Sobre Pepipost

Pepipost es un servicio de entrega de correo electrónico que se puede integrar fácilmente a través de SMTP, API web y plugins preparados. Somos el único ESP que no cobra a los usuarios por los correos electrónicos abiertos por los clientes. Los usuarios pueden comprar créditos por el número de correos electrónicos que desean enviar y todos los correos electrónicos abiertos se devuelven automáticamente como créditos a la cuenta del usuario.

Los usuarios pueden rastrear las aperturas, clics y rebotes de correo electrónico con informes en tiempo real. Los usuarios también pueden crear webhooks para generar notificaciones en tiempo real para la entrega, aperturas, rebotes de correo electrónico y otros eventos. Los rebotes duros se suprimen y los usuarios reciben notificaciones automáticas de todos los problemas. Los paneles de control personalizables también permiten a los usuarios controlar las métricas en tiempo real. También se pueden crear múltiples cuentas de subusuarios y asignarles sus propios créditos de correo electrónico.

Pepipost se integra con una gama de plataformas y aplicaciones a través de plugins listos para usar, lo que permite a los usuarios conectarse con WordPress, Drupal, Zapier y más. El SMTP de Pepipost puede configurarse en sistemas de Outlook, Thunderbird y CRM para enviar correos electrónicos y las API de HTTP se pueden integrar con las aplicaciones o sitios web de los usuarios.

Precios desde:

15,00 US$/mes

  • Prueba gratis
  • Versión gratuita
  • Suscripción

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania y otros 5, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

15,00 US$/mes

  • Prueba gratis
  • Versión gratuita
  • Suscripción

Imágenes

The Pepipost dashboard gives users a real-time overview of important metrics
Get analytics of all your emailing activites
Global and Custom API options available
Create and manage multiple sub-users
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Vídeo de Pepipost
Captura de pantalla de Pepipost: The Pepipost dashboard gives users a real-time overview of important metrics Captura de pantalla de Pepipost: Get analytics of all your emailing activites Captura de pantalla de Pepipost: Global and Custom API options available Captura de pantalla de Pepipost: Create and manage multiple sub-users

Funcionalidades

Funcionalidades totales de Pepipost: 18

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Bloqueo de spam
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Distribución de correo electrónico
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de respuestas
  • Gestión de usuarios
  • Lista blanca/negra
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Seguimiento de entrega
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Supervisión
  • Supervisión de correo electrónico
  • Supervisión en tiempo real

Alternativas

User.com

4,6
#1 alternativa a Pepipost
User.com es una plataforma de automatización de marketing dirigida a aumentar el compromiso y mejorar la conversión...

SendGrid

4,2
#2 alternativa a Pepipost
La infraestructura de correo electrónico basada en la nube de SendGrid libera a las empresas del costo y la complejidad...

Ongage

4,8
#3 alternativa a Pepipost
The Ongage email marketing platform offers capabilities that include an email API and everything you need to manage...

Mailchimp

4,5
#4 alternativa a Pepipost
MailChimp es una plataforma de automatización de marketing que permite a los usuarios crear, enviar y analizar campañas...

Opiniones

Calificación general

4,4 /5
(38)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funcionalidades
4,4/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,4/5

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Mostrando 5 opiniones de 38
Paul S.
Calificación general
  • Sector: Deportes
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Shaky start but excellent service once set up

Revisado el 12/8/2020

Initially my domain was rejected and it wasn't easy at all to get someone to review their decision....

Initially my domain was rejected and it wasn't easy at all to get someone to review their decision. Once they HAD reviewed it and authorised my domain their customer serve was superb in getting my settings correct to ensure all emails are delivered. Also their customer service was very fast.

Puntos a favor

It gives me a lot of information about the results of my emails. I can see details of individual email addresses so I can sort any problems.

Puntos en contra

I haven't found anything i don't like yet.

Ari eko P.
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

have unique pricing structure but little difficult to add new domain

Revisado el 30/7/2018

the integration and their add domain proccess is not easy but the others is very good.

the integration and their add domain proccess is not easy but the others is very good.

Puntos a favor

i am early adopters when pepipost serve global customer,
pricing is very unique, we only pay the unopened email.
open email is free. its very interesting pricing.

Puntos en contra

nowadays, adding domain name in theirs system become more difficult,
maybe i still in free tier, but they have very stricht and maybe high standard about domain name. and every domain is manually checked by their support. it takes time

Respuesta de Pepipost

Hello Ari Eko,
We are happy to know that you liked our pricing structure and hope that you like and use other features too. May i suggest reaching out to our support team for any issues or difficulties you may face while using Pepipost. Happy Emailing!! Love, Pepipost

Ryan M.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Domain verification is an absolute nightmare

Revisado el 27/5/2020

Puntos a favor

The prices seemed really good! Was excited to try them out and compare them to some of the bigger providers

Puntos en contra

You cannot try them out until you do a verification of your domain, this includes SPF and DKIM, you must also have a live website and not use the service for unsubscribed emails (makes sense).
However verification takes 24 hours on average, to top it off you wont get clear answers on why you are denied and basically go back and forth between their verification team who replies every 24 hours.
In the end I was rejected due to my business type (a software company with a multi-tenant environment). I'm not sure on all the details on why this is a problem because I only got a 2 sentence reply with no further explanation.
Overall I invested probably a solid 6-8 hours into this, and delayed my development team from looking at other integrations. Not sure how much time value was wasted here but enough to leave a sour taste in my mouth.
Basically if you signup, just know you might get rejected and waste a good amount of your time. At the end of the day we'll be going with a larger provider, they may cost more but honestly its worth it to avoid the stress.

Advice to management- there has got to be a better way to do things. Learn from the big guys, change your processes. You'll have happier clients and more free time for your support team.

Rahul P.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Too Good

Revisado el 1/11/2017

Puntos a favor

Great Pricing much better than competition
Even Great Support. Support is always prompt.
Very easy to integrate.

Puntos en contra

You could have multiple passwords to used in different places but thats ok.
Require some readymade plugins

Respuesta de Pepipost

Thanks for sharing the feedback Rahul. Much appreciated.

At Pepipost data security and it;s privacy is our utmost priority and hence we are continuously building on the same. And your feedback is of immense help.

Yes, having multiple passwords is a good feature to have and we have it listed in our roadmap. We'll be launching multiple API keys first and then gradually release multiple SMTP password options as well.

Regarding the readymade plugins: We do have few plugins in Wordpress and working on more like integration with Magento, Drupal, Heroku and so on. In case you are looking for readymade SDKs, then you can refer: https://pepipost.com/documentation/api-integration/easy-integrate-sdks-different-programming-languages/

Iman H.
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

High Deliverability and Great Support

Revisado el 13/1/2017

What do you like best?
High Deliverability
Inbox Placement
Great Support
Great Pricing Plan

What...

What do you like best?
High Deliverability
Inbox Placement
Great Support
Great Pricing Plan

What do you dislike?
Nothing Specially. I think this service is currently in a high level.

What business problems are you solving? What benefits have you realized?
Increase in Sales and user engagement.

For which purposes do you use Pepipost?
Transactional Email

Puntos a favor

High Deliverability
Inbox Placement
Great Support
Great Pricing Plan

Puntos en contra

Nothing Specially. I think this service is currently in a high level.

Respuesta de Pepipost

Dear Iman, Thank you for your generous rating and review. We take great pride in building the best email service for all our clients. Your words are motivating and we hope to add more value to your emails now and in future.

Thanks,
Team Pepipost

Mostrando 5 opiniones de 38 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Pepipost

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Pepipost.

Pepipost ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 15,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de Pepipost

Los clientes habituales de Pepipost son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1000, 1001+

Pepipost admite los siguientes idiomas:

inglés

Pepipost admite los siguientes dispositivos:

Pepipost se integra con las siguientes aplicaciones:

Drupal, Microsoft Outlook, WordPress, Zapier

Pepipost ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, 24/7 (asistencia directa), Chat

Categorías relacionadas

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