CommUnity

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Sobre CommUnity
Personify Community es una plataforma de espacios digitales y colaboración que permite a organizaciones sin ánimo de lucro y asociaciones conectarse, compartir y colaborar con seguidores, miembros, voluntarios y otros integrantes. Ofrece distintas funciones como foros, grupos, blogs, herramientas de gamificación, multimedia, analíticas, integraciones y más. La solución online optimizada para dispositivos móviles Personify Community permite a los usuarios acceder a la información y comunicarse en cualquier momento y lugar a través de cualquier dispositivo con Internet.
Las funciones de Personify Community están diseñadas para mejorar la participación del usuario y respaldar la colaboración y la comunicación entre los miembros. Los grupos y foros brindan a los usuarios un espacio central desde el cual comunicarse y crear conexiones duraderas. Las herramientas de blog ayudan a inspirar y compartir información. Personify Community ofrece gamificación con distintivos, tablas de clasificación y concursos con el fin de involucrar y motivar a los usuarios para que regresen y compartan. Las capacidades multimedia permiten a los usuarios tomar y usar fotos, videos y otros elementos multimedia para promover el contenido visual y mejorar el posicionamiento en buscadores (SEO).
Personify Community se integra con el sistema CRM del usuario y emplea analíticas para ayudar a los usuarios a obtener información práctica sobre sus interacciones y conversaciones dentro de la comunidad. Los controles de gestión permiten a los usuarios organizar y gestionar datos y contenido de miembros, así como segmentar a los usuarios para crear una experiencia personalizada con acceso filtrado. Personify Community ofrece consultores comunitarios que pueden ayudar a los usuarios con servicios estratégicos de diseño y configuración, como configuración estratégica, adquisición de miembros, participación de miembros, asistencia de moderación y creación de informes y métricas avanzados.
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Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Kantata

Higher Logic Thrive

Brilliant Directories

MangoApps

Opiniones
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- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Personify- A go to product
Revisado el 22/8/2021
Overall it has been really helpful and easy to work daily on this. It has made the work simple to...
Overall it has been really helpful and easy to work daily on this. It has made the work simple to do and also any new user can grab its functionality quickly
Puntos a favor
A very easy to use and reliable product for configuring and creating lists for campaign targeting. List created using queries are very easy to migrate through DDP in personify to get final segments to target for marketing or other purpose.
Desventajas
Some automating features would have helped like recreating the same list using a single function rather than creating multiple list using copy function.
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Very solid platform
Revisado el 25/6/2018
Connecting our supporters to each other and allowing them to post and share resources to each other.
Connecting our supporters to each other and allowing them to post and share resources to each other.
Puntos a favor
The customization of the software allows our organization to connect our users across different geographic areas. We were able to build a comprehensive resources section with incredible filtering options which has served our organization well.
Desventajas
The system is based on HTML blocks, and sometimes you need to use contract hours on getting those blocks fixed, as they can be hard to edit as an average administrator with little HTML experience. This can be frustrating when the only edit might be to bold or center a section.
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 3.0 /10
Loved our project manager | Disliked the admin user experience
Revisado el 7/3/2018
Served it's purpose for the organization's online community at the time, but would choose a...
Served it's purpose for the organization's online community at the time, but would choose a different online community solution now.
Puntos a favor
It served its purpose as the online community for our organization, which was very group-based. I think it was the cheaper option that the organization went with at the time, but there are other platforms that far out-perform it at similar price points now.
I really, really enjoyed working with our Project Manager. He came prepared to our weekly calls, had innovative ideas, was very responsive and helped with compiling data for important presentations.
Desventajas
I can't express how much I disliked the admin/back-end interface. It was extremely difficult to navigate, not intuitive, cluttered and just plain not user friendly. It didn't look anything like the member-facing view, so I was constantly switching between browser windows to see "my view" vs "their view" and trying to hunt down the changes I made. It was exhausting!
I consider myself tech savvy and have picked up other platforms far more quickly. I inherited it from a previous employee, so perhaps if you're part of the project and building the community from the ground-up, it makes more sense. Definitely not friendly for newbies. Members had difficulty navigating it as well - particularly when it came to updating their profiles.
I'm thankful for our great PM because the community wouldn't have survived otherwise!

- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Maximized Engagement Opportunities for Members
Revisado el 3/8/2021
Personify Community allows us to engage our members wherever they are whenever they want, which...
Personify Community allows us to engage our members wherever they are whenever they want, which gave us the unique opportunity to engage during COVID-19.
Puntos a favor
This software is easily customizable using CSS and HTML which allowed us to customize it to our "look".
Desventajas
Integrations with other products are limited.
Alternativas consideradas
Higher Logic ThriveRazones para cambiar a CommUnity
Customization and P360- Sector: Educación superior
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Satisfied: 6 years and counting
Revisado el 21/10/2019
Among many benefits, the reduction of individualized emails has given our team more time to focus...
Among many benefits, the reduction of individualized emails has given our team more time to focus on other aspects of business. There has been a significant impact on our communications team by eliminating the need for email campaigns.
Puntos a favor
Our online-closed community has become our primary source of communication with clients, collectively and individually. The software provides our clients with greater ROI by giving them direct, immediate access to vetted resources. Before using the software, clients engaged with a limited number of staff members. Now, they have access to all our subject matter experts through discussion forums and private messaging. Clients also benefit through engagement with other customers using the platform.
Desventajas
I would like to see improvements on how notification settings are managed throughout the community.
Preguntas frecuentes sobre CommUnity
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre CommUnity.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece CommUnity?
CommUnity ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 2500,00 US$/año
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de CommUnity?
Los clientes habituales de CommUnity son:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite CommUnity?
CommUnity admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿CommUnity es compatible con dispositivos móviles?
CommUnity admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra CommUnity?
CommUnity se integra con las siguientes aplicaciones:
Blackbaud CRM, Blackbaud Luminate Online, MemberClicks, ThreeSixty, WildApricot
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece CommUnity?
CommUnity ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica
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