
UJET
Sobre UJET
UJET es una moderna empresa de software de centro de contacto en la nube. Destaca por su excelente nivel de innovación en asistencia al cliente en la era de los teléfonos inteligentes, servicio que presta a través de la web, teléfonos y aplicaciones móviles. La plataforma UJET deleita a los usuarios finales con acceso en cualquier momento y en cualquier lugar y funcionalidad de teléfono inteligente simple, que eleva el nivel de desempeño de los agentes a través de soluciones de voz, chat, imagen, video y texto, con reconocimiento del contexto. La plataforma UJET ofrece nivel empresarial en lo que se refiere a su confiabilidad global, seguridad y capacidad de ampliación. Además, es compatible con SOC2 Tipo II y con HIPAA.
UJET cuenta con la confianza de innovadoras empresas centradas en el cliente, como Nest, Barkbox, Atom Tickets, Blink, August, Instacart y Postmates. Todas estas empresas confían en la plataforma para automatizar los procesos del centro de contacto y proporcionar experiencias superiores que impulsan una mayor satisfacción del cliente. Con sede central en San Francisco, UJET permite a empresas de todos los tamaños ofrecer experiencias de asistencia tan buenas que convierten a los clientes en defensores de la marca de por vida.
Imágenes







¿Tienes dudas sobre UJET?
Compara con una alternativa popular
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
LiveAgent

Zoiper

Five9

Zendesk Suite

Opiniones
¿Ya tienes UJET?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Easy for our team to hit the most aggressive SLAs I have ever seen
Revisado el 27/9/2019
Exceedingly positive, especially with training new hires who were not here when we rolled it out....
Exceedingly positive, especially with training new hires who were not here when we rolled it out. Other than the lack of a smartphone app, UJET has been a dream.
Puntos a favor
Simple to use, and very easy to roll out to the whole team. UJET has been a reliable option that saved us from the pitfalls of our previous provider. Life's great with UJET.
Desventajas
No app, so you are in essence tied to your desktop/laptop to use it
- Sector: Electrónica de consumo
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Values you as a customer
Revisado el 21/3/2019
Our use case for ujet is very small but it works very well for what we need. We've had a great...
Our use case for ujet is very small but it works very well for what we need. We've had a great experience with ujet and their team as a whole. Even a small company like us has been made to feel like our feedback is being actioned and taken seriously. Ujet support has been amazing and their customer success team makes us feel like we matter and are valued as a customer. Their reactivity to feedback or issues is what keeps us as a customer. The product is simple to use and is constantly being improved upon, I can't wait to see how this tool continues to develop into a true omnichannel ACD. It blows the rest of the competition out of the water.
Puntos a favor
I love the ease of use for the agents. I really like how easy it is to setup and implement features/enable settings. Although we don't use much of it, I like the visual of the call and chat dashboards. I love being able to watch chats in real time or listen to calls in real time. Setting up our IVR was a cake walk compared to other competing products. I love the chat shortcuts and the ease of which I can add or edit them.
Desventajas
Some of the UI needs improvement, for example if you click on the dashboard and see an agent in an aux code, click on that, it brings you to that specific aux code report, but clicking agent details doesn't allow you to quickly change their status, you have to go to the separate agent tab instead. Small things like this would improve the usability and speed in which I'm able to execute functions as an admin. Our biggest gripe has to be that calls and chats are still on separate dashboards which means as an admin I need to have two open tabs to monitor traffic.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Overall Good
Revisado el 23/9/2019
Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use....
Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use. I would say it does make my job much easier than answering a normal phone.
Puntos a favor
It's nice to have all of the info in one place, meaning stats on performance and number of tickets completed or calls taken. It's nice to see how my number matches up with my peers numbers.
Desventajas
Sometimes it can be a little wonky or do some weird things. For example, there have been a couple of times where I will be in one UJET status, such as available, and it will move me to unavailable. This, of course, can affect my numbers and scorecards. Just last week I was in a phone call and when I hung up it said I had missed a call while still in the other call - if these bugs were worked out it would be perfect!
- Sector: Ropa y moda
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Game changer
Revisado el 17/9/2019
Puntos a favor
The folks at Ujet have created a really great product. Not only is the voice quality better than any other system but it’s more reliable and very easy to use. They also understand the value of the relationship and treat you like a partner not a client to be sold things. Highly recommend.
Desventajas
Reporting needs to be updated. Today it’s either the live dashboard or downloading excel files.
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
UJET nice and easy software for customer service
Revisado el 13/3/2020
I use UJET for Technical Support for Google Nest when it comes to transferring to other departments...
I use UJET for Technical Support for Google Nest when it comes to transferring to other departments or call back the customer is really smooth and easy to use. It got a lot of options that is really helpful for the daily basics.
Puntos a favor
UJET is one of the easiest software for customer service, it is really easy for doing internal transfers or maintain the call in the best way possible. It got a lot of features that allow us as agent to know in what internal auxes we can be and what external auxes we can be as well. When it comes to call the clients and maintain the best experience on the call UJET will never let the call down
Desventajas
Actually I've never seen something missing in this software It covers all the basics for an agent of Customer Service and Technical Support that can help us as an agent to keep the call easy and smoothly.
Preguntas frecuentes sobre UJET
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre UJET.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece UJET?
UJET ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de UJET?
Los clientes habituales de UJET son:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite UJET?
UJET admite los siguientes idiomas:
alemán, chino, coreano, danés, español, finés, francés, inglés, italiano, japonés, noruego, portugués, sueco
P. ¿UJET es compatible con dispositivos móviles?
UJET admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra UJET?
UJET se integra con las siguientes aplicaciones:
Calabrio Workforce Management, Desk.com, Freshdesk, HubSpot CRM, Kustomer, Observe.AI, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Verint Workforce Management, Zendesk Suite
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece UJET?
UJET ofrece las siguientes opciones de asistencia:
Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para UJET.
- Software de atención al cliente
- Software para call center
- Software de chat en directo
- Software de contact center
- Software de gestión de experiencia del cliente
- Software de compromiso del cliente
- Programas para grabar llamadas
- Sistemas IVR
- Software de gestión de comunicaciones con los clientes
- Software de help desk
- Soluciones de telefonía
- Software para reuniones en línea
- Software de soporte al cliente
- Software de telemarketing
- Software para VoIP
- Software para llamadas automáticas