Rosterfy
Rosterfy
Sobre Rosterfy
Rosterfy es una solución de administración de empleados y voluntarios. Está diseñada para ayudar a las empresas a administrar el seguimiento de la asistencia, la segmentación de la base de datos, la programación, la comunicación del equipo y la capacitación. Los organizadores de eventos pueden modificar el portal según los requisitos individuales y crear formularios de registro personalizados al utilizar el desarrollador de formularios, lo que agiliza el proceso de reclutamiento.
Entre las principales funciones de Rosterfy, se incluyen una base de datos de empleados, administración del calendario, programación, reclutamiento de voluntarios, mensajería y administración de eventos. Los usuarios pueden enviar boletines informativos y correos electrónicos personalizados a toda la base de datos de empleados y voluntarios para facilitar la comunicación y la interacción. La solución realiza un seguimiento de todos los mensajes SMS y correos electrónicos sobre noticias del evento con el objetivo de ayudar a los contratistas del evento a optimizar las comunicaciones futuras.
Rosterfy ofrece capacidades de selección de entrevistas que permiten a las empresas evaluar al personal y los voluntarios mediante comprobación de antecedentes e historial. La funcionalidad de búsqueda también permite a los usuarios asignar roles a los miembros del equipo adecuados según la experiencia, ubicación, habilidades y disponibilidad.
El panel de Rosterfy proporciona visibilidad de los datos de los empleados y los voluntarios, que pueden usarse para generar informes y exportarse en múltiples formatos de archivos descargables. La funcionalidad de recompensas y reconocimiento del sistema permite a los usuarios enviar correos electrónicos posteriores al evento al personal y los voluntarios con resúmenes del evento, fotos, próximas oportunidades y más, para ayudar a aumentar la participación y la lealtad de la fuerza laboral.
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Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
ChronoTrack
Humanity
eCoordinator
ScheduleFlex
Opiniones
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¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Deportes
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Fantastic customer service and easy to use
Revisado el 10/3/2022
Easy to use and great staff to work with. Really haven't had many issues at all with the platform,...
Easy to use and great staff to work with. Really haven't had many issues at all with the platform, if I had they have been resolved or the staff have put it in the pipeline for development.
Puntos a favor
It is easy to use and the staff who work at rosterfy are always helping me and suggesting ways to improve our portal that make everything streamlined. It is user friendly, not only on an admin end but also for our users, which is very important. We have set up automations for reminders and incorporated a feedback system.
Desventajas
We would like rosterfy to have an app as the majority of our users are between the ages of 18-23.
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Rosterfy Review
Revisado el 21/11/2023
Puntos a favor
Great for large organizations. Here at Blessings of Hope, we see 200-300 volunteers daily at 3 different locations. Rosterfy helps us to manage these effectively. I especially like the endless options. There's so much you can do in this platform, from customizing verbiage to setting specific permissions, and much more. The customer support team has been amazing. They are kind and prompt in responding.
Desventajas
The most difficult thing for our company has been the implementation process. We switched to Rosterfy from a super simplistic, basic volunteer management system. While Rosterfy's endless capabilities are a perk for sure, it does take a lot of time and training to get a team of 20 staff familiar with the ins and outs of the program.
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Misleading on features
Revisado el 14/11/2024
Again, we were completely misled about the features of the program, now silent and we are still not...
Again, we were completely misled about the features of the program, now silent and we are still not fully onboarded, so we paid a significant amount of money for a half-set up system that barely works.
Puntos a favor
It is able to do a lot, just not anything we needed.
Desventajas
First, we were completely misled about the program's capabilities. The nature of our volunteer program is a bit different but we were told the 3 main things were were hoping to accomplish, we were told these things were no problem, when in truth, we are not able to do a single critical piece of our program. Some of these asks could have been accomplished using a free VMS system, but we chose Rosterfy as we liked the customization and these 3 main features we needed seemed easier and seamless (had it worked like we were told.) It is also extremely difficult to set up. You need to be very tech-literate and will require a full-time person dedicated to setup and management. It is not intuitive at all, multiple checkpoints to remember for the simplest thing. It is also very difficult to learn when you are rushed through multiple pieces into a one-hour session. Some people may learn like that, but I found this extremely difficult. Difficult to remember what you need to do when you actually have to set it up on your own. It does not seem like your average volunteer manager can use it without significant training and all of their time dedicated to data/system management. Very expensive for what you are getting and limits on amount of people who use the system.
Razones para cambiar a Rosterfy
Seemed to have more customization options, not the case. Seemed most intuitive, not the case.Respuesta de Rosterfy
Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry to hear that the software didn’t meet your expectations.
We take your concerns seriously and would love the opportunity to discuss how we can resolve the issues you’ve encountered.
Please feel free to reach out to us directly, and we’ll work with you to find a solution
Thank you once again for sharing,
The Rosterfy Team
- Sector: Deportes
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Rosterfy is awesome
Revisado el 4/5/2020
Overall experience has been phenomenal. The Rosterfy team is very supportive with issues and setup...
Overall experience has been phenomenal. The Rosterfy team is very supportive with issues and setup of the system. In addition, they truly listen to your needs and take the time to find a way to develop a feature to support that need.
Puntos a favor
Very simple to use for admin and for the user. Very customizable to your needs.
Desventajas
There is some funky coding involved in some of the setup.
Alternativas consideradas
Bloomerang VolunteerRazones para elegir Rosterfy
Chronotrack is not a volunteer registration platform. We simply worked with what we had at the time until we could switch.Software anterior
ChronoTrackRazones para cambiar a Rosterfy
Cost, features, and overall look and feel of the program.Respuesta de Rosterfy
Thanks for your kind feedback Annie. Great to hear that our product has helped Spartan Race to enhance the volunteer experience!
- Sector: Recursos Humanos
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Excellent Customer Service and Easy to Learn
Revisado el 6/5/2022
Puntos a favor
Our Senior Client Success Manager’s level of commitment and communication is phenomenal. She is always available to answer our questions and provide tailored ideas and input for our specific needs. We really appreciate and use the groups and reporting features regularly.
Desventajas
Rosterfy lacks some customizable features, but our Senior Client Success Manager is always willing to add our suggestions to Rosterfy’s feature requests list. It would also be amazing if Rosterfy had an app version.
Preguntas frecuentes sobre Rosterfy
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Rosterfy.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Rosterfy?
Rosterfy ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 7000,00 US$/año
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Rosterfy?
Los clientes habituales de Rosterfy son:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Rosterfy?
Rosterfy admite los siguientes idiomas:
alemán, español, francés, inglés, italiano, lituano, neerlandés, ruso, árabe
P. ¿Rosterfy es compatible con dispositivos móviles?
Rosterfy admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Rosterfy?
Rosterfy se integra con las siguientes aplicaciones:
Blackbaud CRM, Brevo, Docusign, FetchIt, GivenGain, HubSpot CRM, Instagram, Litmos, Loqate, Mailchimp, Microsoft Dynamic 365 CRM (JourneyTEAM - Reseller), Salesforce.org Nonprofit Cloud, UserWay Accessibility Widget, Xero, eloomi
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Rosterfy?
Rosterfy ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
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