Workshop Software

4,0 (73)
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Software de gestión de talleres de automóviles para talleres de automóviles de cualquier tamaño.

Sobre Workshop Software

Workshop Software proporciona una plataforma para la gestión completa de talleres, garajes o talleres de automóviles. Con Workshop Software, los usuarios pueden administrar todo el flujo de trabajo de front end de su taller, incluida la reserva, la gestión del trabajo, las cotizaciones, las facturas, las inspecciones y mucho más y acceder al historial y datos completos de los vehículos.

Workshop Software incluye recordatorios de servicio, control de stock, gestión de clientes y proveedores, informes comerciales y mucho más, así como integración directa con todos los principales paquetes de contabilidad, como Quickbooks Online, Sage One y Xero.

Integración con los principales sistemas automotrices, incluidos CarFax, PartStech, TireConnect, TireMetrix, VV Garage, MOTOR Labor Times y muchos más.


Imágenes

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Vídeo de Workshop Software
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Workshop Software

4,0 (73)
VS.

Precio inicial

59,99 US$
mes
0,01 US$
una vez

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

34
30

Integraciones

6
No se han encontrado integraciones

Facilidad de uso

4,1 (73)
3,8 (22)

Relación calidad-precio

4,1 (73)
3,6 (22)

Atención al cliente

4,0 (73)
3,5 (22)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Autosoft DMS

3,6
#1 alternativa a Workshop Software
Autosoft es un DMS basado en la nube con aplicaciones móviles nativas, que está diseñado para mejorar la experiencia...

AutoRepair Cloud

4,8
#2 alternativa a Workshop Software
AutoRepair Cloud es un software de gestión de reparación de automóviles. Está diseñado para ayudar a las empresas a...

Shop Boss

4,5
#3 alternativa a Workshop Software
Sistema de gestión de talleres de reparación de automóviles para talleres de reparación independientes. Shop Boss Pro...

Shopmonkey

4,7
#4 alternativa a Workshop Software
Shopmonkey es una solución de talleres mecánicos basada en la nube. Está diseñada para ayudar a los negocios a...

Opiniones

Calificación general

4,0 /5
(73)
Relación calidad-precio
4,1/5
Funcionalidades
3,9/5
Facilidad de uso
4,1/5
Asistencia al cliente
4,0/5

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Mostrando 5 opiniones de 73
Miguel
Calificación general
  • Sector: Automoción
  • Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Muy eficiente y eficaz.

Revisado el 3/6/2023

Puntos a favor

Es muy facil de trabajar, muy manejable este software, se mantiene siempre en pie y muy seguro.

Desventajas

Me ha gustado gran parte, en un futuro mejorar o ir mejorando con el tiempo para futuros proyectos.

Mark
Mark
Calificación general
  • Sector: Defensa y espacio
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

I would find it difficult to run my workshop without this software.

Revisado el 19/1/2018

Puntos a favor

Customer tracking, service reminder reports, Repco Navigator integration, SMS reminder service, easy to add users.

Desventajas

Customers unable to respond to SMS, when customer and/or vehicles are deleted from the software - they still present on the service reminder report, Customers receive SMS reminders for vehicles that have been deleted from the system - I pay for those SMS also. Even limited access user's can see dashboard and $ figures - I feel this should only be visible to the admin. Have to start job in order to order in parts - then the booking is closed and unable to be modified. I trialled the 'inspections' add on, I feel this was not yet re-fined enough to be offered as a pay for service - Would have liked to see a beta and/or trial version. Unable to remove customers if added multiple times by mistake, if any processed invoices are attached.

Respuesta de Workshop Software

Hi Mark,

Thanks for your feedback, appreciate you taking the time to respond.

Great to hear that you could not live without Workshop Software.

For the Dashboard, there is a setting on each user that allows you to show a full, or limited view of the Dashboard.

I wish you every success in the future of your business.

Thank you

James Mitchell
CEO Workshop Software

Braeden
Calificación general
  • Sector: Ingeniería industrial o mecánica
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The best software so far!

Revisado el 25/3/2022

Trying out several softwares in the past, I have found this one to be the better suited for the...

Trying out several softwares in the past, I have found this one to be the better suited for the line of work I do ( field service diesel fitter) it allows more customer and machinery/vehicle information to be put in then others I have tried I have had all good experiences so far and the help desk and staff s have resolved any issues I have had which haven’t been many.

Puntos a favor

I like how easy it is to use, I like how much information you can put in and how each customer has a history of vehicles and work done, this makes it so much easier to go back to a job if need be or when raising a job all the information is there, I can see when my business grows I will be using more of the other features it has to offer and I can see straight up I am not worried about expanding as the software has the capability to do so as well.

Desventajas

I wouldn’t mind an app for owner operators that allows you to do everything the dashboard can like raise jobs or bill out, this would make me more efficient as I could do everything from my phone

Yoo Jin
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Workshop software

Revisado el 20/12/2024

Overall the software is generally positive in streamline workshop.

Overall the software is generally positive in streamline workshop.

Puntos a favor

I like that the automative features within a workshop.

Desventajas

The customers unable to respond to SMS and does not have reminder report.

Herb
Calificación general
  • Sector: Automoción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Not a great start with staff leaving during our setup & first few weeks & ongoing.

Revisado el 20/1/2018

It helps us operate more efficiently, with invoicing etc & the email/sms features are great.

It helps us operate more efficiently, with invoicing etc & the email/sms features are great.

Puntos a favor

Very user friendly for invoicing & general workshop management
& Staff have always been friendly.

Desventajas

MYOB integration - has some issues (mainly balancing with w/shop). Cust credits go to Trade creditors & we have to do journals? Support calls on this have been unanswered on occassion.
Reporting could be more specific, some don't have dates on them & we would like outstanding cust /suppliers balances with 30/60/90 days etc, we were unable to workout our top 20 customers etc for marketing purposes etc. Have made a few suggestions in previous support emails, but had no update.
Probably need a better setup training system from the start rather than relying on youtube help solely.
No Date/range on outstanding customer balances report . When balancing with MYOB I usually need to go back & get the outstanding balances - but i cant in workshop once the new month begins?.
Begin & end date on some reports month-date-year? US style (EG; Sales By payment method report) not a big deal but could be consistent across all reports.
Would love an Aged Trial Balance for Debtors/creditors 30/60/90 days ). It allows us to see what is owed to us or by us at a glance at any given time.
Supplier Balance Report - is it possible to have a date range (easier to check off with each suppliers statements at the end of month) & total balance (to include all credits) for that date range?
If credits arent allocated to an invoice, on the various reports (except cust outstanding balances) they dont show up in the overall balances.
No report on a make/model of a vehicle.

Respuesta de Workshop Software

Hi Herb,

Thanks for your feedback.

Not sure that we could do much about staff leaving ;-).

Great to hear that Workshop Software is user friendly.

Thanks for the suggestions, I'm sure you can appreciate that we cannot implement every suggestion that we get, and we prioritise what we feel might be best to add to the system.

I wish you every success in the future of your business.

Thank you

James Mitchell
CEO Workshop Software

Mostrando 5 opiniones de 73 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Workshop Software

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Workshop Software.

Workshop Software ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 59,99 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Workshop Software son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Workshop Software admite los siguientes idiomas:

español, inglés

Workshop Software admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Workshop Software se integra con las siguientes aplicaciones:

MYOB Business, Mailchimp, PartsTech, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Xero

Workshop Software ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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