
Sobre Weave
Weave es una solución de comunicación de equipos basada en la nube y diseñada para ayudar a las organizaciones de atención médica, veterinaria y de contabilidad a interactuar con sus clientes y empleados a través de chats, correos electrónicos y llamadas. Permite a los administradores recibir pagos a través de diversos métodos. Incluye procesamiento de tarjetas de débito o crédito y pago por mensaje.
Con la funcionalidad de correo electrónico masivo de Weave, los empleados pueden enviar correos electrónicos a toda la base de clientes para notificar los lanzamientos de nuevos productos y las noticias de la empresa. Los supervisores pueden configurar fechas específicas para informar a los clientes sobre cierres inesperados o próximas ofertas a través de mensajes de texto. La aplicación también ofrece una herramienta de gestión de reseñas que permite a los equipos de marketing supervisar y responder rápidamente a las reseñas de los clientes en Google y Facebook.
Weave facilita la integración con varias plataformas de terceros, lo que permite a las empresas enviar y obtener datos entre distintos sistemas. La aplicación proporciona un módulo de creación de informes que ayuda a las empresas a generar informes financieros, destacar los pagos pendientes y obtener información sobre las actividades de ventas.
Imágenes





¿Tienes dudas sobre Weave?
Compara con una alternativa popular
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Reliant Parking

Birdeye

Demandforce

Ooma Office

Opiniones
¿Ya tienes Weave?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Práctica médica
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
We LOVE our WEAVE!!
Revisado el 24/5/2022
Puntos a favor
We are so busy with our dental practice and its nice that our patients can reach out to us with a text instead of a call. We can respond in between face to face patients or phone calls. We are able to provide patients with reminders of their existing appts and past due appts also. You can do everything seamlessly! We already receive over 150+ calls per day along with 150+ text msgs too! We have been with Weave approx 4-5 years- when they were the new kids on the block! They keep improving and impressing us all the time! We LOVE our WEAVE!!
Desventajas
some of the new features need a little tweaking - But I have no doubt they will be incredible once they get going!
Alternativas consideradas
DemandforceRazones para elegir Weave
Weave is a much betther system with no limitations. Patients can take pictures of their Insurance cards so we can update their information along with drivers licenses etc. Pics of any kind along with any msg they need to provide us.Software anterior
DemandforceRazones para cambiar a Weave
No limitations with this product!- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Highly recommend Weave for Dental offices
Revisado el 24/5/2022
We love Weave and are so happy to have this communications software.
We love Weave and are so happy to have this communications software.
Puntos a favor
Extremely easy interface. Very easy to navigate. Extremely reliable and gathers information quickly to send reminders. The in-office chat option is extremely helpful in communicating information discreetly.
Desventajas
The only thing i wish that we could do is to delete a queued message. For example, if we scheduled a patient by mistake or for the incorrect type of appointment and change it afterward, it gathers the information in the queue and cannot be changed or cancelled.
- Sector: Práctica médica
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Mixed opinions
Revisado el 24/5/2022
It is making a lot of patient communication taxes a lot easier however we are experiencing more and...
It is making a lot of patient communication taxes a lot easier however we are experiencing more and more problems as they keep rolling out more updates
Puntos a favor
I do like that this has a mobile app feature that connects directly to the dentrix software for patient information and viewing the schedule. I do also like that that I can utilize the call forwarding to go to my cell phone after hours for emergency calls without releasing my cell phone number.. We also like that there is an inter office communication feature with team chat. We also love that automated messages can be sent out in English or Spanish .
Desventajas
I don't like how when we 1st installed it things went very smoothly it did what it was supposed to do however as time has gone on there have been more updates With significantly more issues and glitches. Especially with regards to patients confirming their appointments. When patients type certain messages to confirm an appt, the software is doing 1.of 3 things: changing the appt length, changing the appt day/time, or removing it from our schedule all together. Another issue is calling patients from the mobile app (which is another key feature I wanted to work well). When I try to place a call the app crashes. When a patient calls me, they have trouble hearing me no matter where I am it will cut in and out. With text messaging we have noticed patient names getting switched, messages getting lost or out of order.
- Sector: Práctica médica
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Seamless integration of telephone and texting with easy recall and reminders
Revisado el 20/3/2020
Weave replaced our phone system and provided phones, so the incremental cost is not very great. ...
Weave replaced our phone system and provided phones, so the incremental cost is not very great. They have decreased our no show rate significantly.
Puntos a favor
The best feature of the software is the ability to give an immediate response to everyone who calls us. If we don't answer the line right away, the patient gets a text asking how we can help. Also, the recall and appointment reminders are easy to script/edit and to schedule. You can also administer all of this remotely, including changing the message or forwarding the lines. I also love that they are always improving the capabilities of the software. With regularity, they post a video you can watch to see what they are currently working toward. Always very exciting!
Desventajas
At this point, I am interested in mass email capability, as in for a newsletter. I believe they are adding this feature.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Good software, poor support and customer service!
Revisado el 25/5/2022
Overall we like weave software. It has helped symplied a lot of our tasks.
The installation team...
Overall we like weave software. It has helped symplied a lot of our tasks.
The installation team was incompetent. It set for a bad start. The person at onboarding team did was she could to help. Lack of follow up and customer service after she left.
Puntos a favor
The ability to enter patient information to call and text them without digging into the EMR.
Calling directly from the weave software without the need to dial the number.
Love the text to pay link, the call recording, the patient history.
Overall easy friendly software.
Desventajas
Integration with our EMR to avoid duplicate work.
The system bugs a lot and thr lack of customer service.
The limited option and basic platform to email marketing to our patient.
Preguntas frecuentes sobre Weave
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Weave.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Weave?
Weave ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Weave?
Los clientes habituales de Weave son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Weave?
Weave admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Weave es compatible con dispositivos móviles?
Weave admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Weave?
No tenemos información sobre los tipos de integración de Weave
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Weave?
Weave ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Weave.
- Software para agendar citas
- Soluciones para comunicaciones unificadas
- Software de recordatorios de citas
- Herramientas para gestionar la reputación
- Software de gestión de servicios de campo
- Software de automatización de formularios
- Software para VoIP
- Software para gestión de reseñas
- Herramientas para trabajar en equipo
- Programas de mensajería instantánea
- Herramientas de planificación
- Herramientas de email marketing
- Software de gestión de experiencia del cliente
- Software para calendario
- Herramientas para medir la satisfacción del cliente
- Software de gestión de comunicaciones con los clientes