Suralink

4,7 (398)
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Solución de gestión de flujos de trabajo para empresas de contabilidad

Sobre Suralink

Suralink es una solución de gestión de flujo de trabajo basada en la nube y diseñada para ayudar a las empresas de contabilidad a agilizar sus procesos de gestión de listas PBC (proporcionadas por clientes), auditorías, transferencia de documentos y más. La plataforma incluye una función de tipo arrastrar y soltar que permite a los usuarios agregar archivos a las listas de PBC y vincularlos a las solicitudes de los clientes.

Suralink incluye un módulo de seguimiento que permite a los gerentes supervisar las solicitudes de los clientes en tiempo real, así como monitorizar las interacciones del equipo en los documentos. La solución ofrece muchas funciones, como plantillas personalizables, importación y exportación de datos, implementación, actualizaciones instantáneas, flujos de trabajo de aprobación, pistas de auditoría, notificaciones y más. El panel centralizado también permite a los gerentes revisar la participación del cliente y gestionar la recopilación de documentos en tiempo real.

Suralink permite a las organizaciones crear subdominios con nombres y logotipos personalizados. Con el módulo de comunicación, los administradores pueden agregar comentarios a las solicitudes de los clientes. Además, el sistema de intercambio de documentos seguro incorporado permite a los usuarios almacenar documentos cifrados y programar copias de seguridad automatizadas.


Imágenes

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Suralink

4,7 (398)
VS.

Precio inicial

29,00 US$
mes
27,00 US$
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

55
47

Integraciones

No se han encontrado integraciones
No se han encontrado integraciones

Facilidad de uso

4,6 (398)
4,0 (24)

Relación calidad-precio

4,7 (398)
4,0 (24)

Atención al cliente

4,6 (398)
4,1 (24)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Doc.It Suite

4,0
#1 alternativa a Suralink
Doc.It Suite ayuda a las empresas a optimizar la gestión de documentos, los flujos de trabajo, las copias de seguridad...

TeamMate+ Audit

4,2
#2 alternativa a Suralink
TeamMate+ es un sistema de gestión de auditorías internas diseñado para ayudar a los auditores y a la dirección del...

Microsoft SharePoint

4,3
#3 alternativa a Suralink
Sharepoint es una plataforma de colaboración y gestión de contenidos que permite crear portales, sitios de colaboración...

Microsoft Excel

4,8
#4 alternativa a Suralink
Explora Excel. Las nuevas herramientas de análisis de datos te ayudan a rastrear y visualizar tus datos para obtener...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(398)
Relación calidad-precio
4,7/5
Funcionalidades
4,5/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,6/5

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Mostrando 5 opiniones de 398
Robert
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

One of the best Provided By Client documentation system

Revisado el 19/2/2020

The benefit is that Suralink provides the absolute best environment for users of any technical...

The benefit is that Suralink provides the absolute best environment for users of any technical level to be able to use. As a PBC system, it works well to keep both the client and the users informed when new material is needed or has been uploaded.

Puntos a favor

Suralink provides a very quick and easy to understand documentation provision system. You setup your users, and can assign clients to those users, along with the applicable information needed for contact points at the client. Not only does the user see what is still needed for the work to be performed, but the client is able to understand completely what is still needed. Reports are made available via email to the client so they can visually see how much data is required. As a provided by client system, it is one of the best.

Desventajas

There needs to be one more level of security to allow users to just be users without having to assign all as manager level, so that client assignments can be more restrictive. Depending on use, you may have to assign users as managers instead of just staff so they can see multiple clients at a time.

Karen
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Suralink Review

Revisado el 18/2/2020

Puntos a favor

The software overall has been useful for organization purposes and tracking requests better. We like that we are able to import and export our client assistance request list which makes it extremely portable and easy to revise, tailor into outstanding items lists, etc. Being able to link files to requests has been helpful because the client does not always name files that are intuitive.

Desventajas

1) Better onboarding for clients specifically in regards to their notifications. We often have to email our clients for them to know that information has been added/changed, etc. within Suralink. Their set-up does not seem to be intuitive.
2) Possible additional use of colors to quickly identify changes or new items to requests, particularly if those requests had been previously marked accepted. (Sometimes our clients inadvertently upload additional information to completed requests.)
3) In relation to #2, the timeline is useful but sometimes overwhelming, particularly on bigger jobs. It would be helpful if we could clear the timeline of processed items to only see new notifications. We realize you can mark them as processed, etc.; however, they still show up and that can be confusing.

Tam
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Review

Revisado el 17/2/2020

Puntos a favor

Everything works well, sometimes need more time to load.

Desventajas

Sometimes I couldn't download the firm upload files

Brian
Calificación general
  • Sector: Seguridad informática y de redes
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Suralink experience

Revisado el 17/2/2020

My overall experience has been great. The people I have talked with via the live chat support...

My overall experience has been great. The people I have talked with via the live chat support channel have been very responsive and pleasant. They are "real people" - meaning they don't express false empathy by repeating the problem a customer says in their empathetic response. It may not be "false empathy", but this is a very common mode of operation for customer support interaction. Example: I am having problems with XYZ feature. Support response: I'm sorry you are having a problem with XYZ feature... I just want to talk with a real person who is not bound by scripted responses. Suralink support has always been awesome!

Puntos a favor

This software is very customizable and can easily be adapted for any use.

Desventajas

There have been some features that have not functioned as well as they should. Or rather functions that have not functioned in a way that fits the feature model we use at our company, so I can't say that such features were not as intended by Suralink development. What has come of these instances is that I have passed along things like this to customer support and they have addressed the request in a very responsive manner.

Nick
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The Best Client Portal Option

Revisado el 7/2/2020

Client's love how they can pick up with Suralink and use it as one comprehensive list of outstanding...

Client's love how they can pick up with Suralink and use it as one comprehensive list of outstanding items, it has the reports from the PY, a trail of comments discussing items, and has saved time on engagements by streamlining the flow of documents and information. I believe that the benefit is not only a time save for the firm and the client, but preserves a level of mental sanity and improves the quality of the work environment.

Puntos a favor

Suralink is very easy to navigate even for a first time user. I have never had a client who had a negative experience with Suralink. Every client we have introduced to Suralink enjoys it or loves it. Dragging documents and creating requests are super intuitive. Just drag and drop. It leaves time stamps and allows for comment threads that are super helpful from year to year.

Desventajas

What I like least... If there was a way to scroll over a document and see a preview that would be the only thing I can think of.

Mostrando 5 opiniones de 398 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Suralink

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Suralink.

Suralink ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 29,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Suralink son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Suralink admite los siguientes idiomas:

inglés

Suralink admite los siguientes dispositivos:

No tenemos información sobre los tipos de integración de Suralink

Suralink ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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