UJET

4,6 (134)
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Plataforma de interacción con el cliente y asistencia con integración de CRM

Sobre UJET

UJET es una moderna empresa de software de centro de contacto en la nube. Destaca por su excelente nivel de innovación en asistencia al cliente en la era de los teléfonos inteligentes, servicio que presta a través de la web, teléfonos y aplicaciones móviles. La plataforma UJET deleita a los usuarios finales con acceso en cualquier momento y en cualquier lugar y funcionalidad de teléfono inteligente simple, que eleva el nivel de desempeño de los agentes a través de soluciones de voz, chat, imagen, video y texto, con reconocimiento del contexto. La plataforma UJET ofrece nivel empresarial en lo que se refiere a su confiabilidad global, seguridad y capacidad de ampliación. Además, es compatible con SOC2 Tipo II y con HIPAA.

UJET cuenta con la confianza de innovadoras empresas centradas en el cliente, como Nest, Barkbox, Atom Tickets, Blink, August, Instacart y Postmates. Todas estas empresas confían en la plataforma para automatizar los procesos del centro de contacto y proporcionar experiencias superiores que impulsan una mayor satisfacción del cliente. Con sede central en San Francisco, UJET permite a empresas de todos los tamaños ofrecer experiencias de asistencia tan buenas que convierten a los clientes en defensores de la marca de por vida.


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UJET

4,6 (134)
VS.

Precio inicial

80,00 US$
año
49,95 €
una vez

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

66
28

Integraciones

10
3

Facilidad de uso

4,8 (134)
4,4 (108)

Relación calidad-precio

4,8 (134)
4,5 (108)

Atención al cliente

4,8 (134)
4,0 (108)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Zoiper

4,3
#1 alternativa a UJET
Zoiper es un marcador de softphone VoIP multiplataforma que ofrece llamadas de voz y vídeo, además de mensajería...

Five9

4,2
#2 alternativa a UJET
Con Five9, puedes cerrar la brecha entre tus objetivos de atención al cliente y el servicio que realmente puedes...

Zendesk Suite

4,4
#3 alternativa a UJET
La solución de servicio totalmente personalizable de Zendesk se adapta a tu negocio y te permite resolver tickets con...

RingEX

4,2
#4 alternativa a UJET
Proveedor de VoIP para empresas n.º 1 del Reino Unido en el año 2017. 50 % rebajado. Finaliza el 29.09. La instalación,...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(134)
Relación calidad-precio
4,8/5
Funcionalidades
4,6/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
4,8/5

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Mostrando 5 opiniones de 134
Hannah
Hannah
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Easy and Efficient!

Revisado el 17/9/2019

I use Ujet every day for work. It tracks my progress and how long I've been in certain statuses....

I use Ujet every day for work. It tracks my progress and how long I've been in certain statuses. This then helps me to see my overall performance for the month based on the data that Ujet provides.

Puntos a favor

I like how Ujet tracks everything and I'm able to see what I've been doing throughout the day. It allows you to see what status everyone is in and where the needed areas are.

Desventajas

Sometimes, like all software, there are glitches that are hard to fix. When I reported it to customer service, they said that they would get back to me with what happened but I never received an answer. The problem hasn't happened again which is good!

Valerie
Calificación general
  • Sector: Electrónica de consumo
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Values you as a customer

Revisado el 21/3/2019

Our use case for ujet is very small but it works very well for what we need. We've had a great...

Our use case for ujet is very small but it works very well for what we need. We've had a great experience with ujet and their team as a whole. Even a small company like us has been made to feel like our feedback is being actioned and taken seriously. Ujet support has been amazing and their customer success team makes us feel like we matter and are valued as a customer. Their reactivity to feedback or issues is what keeps us as a customer. The product is simple to use and is constantly being improved upon, I can't wait to see how this tool continues to develop into a true omnichannel ACD. It blows the rest of the competition out of the water.

Puntos a favor

I love the ease of use for the agents. I really like how easy it is to setup and implement features/enable settings. Although we don't use much of it, I like the visual of the call and chat dashboards. I love being able to watch chats in real time or listen to calls in real time. Setting up our IVR was a cake walk compared to other competing products. I love the chat shortcuts and the ease of which I can add or edit them.

Desventajas

Some of the UI needs improvement, for example if you click on the dashboard and see an agent in an aux code, click on that, it brings you to that specific aux code report, but clicking agent details doesn't allow you to quickly change their status, you have to go to the separate agent tab instead. Small things like this would improve the usability and speed in which I'm able to execute functions as an admin. Our biggest gripe has to be that calls and chats are still on separate dashboards which means as an admin I need to have two open tabs to monitor traffic.

Ariell
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Overall Good

Revisado el 23/9/2019

Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use....

Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use. I would say it does make my job much easier than answering a normal phone.

Puntos a favor

It's nice to have all of the info in one place, meaning stats on performance and number of tickets completed or calls taken. It's nice to see how my number matches up with my peers numbers.

Desventajas

Sometimes it can be a little wonky or do some weird things. For example, there have been a couple of times where I will be in one UJET status, such as available, and it will move me to unavailable. This, of course, can affect my numbers and scorecards. Just last week I was in a phone call and when I hung up it said I had missed a call while still in the other call - if these bugs were worked out it would be perfect!

Jessica
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

UJet

Revisado el 25/3/2020

Great!

Great!

Puntos a favor

It’s an almost comprehensive software. I also appreciate access to review previous call logs and emails of customers who call, for information purposes and to help further resolve some issues.

Desventajas

1. Notification sounds of an incoming call is muted every time I first log in, until I pick up my first call. After the first call is picked, the sounds activate for all other incoming calls. Can be inconvenient if user is replying to something from the previous shift on another tab and receives a missed call as a result.
2. Lack of consistency in countdown when receiving a call. Sometimes I get a missed call after only 6 secs. Should be 10 secs all across the board.
3. It’s difficult for users to pull up call log histories of a phone number, unless we receive or call that phone number. Sometimes customers call with a different number, maybe a spouse’s or their landline, claiming they called before using another number. In order to resolve their issues, that other phone number’s log history needs to be located to hear previous conversations or read previous emails.
4. Most things can be accessed from UJet regarding a customer but format is very compact and dense. It discourages user to access information through UJet and instead use the original avenue.
5. Calls logs should appear for third party calls. For instance, if I place someone on hold to call another phone number to assist the situation, I should be able to see that new number’s log history.

Johnrey
Calificación general
  • Sector: Seguridad informática y de redes
  • Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

UJET Review

Revisado el 13/11/2023

Puntos a favor

I love everything about UJET. As for my position, we are having some challenges doing live monitoring or SBS with our agents since we do not have wireless headsets that will allow us to do SBS or live call monitoring while doing our admin tasks. But UJET makes it possible for us to hit two birds with one stone!

Desventajas

In terms of reporting, I think it will be better if we can set our team instead of putting it individually to extract UJET reporting.

Mostrando 5 opiniones de 134 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre UJET

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre UJET.

UJET ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 80,00 US$/año
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de UJET son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

UJET admite los siguientes idiomas:

alemán, chino, coreano, danés, español, finés, francés, inglés, italiano, japonés, noruego, portugués, sueco

UJET admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

UJET se integra con las siguientes aplicaciones:

Calabrio Workforce Management, Desk.com, Freshdesk, HubSpot CRM, Kustomer, Observe.AI, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Verint Workforce Management, Zendesk Suite

UJET ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7

Categorías relacionadas

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