LionDesk

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Sobre LionDesk
LionDesk es una plataforma de gestión de transacciones, clientes potenciales y CRM para agentes inmobiliarios, equipos, corredores y prestamistas, con aplicaciones móviles nativas para Android e iOS. Con el objetivo de ayudar a los profesionales de bienes raíces a organizar y optimizar sus operaciones, LionDesk cuenta con características que incluyen gestión de transacciones, programación de tareas, campañas de marketing de goteo, seguimiento de correo electrónico, distribución y seguimiento de clientes potenciales, gestión de contactos, clic para llamar y mucho más.
Las funciones de CRM de LionDesk permiten a los usuarios administrar clientes mediante la asignación de cada cliente nuevo a un miembro del equipo específico y priorizar para determinar a quién contactar a continuación. Los usuarios también pueden rastrear correos electrónicos, llamadas telefónicas y otras interacciones y etiquetarlas y filtrarlas para una organización adicional. Con el fin de garantizar que la persona relevante aborde cada consulta, LionDesk permite a los usuarios asignar clientes potenciales a los miembros del equipo según el rendimiento, las especialidades o el código postal. Con LionDesk, los usuarios también pueden realizar un seguimiento de sus ofertas y canalización, los cierres de propiedades, los plazos y más con el calendario incorporado y las notificaciones automáticas.
LionDesk también ayuda con el marketing inmobiliario al permitir a los usuarios crear campañas mejoradas de goteo por correo electrónico, SMS o llamadas telefónicas y campañas de "texto para vender" que proporcionan códigos de contacto cortos para los volantes y letreros promocionales. Se puede realizar un seguimiento de los resultados de la campaña dentro de LionDesk, con la capacidad de ver las tasas de apertura y clics de cada correo electrónico y proporcionar una visión general de qué clientes potenciales están más interesados en el producto o el trato.
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Opiniones
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- Sector: Organización de eventos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
LionDesk review
Revisado el 25/9/2018
Puntos a favor
Just started using the software and so far it seems easy to use.
Desventajas
Support not always great especially for someone just learning the software.
Respuesta de LionDesk
Hi Juli, thanks so much for the great review and congratulations on joining LionDesk. In additional to our support team we do have an extensive online library to support you along the way and a private Facebook Group with 10,000+ members where knowledge is shared.
Help Center: https://liondesk.zendesk.com/hc/en-us
FB Group: https://www.facebook.com/groups/liondesk/
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Just OK
Revisado el 6/10/2020
It's tough to change CRM's so I'm still using the product. For now.
It's tough to change CRM's so I'm still using the product. For now.
Puntos a favor
Been using this on and off for several years. It's mid level quality for a CRM. Shop around before choosing this one.
Desventajas
The website is not the easiest to use in my opinion. Could use more features for the money. Could be better.
Respuesta de LionDesk
First, thank you for choosing LionDesk as your integrated CRM. We would love to be able to give you a better CRM user experience. Regarding the more feature request: What is it that you are looking for? What do you need your CRM to do?
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
If I could make it do what it supposed to do...
Revisado el 30/8/2019
I think the program is good but not sure at what level we are operating. I will continue to use...
I think the program is good but not sure at what level we are operating. I will continue to use liondesk and hope we can get to some accommodation for setup and customer service. I don't know what it's going to take to get professional assistance with this program.
Puntos a favor
I like the idea that it will send video text messages in campaigns. I like the integration with y lopo. Pretty straightforward to use. I like but they promised it would do.
Desventajas
Customer service. Chat Windows take you 4 hours to respond makes it impossible for me to get assistance. I've never sat in one place waiting for somebody for 4 hours except for the birth of my two children. Answers, when given or short, Kurt, and rarely solve the problem. The inability to interact to actually identify the problem makes it impossible to solve it. I'm operating now I do not know level functionality with this program because I can get literally no assistance in a meaningful way to get it set up. I've had this program for nearly six months now and no one at liondesk can tell me if I'm operating it correctly, what should be done to optimize it, and how this could function best for my business. This requires interaction, human-to-human, but somebody who is knowledgeable about the actual implementation and use of the program towards the consumers business goals.
Respuesta de LionDesk
Hi Ken, Thanks for the great feedback. Love that you're taking advantage of the Video texting!
For support questions, feel free to schedule a 1:1 call with our support team through the below link.
1:1 Support Appointment: https://calendly.com/Liondesk_support
Also, if you're not already a member, join the LionDesk private Facebook group which is full of best practices and knowledge sharing with over 10k agents.
Facebook Group: https://www.facebook.com/groups/liondesk/
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Gets the job done.
Revisado el 25/7/2018
Puntos a favor
Works, Functional, Fast, Easy what else can I say I use it everyday to get my business done. Not to expensive either.
Desventajas
A few the price. Other than that its been great. Worth it in my opinion and will get me where I want to be successful.
Respuesta de LionDesk
Hello,
I am so glad to hear that LionDesk has been a great solution for your business! Feedback is always welcomed and thank you for reaching out to us!
If you ever need assistance with anything LionDesk, please do not hesitate to contact us!
- Sector: Consultoría de gestión
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Most Affordable All-in-one CRM for Real Estate Pros
Revisado el 14/4/2018
Puntos a favor
LionDesk is a powerful all in one CRM that offers power dialer features, video email and texting, task management and broker functionalities. It is by far the best CRM for real estate agents at the price point.
Desventajas
While we love the CRM for Real Estate pros, we wish they offered a solution for other professionals. With that said, they are serving their market appropriately!
Respuesta de LionDesk
Thanks for the great review! We are glad that you have found the benefits of some of our great tools within our CRM! Thank you for choosing LionDesk!
Preguntas frecuentes sobre LionDesk
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre LionDesk.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece LionDesk?
LionDesk ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 30,00 US$/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de LionDesk?
Los clientes habituales de LionDesk son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite LionDesk?
LionDesk admite los siguientes idiomas:
español, inglés
P. ¿LionDesk es compatible con dispositivos móviles?
LionDesk admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra LionDesk?
LionDesk se integra con las siguientes aplicaciones:
BoldTrail Back Office, CXMEngine, Cloud CMA, Google Calendar, Google Contacts, IDXMatrix, Meta for Business, Showcase, Zillow Rental Manager
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece LionDesk?
LionDesk ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
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