales con un gestor de documentos integrado, así como compilar documentos con información existente utilizando la función de montaje de documentos de PracticeMaster.

Tabs3 ofrece una versión platino de su solución en paquete que incluye funcionalidad móvil, copias de seguridad y recuperación de datos, aceleradores para informes, una herramienta de mensajería con notas electrónicas, creación de informes avanzados e integración con SQL.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

Inglés

Imágenes

Tabs3 home page
Tabs3 generate billing statements
Tabs3 recap billable and non-billable hours
Tabs3 case and matter activity overview
Tabs3 conflict of interest results
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Vídeo de Tabs3
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Funciones

Características totales de Tabs3: 27

  • Almacenamiento de documentos
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Conciliación bancaria
  • Conciliación de cuentas
  • Creación de documentos
  • Creación de informes personalizables
  • Facturación
  • Funcionalidad de búsqueda
  • Gestión de archivos
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de casos
  • Gestión de clientes
  • Gestión de documentos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de la contabilidad
  • Gestión de permisos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de tasas de facturación
  • Gestión de tesorería
  • Gestión del calendario
  • Impresión de cheques
  • Informes de síntesis
  • Libro general
  • Notificaciones de escritorio
  • Panel de actividades
  • Procesamiento de facturas
  • Seguimiento horas/gastos

Alternativas

Zola Suite

4,7
#1 alternativa a Tabs3
Ve por qué Zola es un software de gestión de consultas de muy rápido crecimiento. Funciones líderes como gestión de...

Filevine

4,5
#2 alternativa a Tabs3
Filevine es una solución de gestión de casos jurídicos basada en la nube. Está diseñada para que los bufetes de...

Legal Files

4,6
#3 alternativa a Tabs3
Legal Files es un sistema de gestión de asuntos y casos personalizable para el sector legal que brinda diversas...

Amberlo

4,7
#4 alternativa a Tabs3
Amberlo es un software de gestión de la práctica legal, seguimiento de tiempo y facturación basado en la nube. Ha sido...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(160)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funciones
4,5/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 160
Tracy M.
Calificación general
  • Sector: Práctica de la abogacía
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

I highly recommend Tabs3 Software

Revisado el 31/7/2019

We use Tabs for our timekeeping and billing, the Tabs3 Connect is a great feature for attorneys to...

We use Tabs for our timekeeping and billing, the Tabs3 Connect is a great feature for attorneys to enter their time on the go. The General Ledger and Accounts Payable software integrate well with each other and with Tabs, so that saves on duplication of work. Practice Master has great features and is a great database for containing the information needed for our clients.

Puntos a favor

The software is very user friendly, the programs are intuitive and the e-mail bills are a great function!
We have been using all the products offered by Tabs3 for over 25 years. The upgrades always have something new and better when they come out.

Puntos en contra

There just isn't enough time for me to learn all the capabilities of the software.

Respuesta de Tabs3 Software

Tracy, Thank you for taking the time to leave a review! We appreciate hearing from you. Unfortunately I can't add more time to the day, but if there's something we can do to make things easier for you, please let us know! - Emily L., Software Trainer

Katherine K.
Calificación general
  • Sector: Práctica de la abogacía
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Satisfied Customer

Revisado el 16/11/2020

We have used Tabs3 for billing since before I started (16 years ago), but we used another practice...

We have used Tabs3 for billing since before I started (16 years ago), but we used another practice management software for a while before switching to PracticeMaster. We recently made the change from the basic version to the Platinum version. The price difference was the hurdle, but the features in Platinum are valuable. Support has been very good over the years.

Puntos a favor

We have added fields in PracticeMaster to track information that we want available, and those fields are then available in the Report Writer. For example, we added a tab for our Estate Planning matters to track which documents were created for them and whether we are storing the originals or if the client has the originals. Report Writer allows you to create custom reports pulling information from PracticeMaster. I wish you could pull more information from other parts of the Tabs3 Suite in the reports.
While we are slow to incorporate new features into our daily use, I find many of them valuable. We have just started to use the email statement feature which isn't very new.

Puntos en contra

There is so much to the software that it can take a new user a little while to get up to speed on it. It takes some training to know where to enter information so that it syncs correctly between the different parts of the software.
We need to be more proactive about learning about the features and functionality. We don't have a reseller that helps us implement them.

Respuesta de Tabs3 Software

Katherine, Thank you for taking the time to leave a review! We appreciate your feedback. There are some tools available to pull data from other areas of the software for reports--if you're interested, reach out to Support and we can talk to you about them! Thanks again! - Emily L., Software Trainer

Mary R.
Calificación general
  • Sector: Servicios jurídicos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Reliable and Convenient

Revisado el 10/12/2020

We have used the product for over 30 years and are impressed with the continued updating to keep...

We have used the product for over 30 years and are impressed with the continued updating to keep current with new technology. I am looking forward to one day being able to "dial" the client through VOIP integration already in the office.

Puntos a favor

The fact that this suite of programs interact with each other is wonderful. Everyone in the office can work in the programs simultaneously and have access to all information about any one of the clients. If one staff member enters information, notes, scans documents, enters time or costs for a client, every person will have access to that same information. This solves a lot of explaining to clients "I will ask her when she comes in if that document is ready" because the document is right there attached to their client information for all to see. Of course, you can limit by group which staff members can access what information depending on security of certain financial rights.

Puntos en contra

If you have more than one person writing checks, you must wait for the other person to finish before you can print your checks. There isn't a "stacking" policy in the payables program.

Phil G.
Calificación general
  • Sector: Servicios jurídicos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

The not so good Tabs

Revisado el 18/8/2016

I have had Tabs since 2010, it is terrible. You purchase the program and then you constantly have...

I have had Tabs since 2010, it is terrible. You purchase the program and then you constantly have to go back to customer service (tech dept.) and they want to hit you up for $200 per hour for tech help, as you can imagine that is absurd, expensive and terrible. They let you buy the product and make it seem like there is no additional cost, reality is that you better pay for the ongoing tech support because there are always errors and problems that need addressing, did I mention the $50 minimal charge or $200 per hour for tech help. I rarely was able to use the program, each time I tries there was some new error message and a need to seek out tech department, truly a terrible experience.

Puntos a favor

The software has a wide array of features and billing is nicely prints out in a very organized and concise format, it really does have a lot of detail and nice features.

Puntos en contra

It seems to always have some problem or error message on the rare instances when I actually needed it to do a billing for a client, nothing is worse than paying for a product and then having to waste time because it will not work and then get stuck paying extra by having to call and pay the tech department $200 per hour to help you figure out why their product does not work as it is promised and as it should from the start. How is it possible that the product regularly has error messages that are not resolvable without a call to the tech department. Very frustrating.

Respuesta de Software Technology

I am sorry that Mr. Gunthert has not had a good experience. We have reached out to him to discuss the specific issues that he is having.
 
I did want to mention a few things related to the points that he brought up. To make sure clients get off to a good start, every purchase of Tabs3 includes a free year of maintenance, which includes both technical support and any product updates that come out during the year. After a year, the maintenance is optional. Many clients prefer that to being required to pay an annual fee.
 
Also, our technical support team gets very high marks. In our last client survey 96% of our clients said they were satisfied with the support that they received from our team. In that same survey, 9 out of 10 Tabs3 clients say they would recommend Tabs3 to other firms.

Kim Hanzl, Support Manager

William B.
Calificación general
  • Sector: Servicios jurídicos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

TAB3 Software is great

Revisado el 16/10/2020

The overall experience is been excellent especially the prompt response to support.

The overall experience is been excellent especially the prompt response to support.

Puntos a favor

Runs locally and fast over my local network using Windows 10 Pro. Quick response means productivity is achieved. Like the fact that I can use for my financial part of my practice-trust accounting, general ledger accounting, accounts payable. All accessible to all users at my firm.

Puntos en contra

This software as many features and you need to take the time to learn the new features and sometimes they require extensive time to develop.

Respuesta de Tabs3 Software

William, Thank you for taking the time out of your day to leave a review! We're very glad you're enjoying your experience with Tabs3. If there's anything we can do to help you be even more productive, please let us know! - Emily L., Software Trainer

Mostrando 5 opiniones de 160 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Tabs3

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Tabs3.

Tabs3 ofrece los siguientes planes de precios:

  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de Tabs3

Los clientes habituales de Tabs3 son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Empresas medianas

Tabs3 admite los siguientes idiomas:

Inglés

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con Tabs3

Tabs3 se integra con las siguientes aplicaciones:

HotDocs, LawPay, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, NetDocuments

Tabs3 ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo

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