eZee Absolute

4,6 (378)
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Software de gestión hotelera todo en uno y online.

Sobre eZee Absolute

eZee Absolute es una plataforma todo en uno de administración de propiedades y hoteles (PMS) que ayuda a aumentar los ingresos y, a la vez, simplificar las operaciones de hoteles pequeños y medianos, moteles, bed and breakfast, complejos turísticos y más. La solución permite a los usuarios administrar hoteles sobre la marcha porque reúne todas las operaciones diarias del hotel y las operaciones básicas de distribución de inventario. Los propietarios y el personal de los hoteles pueden realizar un seguimiento de los eventos en su propiedad y las operaciones de canal directamente desde un dispositivo móvil.

El sistema de gestión de hoteles eZee Absolute permite a los usuarios:

- Gestionar reservas y asignación de habitaciones.
- Liquidar cuentas.
- Llevar un seguimiento de las pistas de auditoría.
- Gestionar reservas desde sitios web y canales conectados.
- Obtener alertas instantáneas mediante notificaciones push.
- Utilizar la opción de búsqueda universal.
- Imprimir recibos, vales, tarjetas GR, etc.
- Administrar una cadena de propiedades fácilmente.
- Detener la venta en los canales.
- Actualizar instantáneamente las tarifas e inventario en todos los canales.
- Obtener información útil sobre reservas, ingresos y ocupación.


Imágenes

eZee Absolute Software - 1
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eZee Absolute Software - 11
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Vídeo de eZee Absolute
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eZee Absolute

4,6 (378)
VS.

Precio inicial

23,86 US$
mes
995,00 US$
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

40
82

Integraciones

No se han encontrado integraciones
11

Facilidad de uso

4,6 (378)
4,4 (27)

Relación calidad-precio

4,6 (378)
4,7 (27)

Atención al cliente

4,7 (378)
4,6 (27)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Flight Commerce

4,6
#1 alternativa a eZee Absolute
IDSTC es una solución de marketing multinivel que ayuda a empresas de todos los tamaños a gestionar ventas directas,...

Octorate

4,2
#2 alternativa a eZee Absolute
Octorate es un sistema PMS que permite a los usuarios administrar sus operaciones de propiedades en cualquier momento y...

Xola

4,7
#3 alternativa a eZee Absolute
Xola es una plataforma de reservas, marketing y distribución que da impulso a operadores turísticos, proveedores de...

Little Hotelier

3,8
#4 alternativa a eZee Absolute
La plataforma Little Hotelier cuenta con la confianza de la mayoría de las propiedades pequeñas y te ayuda a obtener...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(378)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funcionalidades
4,6/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 378
Marco
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

El mejor sistema de gestión hotelera que he manejado

Revisado el 28/10/2021

Puntos a favor

El sistema es muy intuitivo y fácil de usar, cuenta con una aplicación móvil en donde puedo administrar mi propiedad desde me encuentre.

Desventajas

No existe algo que no me agrade del sistema

Respuesta de eZee Technosys

Hello Marco,

Thank you for your feedback. We're glad that eZee Absoute is making all your operations very easy and efficient. In case, you have any query, please contact our 24x7x365 live support. We promise to keep imparting you with our best services.

Regards,
Team eZee

Aditya
Aditya
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy to use, great support

Revisado el 23/5/2018

Puntos a favor

eZee has been a simple and affordable solution that is robust enough to offer the precise results and level of management that we at Zostel need. Interestingly, it also includes a range of other valuable features for financial management tracking, with reports that detail all revenue, expense and tax requirements. It has indeed been instrumental in helping us manage a growing hostel chain! support team has been fantastic consultants !

Desventajas

The mobile app has a long way to go to become handy. Also, the user experience can be worked upon.

Respuesta de eZee Technosys

Hi Aditya, Thank you so much for taking your precious time to write about us. It gives us great pleasure to know how our product has helped you streamline your functions. Our team's always striving hard to provide optimum solutions. And the same goes for the app as well. Stay tuned for more updates to our app, which will help you manage your property on-the-go completely. Keep sharing your feedbacks at cm@ezeetechnosys.com. Regards, Team eZee.

ANCIL
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

EXCELLENT SERVICE ONCE CONNECTED

Revisado el 30/8/2024

Overall, the support from [sensitive content hidden] and the team was excellent, but the delayed...

Overall, the support from [sensitive content hidden] and the team was excellent, but the delayed accessibility to the support team needs improvement.

Puntos a favor

Outstanding Support from [sensitive content hidden] and Team on Company Software Issue

I want to extend my heartfelt thanks to [sensitive content hidden] and the entire technical support team for their exceptional assistance in resolving a critical issue with our company software. [sensitive content hidden] expertise and dedication were evident throughout the entire process. She quickly identified the problem and provided clear, actionable solutions that helped us get back on track in no time.

The support from the entire team was nothing short of outstanding. They worked diligently and efficiently, ensuring that every aspect of the issue was addressed and resolved. Their professionalism and commitment to helping us overcome this challenge were truly impressive.

Thank you, [sensitive content hidden], and the whole support team, for your invaluable help. Your efforts have made a significant difference to our operations, and we greatly appreciate it!

Desventajas

However, I did find that accessing the support team was not as easy as it should be. It took longer than expected to reach them, which caused some delays in resolving our issue. Improving the accessibility of the support team would greatly enhance the overall experience.

Despite this, once I was connected, the service provided was top-notch. I appreciate the efforts of [sensitive content hidden] and the team, and I hope that the company can work on making their support more readily accessible (by providng personal contact numbers)in the future

Firoz
Firoz
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Horrible, terrible and a system full of mistakes, error , flaw and poor support team.

Revisado el 18/2/2022

As a fellow hotelier having worked in the industry for 20 years I would not recommend this terrible...

As a fellow hotelier having worked in the industry for 20 years I would not recommend this terrible PMS/channel manager system to anyone as you will loss money than you can image and your team will be scared to work on it as they do not trust the system at all.

Puntos a favor

It is all in one software with PMS, chancel manager, booking engine, guest review platform

Desventajas

The Ezee PMS system is flawed and the hotel will lose more revenue than it gains using this system. Every time the hotel marks the booking as a paid no-show or cancellation, the PMS will report to the OTAs free of cost. This will result in the hotel losing the virtual cards or credit card details for the no-shows + cancellations. In the last three, we lost almost 2200 in no-shows and cancellations using this flawed system. When the same was reported to the software company and escalated to higher levels, I was informed this is a system enhancement and will need to discuss internally. I am 100 % confident all hotels who have used Ezee absolute so far would have lost a lot of money due to this error in the system. The new version is boring and slow and it takes ages to process check and checks out.

My team is very scared to do anything on the system as they fear losing money and we are at a point where we doing everything manually including night audits, posting of payments, and canceling bookings (writing on a book then marking on PMS system. This is how bad the system is.

Every now and then you will receive over bookings during sold out days and your team would have to go through the pain of relocating an angry guest as the system made an error and hotel will receive negative reviews and have to pay extra to relocate the guest.

It is not easy to move the PMS system overnight and we are waiting for the Ezee management to revert to us.

Ishfaq
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Good software

Revisado el 9/10/2024

eZee absolute is very easy assecible and have all well featured as compared to other pms like ids,...

eZee absolute is very easy assecible and have all well featured as compared to other pms like ids, one click etc.your customer support is very supportive especially M. sandeep Mishra and Arshad Ahmad.

Puntos a favor

As the name Indicates it is very to operate

Desventajas

Nothing is least every thing is good and fine

Mostrando 5 opiniones de 378 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre eZee Absolute

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre eZee Absolute.

eZee Absolute ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 23,86 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de eZee Absolute son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

eZee Absolute admite los siguientes idiomas:

alemán, coreano, español, francés, indonesio, inglés, neerlandés, portugués, árabe

eZee Absolute admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

No tenemos información sobre los tipos de integración de eZee Absolute

eZee Absolute ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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