MYR POS

POS para iPad para restaurantes de servicio rápido, comida para llevar y clientes en movimiento

Sobre MYR POS

Koomi POS es una solución de punto de venta para restaurantes de servicio rápido y de comida para llevar. Incluye aplicaciones de pedidos totalmente integradas para negocios de comidas para llevar y de entrega a domicilio, además de acceso offline. Koomi POS ayuda a los usuarios a optimizar las operaciones de restaurantes en todos los niveles (de cara al cliente, en la cocina y en la oficina) mediante una serie de características que incluyen registradora, gestión de recibos, aplicaciones móviles para listas, creación de informes de ventas y más. Con aplicaciones para food trucks, panaderías, bares, pizzerías, heladerías, franquicias, bares de ensaladas y más, Koomi POS favorece una gestión eficiente de los pedidos de restaurantes de servicio rápido.

La pantalla de cocina de Koomi garantiza la inmediata recepción de los pedidos y permite que el personal de cocina administre y organice los pedidos entrantes a través de dispositivos móviles y la misma tienda. La pantalla de Koomi permite a los usuarios tomar los pedidos de las listas y procesarlos directamente a la cocina. Koomi permite a los usuarios modificar los pedidos, así como imprimir o enviar por correo electrónico los recibos e imprimir los informes de ventas. Los usuarios también pueden desarrollar su propia aplicación móvil con personalización de marca desde la que recibir pedidos de comida para llevar. Koomi acepta todos los tipos de tarjetas para facilitar los pagos online.

Koomi permite a los usuarios realizar un seguimiento y administrar los pedidos de la cocina y los elementos completados. Los usuarios pueden cerrar tickets al deslizarlos fuera de la pantalla, reorganizar tickets arrastrándolos o incluso reabrir tickets completados. Koomi avisa a los usuarios de la existencia de nuevos tickets y les permite personalizar la forma de imprimirlos. El panel de administración de Koomi brinda a los usuarios información en tiempo real sobre ventas y métricas. Además, permite a los usuarios visualizar y exportar informes de ventas para su posterior análisis. El panel de administración también permite a los usuarios administrar menús, artículos y descuentos, además de establecer tasas impositivas y excepciones.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Canadá, Estados Unidos

Idiomas admitidos

francés, inglés

Imágenes

Streamline operations at the register, in the kitchen, and in the office to manage and organize orders in real time
Koomi can be taken in line-ups to speed up the ordering process & can work offline to minimize interruptions
Koomi allows users to take orders quickly with custom apps available for prepay and takeaway
Koomi is specifically made for quick service food & beverage shops to optimize order fulfillment and customer retention during peak rushes periods
Set up and customize menus, categories and promotions
View sales and metrics in real time
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Vídeo de MYR POS
Vídeo de MYR POS
Captura de pantalla de MYR POS: Streamline operations at the register, in the kitchen, and in the office to manage and organize orders in real time Captura de pantalla de MYR POS: Koomi can be taken in line-ups to speed up the ordering process & can work offline to minimize interruptions Captura de pantalla de MYR POS: Koomi allows users to take orders quickly with custom apps available for prepay and takeaway Captura de pantalla de MYR POS: Koomi is specifically made for quick service food & beverage shops to optimize order fulfillment and customer retention during peak rushes periods Captura de pantalla de MYR POS: Set up and customize menus, categories and promotions Captura de pantalla de MYR POS: View sales and metrics in real time

Funcionalidades

Funcionalidades totales de MYR POS: 56

  • Acceso móvil
  • Acceso sin conexión
  • Alertas y notificaciones
  • Calculadora de costes de trabajo
  • Categorías personalizables
  • Controles o permisos de acceso
  • Controles por separado
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • División de cuentas
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de consejos
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de entrega
  • Gestión de impuestos de ventas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la producción
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de precios
  • Gestión de promociones
  • Gestión de recibos
  • Gestión de tablas
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Gestión de tesorería
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión de ventas
  • Gestión del precio y de márgenes
  • Historial de transacciones
  • Historial de ventas
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Para comedores
  • Pedidos en línea
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Punto de venta (POS)
  • Punto de venta para restaurantes
  • Registro de entrada/salida
  • Reloj registrador
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de ingresos
  • Varias ubicaciones
  • Visualización de datos

Alternativas

Rezku POS

4,7
#1 alternativa a MYR POS
Rezku POS es un sistema de punto de venta para iPad para bares y restaurantes con funciones para hacer pedidos en la...

GoFrugal

4,4
#2 alternativa a MYR POS
GOFRUGAL ofrece a los comercios minoristas, restaurantes, negocios de distribución y empresas una gama de soluciones de...

eHopper

4
#3 alternativa a MYR POS
eHopper es un software de POS gratuito, multiplataforma y basado en la nube diseñado para ser utilizado por pequeños...

PDQ POS

4,3
#4 alternativa a MYR POS
PDQ POS, a top rated point of sale system, is designed specifically for pizzerias, quick serve, fast casual, and...

Opiniones

Calificación general

4,5 /5
(70)
Relación calidad-precio
4,3/5
Funcionalidades
4,2/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,5/5

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Mostrando 5 opiniones de 70
Shannon W.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Palm Lane Review

Revisado el 18/11/2018

Koomi has been a really, really great tool for Palm Lane. We love how straightforward it is to...

Koomi has been a really, really great tool for Palm Lane. We love how straightforward it is to train staff on. I can't wait to see how we both can grow to better streamline processes in the future.

Puntos a favor

It's super simple to teach, easy to use and straightforward. Having the iPad setup is a simple tool for our business to use. I also love the app integration and hope that as our business grows, the Koomi Palm Lane app will become the most used app for guest's to use.

Puntos en contra

I do have a few wishlist items: the ability to "out of stock" items via the app directly, breaking down menu screens so that if we click on a salad it then leads to Protein Options, Salad Dressing Options, etc. (currently it's one giant list that you scroll through), for the Dine-In option via the App, the ability for the guest to choose a table number, some more analytics at the end of the day (better breakdown of "for here" or "to go" processed orders rather than scrolling through the master report).

Jeremy L.
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Koomi, the point of sale app that we chose!

Revisado el 4/9/2020

We save money, we serve more customers and there's no downtime. The customer service is INCREDIBLE....

We save money, we serve more customers and there's no downtime. The customer service is INCREDIBLE. I don't usually make reviews but Koomi's team is so good that I had to. They are very close to their clientele so I feel safe. Accepting payments is one our core operations and we need perfect execution.

Puntos a favor

Koomi is very easy to use. It was very easy to integrate it with Leaves House's team and with our the other softwares and hardwares that we were using. It also works with the SRM (Quebec). Its simplicity helps us to serve the clientèle better and spend less energy on staff training .

Puntos en contra

I think there could be some improvements on the analytics side. Having said that, Koomi is very close to their users, their team listens and they are working on that.

Pedro V.
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Koomi Review

Revisado el 23/4/2021

Excellent experience with Koomi POS. It is a reliable and easy-to-use POS system. Koomi facilitates...

Excellent experience with Koomi POS. It is a reliable and easy-to-use POS system. Koomi facilitates our job and lets us concentrate on serving our customers. We can modify or update menu items aligned with our daily menu and stay up to date with trends and season meals. Perhaps, some type of integration with food delivering apps could be a good idea to explore.

Puntos a favor

Menu items customization
It is cloud-based
Easy to learn and manage platform
The Koomi network is very reliable
Customer service is reachable to help

Puntos en contra

1) One of the cons that we experience is with regard to "order receipts". After some time, they cannot be printed anymore and they disappear from the iPad screen and there is no space to get them in the Koomi admin space. Therefore, if a customer calls the next day looking for his/her sales receipts, it would not be possible to retrieve this information.

2) We believe that one of the features that Koomi POS should implement is the integration with third-party online ordering applications (i.e. UberEats, Skip, CHK PLZ). Like the kind of integration that Koomi has with Clover. This piece of improvement would save a lot of time for restaurant employees.

Mackenzie S.
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

Btter than some, not the best

Revisado el 24/6/2019

Account manager is a problem solver, jumps to action. On-boarding was far from what you would...

Account manager is a problem solver, jumps to action. On-boarding was far from what you would expect. I had an hour on the phone to learning back of house. Almost identical to the sales pitch. Once you set it up yourself there is very little beyond that and you have to figured it out on the spot from there. As someone who is an owner, working in the restaurant, I have very little time to sit down and trouble shoot new software. We were told there is a one time intro for you or staff but we squeezed in a 15 - 20 minute 101 over the phone the day it was set up. I later asked if there is a handbook or sheet I can hand to new staff? No, there isn't. Fortunately, I have a young and patient staff who are doing their best . We had A LOT of problems with the printer, the Koomi router disconnecting, we were told this was exceptional but what it really was was EXTREMELY inconvenient and reflected very badly on us to our customers. Line ups at brunch with a printer system network only printing 6 out of 20 orders to the kitchen. Long waits, wrong orders, scrambles tables. It was a nightmare. My working hours are 6 am to 6 pm most days (with an admin day once a week) and my liaison at Koomi works from 9 - 5, Monday to friday. I am only able to address this during my "off" hours after work and this led back and forth phone calls and emails and this was not the "support" I expected. Worst was my staff were extremely frustrated and I wish I could have been assisted them with more info.

Puntos a favor

This product was an a significant upgrade from the original POS we inherited with the purchase of our business. I appreciate being able to see detailed and itemized reports. This data has saved me time since I not longer have to input sales analysis stats. I also appreciate it's "real time" updates from the dash board to the master Koomi.

Puntos en contra

I did not find it seamless or the design as intuitive as square or cluster ( which each have their own pros and cons). Visually the lay out of the items in each category does not mach our needs and the lack of any color doesn't allow for easy menu scrolling. There are a lot of little details that are not very well thought out ex. Customer orders a coffee and a sandwich. We process it as for here - it prints in the kitchen. Moments later the customer decided to take it with them or add another item, it is then reprocessed and re printed to the kitchen. This can cause the kitchen to be wasting food. Also, no split bills option is a constant issue for us. All updates made on dashboard have to apply to your restaurant and your app. You are essentially giving your online customers the same access as you would in house staff BUT it's not obvious if you're not a familiar user and how to use each option isn't clear.
Example: We sell a sandwich, when you have to option to make it a combo for a set price. My in house staff will highlight the sandwich (10), then select "combo"(4.75) from the sandwiches options. Then are the specifics of that combo soup (0), salad (0), tea(0), type of tea (0), coffee (0). So sandwich combo = 14.75$
If they use the app they can select sandwich (10), then they are not obligated to select make it a combo before that can select soup(0) , salad (0), coffee (0), or tea (0). So they can select sandwich (10) + Soup (0)+tea(0) = 10$

Yorick C.
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Really, really love it !

Revisado el 6/2/2021

Really, really love it !

Really, really love it !

Puntos a favor

Ease of use, iPad based, super fast tech support

Puntos en contra

Sometimes the tech support picks up the call from a cell phone with poor sound quality

Mostrando 5 opiniones de 70 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre MYR POS

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre MYR POS.

MYR POS ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 79,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de MYR POS

Los clientes habituales de MYR POS son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500

MYR POS admite los siguientes idiomas:

francés, inglés

MYR POS admite los siguientes dispositivos:

iPad (móvil)

MYR POS se integra con las siguientes aplicaciones:

7shifts, FCRM Insurance, PayJunction, Quickbooks Online, Square for Restaurants

MYR POS ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat

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