
Sobre Kioware
KioWare es una solución de quiosco basada en la nube. Está diseñada para ayudar a pequeñas y grandes empresas a administrar la seguridad de los dispositivos con Android o Windows y convertirlos en quioscos de autoservicio. KioWare permite a los administradores definir múltiples roles de usuario, acceso a la consola del servidor, restricciones de acceso a Internet o al sistema y autorizaciones de acceso a la base de datos. La plataforma también ayuda a proteger las aplicaciones contra actividades maliciosas y prohíbe la conexión con dispositivos externos.
Entre las principales funciones de KioWare, se incluyen señalización digital, acceso remoto, creación de informes, cumplimiento de pedidos, navegación segura y un teclado virtual. La funcionalidad de administración de quioscos permite a los administradores realizar múltiples operaciones de forma remota, como actualizaciones de archivos, a través de transferencias de contenido de aplicaciones, además de actualizaciones del sistema operativo para los dispositivos o sitios. KioWare también permite a los usuarios emitir diversos comandos personalizados, como apagados y reinicios de dispositivos, desde múltiples ubicaciones.
KioWare proporciona estadísticas de uso, lo que permite a los usuarios recopilar información del dispositivo y crear informes sobre el uso de la página, los tiempos de sesión y los MTBF (tiempos promedio entre fallas, por sus siglas en inglés). La plataforma se integra con diversas aplicaciones de terceros, lo que facilita la impresión de recibos, el escaneo de códigos de barras y la lectura de RFID (identificación por radiofrecuencia, por sus siglas en inglés).
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Opiniones
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- Sector: Logística y cadena de suministro
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Needed a fast, easy-to-use solution for our employee timeclock system
Revisado el 28/9/2018
I was tasked with getting some tablets ready to act as the time clock kiosks for the new payroll...
I was tasked with getting some tablets ready to act as the time clock kiosks for the new payroll system we were implementing. After some web searching the name KioWare kept popping up so I checked it out. The software was easy to set up, easy to manage, and has worked flawlessly. Needless to say payroll and HR were very pleased as the launch of our new system went very smoothly. I'll definitely come to KioWare again in the future if I get put on a project that requires a kiosk.
Puntos a favor
The configuration options were extremely intuitive. I didn't have to look up very much in the documentation in order to get a prototype up and running within 30 minutes. Copying configuration files across multiple devices was a snap once I had everything set up the way I wanted it, and licensing them was extremely reasonable price-wise. I've had virtually no issues from the software in nearly 6 months. The security audit feature was a nice touch, and really helped me out! I almost locked myself out of my device permanently if not for that!
Desventajas
I think the only thing that was a bit disappointing would be a lack of mixed-mode attract screens. It'd be nice to be able to pull up either web pages, videos, or images. But to do that you'd need to be able to set up some kind of attract screen custom list, and then the software could cycle through that custom list as opposed to just cycling through local files. Very small gripe, though.
- Sector: Educación superior
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Kiosk made simple
Revisado el 5/10/2018
We use it for sign-in when guests visit our office. It presents a web form and does not allow...
We use it for sign-in when guests visit our office. It presents a web form and does not allow access to any other sites, so by using our web form patrons are signed in easily with little to no intervention from us. We also use the "attract screen" feature to send an uninterruptible slideshow to a nearby monitor on the wall sharing news about our office.
Puntos a favor
Kioware offered the features I absolutely needed in kiosk software at a price that made it hard to say no. In addition to the basics I knew I was looking for it offered some advanced features and the configurability that we were also able to use it to solve the need for a rotating slideshow in our lobby and manage the assets over our network to easily swap out slides.
Desventajas
The setup was a bit confusing at times, mostly using terms/phrases that I wasn't familiar with (being new to kiosks in general didn't help). But after some trial and error we got it up and running in a few hours.
Respuesta de Kioware
Thank you for your feedback! If you have suggestions for how to improve the language used to describe particular settings, we would love to hear it! Email support@kioware.com with details, if you are so inclined.
Thank you.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 1.0 /10
Where do i start
Revisado el 6/2/2019
Puntos a favor
I like that it is seamless after install.
Desventajas
Where do i start, crashes all the time, super expensive.
Respuesta de Kioware
Nazar,
Thank you for your feedback. We are wondering if you have specific issues we can work to address via our top notch technical support team? We offer online chat support, phone support, and email support, which we have no record of you utilizing. We would love to help you resolve your issues given the opportunity. As for cost, our licenses are perpetual (one-time license fee) and extremely reasonably priced for the extensive features available.
Best wishes with your future kiosks,
The KioWare Team
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
KioWare Kiosks on our Retail Sales Floors
Revisado el 28/9/2018
The support team is off-the-charts awesome. I configured and installed our three kiosks (and two...
The support team is off-the-charts awesome. I configured and installed our three kiosks (and two users) myself. It was not easy, and complicated by the online manual. I needed to interact with their support folks about six times. In every instance, my call was handled promptly, and I got the answers I needed quickly. They were able to login to my screen when needed and see exactly what was whacked. Absolutely top notch tech support.
Puntos a favor
The functionality. It is far more useful than we expected. The KIOCALL function, in particular. has assisted our store staff to interact with other stores to help customers who are right there with them.
Desventajas
The setup and configuration. The online manual is tough to negotiate. Posting photos for merchandising through the "Attract Screen" process was one of our prime objectives. It works... but I wish it was easier and quicker to do.
Respuesta de Kioware
Thanks for your feedback! We are working on improving the online manual (our user guides). Email support@kioware.com with any specifics about what you find most in need of improvement or ideas for simplifying the setup experience.
- Sector: Entretenimiento
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Great for a lockdown browser with enough extra features to create a full kiosk.
Revisado el 28/9/2018
I used the PC software for a touch screen information kiosk based from our website. I used the...
I used the PC software for a touch screen information kiosk based from our website. I used the android version to lockdown a tablet browser based time clock punch in solution. Both were effective, andriod did crash more than I would like.
Puntos a favor
Ease of setup on android. Pc was a little more complicated but more reliable.
Desventajas
Doesn't auto launch in windows 10 unless you create a scheduled task.
Preguntas frecuentes sobre Kioware
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Kioware.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Kioware?
Kioware ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 45,00 US$/una vez
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Kioware?
Los clientes habituales de Kioware son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Kioware?
Kioware admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Kioware es compatible con dispositivos móviles?
Kioware admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Kioware?
No tenemos información sobre los tipos de integración de Kioware
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Kioware?
Kioware ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
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