BookingSync
BookingSync
Sobre BookingSync
BookingSync es una herramienta de gestión de canales y reservas que ayuda a las empresas a gestionar los clientes y a sincronizar las reservas de alquileres vacacionales mediante portales. Entre las principales funciones de la plataforma se incluye un
sistema de gestión de propiedades (PMS) que permite a los usuarios centralizar y almacenar toda la información sobre múltiples propiedades, así como realizar un seguimiento de toda la actividad administrativa, como alquileres (imágenes, descripciones, características), clientes, reservas y comunicación con los viajeros.
BookingSync ayuda a las organizaciones a crear una página de aterrizaje potente, galerías de fotos, un blog profesional o una tienda online, dentro del sitio web. Los usuarios pueden ayudar a los viajeros a elegir su alquiler vacacional de acuerdo con sus criterios de búsqueda y aumentar el SEO dirigido a nichos de mercado. Muestra los alquileres en un mapa y ayuda a los viajeros a encontrar una casa cerca de sus actividades y puntos favoritos en un área.
Controla toda la actividad desde un solo lugar al usar el administrador de canales de BookingSync con conexión oficial con las principales agencias de viaje en línea y proporcionar una sincronización segura y rápida del calendario de alquiler, precios y más. Los usuarios pueden sincronizar las tarifas por noche, semana o mes. Además, los precios avanzados también se sincronizan en las agencias de viaje en línea más comunes.
Ofrece a los clientes un flujo de trabajo de reservas sin problemas con pagos electrónicos, incluidas las reservas instantáneas para una forma rápida y segura de organizar las estadías. Los usuarios pueden realizar un seguimiento transparente de cada pago por reserva y administrar el pago de anticipo, el saldo adeudado, el depósito de seguridad y los servicios adicionales. Los contratos personales se pueden editar y enviar automáticamente a los viajeros después del pago y, además, se actualizan después de cada paso de la reserva.
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Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
AvaiBook by idealista
Hostaway
Avantio
Holidu
Opiniones
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¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
The customer support we're all looking for.
Revisado el 5/10/2018
Puntos a favor
Besides the technical benefits - my most favorite thing is the outstanding customer support. In terms of property management software, BookingSync is WAY ahead of the competition when it comes to customer support.
Desventajas
Can't think of anything right now - my only small complaint is that sometimes the admin area is slow to load.
Respuesta de BookingSync
Hi Andrew,
Many thanks for that great review.
Glad to see that you enjoy our customer support! This team is really committed to meeting your needs and providing you with the best possible support.
Aurore
- Sector: Ocio, viajes y turismo
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
User-Friendly Interface and Powerful Automation
Revisado el 4/10/2024
Puntos a favor
Its user-friendly interface and powerful automation features. The seamless integration with multiple booking channels makes managing listings effortless. Additionally, the detailed analytics and reliable customer support provide valuable insights and assistance, enhancing overall property management efficiency.
Desventajas
One thing I liked least about BookingSync is that some advanced features require a higher subscription tier, making them inaccessible for smaller businesses. Additionally, the initial setup can be time-consuming, and occasional syncing issues with certain booking channels can disrupt operations.
Multiunits are not managed.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Nice product with changing pricing policy
Revisado el 11/7/2023
Lack of Costumer service
Lack of Costumer service
Puntos a favor
Nice product and helpful.Lack of costumer service. Not working on weekends
Desventajas
Take care they charge you a price and then they change their prices. They start charging more for the same service.
- Sector: Ocio, viajes y turismo
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Everything we needed, and there's plenty more to come!
Revisado el 2/3/2017
We are another one of the ex-Kigo companies that got abruptly put out of work due to platform...
We are another one of the ex-Kigo companies that got abruptly put out of work due to platform failure last year.
In hindsight it was a blessing. In our search to find another platform I came here to Capterra and looked through all the reviews, studied each one, did a trial version of several and eventually settled on Bookingsync. We've never looked back.
The first thing about Bookingsync that struck me was the ease of use and intuitive nature of the dashboard. Setting up a booking platform from scratch is a daunting prospect but I found myself very easily navigating around and getting setup with the minimum of fuss.
When I did need help, there a chat box right inside the dashboard with staff ready to answer questions immediately. The customer care is awesome! We have 175+ properties across several cities and we like to push the boundaries of what's possible with technology so I had a lot of questions. Even though I'm a whole time zone away (I'm in South America, they are based out of Europe) I get excellent, timely responses to all my questions.
When things get technically challenging, like our recent site migration, the CEO of the company personally handled my case and sat through the process with me over Skype. Support doesn't get much better than that!
One of the things I like the most about the product is the way that is gives your the basic tools for running any sized business, then gives you the option to add applications as you need them.
You can choose to add a website, channel management, revenue management, an owner portal and many other options, but only if your business needs to use them, otherwise it stays as a lean, simple to use product for a single home or a large property management company like ourselves.
I especially like the Zapier integration that allows us to push booking data into Salesforce and seamlessly work with third parties.
I really can't recommend them highly enough, and the best thing is they are still a young company that are developing more tools and integrations all the time.
It's also cheaper than what we were paying for Kigo, for a much better product in my opinion.
Puntos a favor
Ease of use and getting setup quickly
Excellent customer support
Flexibility of add-on software and integrations
Great looking website out of the box with excellent SEO functionality built in
Desventajas
Needs more features like reporting (but that's coming)
Respuesta de BookingSync
Many thanks for that great review Andrew, we're proud to have you as a customer. Glad to see that you like our quick setup, customer support and flexibility with our App Center with great partners apps!
- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excellent Product with an Excellent Team
Revisado el 26/1/2017
I started working BookingSync as a website developer and not a property manager. I have worked with...
I started working BookingSync as a website developer and not a property manager. I have worked with many providers and their API - and I must say that BookingSync provides a very well documented API that is quite powerful and robust. Not only does their documentation make it easy to get started coding - but there is a wonderful staff on hand to help when needed. This is a rare find in the vacation rental industry - I really enjoy working with BookingSync because they are there when you need them the most!
Puntos a favor
Robust API
Desventajas
There are a few things in the API that could use better documentation (but it's still VERY good). I also wish there was a more basic authentication protocol.
Respuesta de BookingSync
Thank you Drew for your review and feedback.
As discussed further together, we will be looking at a simpler authorization process for private integrations which should make API usage easier. We have well noted your comments on our documentation as well and already updated few areas to be more complete and detailed.
Thank you.
Preguntas frecuentes sobre BookingSync
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre BookingSync.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece BookingSync?
BookingSync ofrece los siguientes planes de precios:
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de BookingSync?
Los clientes habituales de BookingSync son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite BookingSync?
BookingSync admite los siguientes idiomas:
francés, inglés
P. ¿BookingSync es compatible con dispositivos móviles?
BookingSync admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra BookingSync?
BookingSync se integra con las siguientes aplicaciones:
Beyond, BookingPal, Braintree, Gmail, Google Drive, Mailchimp, PayPal, QuickBooks Online, Rentals United, Stripe, Zapier
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece BookingSync?
BookingSync ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat
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