Sobre Crisp

Crisp es una plataforma de clientes multi-canal todo en uno para interactuar con los clientes y mejorar la satisfacción del cliente. Desde Crisp ayuda a mantener el flujo de trabajo simple. Los usuarios pueden agregar compañeros de equipo al chat y al correo electrónico, todo desde una única interfaz de usuario.

Con Crisp, los usuarios pueden ver lo que están escribiendo en tiempo real, lo que les permite responder a la información correcta en poco tiempo. Los equipos pueden responder a todas las consultas entrantes de Crisp Live Chat, correo electrónico, mensajería, Twitter y SMS. Las funciones de mensajería incluyen bots, menciones, notas, video y chat de audio, respuestas enlatadas, intercambio de archivos y emojis.

El MagicMap de Crisp proporciona un conteo preciso de usuarios activos en un mapa. MagicBrowse ofrece a los usuarios una vista de la pantalla del visitante. Con Live Assist, los usuarios pueden otorgar a los agentes la solución de problemas directamente y los desarrolladores pueden beneficiarse de la función de depuración en vivo.

Crisp CRM permite a los usuarios administrar, editar y exportar toda la información de los usuarios y clientes potenciales, desde conversaciones, redes sociales, información de la compañía, número de teléfono y más. Las Campañas Crispadas y las Campañas de Goteo permiten a los usuarios a bordo, comprometer y reintentar a los clientes, y enviar mensajes a los segmentos de usuarios y seguir las tasas de apertura.

La Base de Conocimiento Crisp permite a los clientes apoyar a sus clientes. Puede crear un servicio de asistencia en varios idiomas para atender mejor a sus clientes a nivel internacional.

Crisp también ofrece muchos más servicios para ayudar a sus clientes. ¡No lo dudes más, solo pruébalo gratis!

Precios desde:

25,00 US$/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Crisp

Beneficios clave de Crisp

  • Desde el panel de control Crisp, sus equipos pueden responder a todas las solicitudes de sus clientes centralizando el chat en vivo, los correos electrónicos, Facebook Messenger, Twitter, Line y Telegram, así como también los SMS.

  • Crisp ofrece una solución de automatización de marketing que le permite redireccionar automáticamente clientes potenciales y clientes. Además, puedes personalizar los mensajes con los datos en Crisp.

  • Crisp elimina las zonas horarias al permitir que las compañías continúen generando clientes potenciales incluso cuando los equipos no están disponibles. Con Crisp, pones generación de plomo en piloto automático.

  • Crisp ofrece muchas soluciones de automatización de la relación con el cliente para que incluso las empresas más pequeñas puedan ofrecer un servicio al cliente de primera clase.

  • Crisp ayuda a reducir la cantidad de consultas de soporte al cliente al configurar una mesa de ayuda que permite a los usuarios encontrar la respuesta a sus preguntas por su cuenta.

  • Con muchas integraciones, las empresas pueden instalar fácilmente Crisp mientras siguen usando las soluciones que prefiera. Ofrecemos integraciones para Zapier, Hubspot, Salesforce, Pipedrive o WHMCS, así como Wordpress y Shopify, por ejemplo.

  • Dispositivos

    Tamaño de la empresa

    P M G

    Disponible en los países siguientes

    Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania y otros 6, Francia, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

    Idiomas admitidos

    alemán, chino, español, finés, francés y otros 5, inglés, japonés, neerlandés, portugués, ruso

    Precios desde:

    25,00 US$/mes

    • Versión gratuita
    • Prueba gratis
    • Suscripción

    Las 5 mejores alternativas a Crisp

    Imágenes

    Crisp Software - 1
    Crisp Software - 2
    Crisp Software - 3
    Crisp Software - 4
    Crisp Software - 5
    Ver 6 más
    Vídeo de Crisp
    Crisp Software - 1 Crisp Software - 2 Crisp Software - 3 Crisp Software - 4 Crisp Software - 5

    Funcionalidades

    Funcionalidades totales de Crisp: 72

    • @menciones
    • API
    • Acceso móvil
    • Alertas y alzada
    • Almacenamiento de documentos
    • Archivos de audio y vídeo bidireccionales
    • Asignación de solicitudes
    • Automatización de email
    • Autorrespondedores
    • Base de datos de clientes
    • Base de datos de contactos
    • CRM
    • Chat de vídeo
    • Chat en tiempo real
    • Chat en tiempo real dirigido a consumidores
    • Chat en vivo
    • Chat proactivo
    • Chat y mensajería
    • Chatbot
    • Comunicación multicanal
    • Configuración de flujos de trabajo
    • Control/Acceso remoto
    • Conversaciones en tiempo real
    • Creación de informes y estadísticas
    • Creación de informes/análisis
    • Creación de marca personalizable
    • Cualificación de leads
    • Distribución de clientes potenciales
    • Encuestas y comentarios
    • Enrutamiento automatizado
    • Formulario sin conexión
    • Geosegmentación
    • Gestión de bandeja de entrada
    • Gestión de campañas
    • Gestión de citas
    • Gestión de clientes potenciales
    • Gestión de correo electrónico
    • Gestión de flujos de trabajo
    • Gestión de la asistencia técnica
    • Gestión de la base de conocimiento
    • Gestión de la comunicación
    • Gestión de tickets
    • Gestión de tickets de soporte
    • Historial de transcripciones/chat
    • Importación y exportación de datos
    • Integraciones de terceros
    • Integración de redes sociales
    • Macros y modelos de respuestas
    • Mensajería SMS
    • Mensajería individualizada
    • Mensajes en grupo
    • Métricas de rendimiento
    • Notificaciones en tiempo real
    • Portal de autoservicio
    • Programación automatizada
    • Programación de citas
    • Recomendaciones de productos
    • Respuestas prediseñadas
    • Segmentación de campañas
    • Segmentación de clientes
    • Segmentación por público
    • Seguimiento de errores
    • Seguimiento de interacciones
    • Seguimiento de visitantes de la web
    • Seguimiento/Análisis de uso
    • Supervisión de redes
    • Transferencia de archivos
    • Transferencias/enrutamiento
    • Traspaso a agente
    • Uso compartido de archivos
    • Uso compartido de la pantalla
    • Varios idiomas

    Alternativas

    DeskPRO

    4,6
    #1 alternativa a Crisp
    Deskpro es un software de servicio de asistencia multicanal que puede implementarse en la nube o alojarse en el propio...

    User.com

    4,7
    #2 alternativa a Crisp
    User.com es una plataforma de automatización de marketing dirigida a aumentar el compromiso y mejorar la conversión...

    LiveAgent

    4,7
    #3 alternativa a Crisp
    LiveAgent es una solución de mesa de ayuda basada en la web que permite la gestión de tickets de asistencia desde...

    Bitrix24

    4
    #4 alternativa a Crisp
    Bitrix24 es una plataforma gratuita de colaboración de código abierto y en la nube que proporciona herramientas de CRM,...

    Opiniones

    Calificación general

    4,5 /5
    (63)
    Relación calidad-precio
    4,6/5
    Funcionalidades
    4,5/5
    Facilidad de uso
    4,6/5
    Asistencia al cliente
    4,5/5

    ¿Ya tienes Crisp?

    ¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

    ¡Escribe una reseña!
    Mostrando 5 opiniones de 63
    Katherine K.
    Calificación general
    • Sector: Redacción y edición
    • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
    • Software usado A diario durante 1-5 meses
    • Fuente de la reseña

    Calificación general

    • Relación calidad-precio
    • Facilidad de uso
    • Asistencia al cliente
    • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

    Amazing Customer Service and a Great Chat App

    Revisado el 13/2/2020

    Crisp chat has totally replaced our other chat program for my startup at a very fair price. Their...

    Crisp chat has totally replaced our other chat program for my startup at a very fair price. Their set up was a breeze, according to our Marketer, and I personally think their customer support is excellent. You have the ability to add gifs and customize the chat to whatever degree you want. It has really been good for us!

    Puntos a favor

    They are very fair about pricing and their customer support is amazing. I had an issue with a duplicate account being created, and their support not only walked me through the problem and helped me solve it, but they also were super nice and friendly and made the whole experience lovely. Plus, their docs are amazing and very helpful!

    Desventajas

    The only problem I had was an accidental duplicate site being created. When I signed up it sent me to what seemed like the correct site, but was actually a copy of ours. This was fixed very quickly though!

    Respuesta de Crisp

    Thank you very much for that nice feedback !

    Daniel S.
    Calificación general
    • Sector: Software informático
    • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
    • Software usado A diario durante Más de un año
    • Fuente de la reseña

    Calificación general

    • Relación calidad-precio
    • Facilidad de uso
    • Asistencia al cliente
    • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

    Good solid website chat app

    Revisado el 1/10/2019

    We have 3 different websites that all use Crisp, and it allows us to very quickly switch between...

    We have 3 different websites that all use Crisp, and it allows us to very quickly switch between the sites and continue multiple chats at the same time among sites.

    We operate during regular business hours and so do not respond to chats outside of those hours. It would be great if we couldn't control a little more what the chat icon did (or if it even appeared) when outside those hours, but we currently use the bot to let people know we are unavailable and to leave us a message.

    With the smartphone apps, we can reply to chats even when we are away from our desks.

    We also have a robust helpdesk, which is part of the Unlimited plan.

    Puntos a favor

    Simple but very powerful.
    It is quite customizable, and there are a ton of plug-ins. One of the most useful is the auto-translate feature, which allows both sides to type in a different language, and it automatically translates for you.
    The Visitor map shows us information on where our clients our, to help direct them to the correct site, and the magic browse can let us see how they interact with the site if there is an issue.
    The built in helpdesk is great.
    The bot, while still a little bit buggy for more complicated things, is immensely helpful.

    Desventajas

    We found it more difficult than we thought it should have been to have an auto message saying we are closed. It would be nice to have the option to disable chat and/or redirect them to the helpdesk when outside of business hours.
    I had initially created a large bot that would try to answer the 5 most common questions we got by funneling the customer through certain questions, but then found there was no way to have it repeat the sequence. To get around this, I ended up creating 2 identical sub routines off of the first main one which checked for the time and day to determine if we were closed. This is where is became buggy, because sometimes it would work, and sometimes it wouldn't respond.
    I ended up just dumping all of that and setting a generic "we're closed, leave us your info" message and it has been fine.

    The only other complaint is that sometimes the phone app doesn't alert you right away to a message. I've gotten notifications 8 hours late in some cases, though this is rare.

    Alternativas consideradas

    Intercom

    Razones para cambiar a Crisp

    We were using Crisp when I started about a year ago, but recently, due to some of the issues we'd been having with the bot, were looking at alternatives. Intercom was great, but we weren't going to be using 95% of the features and so could not justify the nearly double price tag. It also did not have some of the things we had come to rely upon, such as the auto-translate feature.

    Respuesta de Crisp

    Thank you for your nice review :)

    Martin A.
    Calificación general
    • Sector: Comercio minorista
    • Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
    • Software usado A diario durante Más de un año
    • Fuente de la reseña

    Calificación general

    • Relación calidad-precio
    • Facilidad de uso
    • Asistencia al cliente
    • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

    Fraud for the user

    Revisado el 1/10/2019

    We started our service August of 2018. We wanted to integrate with our Shopify store. They promised...

    We started our service August of 2018. We wanted to integrate with our Shopify store. They promised us that the integration would be done within 1 month and that we should upgrade to the pro plan for that integration and the new version which they called V3 - VERY long story short - they continued lying to us for 1.3 years! They said the upgrade would come in Dec, then Jan, then March, then end of summer, then month by month week by week. when we asked to see the beta - they told us they would not be doing the shopify integration (THE ENTIRE REASON WE STUCK WITH THEM). This is fraud and we are currently taking them to court regarding this. I dont want to come off bitter - however I highly suggest going with another company that is more reputable. Then they gave me attitude , smiley faces when we were upset about the lying. But our attorney stated we have basis to take them to court because of this , apparently they have been doing this to many users. Class action suit - I dunno, I would think that they would care more about fraud... but I am sure in the end they will.

    Puntos a favor

    The software was extremely glitchy - both on the phone as well as the desktop. The "magic browse" literally never works - although they use it as a very large upsel. The support was terrible and they defrauded us as will for an entire year.

    Desventajas

    Notifications do not go away, you have to redownload all the time, extremely glitchy poor service and is not user friendly. If you are looking for a chat software - I highly suggest going with someone more stable such as intercom , Gorgias, or another one with excellent reviews.

    Respuesta de Crisp

    Hey there,
    I can understand how frustrated you can be regarding the absence of your desired feature. It's not a reason to degrade our image. Our software works really properly and all the other reviews are here to prove it.
    The support has never defrauded you, we delayed the released of your feature that may come someday. We never forced you to stay with our product (that you've been using for more than a year).
    Sorry that you feel disappointed.
    Regards,
    Crisp team

    Simon H.
    Calificación general
    • Sector: Aprendizaje en línea
    • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
    • Software usado A diario durante 1-5 meses
    • Fuente de la reseña

    Calificación general

    • Relación calidad-precio
    • Facilidad de uso
    • Asistencia al cliente
    • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

    Really great product

    Revisado el 21/12/2020

    I am using Crisp for all customer support and queries via website chat and incoming emails. I am...

    I am using Crisp for all customer support and queries via website chat and incoming emails. I am also using the Helpdesk for my knowledge base. I have been using Zendesk for quite a while and have also tried Intercom but for my purpose Crisp definitely is the best by far. Those others have their place but for myself, as a small company Crisp is really outstanding in what it does. It is also less than half the cost.

    The automated bot is fairly easy to configure and a more advanced automated bot with workflow is also available.

    I am on the most expensive "unlimited" plan and find it very good value for money.

    Puntos a favor

    Very easy to use and friendly user interface. Much more intuitive to configure compared to others.

    Desventajas

    It would be nice if the offline app could "remember" the helpdesk articles when offline so they can be quoted in message replies that are composed offline.

    I am regularly away from data connection and so I receive new messages while connected then often have to compose my reply while away from connection... to be able to quote helpdesk and message shortcuts while offline would be nice.

    Alternativas consideradas

    Intercom y Zendesk

    Software anterior

    Zendesk

    Razones para cambiar a Crisp

    Easier to use. Better features for my needs.
    Viktor N.
    Calificación general
    • Sector: Marketing y publicidad
    • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
    • Software usado A diario durante 6-12 meses
    • Fuente de la reseña

    Calificación general

    • Relación calidad-precio
    • Facilidad de uso
    • Asistencia al cliente
    • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

    Great live chat system, even better help docs

    Revisado el 1/5/2019

    Overall Crisp is an excellent platform, especially for what they charge. Their pricing is one of...

    Overall Crisp is an excellent platform, especially for what they charge. Their pricing is one of the things that attracted me to their platform, in addition to all the features. It makes communication easier, especially since it integrates several channels into one platform. Allows us to reply quickly, in many cases, instantly. They just need to fix never-ending conversations, and I'll be 100% happy.

    Puntos a favor

    Crisp is an excellent live chat and communication tool for support and sales. It's easy to use, has a mobile app that I use to reply to queries, and it also integrates other platforms like Twitter DMs, Telegraph, Line. We use Twitter DMs often as prospects and clients tend to DM us sometimes. In addition to chat itself, I really do like their help docs solution (knowledge base). It's very easy to manage, has very nice and clean design, and offers really good JS SDK for integrating with your website/apps. It's nice to be able to display articles in modal on our website.

    Desventajas

    My biggest issue with Crisp are never ending conversations. There's no way to have separate conversations with the same customer, old conversations get dragged into new conversations. It really needs a way to keep conversations separate, similar to other platforms like Intercom. For example, it sends out chat transcript after an hour of inactivity in chat. Problem is, that transcript might use subject line from an older conversation and/or include older conversation in the transcript. When I chat with Crisp's support and experience platform as a customer, those things are a bit annoying. Not a deal-breaker, but it definitely needs to be fixed.

    Respuesta de Crisp

    Thank you for this nice review :) We will try to improve the feature you are talking about !

    Mostrando 5 opiniones de 63 Todas las opiniones

    Preguntas frecuentes sobre Crisp

    He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Crisp.

    Crisp ofrece los siguientes planes de precios:

    • A partir de: 25,00 US$/mes
    • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
    • Prueba gratis: Disponible

    Los clientes habituales de Crisp son:

    Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

    Crisp admite los siguientes idiomas:

    alemán, chino, español, finés, francés, inglés, japonés, neerlandés, portugués, ruso

    Crisp admite los siguientes dispositivos:

    Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

    Crisp se integra con las siguientes aplicaciones:

    Facebook, HubSpot CRM, Joomla, Mailchimp, Pipedrive, PrestaShop, Salesforce Platform, Segment, Shopify, Slack, Telegram, Twitter, WHMCS, WordPress, Zapier, Zendesk, Zoho CRM

    Crisp ofrece las siguientes opciones de asistencia:

    E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

    Categorías relacionadas

    Ver todas las categorías de software encontradas para Crisp.