Sobre FWi

FWI es una solución de señalización digital basada en la nube para empresas como hoteles, casinos, escuelas, centros de convenciones, empresas corporativas, lugares de entretenimiento, restaurantes y más. Ofrece herramientas para diseñar señalizaciones digitales personalizadas y de marca para mostrar en múltiples pantallas o ubicaciones, con una variedad de propósitos, como publicidad, gestión de reservas de salas, comunicaciones con los empleados, experiencias interactivas de los clientes, gestión de eventos y más.

La plataforma de señalización digital FWI permite a los usuarios cargar y almacenar contenido dentro de un repositorio central basado en la nube para su uso en cualquier momento. Los usuarios pueden colaborar en diseños de pantalla. Además se pueden configurar permisos para controlar qué empleados tienen acceso para editar, crear o eliminar qué comunicaciones visuales. Las robustas capacidades de integración de datos de FWI permiten a las empresas importar datos al sistema para su uso en presentaciones digitales. Estos datos se pueden actualizar y administrar en las mismas tablas de FWI. La herramienta de programación facilita la gestión del contenido en múltiples pantallas al permitir a los usuarios programar presentaciones con anticipación. El contenido se puede reproducir en múltiples dispositivos, como pantallas de televisión, dispositivos con iOS y con Android, Windows y la plataforma de señalización inteligente (SSP) de Samsung.

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Las 5 mejores alternativas a FWi

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Alemania, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

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Las 5 mejores alternativas a FWi

Imágenes

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Vídeo de FWi FWi Software - 1 FWi Software - 2 FWi Software - 3

Funcionalidades

Funcionalidades totales de FWi: 49

  • Acceso móvil
  • Actualización automática
  • Alertas y notificaciones
  • Arrastrar y soltar
  • Asistencia por vídeo
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de imágenes
  • Blogs
  • Calendario de eventos
  • Cartas de menús digitales
  • Chat y mensajería
  • Compatibilidad con varias pantallas
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Contenido interactivo
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Directorio de empleados
  • Diseño y maquetación
  • Editor visual
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad/noticias
  • Firma digital
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de listas de reproducción
  • Gestión de modelos
  • Gestión de newsletters
  • Gestión de usuarios
  • Gestión de visualización remota
  • Gestión de vídeos
  • Gestión del conocimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Mediateca
  • Modelos personalizables
  • Programación
  • Programación automatizada
  • Programación de contenidos
  • Registro de auditoría
  • Seguridad de datos
  • Supervisión
  • Uso compartido de archivos
  • Varias ubicaciones
  • XML y RSS

Alternativas

Korbyt

5
#1 alternativa a FWi
Reimagine Workplace Communications for the Modern Enterprise. The platform’s intelligent content management system acts...

Vibe

4,2
#2 alternativa a FWi
Vibe is an internal communication software platform that connects businesses with its hard-to-reach workers in an...

UCView

4,8
#3 alternativa a FWi
SignEdge by UCView is a cloud-based digital signage solution for designing and deploying content to digital displays...

ITESLIVE

4,3
#4 alternativa a FWi
ITESLIVE is a digital signage software which helps users manage communications on any screen, such as LCD, LED,...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(43)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funcionalidades
4,6/5
Facilidad de uso
4,3/5
Asistencia al cliente
4,5/5

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Mostrando 5 opiniones de 43
Ben E.
Calificación general
  • Sector: Medios de difusión
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

It's not perfect, but it's as close as any signage software has gotten

Revisado el 14/1/2019

I have done countless projects using FWi as the foundation for our solutions. No matter what the...

I have done countless projects using FWi as the foundation for our solutions. No matter what the project required, I was able to get it done with FWi. They have some of the best features available for data integration, content playback, performance, and network management. It's also quick to pick up and use without any training if you're just trying to get content on to some screens quickly. For those looking to do very complex projects, the software is powerful and can do just about anything, but you may need to be somewhat familiar with more advanced technical concepts. No "wizards" found here.

Puntos a favor

The way locations, templates and content cascade down the network tree is both familiar and intuitive, but don't let the simplicity fool you: there are powerful features and settings just under the surface if you know where to look that allow you to build almost anything you can think of.

Desventajas

Accomplishing complex solutions like integrating unique data structures or getting certain behaviors to function properly can involve some trial and error. Documentation for more advanced abilities in the past has been notoriously lacking, although there has been some improvement since they switched to their community portal. The appearance of the CMD software seems a bit antiquated, like old Windows programs.

Josh Z.
Calificación general
  • Sector: Juegos de azar y casinos
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Need a bigger shoe?

Revisado el 9/5/2019

Puntos a favor

Eventually, if you're like me, you'll push the limits of you CMS. I like to do more. Maybe you started out wanting to push images to a single display. However, as your business grows, you may now need to pull live data and push that to your display giving your staff up to date metrics to judge business decisions. Does your current Content Management system provide that? Maybe it doesn't. Maybe you didn't know you needed that. I've discovered over the last twelve years as a designer and CMS admin I needed an overly robust shoe to perform in. I outgrew my last CMS and needed more functionality. FourWinds was that bigger shoe, for me. As I grow to do more with my digital signage the FourWinds platform is growing faster and I can't keep up. Thats a good thing! You don't want to eventually outgrow your shoe, you want your shoe to grow with you. Changing your CMS, because it can't keep up what with your business needs is painful. I done it three times and it's a pain, to say the least. To sum it up, the FourWinds content management system seems to have few boundaries and I like that the most.

Desventajas

If I had to come up with what I like least about the FourWinds software my list wouldn't be long. I have to separate my gripes into two categories. Are my issues caused by the media player I'm choosing to use or is it the software? Most of my gripes are directed at the media player which, really, has nothing to do with the software at all. So, separating the two, I would wish for a way to bulk upload assets. Each month I create, upload and schedule 40-60 promotional assets. If I could select, schedule, set duration of play, days to play, upload, etc. as a bulk list without doing it one at a time would save me considerable time. That would be what I like least about this software.

Marcia S.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Inconsitent

Revisado el 22/1/2019

Sometimes great sometimes no answers... I have been pending info now for about 2 weeks

Sometimes great sometimes no answers... I have been pending info now for about 2 weeks

Puntos a favor

Automation, i do not have to manually enter information. It saves me time when it works

Desventajas

Inconsistency. Sometimes i call and the person is helpful and great and other is like a tunnel with no end

Justin A.
Calificación general
  • Sector: Educación superior
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Streamlined our signage system

Revisado el 14/1/2019

Great customer service that is quick to repsond and offer insights in solving problems we have...

Great customer service that is quick to repsond and offer insights in solving problems we have encountered with our deployment.

Puntos a favor

We had 3 old systems, one for wayfinding, one for signage and 1 a bit of both. Four Winds Interactive allowed us to consolidate our signage/wayfinding into 1 system and gain loads of functionality at the same time.

I could build the system I imagined from scratch utilizing Four Winds Interactive. This included creating my own templates, design and touch functionality to make it work best for our audience. It could integrate with 3rd party data utilizing JSON or XML which makes it extremely versatile.

Desventajas

Many past problems I have run into including documentation, etc are being actively addressed by the company with enhancements coming to the customer portal.

Content Manager Desktop is only available on Windows (which creates extra steps for Mac users like myself) but with their new Cloud system I need to open Content Manager Desktop less frequently.

Nate M.
Calificación general
  • Sector: Educación superior
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

FWI in higher ed

Revisado el 14/1/2019

In higher education, we're trying to improve the student experience so that we can attract and...

In higher education, we're trying to improve the student experience so that we can attract and retain students. FWI helps to keep students engaged with what is happening on campus.

Puntos a favor

The strongest aspect of FWI signage software is the ability to integrate with so many sources of data, including RSS, XML, SQL, and JSON. This has allowed us to greatly reduce the time spent manually managing sign content, as the signs update themselves as information is entered into our many different systems of record which serve as sources of content/data.

Desventajas

The Content Manager Desktop application, as it exists currently, is Windows-only and is much too complex for a beginning user who will only need to make simple image/video content updates. The application is incredibly powerful and makes sense to a power user, but I'm glad to see the FWI Cloud content library start to become available to serve the needs of basic content contributors.

Mostrando 5 opiniones de 43 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre FWi

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre FWi.

FWi ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de FWi son:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

FWi admite los siguientes idiomas:

inglés

FWi admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

FWi se integra con las siguientes aplicaciones:

Facebook for Business, Google Calendar, Instagram, Microsoft SharePoint, Salesforce Sales Cloud, Twitter

FWi ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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