PackageX

Sobre PackageX
PackageX es una solución de administración de paquetes basada en la nube para empresas. Ofrece herramientas para rastrear y automatizar entregas y asegura que nunca se pierdan ni se roben. La plataforma emplea escaneo de códigos de barras, notificaciones y actualizaciones de estado para agilizar los flujos de entrega y recogida de paquetes. PackageX es útil para entornos laborales de todo tipo. Gestiona la admisión de entregas y garantiza que los empleados reciban sus paquetes o cartas.
QAlert es un software de gestión de solicitudes ciudadanas basado en web que puede utilizarse por parte de gobiernos locales, provinciales y centros de atención telefónica para rastrear, registrar y gestionar el ciclo de vida de solicitudes, inquietudes y quejas no urgentes. Las actualizaciones en tiempo real sobre la ubicación de los paquetes son accesibles desde el panel de control. Este muestra datos sobre el destinatario, la procedencia del paquete y la empresa del destinatario. Con PackageX es posible enviar notificaciones a los destinatarios por correo electrónico, SMS o Slack para informarles de que ha llegado un paquete. También permite enviar recordatorios en caso de que no se produzca la recogida. La plataforma PackageX permite a los usuarios recopilar firmas electrónicamente para almacenarlas como prueba de entrega. Los problemas en las entregas se pueden comunicar mediante la funcionalidad de chat.
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Opiniones
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- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado Otro durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Amazing Software
Revisado el 14/11/2019
We love using it and it allows us to notify members quickly for their packages
We love using it and it allows us to notify members quickly for their packages
Puntos a favor
Super easy to use and speeds up our mailroom process
Desventajas
Sometimes notifications have been sent to the wrong person accidentally
Respuesta de PackageX
Hi Alex, thank you for submitting your review! We are glad our app has helped increase your mail room productivity. In case of any issues with the PackageX app, feel free to contact us at support@packagex.app and our support team will get back to you as soon as possible.
- Sector: Seguridad e investigaciones
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Must have for Mailrooms
Revisado el 12/11/2024
Our overall experience with PackageX has been great. It is easy to get things sorted with their...
Our overall experience with PackageX has been great. It is easy to get things sorted with their quick ticket system. It is best for record keeping on both the recipient and the delivery professional end.
Puntos a favor
Flexibility
User friendliness
Record keeping
Desventajas
We like everything about this software and do not really have anything to point.
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
PackageX Is Worth It
Revisado el 10/3/2025
Very happy with the program as a whole, and look forward to the continued improvement of the app!
Very happy with the program as a whole, and look forward to the continued improvement of the app!
Puntos a favor
The versatility of the application. I appreciate how with the workflows we can customize our usage, as well as our client's experience. In addition, the speed at which our distribution center can process packages now allows us to prioritize our customer service and our delivery schedules
Desventajas
The difficulty of changing where a package is being delivered to is a definite draw back. Occasionally, if using multiple devices to check in, packages will get suspended inside of one device and be difficult to remove from the que
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
PackageX
Revisado el 9/1/2020
Puntos a favor
Makes our jobs easier for getting notifications about packages to members.
Desventajas
I find that packages that I checked out often come back in the system for some reason and it looks like they did not get checked out.
Some of the buttons are confusing and don't have great placement. I find myself very frequently hitting on the + in the upper corner to add a package instead of the circle on the bottom.
If multiple packages come for the same exact person and I have to manually select the recipient, I shouldn't have to do it for each package in the same upload.
I wish there was a "select all" option for when someone is picking up all the packages for a company.
I would also like to see an easier way to mark someone (or multiple people!) as the primary for a company so they get the notifications. This would especially be helpful to see as an option during the package scanning flow.
Would love a bypass option where members do not get notified about their package pickup (for example we will have to check out overdue packages that were actually checked out but came back up in our system. When we check them out these people will get notifications and they will be confused).
Respuesta de PackageX
Hi, Sami. Thank you for your feedback. We are working on improving the user experience of the app and your feedback is valuable to us.
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the PackageX App. We take our users' concerns very seriously and are here to provide you 24x7 support.
Feel free to contact us on support@packagex.app for any queries and we will get back to you as soon as possible.
- Sector: Empaquetado/entrega de mercancía
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Highly recommend PackageX and Receive
Revisado el 15/11/2024
PackageX has been an amazing program to use. It has helped our mailroom smoothly with minimal...
PackageX has been an amazing program to use. It has helped our mailroom smoothly with minimal problems. Since using the program, Less and less packages are missing because it does a good job at keeping track of every step.
Puntos a favor
-It is an easy and straight forward program to use.
-It has a lot of tools that make the mailroom's operation faster, simple, and flexible.
Desventajas
-Randomly checked out one of our packages when we didn't want it to.
-Barcode scanner feature is a little TOO fast and doesn't catch the tracking number but a different number.
Preguntas frecuentes sobre PackageX
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre PackageX.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece PackageX?
PackageX ofrece los siguientes planes de precios:
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de PackageX?
Los clientes habituales de PackageX son:
201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite PackageX?
PackageX admite los siguientes idiomas:
alemán, checo, chino, chino tradicional, coreano, español, francés, hebreo, inglés, italiano, japonés, malayo, neerlandés, noruego, polaco, ruso, sueco, vietnamita
P. ¿PackageX es compatible con dispositivos móviles?
PackageX admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra PackageX?
No tenemos información sobre los tipos de integración de PackageX
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece PackageX?
PackageX ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7
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