Direct Mail

4,8 (158)
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Marketing por correo electrónico para Mac

Sobre Direct Mail

Direct Mail es una solución de marketing por correo electrónico para Mac que permite que los usuarios creen y envíen correos electrónicos personalizados a sus suscriptores. La aplicación está diseñada para autónomos y pymes, e incluye plantillas de correo electrónico personalizables, edición de imágenes, vistas previas en vivo, formularios de suscripción personalizados, segmentación de listas de suscriptores automática y manual, seguimiento de correo electrónico, analíticas de campañas, creación de informes de actividad de suscriptores y más. Una aplicación de iOS nativa también permite ver las estadísticas de las campañas sobre la marcha.

Las plantillas de correo electrónico de Direct Mail responden en dispositivos móviles y están optimizadas para una amplia gama de clientes de correo electrónico; además, se pueden personalizar con imágenes, videos, botones, reorganización de texto y otras características. Las imágenes se pueden arrastrar y soltar directamente en los correos electrónicos y los usuarios pueden editar las imágenes dentro de la aplicación, lo que incluye hacer recortes, eliminar fondos y agregar filtros. Los correos electrónicos pueden personalizarse con los nombres y apellidos de los destinatarios y una variedad de otros campos, y la lógica condicional permite adaptar las secciones de contenido personalizado. Las vistas previas en vivo se actualizan automáticamente, brindando a los usuarios una vista en tiempo real de lo que verán los destinatarios, incluido cualquier contenido personalizado que hubiere. Los usuarios son alertados de cualquier error en su correo electrónico antes de enviarlo, como enlaces rotos, direcciones de correo electrónico mal escritas y problemas de filtro de correo no deseado.

Direct Mail permite que los usuarios dirijan sus mensajes a suscriptores específicos de forma manual o automática. Smart Groups segmenta automáticamente las listas de suscriptores según las reglas definidas por el usuario y un rango de más de 30 criterios diferentes. La entrega de mensajes se puede programar y los usuarios también pueden configurar campañas automatizadas con una variedad de activadores, que incluyen nuevas suscripciones, cumpleaños de suscriptores, próximas citas y otros. Las campañas enviadas se pueden rastrear en tiempo real a través del panel de Direct Mail, con un resumen de las métricas que incluyen aperturas, clics, anulaciones de suscripción y rebotes. Los informes de actividad de los suscriptores individuales se generan automáticamente, lo que permite a los usuarios conocer las interacciones y el compromiso de los suscriptores.


Imágenes

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Direct Mail

4,8 (158)
VS.
El más valorado

Precio inicial

15,00 US$
mes
20,00 US$
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

42
87

Integraciones

5
195

Facilidad de uso

4,8 (158)
4,4 (4.341)

Relación calidad-precio

4,8 (158)
4,3 (4.341)

Atención al cliente

4,7 (158)
4,4 (4.341)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

HubSpot CRM

4,5
#1 alternativa a Direct Mail
Ahorra tiempo de ventas valioso con HubSpot CRM, que se ocupa de todos los pequeños detalles, como grabación de...

MoonMail

4,5
#2 alternativa a Direct Mail
Con MoonMail puedes crear, diseñar y analizar tus campañas de marketing por correo electrónico en un minuto. El...

ActiveCampaign

4,6
#3 alternativa a Direct Mail
Diseña y automatiza campañas de marketing por correo electrónico con funciones de gestión de contactos, personalización...

Mad Mimi

4,3
#4 alternativa a Direct Mail
Mad Mimi simplifica la creación de elegantes correos electrónicos HTML gracias a una plataforma de marketing por correo...

Opiniones

Calificación general

4,8 /5
(158)
Relación calidad-precio
4,8/5
Funcionalidades
4,6/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
4,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 158
Brent
Brent
Calificación general
  • Sector: Artículos de lujo y joyería
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

This has saved me many hours over the years!

Revisado el 9/8/2021

Very very positive.

Very very positive.

Puntos a favor

Easy to use! I absolutely love the syncing of customer information!

Desventajas

They’re aren’t any! There was a brief learning curve but that’s to be expected.

Ilan
Calificación general
  • Sector: Dispositivos médicos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

I've never looked back!

Revisado el 6/7/2021

Without a doubt the best system I've used and I love that it's simple and smart at the same time....

Without a doubt the best system I've used and I love that it's simple and smart at the same time.
It's easy to use and I never feel overwhelmed. Other systems go too far and make the experience feel like you need to be an expert (even though they say it's "easy").

We currently have the smaller of the packages but look forward to expanding to the next level soon - thanks to Direct Mail.

Puntos a favor

Where to begin?
• import from Google Sheets (because we use Google forms to add to our database)
• personalised emails with reference to specific fields (with a fallback)
• the reporting (especially the bounce report)
• smart groups
• templates

Desventajas

Four features I would love to see developed:
1) The ability to include a table with rows and columns
2) The ability to embed HTML/iframe
3) Some widgets like a countdown timer.
4) I would like to feature all our previous newsletters on our website and short of creating a button to each web version, I would love to see an archive site that we could use.

Alternativas consideradas

MoonMail y Mailchimp

Razones para elegir Direct Mail

Direct Mail makes developing communications to clients easy and very good looking - not the case with competitors.

Software anterior

MoonMail y Mailchimp

Razones para cambiar a Direct Mail

SEE "Why did you make the switch?"
Ashley
Calificación general
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Easy to use for first time users

Revisado el 15/11/2016

I send out newsletters and have a Mac. This has been a really good system for a first time user. It...

I send out newsletters and have a Mac. This has been a really good system for a first time user. It is also cost effective since goes by how many people are subscribers.

Puntos a favor

Ease of use

Desventajas

Not that many creative options

Respuesta de e3 Software

Thanks for the review, Ashley! We hope you get a chance to check out our latest update, Direct Mail 5.0. It packs a ton of new creative options and an expanded gallery of templates.

Simon
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Direct Mail always hits the spot

Revisado el 27/5/2021

One of my oldest clients is a company that offers PR monitoring software and for the last five...

One of my oldest clients is a company that offers PR monitoring software and for the last five years we have been sending out email campaigns every week (Tuesdays through Thursdays) and I know that they are getting customers signing up to their services as a result. We update their campaigns on a regular basis and with Direct Mail's excellent interface I can adapt and amend things very quickly.

For all our email marketing clients Direct Mail allows me to schedule highly personalised campaigns for weeks ahead – a feature that is especially invaluable when we go away, ensuring that our clients' campaigns never miss a beat even when we're on the beach.

Getting notifications on my iPhone, via their Stamps app, means that whenever I am out of the office I am always aware how our campaigns are performing and can provide instant updates if clients need information even when I am away from my Mac.

Direct Mail is a real gem; the pricing policy is very fair and you can easilty up and downgrade your plans as needed. Their support is excellent, and I must shout out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]; even though we're on different continents we're on the same page and I appreciate being able to have direct contact with support and not having to go raise support tickets.

I very much look forward to continuing to send out compelling campaigns via Direct Mail in the months and years ahead.

Puntos a favor

Direct Mail is a powerful and comprehensive, but easy-to-use, email delivery platform that makes every email campaign a joy to design, develop and implement.

It's intuitive interface allows you to design a campaign, create a distribution list and then monitor the results in realtime. The templates that are provided by Direct Mail are almost infinitely adaptable, but you can create your own formats or import templates. Either way, you have at your fingers tips a professional system that I would now not want to be without.

Desventajas

There is very little, if anything, to dislike, but if there is one improvement they could make it would be to have the option to use the email sign-up forms as a contact form.

At the moment, when creating automated sign-up forms, the only option is for users to 'subscribe', but if Direct Mail could incorporate the option to choose 'submit' and not 'subscribe' that instantly turn it into a powerful and highly editable contact form, which you can incorporate into any website.

Alternativas consideradas

Constant Contact

Razones para elegir Direct Mail

Easy answer: Direct Mail knocks MailChimp out of the water every time. MC is web-based and requires you to log in to find your campaigns; then, you are faced with an overly-complex interface that is nowhere near as intuitive as Direct Mail. When I trialled Direct Mail I immediately closed my MC account. Since then, I have only used MC if clients are using it, but every time I push the merits of Direct Mail.

Software anterior

Mailchimp

Razones para cambiar a Direct Mail

Constant Contact (CC) offers a suite of solutions, from email marketing to e-commerce, which was potentially of interest, but I found their email marketing system a constant irritation. Again, it's web-based (or was when I trialled it) and found the method of building campaigns a real pain; the lack of customisability was nowhere near as good as Direct Mail.
Jens
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Otro durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great Newsletter Software

Revisado el 17/7/2021

Love it! I have used Direct Mail for many years, brought it with me into different companies and...

Love it! I have used Direct Mail for many years, brought it with me into different companies and into different projects and it always does the job.
Despite the pleasantly simple and light user interface, Direct Mail has really advanced and professional features that cover everything I need, from tracking to unsubscribing. Even though I'm not a marketing professional, I was able to run several well received newsletters and very successfull campaigns with it.
I don't use Direct Mail very often (just running the odd newsletter or campaign), but I have used it for EVERY mass email I have sent since appx. 2014 and cannot think of any other software that does what I need it to do as well as this.

Puntos a favor

I really like the ease of use, the WYSIWIG editor and the long list of imported address formats. Direct Mail ist fun to use and easy, while still having all features needed for a professional campaign (it even connects to Google Analytics which will make the marketing guy helping on my next campaign very happy).

Desventajas

In some areas the content block management feels slightly clunky and needs one or two more clicks than necessary.

Mostrando 5 opiniones de 158 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Direct Mail

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Direct Mail.

Direct Mail ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 15,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Direct Mail son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Direct Mail admite los siguientes idiomas:

alemán, español, francés, inglés, italiano

Direct Mail admite los siguientes dispositivos:

iPhone (móvil), iPad (móvil)

Direct Mail se integra con las siguientes aplicaciones:

Daylite for Mac, Google Docs, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Zapier

Direct Mail ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Chat

Categorías relacionadas

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