tawk.to

4,6 (335)
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Solución de mensajería y soporte mediante chat en vivo.

Sobre tawk.to

tawk.to es una solución de mensajería y chat en vivo basada en la nube y diseñada para ayudar a empresas de todos los tamaños a conectar con sus clientes mediante una aplicación móvil o sitio web. La plataforma permite a los usuarios ver el historial de chat, consultar las analíticas de rendimiento y supervisar la comunicación con el cliente a través de páginas personalizables.

Las principales funciones de tawk.to incluyen supervisión en tiempo real, aplicaciones móviles nativas, widgets personalizables, sistema de tickets integrado, accesos directos predefinidos, notificaciones de escritorio/correo electrónico, cifrado de datos y pestañas personalizadas. La función de restricciones de dominio de la plataforma permite a los usuarios controlar el acceso a través de dominios selectivos, sitios web o IP. tawk.to también incluye seguimiento de sentimientos para ayudar a los usuarios a analizar las respuestas y mejorar la participación del cliente. tawk.to ofrece una solución de marca blanca que permite a los usuarios crear widgets y correos electrónicos personalizados con su marca personalizada.

tawk.to incluye un panel interactivo que proporciona información valiosa sobre los visitantes, chats, páginas vistas y mucho más, mediante gráficos y análisis históricos. La plataforma se integra con distintas aplicaciones y plataformas de terceros como WordPress, Joomla, PrestaShop, Trakdesk, Weebly, Wix, Zencart, Cayzu y Cloudflare.


Imágenes

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tawk.to

4,6 (335)
VS.
El más valorado

Precio inicial

0,00 US$
19,00 US$
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

22
189

Integraciones

14
130

Facilidad de uso

4,6 (335)
4,6 (1.662)

Relación calidad-precio

4,6 (335)
4,7 (1.662)

Atención al cliente

4,4 (335)
4,7 (1.662)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

LiveAgent

4,7
#1 alternativa a tawk.to
LiveAgent es una solución de chat en vivo y help desk basada en la web que permite la gestión de tickets de asistencia...

Collect.chat

4,6
#2 alternativa a tawk.to
Collect.chat es una plataforma de chatbot interactivo que permite a las empresas recopilar datos, comentarios, clientes...

Customerly

4,5
#3 alternativa a tawk.to
Customerly es una solución de ciclo de vida del cliente para que las empresas orientadas al cliente administren sus...

Help Scout

4,6
#4 alternativa a tawk.to
Help Scout es un software de help desk y atención al cliente para empresas de todos los tamaños. Los usuarios pueden...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(335)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funcionalidades
4,4/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,4/5

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Mostrando 5 opiniones de 335
Zully Alejandra
Calificación general
  • Sector: Artículos deportivos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

La mejor herramienta para darle importancia al Producto.

Revisado el 13/2/2023

Puntos a favor

Ha sido una aplicación muy amigable por lo que ha sido muy bien acogida por todos, muy completa en los procesos a los que se ha puesto a prueba.

Desventajas

Manejamos procesos sencillos por lo que no ha sido complicado el funcionamiento de la plataforma.

Marianela
Marianela
Calificación general
  • Sector: Productos químicos
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Tawk.to, an excellent tool to connect with our clients from the Web or the mobile APP.

Revisado el 24/1/2023

Tawk. to has provided us with a higher level of automation in our customer service process, which...

Tawk. to has provided us with a higher level of automation in our customer service process, which has allowed us to reduce response times to our customers, in addition to being able to cover a much larger audience.So, every time customers want to ask a question, they simply decide to access the link that we have provided in our mobile or web APP and start effective communication when our agents are online, or carry out a registration process for a request in mode offline. On the other hand, Tawk.to has interesting features within the platform, such as making annotations in each chat, the ability to view a timeline, printing chat content directly for further processing, and much more.

Puntos a favor

Tawk.to is excellent when it comes to interacting directly with our customers from our website or mobile application since we maintain constant interaction for a better customer experience, and all this information is available on the administrative platform, which in addition to being able to Record each of the chats, generate information for analysis and statistical treatment.Its dashboard is quite complete and allows us to view, for example, the number of chats carried out during the day and week, the number of responses, visits from our clients, and multiple monitoring reports, in addition to recording each chat in detail, and it even allows us to record comments to clarify doubts in a later analysis.

Desventajas

Tawk.to is a very complete online/offline chat and is widely used for both Web environments and mobile APPs, however, it is important to consider that the human factor is still invaluable, since for example, if we have logged into the administrative platform, it will depend on us to have an effective response time and communication that generates value for that client.

Pascual
Pascual
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Tawk.to, a messaging application that allows you to monitor and chat with your site visitors...

Revisado el 6/8/2022

Very easy to register as a client of the tool, a simple integration process for mobile APP and...

Very easy to register as a client of the tool, a simple integration process for mobile APP and maintenance tasks that allow detailed customization based on our needs and business rules.

Puntos a favor

Tawk.to has a fairly complete interactive panel for the client and allows us to provide valuable information about visitors, in chats and page views, through graphs and historical analysis. It also integrates with different third-party applications and platforms such as WordPress, which is widely used by most implementations.

Desventajas

I think that the price factor is important, and possibly tawk.to should reduce the prices a bit as new platforms appear on the market every day so it is important to stay competitive. On the other hand I am not sure if the implementation of this platform could create a feeling of slowing down the site, so we must test this a little more in detail.

Alternativas consideradas

Callbell

Razones para cambiar a tawk.to

Recommendation from a colleague who has already used the platform
Shankha
Shankha
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Most lightweight chatbot with connection issue

Revisado el 29/7/2022

Puntos a favor

Most lightweight chatbot for websites and apps, loaded with so many features for free. So many things like visitors page views, location is tracked for free. which is not available in most of the chatbot.

Desventajas

Suppose I am chatting with someone over the tawk.to, now if I switch to other tabs and wait for few minutes and comeback to tawk chatbox, it gets disconnected. and the chat gets end, this is a biggest issue.

QALINA
QALINA
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado Otro durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Tawk to for live support

Revisado el 1/4/2020

Tawk.to helped us to serve our customers online. Moreover, it helped us to track the number of...

Tawk.to helped us to serve our customers online. Moreover, it helped us to track the number of visitors and their location.

Puntos a favor

Tawk.to has got many advantages for live support. For example, it shows information about the visitor. You can track the user's country location, how many times they joined your webpage, users' activity on the webpage where they clicked so on. Moreover, during the chatting with the visitor the tawk.to shows you what are they going to write you on the chat window before they send the message. Daily, monthly reporting features are great to know the interest of your webpage. For the free trial, you can register 3 support agents.

Desventajas

I do not have special concerns about the software even with the pricing. But one problem there was simply I can not decide whether it is the problem of G Suite or Tawk.to. The thing is when we offline sender should be able to receive the inquiry to our email which is in G Suite. However, we could not direct the Tawk.to inquiry to usual G Mail but not to the G Suite that was really strange. Besides everything is fine.

Alternativas consideradas

Tidio y Zendesk Suite

Razones para elegir tawk.to

What Tawk.to offers with free trial Tidio offers paid. For example, identifying a visitor's country is paid in Tidio. Furthermore, the support team in Tawk.to is much more responsive.

Software anterior

Tidio

Razones para cambiar a tawk.to

As I wrote before Tawk.to's free trial features are more than Zendesk and Tidio. Moreover, reporting in Tawk.to is helpful and informative. Lastly, the widgets and other things are customizable in Tawk.to which is a great advantage.
Mostrando 5 opiniones de 335 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre tawk.to

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre tawk.to.

tawk.to ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 0,00 US$
  • Modelo de precios: Versión gratuita
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de tawk.to son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

tawk.to admite los siguientes idiomas:

inglés

tawk.to admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

tawk.to se integra con las siguientes aplicaciones:

Adobe Commerce, BigCommerce, Cayzu, Cloudflare, Drupal, Google Ads, Joomla, OpenCart, PrestaShop, Shopify, Squarespace, Weebly, WordPress, Zen Cart

tawk.to ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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