
PatientNow
Sobre PatientNow
patientNOW es una solución híbrida integrada para la gestión de consultas, la participación del paciente y los registros médicos electrónicos (EMR) que está diseñada para prácticas médicas estéticas como spas medicinales, cirugía plástica y dermatología estética y permite administrar su negocio con flujos de trabajo automatizados sin papel.
La solución EMR de patientNOW ofrece acceso a recetas electrónicas, certificación ONC-ATCB, integración de laboratorio y flujos de trabajo procedimentales. El sistema de código de barras está diseñado para reducir la indexación manual y los formularios de consentimiento se pueden firmar electrónicamente para permitir un flujo de trabajo completamente digital. El portal para pacientes online permite a los pacientes acceder a recetas, administrar sus historiales médicos, enviar mensajes de manera segura a su médico y mucho más.
Las herramientas de gestión de práctica que ofrece patientNOW incluyen programación de citas, fotos antes y después, punto de venta (POS), gestión de inventarios y gestión de reputación. Los usuarios pueden crear paquetes de ventas, administrar programas de fidelización y vender tarjetas de regalo a través del sistema POS. patientNOW también proporciona recordatorios automáticos y recordatorios a través de la solución de participación del paciente, además de mensajes de texto bidireccionales compatibles con HIPAA para comunicarse con los pacientes.
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PatientNow
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Mindbody

DaySmart Spa

ProSolutions Software

Elation Health

Opiniones
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- Sector: Productos cosméticos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Patient Now Review
Revisado el 14/12/2020
In all its is very good deal for what you get. The customer service and tech support is a main...
In all its is very good deal for what you get. The customer service and tech support is a main reason we decided to go with it.
Puntos a favor
This program has the capability to do so much and has increased our revenue by 15% in just the short time we have been using it. The ability to send mass text and communicate via text allows us to send promotions we normally were limited in an eblast. Patient Now is also very efficient in transitioning from paper to fully electronic paperwork. The pre loaded templates make for a easy transition. We also utilize the treatment pathways that really make our office seamless and professional. Patient Now has buildable reports that make allocating our marketing dollars more efficient. Overall it is a very eloquent program.
Desventajas
The learning curve but worth it. It would be nice to know that it usually takes 6 months to 12 months.
Razones para elegir PatientNow
Practice Fushion had horrible customer service. you couldn't call and speak to anyone. The reports were very limited and they didn't have mass text blasts.Razones para cambiar a PatientNow
The cost vs the features that Patient Now offers.- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
The First 100....
Revisado el 12/5/2020
The experience is nothing short of a 5 stars because of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]
. He is open,...
The experience is nothing short of a 5 stars because of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]
. He is open, pleasant, and interested in improvement.
Puntos a favor
As one of the first 100 uses of this product, what I like the most is their willingness to listen to the users needs, challenges, and questions. How often does [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] of the company travel to your office to see it in use?
Desventajas
Over the years the weaknesses of any program should improve and PatientNOW has done just that. As nothing is perfect, their could be some work with marrying Quickbooks; time clock integration to Quickbooks; prescription platform.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Patient Now Review
Revisado el 26/9/2019
THe software is OK. Its not very user friendly. I find that staffing adequate at PATient Now...
THe software is OK. Its not very user friendly. I find that staffing adequate at PATient Now adequate but not outstanding. I find it annoying that at least 3 times a year our calls are returned after our hours and often times 2 days after the call is made.
Puntos a favor
Computer based, multiple machines can run. I like the Electronic Prescription Module. I like the scheduler. I like the ease of document template use and writing encounter notes. I dont like its integration with MIRROR software as it is too slow.
Desventajas
Dont like the report generator. It is unable to save the "steps" to generate a particular report so that everytime a report of a particular type that needs to be run, we must go through all the steps to run it. It is cumbersome and not time efficient. I purchased a Microsoft tablet to use with this software and it is quite cumbersome and dont use it. IT is too slow. I have all the latest and greatest wifi but still too slow.
I think the integration of WORD DOCUMENTS with this software needs to be upgraded. One can input a .RTF file to the template manager but it would be easier if the software recognized microsoft word documents. It does seem to hande pdfs a bit but not jpegs. I would like to have easier input of jpegs. I have inputted several jpegs for use in the clinical information section with injectables but the software is not very robust.
There needs to be changes in the Injectables ares. The drop downs for specific injectables do not pertain to that particular injectable. I dont remember off the bat which injectables there were not appropriate dosage or amount injected.
- Sector: Práctica médica
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
PatientNow in an office- based surgical center
Revisado el 7/9/2023
Puntos a favor
We use PatientNow for everything. We schedule, confirm, remind, and follow-up from appointments with PatientNow's registration, automatic emails and texts, and created emails. Templates are stored and easily accessible. You can even send and receive faxes from within the system.
Desventajas
Even though we use SecurePayNow through PatientNow, patients are not yet able to access their accounts and pay directly to their bills by logging into the portal.
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great system for a cash based aesthetic practice
Revisado el 26/9/2019
Overall, great software product at an excellent price. Customer support has been great too, so I...
Overall, great software product at an excellent price. Customer support has been great too, so I would highly recommend this to others.
Puntos a favor
The software has addressed key work flow requirements in aesthetic practices. It has very helpful templates already included and making your own custom templates is very easy. Now that our practice has had it for some time we have started looking at the analytics that the software offers. Finally, text and email marketing is included which means we do not have to pay another vendor to do it or enter emails/phone numbers on another platform.
Desventajas
I wish the software interface was more streamlined. When I say this, I am specifically referring to the small boxes and colors.
Preguntas frecuentes sobre PatientNow
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre PatientNow.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece PatientNow?
PatientNow ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de PatientNow?
Los clientes habituales de PatientNow son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
P. ¿Qué idiomas admite PatientNow?
PatientNow admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿PatientNow es compatible con dispositivos móviles?
PatientNow admite los siguientes dispositivos:
iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra PatientNow?
PatientNow se integra con las siguientes aplicaciones:
Clover
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece PatientNow?
PatientNow ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para PatientNow.
- Software de historia clínica electrónica
- Software para consulta médica
- Software para programación de citas médicas
- Software para balnearios medicinales
- Software de comunicación con el paciente
- Software para cirugía estética
- Software para dermatólogos
- Sistemas PACS
- Software para radiología
- Software para historia clínica electrónica de dermatología
- Software de gestión de pacientes
- Software de RCM (revenue cycle management)