VINCLE Retail Execution & Monitoring
VINCLE Retail Execution & Monitoring
Sobre VINCLE Retail Execution & Monitoring
VINCLE Retail Execution & Monitoring es una solución de punto de venta (POS) y gestión de actividades en tienda que permite a los usuarios supervisar la ejecución de exposiciones para la venta minorista, precios, frontales, falta de stock y más. El software gestiona distintos indicadores clave de rendimiento (KPI) para cada visita y cliente, permite a los usuarios definir rutas óptimas y posibilita el análisis de varios KPI, incluida la disponibilidad, la cuota de almacenamiento y las promociones.
VINCLE Retail Execution utiliza tecnología de reconocimiento de imágenes algorítmicas para la recolección de datos, lo que permite a los usuarios tomar fotos de las pantallas en la tienda para capturar información. Las imágenes se cargan en la nube para su análisis y los productos se identifican automáticamente a nivel de marca, submarca y SKU. Los registros de datos son configurables, con soporte para promociones acordadas, lecturas completas de estantería, lecturas especiales y mucho más.
Imágenes
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Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
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Alternativas
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Opiniones
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- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Useful tool to carry out sales activity in-store and get relevant information about progress...
Revisado el 2/7/2018
Puntos a favor
Vincle is really friendly, agile and intuitive software. Real time analytics about reached results, are available anywhere, and they allow managers and directors improve go-to-market approach with better decisions. Likewise, you count on a large list of reports available to present sales progress to customers, with a really positive impact on the add value of our services on each visit.
Desventajas
You may spend some time on data introduction. There are a lot of relevant information you may fill in at Vincle.
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
In the beginning I did have problems to communicate, but the new versions quickly solved the...
Revisado el 4/7/2018
Puntos a favor
The software is intuitive and easy to use for the users. The multiple options it has really make your work easier; the planning assistant, for example, really help you to successfully complete your routes.
Desventajas
The planning assistant option can be confusing if you've planned the visit to a particular place and the next day that same place still appears in the app. In the agenda, in the monthly vision version, I would like to see which centers I have visited instead of the number of centers.
Lastly, I think it's a mistake not to include the type of offer in the prices, in the audit section, as this can lead to some mistakes in the audit of products.
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Highly accepted front office solution with some issues to improve in the back office
Revisado el 29/6/2018
Puntos a favor
Front office usability
Easy Access to a great amount of information
Good performance in Mobility usage
Desventajas
BackOffice user interface and functionality.
Lack of classification criteria and its application in all entities
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
In general, it brings me peace of mind since I don't have to worry about losing any information
Revisado el 4/7/2018
Puntos a favor
It's a very simplified app, which makes it very easy to use. It's simple and quick in general. I like having the option of programming my route and being able to see that I've completed all of my visits; this way, it's impossible for me to forget any of them
Desventajas
In their agenda, in the monthly visión particularly, I would prefer to see the name of each center instead of the number of centers par day. This way, my planning time would be shorter.
Another thing I don't like is having to calculate the Price of the offer (i.e, buy 2 get 1 free or 2nd unit 70% off) and that it can lead us to make many mistakes if you're in a hurry
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Really useful tool to manage your sales activity in-store
Revisado el 12/7/2018
Puntos a favor
I can keep organized at work thanks the smart agenda. With an intuitive planning interface I may ensure all POS have been visited, independently of how many assigned customers I have.
Smart library is really cool, with lots of mush-have documents needed on your work. It's a mandatory element to solve critical request on the POS that need a clear and quick answer.
Data collection in-store is intuitive and easy to carry out.
Desventajas
Slow communications sometimes, due it depends on Internet coverture, fortunately you can work offline, so you can keep working without losing information.
Preguntas frecuentes sobre VINCLE Retail Execution & Monitoring
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre VINCLE Retail Execution & Monitoring.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece VINCLE Retail Execution & Monitoring?
VINCLE Retail Execution & Monitoring ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 25,00 US$/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de VINCLE Retail Execution & Monitoring?
Los clientes habituales de VINCLE Retail Execution & Monitoring son:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite VINCLE Retail Execution & Monitoring?
No tenemos información sobre los idiomas que admite VINCLE Retail Execution & Monitoring
P. ¿VINCLE Retail Execution & Monitoring es compatible con dispositivos móviles?
VINCLE Retail Execution & Monitoring admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra VINCLE Retail Execution & Monitoring?
VINCLE Retail Execution & Monitoring se integra con las siguientes aplicaciones:
SAP Business One
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece VINCLE Retail Execution & Monitoring?
VINCLE Retail Execution & Monitoring ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Asistencia telefónica, Chat
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