Leap

4,3 (380)
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Herramienta de productividad empresarial para contratistas de reformas domésticas

Sobre Leap

JobProgress es una herramienta de gestión de productividad para todo tipo de contratistas, estimadores y empresas de servicios generales y especializados. Permite a los usuarios administrar todo el negocio con herramientas para estimar, facturar, organizar, comunicar y gestionar clientes y trabajos desde cualquier lugar. Sus principales funciones incluyen un administrador de flujo de trabajo totalmente personalizable, CRM, centros de trabajo con paneles, propuestas y contratos instantáneos, almacenamiento seguro en la nube y más.

JobProgress ayuda a los usuarios a seguir un flujo de trabajo fácil de usar para cada cliente potencial. El administrador de flujo de trabajo garantiza el progreso del trabajo en los proyectos. Los usuarios pueden automatizar las etapas y pasos del flujo de trabajo, gestionar los calendarios de producción y personal y agregar y rastrear múltiples trabajos por cliente. El generador de plantillas permite a los usuarios generar rápidamente propuestas, presupuestos y contratos, así como crear estimaciones y facturas seleccionando de entre una lista de materiales de uso común y tarifas de mano de obra.

La herramienta integrada de gestión de relaciones con los clientes (CRM) permite a los contratistas crear, organizar y almacenar información valiosa de negocios, clientes y trabajos desde cualquier ubicación. Las funciones de relaciones con los clientes incluyen correos electrónicos automatizados y automatización de ventas, estadísticas, marketing, integración de redes sociales y más. JobProgress facilita la captura de firmas digitales y el pago remoto para obtener firmas y pagos de los clientes en el acto a través de un dispositivo móvil.

La plataforma ayuda a mejorar la colaboración en equipo al permitir que los usuarios compartan información y conocimientos en cualquier momento y en cualquier lugar. Ofrece almacenamiento ilimitado basado en la nube para archivos y documentos. Los contratistas pueden ver informes claros y útiles de rendimiento de ventas, fuente de referencia, estado de la propuesta y más, así como administrar las finanzas con informes de ganancias/pérdidas. Las funciones adicionales de JobProgress incluyen mapeo y navegación, VoiceNote, PhotoDraw, estimación de seguros, macros, hojas de trabajo de precios de venta y más.


Imágenes

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Leap

4,3 (380)
VS.
El más valorado

Precio inicial

298,00 US$
mes
20,00 US$
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

146
87

Integraciones

10
195

Facilidad de uso

4,2 (380)
4,4 (4.293)

Relación calidad-precio

4,3 (380)
4,3 (4.293)

Atención al cliente

4,3 (380)
4,4 (4.293)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

HubSpot CRM

4,5
#1 alternativa a Leap
Ahorra tiempo de ventas valioso con HubSpot CRM, que se ocupa de todos los pequeños detalles, como grabación de...

CoConstruct

4,7
#2 alternativa a Leap
CoConstruct ayuda a las empresas de construcción y reformas a coordinar sus proyectos fácilmente, comunicarse con sus...

OnePageCRM

4,7
#3 alternativa a Leap
OnePageCRM es un CRM centrado en la acción para pequeñas y medianas empresas. OnePageCRM convierte la complejidad de...

Smartsheet

4,5
#4 alternativa a Leap
Smartsheet, una plataforma de ejecución del trabajo online, permite a organizaciones de todos los tamaños planificar,...

Opiniones

Calificación general

4,3 /5
(380)
Relación calidad-precio
4,3/5
Funcionalidades
4,2/5
Facilidad de uso
4,2/5
Asistencia al cliente
4,3/5

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Mostrando 5 opiniones de 380
Abbey
Abbey
Calificación general
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Very easy to use and maneuver through the software with awesome customer support!

Revisado el 28/6/2018

Job Progress is an efficient software for our company to track each and every lead, from their...

Job Progress is an efficient software for our company to track each and every lead, from their first contact to completion of a project and payment! Nothing gets missed or "slips through the cracks". It is user-friendly, and the support is exceptional. When we need adjustments or changes to how it works with our flow, it gets addressed immediately!

Puntos a favor

It's easy to track each new lead and to follow up when needed. I love that every email, invoice, etc. are easily linked to the job, and easy to make changes/adjustments. I like the way the jobs "flow" and that we can have changes made to fit our company's needs.

Desventajas

Sometimes it seems too slow. I have to wait for a page to finish processing before I move to the next thing I need to do. It could be our internet, but it's consistently slow on this software, not everything I'm doing...

Respuesta de Leap

Abby,

TriState Concrete is the BEST! We appreciate you as a business and as great people looking to do the best they can do in the communities they serve. We know that TriState and JobProgress both are in business for the same reasons: to serve their community the best the can and make a positive impact along the way. Thanks for being such a great customer!

Brian
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great software with room for improvement!

Revisado el 11/12/2020

We use JP to run our entire operation and plan to use it in the near future. It's constantly...

We use JP to run our entire operation and plan to use it in the near future. It's constantly getting better, mgmt is very engaging and always taking feedback and making progress.

Puntos a favor

JP is easy to use once you get it configured to your business processes. Macros that streamline the estimate/proposal process along with integration to suppliers all within the job keeps the documentation process on the job easy to manage. Also, it doesn't take long to get new users trained on how to use JP on a daily basis.

Desventajas

The ability to use Zapier and input new leads/customers needs to be cleaned up and more open to align with Referal Sources so it can in as a Zap and not manually entered. Right now, this integration isn't very well designed from a data input standpoint, only minimum fields.

We do a lot of insurance roofing jobs and the ability to bring those in as a PDF and autocreate the estimate is a big win BUT the inability to use that like other Estimates/Proposals in JP that a client can sign off on is a huge gap.

The customer web page could use the tweaking to make the experience a little more professional and appealing to the user.

Photos uploaded into JP already automatically shared with the client, the process to share photos is a pain especially when you have 50-100 job photos. It would make more sense to establish at the folder level what photos can be shared to the customer web page along with the ability to designate a photo as the main photo (like front picture of the home) as the key photo on the customer page seen everytime they go there. Also, allow different photo folders to be presented so the client can see different photos in groups from inspection photos vs. job progress photos vs. job completion photos.

Troy
Troy
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Dont Login they try to lock you into a contract

Revisado el 12/10/2023

Horrible RUN!!! Been trying to cancel for weeks and they refuse to cancel even though you never are...

Horrible RUN!!! Been trying to cancel for weeks and they refuse to cancel even though you never are presented with a contract/agreement. Signing in is their way of locking you in. Insane business practice.

Puntos a favor

The sales rep and trainer were nice. They did their best

Desventajas

Everything cost more money above your supscriptionSlower than 90's internet BAD customer service

Alternativas consideradas

Contractor Foreman

Razones para elegir Leap

Wanting more reporting and sales/marketing functions

Razones para cambiar a Leap

Good sales rep.
Kevin
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Pinnacle Review

Revisado el 10/9/2024

Very satisfied with Leap, mostly the integration and reliability.

Very satisfied with Leap, mostly the integration and reliability.

Puntos a favor

It can be designed specifically for my needs.

Desventajas

Can be difficult to navigate, and not always user friendly.

Respuesta de Leap

Hi Kevin! So glad to hear you're satisfied with Leap CRM. We agree that we have pretty killer integrations. We're always striving to make improvements to the user-friendliness of the platform, so if you'd like to chime in your thoughts, drop us a line at marketing@leaptodigital.com! - The Leap Team

Yannick
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

JP is my most used app across all devices

Revisado el 8/12/2020

I log in all my customers and information into JP so that when I go to bed at night, I don't wake...

I log in all my customers and information into JP so that when I go to bed at night, I don't wake up in the middle of the night remembering some customer that fell through the cracks. All

Puntos a favor

Being able to easily write up contracts and send to customer's for electronic approval is fantastic. Invoicing and change orders are easy and straightforward, and being able to customize the progress flow is a nice touch. One of the best features is the intuitive mobile app that can be used on the field while meeting with customers or even confirming the scope of work for a job. Being able to customize templates easily was my main reason for advocating the use of JP, as creating different templates such as certificates of completion was vital.

Desventajas

It would be nice to have an easier and more intuitive estimating feature. We were able to use AccuLynx for a while, and though we went back to JP for various reasons, we thought the estimating feature on AccuLynx was far superior, as it was more intuitive and aesthetically pleasing (which made it easier to work with and break down when estimating very large projects). The contracts on AccuLynx also used DocuSign, which seemed to add a tremendous amount of reputability with customers. They also had a feature where pictures could be all selected and converted into a PDF with comments and "before" or "after" stamps assigned to them. Also, being able to assign appointments from the customer creation page, instead of the job creation page would be useful. Sometimes I don't know if this will be a repair or a roof replacement until after the appointment, but all that information had to be put in before. If nothing else, having some sort of window that shows your current appointments when you are making an appointment would be a tremendous improvement, as currently I have to ALWAYS open a staff calendar window and update it every time I speak to a customer to set up an appointment to make sure there is no double-booking. Being able to know what time slots are already blocked off would be fantastic.

Mostrando 5 opiniones de 380 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Leap

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Leap.

Leap ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 298,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Leap son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Leap admite los siguientes idiomas:

inglés

Leap admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Leap se integra con las siguientes aplicaciones:

CompanyCam, Dropbox Business, EagleView, Google Calendar, Google Maps, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, SPOTIO, WordPress, Zapier

Leap ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica

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