PatientNow

4,0 (222)
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Sistema de participación del paciente y registros médicos electrónicos (EMR)

Sobre PatientNow

patientNOW es una solución híbrida integrada para la gestión de consultas, la participación del paciente y los registros médicos electrónicos (EMR) que está diseñada para prácticas médicas estéticas como spas medicinales, cirugía plástica y dermatología estética y permite administrar su negocio con flujos de trabajo automatizados sin papel.

La solución EMR de patientNOW ofrece acceso a recetas electrónicas, certificación ONC-ATCB, integración de laboratorio y flujos de trabajo procedimentales. El sistema de código de barras está diseñado para reducir la indexación manual y los formularios de consentimiento se pueden firmar electrónicamente para permitir un flujo de trabajo completamente digital. El portal para pacientes online permite a los pacientes acceder a recetas, administrar sus historiales médicos, enviar mensajes de manera segura a su médico y mucho más.

Las herramientas de gestión de práctica que ofrece patientNOW incluyen programación de citas, fotos antes y después, punto de venta (POS), gestión de inventarios y gestión de reputación. Los usuarios pueden crear paquetes de ventas, administrar programas de fidelización y vender tarjetas de regalo a través del sistema POS. patientNOW también proporciona recordatorios automáticos y recordatorios a través de la solución de participación del paciente, además de mensajes de texto bidireccionales compatibles con HIPAA para comunicarse con los pacientes.


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PatientNow

4,0 (222)
VS.
El más valorado

Precio inicial

125,00 US$
mes
0,01 US$

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

54
34

Integraciones

1
25

Facilidad de uso

3,8 (222)
4,7 (2.351)

Relación calidad-precio

3,8 (222)
4,5 (2.351)

Atención al cliente

4,0 (222)
4,4 (2.351)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Square Payments

4,7
#1 alternativa a PatientNow
Square Payments es una solución de procesamiento de pagos online que se integra con el software de POS y el hardware de...

DaySmart Spa

4,1
#2 alternativa a PatientNow
Orchid Spa Software es una solución empresarial utilizada a nivel mundial para spas y salones de belleza. Ofrece una...

Mindbody

4,0
#3 alternativa a PatientNow
Mindbody ofrece software para gestión de empresas dirigido a spas, salones de belleza, gimnasios, profesionales del...

ProSolutions Software

4,4
#4 alternativa a PatientNow
ProSolutions Software es una solución basada en la nube para administrar spas y salones de belleza que ofrece una...

Opiniones

Calificación general

4,0 /5
(222)
Relación calidad-precio
3,8/5
Funcionalidades
3,8/5
Facilidad de uso
3,8/5
Asistencia al cliente
4,0/5

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Mostrando 5 opiniones de 222
Simran
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great system for a cash based aesthetic practice

Revisado el 26/9/2019

Overall, great software product at an excellent price. Customer support has been great too, so I...

Overall, great software product at an excellent price. Customer support has been great too, so I would highly recommend this to others.

Puntos a favor

The software has addressed key work flow requirements in aesthetic practices. It has very helpful templates already included and making your own custom templates is very easy. Now that our practice has had it for some time we have started looking at the analytics that the software offers. Finally, text and email marketing is included which means we do not have to pay another vendor to do it or enter emails/phone numbers on another platform.

Desventajas

I wish the software interface was more streamlined. When I say this, I am specifically referring to the small boxes and colors.

Beck
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

The Two Sides To Using PatientNow

Revisado el 15/5/2023

Puntos a favor

I like how everything is in one system. It's easy to check people in and out, schedule, and process payments. With this system, we can now allow for prepurchasing singular items, as it allows us to keep better track of how many sessions are left in someone's package.

Desventajas

Texts never work. I stated it earlier in the review, but I get them approved, it says in every patient profile that the texts went through when they didn't, and then support tries to tell me I'm wrong or say I'm doing something wrong when I haven't done anything different than they've told me. You also can't use the mass email function if you're using Gmail due to not being able to send more than 500 emails in 24 hours. Not every report matches with each other, and the treatment pathways don't always work. And most annoyingly, support doesn't know what the heck they're doing 90% of the time. I know how to solve more problems on PatientNow than support does, and when I go to them with a big issue, no one know what to do so they say they'll call back with a solution and never do.

Jonathan
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Patient Now Review

Revisado el 26/9/2019

THe software is OK. Its not very user friendly. I find that staffing adequate at PATient Now...

THe software is OK. Its not very user friendly. I find that staffing adequate at PATient Now adequate but not outstanding. I find it annoying that at least 3 times a year our calls are returned after our hours and often times 2 days after the call is made.

Puntos a favor

Computer based, multiple machines can run. I like the Electronic Prescription Module. I like the scheduler. I like the ease of document template use and writing encounter notes. I dont like its integration with MIRROR software as it is too slow.

Desventajas

Dont like the report generator. It is unable to save the "steps" to generate a particular report so that everytime a report of a particular type that needs to be run, we must go through all the steps to run it. It is cumbersome and not time efficient. I purchased a Microsoft tablet to use with this software and it is quite cumbersome and dont use it. IT is too slow. I have all the latest and greatest wifi but still too slow.
I think the integration of WORD DOCUMENTS with this software needs to be upgraded. One can input a .RTF file to the template manager but it would be easier if the software recognized microsoft word documents. It does seem to hande pdfs a bit but not jpegs. I would like to have easier input of jpegs. I have inputted several jpegs for use in the clinical information section with injectables but the software is not very robust.
There needs to be changes in the Injectables ares. The drop downs for specific injectables do not pertain to that particular injectable. I dont remember off the bat which injectables there were not appropriate dosage or amount injected.

Rachel
Calificación general
  • Sector: Plásticos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Product Review

Revisado el 1/10/2019

PatientNow offers EVERYTHING you need for a practice. It provides everything from scheduling...

PatientNow offers EVERYTHING you need for a practice. It provides everything from scheduling appointments, texting/emailing to communicate with patients, and extensive patient charts to running reports for tracking your practices growth and keeping your inventory, products, and services organized. It is a great program with just a few minor inconveniences. I feel like there is not program that will not have those though. The great part is PatientNow has great customer service to help you maneuver through those minor set-backs.

Puntos a favor

The customer service department availability and knowledge is awesome! If the person that I come in contact with first does not have a solution, they make sure they find the right person for finding the solution.

Desventajas

There are some simple functionalities that I wish were different. For instance, printing multiple copies of requisitions, quotes, invoices, etc. There is no option to print multiple copies at one time. It is little stuff like that, that may not take a long time, but through out the day gets frustrating. I also do not like that there is ONE type of scanner that is compatible with their program. It is a very expensive scanner and I wish there were more options.

Gabi
Calificación general
  • Sector: Práctica médica
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Repta Plastic Surgery Feedback

Revisado el 30/10/2023

Puntos a favor

-Easily customizable
-Treatment Pathways
-Keeps all your tools in one place (billing, marketing, feedback, etc.)

Desventajas

-Inconsistent customer support
-Would like to see an option for manual writing on an encounter note (like with an apple pen)

Mostrando 5 opiniones de 222 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre PatientNow

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre PatientNow.

PatientNow ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 125,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de PatientNow son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

PatientNow admite los siguientes idiomas:

inglés

PatientNow admite los siguientes dispositivos:

iPhone (móvil), iPad (móvil)

PatientNow se integra con las siguientes aplicaciones:

Clover

PatientNow ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Chat

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