UJET

Plataforma de interacción con el cliente y asistencia con integración de CRM

4,5 /5 (103 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre UJET

¿Qué es UJET?

UJET es una moderna empresa de software de centro de contacto en la nube. Destaca por su excelente nivel de innovación en asistencia al cliente en la era de los teléfonos inteligentes, servicio que presta a través de la web, teléfonos y aplicaciones móviles. La plataforma UJET deleita a los usuarios finales con acceso en cualquier momento y en cualquier lugar y funcionalidad de teléfono inteligente simple, que eleva el nivel de desempeño de los agentes a través de soluciones de voz, chat, imagen, video y texto, con reconocimiento del contexto. La plataforma UJET ofrece nivel empresarial en lo que se refiere a su confiabilidad global, seguridad y capacidad de ampliación. Además, es compatible con SOC2 Tipo II y con HIPAA.

UJET cuenta con la confianza de innovadoras empresas centradas en el cliente, como Nest, Barkbox, Atom Tickets, Blink, August, Instacart y Postmates. Todas estas empresas confían en la plataforma para automatizar los procesos del centro de contacto y proporcionar experiencias superiores que impulsan una mayor satisfacción del cliente. Con sede central en San Francisco, UJET permite a empresas de todos los tamaños ofrecer experiencias de asistencia tan buenas que convierten a los clientes en defensores de la marca de por vida.

Información general sobre UJET

Precio

A partir de
N/A

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de UJET

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos
Idiomas admitidos
Inglés

Media

272926
272927
272928
272929
272930
272931
586177
UJET video UJET video Captura de pantalla de UJET: UJET + Salesforce Integration Captura de pantalla de UJET: UJET Web Call - End User View Captura de pantalla de UJET: UJET Mobile Call - End User View Captura de pantalla de UJET: UJET Smart actions on IVR (Lite SDK) - End User View Captura de pantalla de UJET: UJET + Zendesk Integration Captura de pantalla de UJET: UJET + Kustomer Captura de pantalla de UJET: UJET + Zendesk Integration

Opiniones de UJET

Opiniones de UJET

Calificación general
4,5
/
5
Excelente
66

Muy bien
29

Normal
5

Pobre
2

Malo
1

Relación calidad-precio
4,8
Funciones
4,5
Facilidad de uso
4,8
Asistencia al cliente
4,8
92% Un ha recomendado esta aplicación
Juan M.

Awesome Tool

I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.


Traducir con Google
Lauren C.

Great experience with Ujet!

Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls where we can get information from the customer during the call, such as sending a photo of a damaged item. We have also been able to use the custom statuses for reporting on how our agents are spending their time. The live dashboard helps us keep service level high in real time, and move labor around as needed. I'm also continually impressed with the support we receive especially for being likely a smaller account of theirs. They treat us with just as much care as a team of a few hundred.


Traducir con Google
Edwin V.

Customer Service Support Tool a good one

Very satisfies with the quality on the programming done for the software, since some options on similar platforms might be bugged, but UJET shows a really bast amount of resources well organized and user friendly so that there is always a way to trace any type of metric for X type of business, options are always endless.


Traducir con Google
Jamie S.

Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product.

None unfortunately.


Traducir con Google
Aireona W.

Wonderful

It has been better than the last software because now we can transfer calls to different departments. We can merge calls when we have to make multiple calls instead of clicking back and forth.


Traducir con Google
Juan M.
Sector: Externalización/deslocalización
Tamaño de la empresa: 10.001+ empleados
Traducir a español

Awesome Tool

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 11/4/2020
Fuente de la reseña: Capterra

I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.

Puntos a favor

It's very easy to use and I love the amount of features that the developers were able to put into a single product that unlike other CRMs, it's way easier to access and to manage. It doesn't require too many clicks for you to get what you are looking for.

Puntos en contra

It needs some polishing on performance. It tends to get stuck sometimes which is understandable in a web based tool. But it shouldn't do that with simple tasks such as looking at lists of people. It also needs to improve the reporting tool which is great except when it delivers incomplete information and there is no other way to gather the information that you are missing.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Lauren C.
Sector: Comercio minorista
Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
Traducir a español

Great experience with Ujet!

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 16/9/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls where we can get information from the customer during the call, such as sending a photo of a damaged item. We have also been able to use the custom statuses for reporting on how our agents are spending their time. The live dashboard helps us keep service level high in real time, and move labor around as needed. I'm also continually impressed with the support we receive especially for being likely a smaller account of theirs. They treat us with just as much care as a team of a few hundred.

Puntos a favor

-Ease of set up. The implementation was very easy and for the most part, we can modify our set up with ease. Nothing requires some gigantic, time consuming or expensive implementation.
-Smart actions/ in call SMS. Ujet has some very cool features that allow you to verify identity, send and receive pictures and accept payment information securely, all during a call with the customer.
-The people! The team at Ujet is great, they are attentive and listen to feedback very well.

Puntos en contra

The native reporting functionality is still subpar. The team has been great about setting us up with a Looker instance that we use for reporting which is great, but I was expecting a bit more progress on the home grown reporting front by now.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Edwin V.
Sector: Servicios para el consumidor
Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
Traducir a español

Customer Service Support Tool a good one

Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
Revisado el 29/6/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Very satisfies with the quality on the programming done for the software, since some options on similar platforms might be bugged, but UJET shows a really bast amount of resources well organized and user friendly so that there is always a way to trace any type of metric for X type of business, options are always endless.

Puntos a favor

the chats and phone options are very well organized and the transfer arrangement vs the department's visuality is greater, you can access to a daily goal on metrics like CSAT or AHT, very useful for a complete customer service covering the areas like chat, phone, and email.

Puntos en contra

there is very low options for user customization, but there is for system admins. unable to confirm any other features or a local channel for team members.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Jamie S.
Sector: Electrónica de consumo
Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
Traducir a español

Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product.

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 26/5/2018
Fuente de la reseña: Capterra

None unfortunately.

Puntos a favor

Product does not have the depth that modern enterprises require or track record of success. Best fits SMB but cannot support the volume of enterprise which is sad because they've fired all their small biz customers and are marketing to enterprise only.

Puntos en contra

The product took a HUGE hit when the founder forced out his head of product/cofounder which ultimately lead to the rest of the design team quitting, leaving no design team left at Uject.

The product is lacking full functionality offered readily by it's competitors in the industry because the founder has no relevant domain expertise and cannot agree with other C-levels on where to take the product. They've lost much time on improving the current product by attempting to build shiny new features for large customers who haven't signed contracts yet but deny current customers of features promised to them months ago.
Sales team lies to sell product and creates a whirlwind of customers who hate the product all the while the engineering team is unable to fix bugs and improve product stability because they are forced to create impossible features asked for by non-customers.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 0.0/10

Aireona W.
Sector: Recursos Humanos
Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
Traducir a español

Wonderful

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 17/9/2019
Fuente de la reseña: Capterra

It has been better than the last software because now we can transfer calls to different departments. We can merge calls when we have to make multiple calls instead of clicking back and forth.

Puntos a favor

You can merge, transfer and mute calls. We could not do that on the last software.

Puntos en contra

It will lag sometimes when disconnecting the call.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
9,1/10
Basado en 103 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de UJET

Precios de UJET

A partir de
N/A
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4,8/5
Basado en 103 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de UJET

Funciones de UJET

API
Alertas y alzada
Chat
Comunicación multicanal
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Encuestas y comentarios
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de tickets de soporte
Integración de CRM
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Mensajería instantánea
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Supervisión
Supervisión en tiempo real
Varios idiomas
Funciones
4,5/5
Basado en 103 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre UJET

Preguntas frecuentes sobre UJET

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre UJET.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece UJET?

UJET ofrece los siguientes planes de precios:

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: No disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de UJET?

No tenemos información sobre las características de UJET

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de UJET?

Los clientes habituales de UJET son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite UJET?

UJET admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece UJET?

UJET cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿UJET es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con UJET

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra UJET?

UJET se integra con las siguientes aplicaciones:

Kustomer, Kustomer, Salesforce Sales Cloud, Zendesk

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece UJET?

UJET ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia telefónica, Preguntas frecuentes