Impraise
Sobre Impraise
Impraise es una solución de gestión de rendimiento basada en la nube para gestión empresarial y empleados, que ofrece accesibilidad web y móvil. Con un panel de control basado en la web y aplicaciones nativas para teléfonos inteligentes iOS y Android, los usuarios podrán compartir información accionable en tiempo real, reconocimiento social y capacitación de pares. Vinculado directamente a las habilidades, aptitudes y comportamientos del personal, los comentarios se dirigen hacia el desarrollo y estos están orientados a las competencias básicas de un negocio, con la capacitación de dos vías que facilita el intercambio de conversaciones amplias, más indicativas de las charlas cara a cara.
Los gerentes también pueden utilizar Impraise para programar eventos integrales de comentarios para todo el equipo o toda la empresa a través de una interfaz basada en un calendario. También utilizan la creación de informes en tiempo real para identificar a los mejores intérpretes o aquellos que requieren más formación. La información puede ser entregada de forma anónima, fomentando de esta manera la honestidad y la aprobación o la crítica constructiva. Impraise también presume de cifrado HTTPS que mantiene los datos asegurados. El sistema admite un único inicio de sesión para un comienzo rápido, mientras que las opciones de personalización y la integración flexible con otros HRIS como Workday garantiza el ajuste de Impraise dentro de un flujo de trabajo existente.
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Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
HR Cloud
Workpath
Payfit
intelliHR
Opiniones
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- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great product, even better service!
Revisado el 16/7/2019
Slick, easy and helpful.
Slick, easy and helpful.
Puntos a favor
The software is super user-friendly and slick to onboard users into the system, but even more impressive are the people over at Impraise. I've had an amazing experience from the sales and education cycle through to onboarding and customer support - I would recommend this to anybody looking for a genuine support system for the appraisal process.
Desventajas
so far so good...I've not come across any negative aspects of the software.
Alternativas consideradas
HR CloudRazones para cambiar a Impraise
We decided to go with a solution which focuses solely on appraisals and review processes, rather than a full-service HR platform.- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great and easy to use!
Revisado el 19/2/2020
I had a great experience, especially with the onboarding. The onboarding offered all the support I...
I had a great experience, especially with the onboarding. The onboarding offered all the support I needed what made the implementation a succes.
Puntos a favor
Impraise offers a great interface and could be integrated within Slack. This makes the tool easy to use and quickly accepted within the team.
The options to set up different kind of reviews and the goal setting functionalities are very nice to use.
Desventajas
The software lacks the ability to adjust your questions in the review in order.
Respuesta de Impraise
Hi Joris-Jan, thanks for your feedback! We're glad the slack integration helped with adoption we hear this a lot from our customers after implementation.
Regarding the review question order you can absolutely do this! As an admin when setting up the questions in the review, there are 6 dots on the left side of each question. All you need to do is select and drag each question to where it should be in the order. Then click save, and you're done!
We just noticed it wasn't explained in the help centre articles, so we've just added it in there now. Thanks for pointing this out!
- Sector: Servicios medioambientales
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Review
Revisado el 6/6/2019
Puntos a favor
Easy to use. Easy to share. Fast to do (if it the impraise is not regular -see 'cons')
Desventajas
You can't easily copy an impraise you send out before. This means it is time intensive to ask for feedback for a training you give on a regular basis. You would have to type in the questions again every time you give the training. A simple 'repeat questionaire function' would improve the user experience
Also the schaling in my oppinion is too positive and therefore the instrument is too blunt. I understand it makes it easier for everyone to give eachother positive feedback, but you are already doing a good job with a score of two according to the scaling system
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
“Impressive ‘Impraise’”
Revisado el 1/5/2019
Cost effective. User friendly UI with breathtaking designs. It’s a good user experience,
and most...
Cost effective. User friendly UI with breathtaking designs. It’s a good user experience,
and most of the employees are highly pleased with the system. Backed by a competent support
team.
Puntos a favor
Humans are so demanding that it is the most challenging task every HR department
constantly has to undergo. With the evolution of Talent management tools, this arduous task is
becoming less complicated. ‘Impraise’ definitely plays a praise-worthy role in achieving this task
by automating the process of Performance Appraisal to make sure that there isn’t any
oversights. Impraise allows appraisals through many channels, namely line-
managers/supervisors, self assessments, peer assessments, thereby opening the opportunity
for employees to feel their recognition real-time. As a result employees can understand what is
expected of them (their strengths, weaknesses) and make corrections. Also these real time data
helps the HR managers to coach employees without further delays and guide through the
progressive path. All these are the result of the inter-activeness of the system
Desventajas
right now we haven’t found any noteworthy negatives, but definitely can expect at any
moment just as any other software. I believe Impraise will have solutions for emerging issues.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Otro durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Good tool for supporting company feedback culture & conversations.
Revisado el 7/2/2020
The setup was smooth, with great onboarding and support from the Impraise Team. During this period...
The setup was smooth, with great onboarding and support from the Impraise Team. During this period the team were extremely quick to respond to every question we had.
Ultimately if you want to create and maintain a company culture with transparent feedback, you need more than just a tool, but Impraise is a great tool to support you and a great place to start.
Puntos a favor
Easy to use, quick to set up reviews.
The library with supporting information is also extremely helpful- either for FAQs for administrators of the tool, as well as tips on giving feedback and setting SMART goals for regular users.
Desventajas
If you are looking for a more detailed Performance Management tool, this might not be what you are looking for. With more complex performance evaluations, it becomes difficult to maintain an overview of tasks and final review reports per person.
Additionally, for very big companies, the interface could still use some tweaking to make it easier to select whole teams and not need to click through hundreds of employees to add to a review.
Respuesta de Impraise
Thanks for your feedback! We've heard this from other customers recently as well, and we will begin working on solutions to both of these challenges soon. Watch out for updates from your CSM!
Preguntas frecuentes sobre Impraise
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Impraise.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Impraise?
Impraise ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 6,00 US$/una vez
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Impraise?
Los clientes habituales de Impraise son:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Impraise?
Impraise admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Impraise es compatible con dispositivos móviles?
Impraise admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Impraise?
No tenemos información sobre los tipos de integración de Impraise
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Impraise?
Impraise ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7
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