PageTiger

Software de creación y gestión de contenido para personas que no son diseñadores

Sobre PageTiger

PageTiger es un sistema de gestión de contenidos basado en la nube para crear, publicar y realizar un seguimiento del contenido interactivo online personalizado. El software está dirigido a empresas medianas, grandes y globales que necesitan ajustar todo el contenido a las pautas de la marca.

PageTiger incluye una gama de plantillas de contenido integradas, que se pueden configurar para que coincidan automáticamente con las pautas de la marca. Con TigerDesign, los usuarios pueden agregar su propio texto, imágenes y video y seleccionar entre una variedad de elementos interactivos, incluidos enlaces, descargas, encuestas, pruebas, cuadros emergentes y mucho más. Las plantillas personalizadas se pueden generar a partir de páginas diseñadas previamente, con usuarios capaces de combinar cualquier número y tipo de página. Los usuarios también pueden crear sus propias plantillas desde cero o tener plantillas personalizadas creadas en su nombre por PageTiger. La configuración de seguridad se puede agregar al contenido antes de que se publique para controlar el acceso y se puede acceder a los enlaces de contenido seguros directamente o incrustarse en sitios web o intranets.

TigerGenius permite a los usuarios crear TigerKits, que agrupan todos los elementos de una publicación, como un libro, presentación o revista, en un kit personalizable. El texto, las imágenes y la configuración de seguridad están incluidas en el kit y los usuarios pueden ajustar cualquier elemento individual antes de que los autores puedan acceder al kit para garantizar la uniformidad de la marca. Esto permite la personalización del contenido para diferentes departamentos, divisiones o regiones mientras mantienes una publicación de marca constante. Los autores trabajan a través del kit utilizando el asistente de diseño para reemplazar texto, agregar imágenes y editar interactividad, con actualizaciones automáticas de las vistas previas de la página.

TigerInsight proporciona a los usuarios información en tiempo real sobre quién está participando con su contenido. El sistema de creación de informes registra todas las vistas y clics de la página, los resultados de la encuesta, el tiempo que se pasa en la página y mucho más, con la opción de realizar un seguimiento de los visitantes por número de empleado o dirección de correo electrónico. Los elementos interactivos, como estudios, cuestionarios y encuestas, pueden convertir el contenido en una experiencia de formación online, con puntuaciones registradas automáticamente y la capacidad de vincular módulos para crear una progresión del curso.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Canadá, Alemania, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Imágenes

Users can manage multiple issues of publications in PageTiger
Publication details and tags can be managed
Multiple publication styles are supported
Users can add security rules to their publications
Ver 5 más
Vídeo de PageTiger
Captura de pantalla de PageTiger: Users can manage multiple issues of publications in PageTiger Captura de pantalla de PageTiger: Publication details and tags can be managed Captura de pantalla de PageTiger: Multiple publication styles are supported Captura de pantalla de PageTiger: Users can add security rules to their publications

Funcionalidades

Funcionalidades totales de PageTiger: 31

  • Análisis de participación
  • Asistencia por vídeo
  • Automatización de documentos
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de imágenes
  • Búsqueda de texto completo
  • Clasificación de documentos
  • Contenido interactivo
  • Control de versiones
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Edición de imágenes
  • Edición de texto
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de SEO
  • Gestión de archivos de audio
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de modelos
  • Gestión de newsletters
  • Gestión de páginas web
  • Herramientas de colaboración
  • Ludificación
  • Modelos
  • Modelos de documentos
  • Modelos personalizables
  • Opciones de publicación de contenidos
  • Seguimiento de clics
  • Supervisión
  • Visualización de datos

Alternativas

Marketing 360

4,7
#1 alternativa a PageTiger
Marketing 360 es una empresa de software de marketing que proporciona una combinación de software integrado y servicios...

eTEAM

5
#2 alternativa a PageTiger
eTEAM is a cloud-based digital asset management platform, which helps businesses organize resources such as product...

monday.com

4,6
#3 alternativa a PageTiger
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

Docsie

4,6
#4 alternativa a PageTiger
Docsie es una plataforma de gestión de documentos basada en la nube que ayuda a los equipos de contenido a crear,...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(73)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funcionalidades
4,4/5
Facilidad de uso
4,3/5
Asistencia al cliente
4,9/5

¿Ya tienes PageTiger?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

¡Escribe una reseña!
Mostrando 5 opiniones de 73
Susan C.
Calificación general
  • Sector: Servicios de información
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

PageTiger is an excellent value. So easy to use and the end product is professional and...

Revisado el 2/5/2018

Puntos a favor

The ease at which we can create a beautifully branded, interactive, electronic document is amazing. We use PageTiger in our onboarding process allowing us to present a lot of information to new hires in a organized, professional, high-quality manner that is easy for the new joiner to use. There is so much flexibility in the design that we are branching out and using it for corporate updates to all employees. The way in which information is presented using PageTiger is so inviting and easy to use. It looks like we had a team of designers spending weeks to put these documents together and in reality it only takes one person a day or two to put it all together.

Puntos en contra

There is nothing that I don't like about PageTiger. It is easy to use, it is inexpensive, it produces the highest quality documents. There is nothing not to like.

Respuesta de PageTiger

Dear Susan,

Thank you for taking the time to review PageTiger and for such glowing feedback. It's absolutely wonderful to hear.

We're thrilled to hear you're having such a fantastic experience of using our software for your new starter content. Long may it continue!

Warmest wishes,
TeamTiger

Dan H.
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

It has changed the way I produce and communicate training to our commercial teams

Revisado el 2/5/2018

Puntos a favor

What got my immediate attention was the capability to produce great looking documents that an audience can interact with, but what I like most is not the software itself, its the fantastic support services provided by the Page Tiger team. Their software is great, but their customer service is first class. Even if a competitor could bring a product to market with a few extra bells and whistles (which I don't think they will) unless they could beat the service I have received from the team I wouldn't be going anywhere else.

Puntos en contra

I am probably working at the edges of the software's capability, so anything I find I don't like about it, most customers probably haven't even discovered yet. Rather than "like least", It's more of a case of what I'd like more of. The guys at Page Tiger know what they are and they are usually pretty good at making them happen.

Respuesta de PageTiger

Dear Dan,

Thank you for for taking the time to review PageTiger and for all your support over the past few years.

We are thrilled not only with your comments, but with all the incredibly useful feedback you have given us. You are such a fantastic advocate for PageTiger!

Thank you too for mentioning our team. After our product our people are our greatest strength, so it's wonderful to hear this.

Warmest wishes,
TeamTiger

Steve U.
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Feedbback

Revisado el 14/10/2020

Good customer service. Really helpful support colleague - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Good customer service. Really helpful support colleague - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Puntos a favor

Interactivity is easy to use. Analytics are helpful.

Puntos en contra

Generally have to import a pdf created in Adobe InDesign as the design options are limited.

Would be useful to have full create access to imported pdfs.

Would be useful to have a the choice of an image hyperlink to attach to emails.

Respuesta de PageTiger

Hi Steve, Thank you for your feedback. Using Tiger Designer, you are able to create your documents through layout library, fully editable or uploading PDF's. You can also send out your documents via TigerMailer too and this enables you to send your document as a text link, image or embed on your website.
We hope you continue to have a great experience of PageTiger and the PageTiger team.

Anne B.
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
  • Software usado Otro durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Feedback on Page Tiger

Revisado el 8/1/2021

The support received by (I want to mention [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and her colleagues is second...

The support received by (I want to mention [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and her colleagues is second to none. Very prompt and efficient in their responses and support and always follow up to ensure I am content with the information provided.

Puntos a favor

I like the interaction links, although I am aware as a novice I have not used them to their full potential.

Puntos en contra

As a relatively new user with no background in Page Tiger there are a few things that frustrate me, however I think that could be more a case of me only having scratched the surface of what Page Tiger offers eg. I found it difficult to move pages around when I was working on my first and only publication to date and by this I mean removing a double page to make way for a single page. Again I believe I can work on a 'Word document' and transfer into Page Tiger but don't know how to do this. I think on line training (which [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] kindly set me up with) could be the answer to the majority of my small issues.

Respuesta de PageTiger

Thank you so much Anne for the grrrrreat feedback. Please do let us know if you need any additional training and a member of the team will be happy to assist you.

Andrea D.
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Easy to teach yourself how to use, great interactivity options, value for money

Revisado el 4/5/2018

Puntos a favor

I really enjoy that the design and interactivity features are now both in the same place. It makes using the software more efficient and takes less time to create new publications.

Puntos en contra

I think the reporting could be more specific to each client and the needs they may have. We use employee number, but having to type in the number and then the 'fake' email address in the search bar just adds more work. It would be great if the search bar could search for anything within the employee number, not just exact. Ability to change the name of a publication group, we created one, but during the design the name changed. You do not have the ability to change the publication group name at this time. The navigation has improved, but I feel there are still improvements to be made. For example, when I go into an issue to see a report, when I hit back it brings into an area with graphs, but I have to go back to the home page to get into a different issue within the publication.

Respuesta de PageTiger

Dear Andrea,

Thank you for taking the time to review PageTiger and for such a positive response.

We're so glad to hear you're enjoying using our software and that you find it good value for money. Thank you for the valid feedback on our reporting tool. We are working on improvements here to make our analytics even more insightful. We will keep you posted!

Finally, we do hope you continue to enjoy using PageTiger.

Warmest wishes,
TeamTiger

Mostrando 5 opiniones de 73 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre PageTiger

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre PageTiger.

PageTiger ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

No tenemos información sobre las características de PageTiger

Los clientes habituales de PageTiger son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1000, 1001+

PageTiger admite los siguientes idiomas:

inglés

PageTiger admite los siguientes dispositivos:

PageTiger se integra con las siguientes aplicaciones:

Mailchimp, dotdigital Engagement Cloud

PageTiger ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para PageTiger.