Sobre Navigo Visitor Management

Navigo Visitor Management is an on-premise and cloud-based solution designed to help small to large businesses streamline and manage badging and check-in processes for visitors. The centralized platform allows users to maintain digital logs to inform, manage and direct visitors across programs and public facilities.

Features of Navigo Visitor Management include badge management, check-in options, registration, ID scanning, visitor tracking, digital logs, watch lists and more. It enables administrators to assign hosts for events and receive notifications via messages or emails as guests arrive. Plus, businesses can use printed visitor badges to recognize credentials of visitors and keep track of them in real time.

From wayfinding, through to visitor processing, and communicating crucial information via the digital signage module, Navigo Visitor Management allows enterprises to streamline engagement with visitors. Visitors can pre-register for an event before arrival as well as use various options to manage check-ins, optimizing time required for registrations. The solution integrates with third-party security systems such as DataWatch, 3xLogic, C-Cure, Genetec, and more.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Imágenes

Maintain a list of all companies and buildings for simplified management of visitors.
Hosts can receive notifications via email or text messages as visitors check-in
Allows users to pre-register or schedule themselves through kiosks and maintain logs on visitors
Ver 4 más
Vídeo de Navigo Visitor Management
Captura de pantalla de Navigo Visitor Management: Maintain a list of all companies and buildings for simplified management of visitors. Captura de pantalla de Navigo Visitor Management: Hosts can receive notifications via email or text messages as visitors check-in Captura de pantalla de Navigo Visitor Management: Allows users to pre-register or schedule themselves through kiosks and maintain logs on visitors

Funcionalidades

Funcionalidades totales de Navigo Visitor Management: 28

  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas y notificaciones
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Base de datos integrada
  • Captura y transferencia de datos
  • Chat en vivo
  • Creación de informes en tiempo real
  • Firma digital
  • Gestión de contactos
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tarjetas de identificación
  • Informes de síntesis
  • Informes personalizables
  • Lectura de documentos de identidad
  • Lista de seguimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Portal de autoservicio
  • Preinscripción
  • Procesamiento de cheques
  • Registro de visitantes
  • Registro único
  • Registros de eventos
  • Seguimiento de visitantes
  • Varias empresas
  • Verificación de datos

Alternativas

Donesafe

4,8
#1 alternativa a Navigo Visitor Management
Una plataforma de EHS basada en la nube para resolver todos los requisitos de seguridad. Fácil de usar para los...

Engage

4,9
#2 alternativa a Navigo Visitor Management
Engage es un sistema de gestión de visitantes y miembros basado en la nube para espacios de coworking. Ofrece una...

iVisitor

4,5
#3 alternativa a Navigo Visitor Management
Registra y supervisa a los visitantes y proveedores mediante la gestión de visitantes segura y basada en la nube para...

Visitly

4,6
#4 alternativa a Navigo Visitor Management
Visitly is a cloud-based visitor management solution designed to help businesses of all sizes manage contractors,...

Preguntas frecuentes sobre Navigo Visitor Management

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Navigo Visitor Management.

Navigo Visitor Management ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 5950,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Pricing is available on monthly subscriptions, starting at $5950 per month.

No tenemos información sobre las características de Navigo Visitor Management

Los clientes habituales de Navigo Visitor Management son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1000, 1001+

Navigo Visitor Management admite los siguientes idiomas:

inglés

Navigo Visitor Management admite los siguientes dispositivos:

No tenemos información sobre los tipos de integración de Navigo Visitor Management

Navigo Visitor Management ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Navigo Visitor Management.